Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Tjörn Anderssons Bygg & Pool AB

Strandvägen 5, 471 96 Bleket — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Anderssons Bygg & Pool AB

• Claes H
    Claes H skrev om Anderssons Bygg & Pool AB
    Efter avslutat arbete och totalentreprenad av Anderssons Bygg & Pool är vi oroligt nöjda med resultatet. Allt ifrån sprängning, grävning, service, bygg, snickeri och poolarbete är till största belåtenhet. Ett kunnigt och proffsigt bolag att lita på! Varma rekommendationer! Läs mer
  • patrik a
    patrik a skrev om Anderssons Bygg & Pool AB
    Björn jag är en högt uppsatt poolbyggare på västkusten. Och rykten sprider sig fort. Och man får allt reda på saker även man vill eller inte. Och jag vet idag att det har varit ett flertal olika företag hos dig som du har kontaktat för hjälp men dom har lämnat ifrån dig det då dom uppfattar både dig och din fru som svåra att samarbeta med.... Hål dig till sanningen istället. För det är lätt att sitta bakom ett tagenbord och skiva skit. Då det inte eller ofta den utsatte kan försvara sig! Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Anderssons Bygg & Pool AB
    Anlitade anderssons bygg o pool och måste säga vilket fint arbete väldigt trevliga och lättsamma.
    Kan rekommendera dom starkt för andra. Även mina grannar har anlitat dom och är jättenöjda.
    Förstår inte riktigt mig på Björn då vi omöjligt kan skriva om samma företag. Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Anderssons Bygg & Pool AB
    Ett poolprojekt i höstas där detta företag var anlitade för bygget. Tyvärr var det så dåligt att vi tvingades avbryta arbetet och ta in en annan leverantör för att slutföra. Listan är lång på saker som gick fel och vi känner oss lurade. Rekommendation att hålla er undan detta företag. Läs mer

Victor Hasselblads Gata 11, 42131, VÄSTRA FRÖLUNDA