Amaasve

Amaasve

Ring 040-41 41 91 amaasve.se

Vi är en av Sveriges mest ledande distributörer inom både försäljning och reparation. Vi säljer mobiltelefoner, surfplattor, datorer samt andra Apple produkter både till privat och företagskunder. Vi erbjuder väldigt bra och konkurrerande priser till marknaden. Vi kan till och med ta din mobiltelefon i inbyte, garanterat nöjd...

42 omdömen om Amaasve

Pierre Å

iPhone X 2 st verkar helt ok Snabb lev

Budbee A
Skrev om Amaasve

Bra service och snabba reparationer

Ola J

Glas byte iPhone Snabb service Prisvärt Väldigt vänlig och service minded

Marco J
Skrev om Amaasve

Hade ett garantiärende där batteriet slutat fungera. Som alltid så Amaasve ett fantastiskt bemötande och service. Denna gång upptäckte jag att skärmen inte satt på plats utan den var lös i ena hörnet, tyvärr såg vi inte detta förrän vi kom hem så det blir ett återbesök.

Tapiwanashe F

I had a cracked screen on iphone xsmas and the customer service and workmanship was excellent.

Marija P
Skrev om Amaasve

Trevliga personal! Vi är jättenöjda med tjänster och varor.

Sara E
Skrev om Amaasve

Väldigt fint bemötande. Det gick snabbt och smidigt!

Anton V
Skrev om Amaasve

Trevlig och modernt stilren liten butik med otroligt tilltalande priser. Blev väldigt vänligt, lättsamt och familjärt bemött av personalen. Köpte ett nytt batteri med byte i butik. Blev informerad om flera alternativ och känner att jag själv fick göra mitt val utan att vilseledas. Bytet av batteri gick smidigt och utfördes öppet framför mig. Betalade med swish och fick ett digitalt kvitto, vilket är mycket klimatsmart. Bland de smidigaste köpen jag har gjort. Betyg 📲📲📲📲📲

Erik Ö
Skrev om Amaasve

Mycket seriös sida som är riktigt snabba på att svara via messenger! Snabb leverans också vilket är ett stort plus!

Swopshop S
Skrev om Amaasve

ett uppriktigt omdöme.... omg. ja ok, jag köpte en mobil iphone 8 begagnad för första gången och jag var tydlig med att jag bara kunde betala 3000 ändå sålde han på mig en för 4000 som hade mycket större minne än vad jag hade tänkt. Den funkade uselt och jag var tvungen att gå tillbaka och be om den andra med mindre minne just för att jag pallar inte sånt här. teknik ska funka! visar sig att mina gamla hörlurar inte passa så jag fick köpa till. helt plötsligt var kamera skyddet sönder och när jag satte på extra skydd på...

Elsbeth M
Skrev om Amaasve

Mitt uppdrag bestod i att få hjälp med att sätta in ett nytt Simkort, nytt batteri och få en ny baksida på mobilen (av glas). Jag är jättenöjd med arbetet och servicen.

Hedayatollah Z

Fick hjälp snabbt och är nöjd 😁tack

Rebecca I
Skrev om Amaasve

Jättebra och trevlig service. De gav det lilla extra och känner mig framför allt trygg med köpet.

Karl H
Skrev om Amaasve

Köpte en Ipad Air 2020, fick svar snabbt och handlade den på plats snabbt och supersmidigt.

Mats L
Skrev om Amaasve

Köpte en lur. Bra bemötande. Riktigt nöjd. Mats.

Haris P
Skrev om Amaasve

Mycket bra kvalite och otroligt bra bemötande av personalen

Ali H
Skrev om Amaasve

Ammawe har jätte härliga personal, dem bemötte mig bättre vad jag hade tänkt mig och dessutom gav dem mig bästa skick på telefoner för ett fantastiskt pris, min tips till dig som har problem med telefoner ammaswe är rätt plats för dig!!!!!!!

Veterinärbesöket S

Bytt mobilglas, de ordnade det under tiden jag gjorde andra ärenden. Trevliga och bra service, rekommenderas!

Mats P
Skrev om Amaasve

Bytte batteri i en iPad, mycket nöjd! Trevlig personal och snabbt jobbat!

Zahra F
Skrev om Amaasve

Jag köpte en mobil från dem, väldigt fint bemötande av personalen.

Elias C
Skrev om Amaasve

Väldigt hjälpsam personal och super prisgaranti !

Sabrina M
Skrev om Amaasve

Jag var och fixade min skärm hos dem, och det var jättesmidigt. Personalen kom ut och hjälpte till på direkten. Jag förväntade mig inte särskilt mycket men efter min upplevelse på Amaasve så önskar jag att jag har fler telefoner att laga!

Arkin M
Skrev om Amaasve

Riktigt grym service :) behövde laga min skärm och dom fixade den riktigt bra till mig! 10/10

Monica H
Skrev om Amaasve

Jag var på butiken i Caroli och blev bemött av glada personal. Jag fick hjälp direkt och det gick snabbt utan några strul. Det blir definitivt fler köp hos Amaasve! Rekommenderas starkt!

Leman A
Skrev om Amaasve

Trevligt bemötande med utmärkt kundservice, fick snabb hjälp med bra kvalite på min skärm. Köpte även ett egendesignat skal från butiken som verkligen sticker ut :)

Martin K
Skrev om Amaasve

Vi brukar reparera alla våra mobiltelefoner hos företaget. Föreningen är väldigt nöjda!

Ahmed J
Skrev om Amaasve

Jag sålde min iPhone till amaasve för det första fick mycket bra service och jag kollat runt andra företag fick bästa priset. Jag har till och med köpt flera telefoner från amaasve och fick mycket bra pris det som jag tycker är bra ibland har ni mycket bra erbjudande fortsätt med det

Lejla
Skrev om Amaasve

Helt fantastisk service. Bytte min trasiga skärm på mobilen, processen var snabb, smidig och professionell. Rekommenderar starkt!

Zenab A
Skrev om Amaasve

Jag köpte en mobil och blev bemött riktigt bra och det var så lätt och smidigt att köpa med hjälp av deras snälla och hjälpsamma personal Mycket bra företag att handla mobiler ifrån och mycket duktigt och hjälpsam personal

Can A
Skrev om Amaasve

Jag köpte en telefon och en klocka från dom. Mycket nöjd med servicen och bemötandet.

Sandra J
Skrev om Amaasve

Väldigt bra bemötande och service! Personalen är mycket trevliga, fick min telefon efter 45 min efter jag hade lämnat in den!

Anders P
Skrev om Amaasve

Företagets bemötande är det bästa jag har upplevt i en mobilbutik. Butiken reparerade min dotters bakskärm inom samma dag. Jag hade tidigare varit inne med telefonen hos Apple och då fick jag höra att det är inget som går att reparera och kostnadsförslag på 4700kr. Nu blev den fixad för 599kr. Rekommenderar företaget mycket starkt!

Jonas S
Skrev om Amaasve

Jag köpte en mobiltelefon från Amaasve under början på förra veckan. Mobiltelefonen funkar perfekt. Företag bjöd på en gratis skärmskydd. Företaget rekommenderas starkt av mig! / Jonas

Abdullah J
Skrev om Amaasve

Utmärkt service! Jag ville byta ut skärmen på min iPhone 8 och de reparera det på under 20 min!

Kemal T
Skrev om Amaasve

Ett företag som är 10/10! Hjälpte mig på plats och kan rekommendera detta företaget till alla!

Hans-inge R

Köpte en iPad Pro 2020 till mycket bra pris! Mycket trevligt bemötande och snabbt hanterat! Namnet på butiken (okänt och ovanligt) gjorde mig först tveksam men läste alla goda omdömen på nätet. Överträffade mina förväntningar med råge!

Sven C
Skrev om Amaasve

Felsökning och reparation. Mycket proffsigt gjort och trevligt bemötande.

Driftklart S

Jag beställde en vara och klarna är på mig att jag ska betala men varan dyker inte upp. Allmän missnöjd

Svar från Amaasve

Hejsan, kan du jättegärna återkomma till oss med dina uppgifter så kikar på vad det är som har hänt. Jag ser inte att vi har fått in någon reklamation från posten? Vilken produkt gäller det? Hälsningar/ Amaasve Personalen

Rakibe A
Skrev om Amaasve

Jätteduktiga, hjälpsamma och verkligen någon man kan lita på om man vill få saker löst. Rekommenderar starkt.

Klas G
Skrev om Amaasve

Fantastiskt att det finns sådana här företag, som vet vad de gör och gör det prisvärt och i cirkulär anda

Klas M
Skrev om Amaasve

Allt fungerade utmärkt mycket gra service

Mohammed E
Skrev om Amaasve

Bra service från personalen och bra priser.