Anderssons Bygg & Pool AB

4.0

4 omdömen om Anderssons Bygg & Pool AB

Claes H
Skrev om Anderssons Bygg & Pool AB

Efter avslutat arbete och totalentreprenad av Anderssons Bygg & Pool är vi oroligt nöjda med resultatet. Allt ifrån sprängning, grävning, service, bygg, snickeri och poolarbete är till största belåtenhet. Ett kunnigt och proffsigt bolag att lita på! Varma rekommendationer!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

patrik a
Skrev om Anderssons Bygg & Pool AB

Björn jag är en högt uppsatt poolbyggare på västkusten. Och rykten sprider sig fort. Och man får allt reda på saker även man vill eller inte. Och jag vet idag att det har varit ett flertal olika företag hos dig som du har kontaktat för hjälp men dom har lämnat ifrån dig det då dom uppfattar både dig och din fru som svåra att samarbeta med.... Hål dig till sanningen istället. För det är lätt att sitta bakom ett tagenbord och skiva skit. Då det inte eller ofta den utsatte kan försvara sig!

Daniel A
Skrev om Anderssons Bygg & Pool AB

Anlitade anderssons bygg o pool och måste säga vilket fint arbete väldigt trevliga och lättsamma. Kan rekommendera dom starkt för andra. Även mina grannar har anlitat dom och är jättenöjda. Förstår inte riktigt mig på Björn då vi omöjligt kan skriva om samma företag.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Björn A
Skrev om Anderssons Bygg & Pool AB

Ett poolprojekt i höstas där detta företag var anlitade för bygget. Tyvärr var det så dåligt att vi tvingades avbryta arbetet och ta in en annan leverantör för att slutföra. Listan är lång på saker som gick fel och vi känner oss lurade. Rekommendation att hålla er undan detta företag.