AllTele

Telefonvägen 30, 126 37 Hägersten — Visa karta

Företag inom telekommunikation nära AllTele:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 12 kunder tycker om AllTele

• Dman S
    Dman S skrev om AllTele
    Fick en faktura trots att jag inte var kund hos dem. Ringde och klagade och fick upprättelse två dagar senare. Men så ska det väl inte behöva gå till?
  • emil
    emil skrev om AllTele
    stora problem med vår tjänst vi beställde. aldrig någon återkoppling från kundservice som dom lovar.
    får hela tiden själv ringa och jaga. dåliga öppettider för att ringa. kan ni välja något annat, gör det (tyvärr är vi låsta via föreningen)
  • James A
    James A skrev om AllTele
    We did not had internet and fixed telephone for more than one month. They gived us a coupon of 400 swedish crowns. But after one month without any notice they added 80 swedish crowns extra to the standard bill. And this is not all, they send us a bill for 80 kr for 3 months before. We pay for 24 mbits but we have half. This is the most aggressive, bad and unwelcome company you can find in Sweden and another countries.
  • Mr M
    Mr M skrev om AllTele
    Långa driftstörningar utan någon information om oss som är drabbade!!

När man får en artikell på IDG på grund att man är dålig, då har man inte långt till botten!

• Daniel L
    Daniel L skrev om AllTele
    Helt värdelös kundsupport. Vi fick ADSL via Alltele när Boxer slutade leverera ADSL.
    Har varit konstant strul med fakturor som inte stämmer, höjda priser med kort varsel, uppkoppling som inte fungerar även om det enligt deras sida inte är några driftstörningar samt halvt omöjligt att komma i kontakt med kundtjänst.
    Kundtjänsten verkar dessutom enbart läsa från ett papper och om inget av detta hjälper ska en tekniker ringa upp. Jag väntar än på att de ska ringa....
    Kan ni undvika Alltele så är min rekommendation att välja ett annat företag som bryr sig om sina kunder.
  • Henrik P
    Henrik P skrev om AllTele
    Väldigt dåligt företag och helt usel support. Köpte mobilt bredband 40gb/månad som slutade att fungera efter första månaden. Ringde supporten som efter ca 10 samtal skickade ett nytt kort (som jag fakturerades för) funkade inte heller. Då, löste sig problemet genom att jag pratade med en tjej som sa att det var det nya kortet som inte kopplats till mitt abonnemang, som var problemet. Nu, tre månader senare säger jag upp både mobilt bredband och mobilabonnemang hos dem. Orkar inte med strulet helt enkelt!
  • Peter R
    Peter R skrev om AllTele
    Uselt företag, bryr sig inte ett dugg om kunden. Har haft problem sedan start (ADSL), svårt att ta sig fram i telefonsupporten. Svarar inte på frågor man ställer, återkommer inte när dom säger att dom ska göra det.
    Dålig attityd mot kund i telefon.
  • Pelle
    Pelle skrev om AllTele
    En stor bedrövelse, bolaget höjde priser till det dubbla utan förvarning. Varit kund i 5 år. Struntar fullständig i konsumentköplagen återkommer inte med svar. Helt otroligt att ett så oseriöst bolag får bedriva sin verksamhet utan konsekvenser.
    Pelle
  • Anders
    Anders   skrev om AllTele
    Jag har i skrivande stund både ADSL och telefoni från AllTele. Jag har inget att klaga på vad gäller telefonin. Men ADSL-tjänsten är något svajig.
    Extremt lång väntetid för att komma fram till kundtjänst via telefon. Men fick trevligt bemötande och problemet löstes snabbt.
    Även lång svarstid via epost.
    Jag fick känslan av att den som läste eposten från mig antingen inte var helt läskunnig, inte förstod svenska, eller bara inte brydde sig om att läsa vad jag faktiskt frågade om. Det tog tre försök innan jag fick svar på min faktiska fråga. Bemötandet var i övrigt trevligt även här.
  • oskar
    oskar skrev om AllTele
    Bra lina och inga problem när man ringt support.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om AllTele
    Vad är det här för ett bluffbolag som skickar kravbrev via Intrum Justita. Har aldrig hört talas om "Alltele" eller ens haft något med dom att göra. Jag bestrider ert krav!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om AllTele
    Ett extremt oprofessionellt företag som inte har någon som helst koll. De skulle ha flyttat min stadsnätsuppkoppling 1 juli 2010 och idag, två veckor senare lyckas jag inte ens få ett besked om vad som händer eller varför det tar sån tid.

Om ni har fler operatörer att välja mellan så var smart och välj en annan. Bahnhof t.ex.

Telefonvägen 30, 126 37 Hägersten