Annorlunda Catering AB

Annorlunda Catering AB

Ring 08-519 099 79 www.annorlunda.se
3.4

Bröllop, firmafest, födelsedagskalas eller picknick i gröngräset- vi fixar festen! Botanisera bland våra menyer och festlokaler. Välkommen in!

5 omdömen om Annorlunda Catering AB

THORALF L
Skrev om Annorlunda Catering AB

God mat, fina råvaror och flitig påfyllning av personalen. Maten smakade precis som jag hade förväntat mig av ett julbord. Medarbetarna på plats uppfyllde mina önskemål kring dryck. Extra pluspoäng för avec-bordet och efterrätten. Annorlunda är duktiga!

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Alexander G
Skrev om Annorlunda Catering AB

VARNING FÖR ANNORLUNDA CATERING!!! Botten är nådd när det gäller julbord. Varning för detta företag. Lokalen på Kastellholmen där julbordet erbjöds oss är mkt fint och passande för ett julbord. Någon sill och laxen var god men tyvärr slutar det där...! Maten är väldigt snålt varierad, varm mat kall, en sorts ost, 3 sorters sill. Kvaliteten på maten är överlag skittråkig. I bästa fall kanske det är upphälld mat från ICAs bassortiment. Köttbullarna var direkt oätliga, Janssons frestelse smakade ingenting. Men det värsta...

Carina Elisabeth C
Skrev om Annorlunda Catering AB

Beställde en kall kycklingtallrik i samband med en lunch för 30 personer. Jättegod och vällagad mat. Leveransen fungerade perfekt och kommunikationen lika så. Kommer definitivt använda mig av Annorlunda Catering i framtiden.

Emma K
Skrev om Annorlunda Catering AB

Var på en 25års fest för ca 150 personer i deras egen lokal Valvet på Skeppsholmen. Jättefin lokal med mycket atmosfär, proffsig och trevlig personal. Allt kändes smidigt och tryggt, man tänkte inte ens på att det fanns personal på plats man bara hade en drink i handen. Tycker ofta att cateringmat är lite trött men den här var jättegod!

Christian M
Skrev om Annorlunda Catering AB

En mycket kompetent leverantör av catering. Hjälpte mig att arrangera en födelsedagsfest på Valvet, Skeppsholmen. God mat, allt fungerade, helt OK pris.