Annorlunda Catering AB

Jungfrugatan 19, 114 44 Stockholm — Visa karta

4.0 i betyg av av 3 omdömen

Bröllop, firmafest, födelsedagskalas
eller picknick i gröngräset- vi fixar
festen! Botanisera bland våra menyer
och festlokaler. Välkommen in!

Läs vad 3 kunder tycker om Annorlunda Catering AB

• 2018-04-06

carina c skrev om Annorlunda Catering AB
    Beställde en kall kycklingtallrik i samband med en lunch för 30 personer. Jättegod och vällagad mat. Leveransen fungerade perfekt och kommunikationen lika så. Kommer definitivt använda mig av Annorlunda Catering i framtiden. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bockholmengruppen Catering & Event
    5.0 / 5 i betyg — 12 omdömen
    Badge2019
    "Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä"
  • Emma K

2008-01-17

Emma K skrev om Annorlunda Catering AB
    Var på en 25års fest för ca 150 personer i deras egen lokal Valvet på Skeppsholmen. Jättefin lokal med mycket atmosfär, proffsig och trevlig personal. Allt kändes smidigt och tryggt, man tänkte inte ens på att det fanns personal på plats man bara hade en drink i handen. Tycker ofta att cateringmat är lite trött men den här var jättegod! Läs mer
  • Christian M

2008-01-07

Christian M skrev om Annorlunda Catering AB
    En mycket kompetent leverantör av catering. Hjälpte mig att arrangera en födelsedagsfest på Valvet, Skeppsholmen. God mat, allt fungerade, helt OK pris. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Flygande Köket
    4.4 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2019
    "Vårt företag hade karibisk fest och vi anlitade Flygande kökets karibiska buffé. Marika var trevlig och tillmötesgående och maten var uppska"

Bästa cateringfirmorna i Stockholm:

Mido L Mido L tycker: