Anyphone

Centralgatan 9, 149 32 Nynäshamn — Visa karta

5.0 i betyg av av 5 omdömen
Om Any Phone
Any Phone reparerar mobiltelefoner och surfplattor vilket utgör en stor del av verksamheten. Hos oss kan du köpa prisvärda begagnade produkter samt mobiltillbehör till ett flertal populära märken. Vårt fokus ligger på att kunna erbjuda våra kunder kvalitetsprodukter och god service till ett bra pris. Vi använder högkvalitativa reservdelar vid reparation och service och lämnar alltid 6 mån garanti på utfört arbete. Hos oss kan du tryggt och säkert lämna in din mobiltelefon för reparation
Lör: 10:00-15:00

• Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.6 / 5 i betyg — 841 omdömen
    Badge2020
    "Bytte en ipad skärm och ett nytt batteri till en ipad Extremt bra bemötande TREVLIG personal Service vilja är 100% Priserna är helt ok"
  • 2019-11-08

Yvonne O skrev om Anyphone
    Jag behövde byta glaset på min IPhone som hade spruckit. Jag blev trevligt bemött och det var snabbt åtgärdat. Tack! Jag kommer att rekommendera er till andra som behöver i Nynäshamn.
    Med vänlig hälsning, Yvonne Läs mer

• Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Toppen tycker vi båda i hushållet. Duktig, pedagogisk och rimligt pris."
    Susanne T
  • Saba H

2019-11-02

Saba H skrev om Anyphone
    Jag lämnade in min telefon för den var trasig, och fungerade inte alls bra. Blev bemött av en väldigt serviceinriktade person som var jätte trevlig mot mig och som tog emot telefonen. Det gick 30 min och min telefon blev fixad, bättre än någonsin tidigare!
    Jag blev jätte nöjd både med resultatet av min telefon och hur trevligt bemött jag blev! Läs mer
  • 2019-11-01

Nils S skrev om Anyphone
    Byte av batteri på iPhone. Snabb service. Trevligt bemötande. Det nya batteriet var inte så bra men jag fick det utbytt igen. Snabbt och effektivt. Helt nöjd. Läs mer
    Haitham K gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte