APOLIS BYGG AB

APOLIS BYGG AB

Ring 073-703 06 83 polisbygg.se
4.4

Företaget startades 2006 och är väletablerat i Ekerö kommun . Under åren har vi haft många trogna kunder vilket vi är tacksamma för. För närvarande är vi 2 hantverkare som arbetar i företaget. Vår långa erfarenhet, bra produkter, ett professionellt förhållningssätt och många referenser är vår garanti för att kunden skall...

14 omdömen om APOLIS BYGG AB

Sanna
Skrev om APOLIS BYGG AB

Andrei är duktig och håller det pris han offererat. Väldigt trevlig att ha att göra med och han vet vad han gör. Han var flexibel, tipsade om hittade billiga lösningar och höll hela tiden arbetsplatsen städad. Enda minuset var att kommunikationen om arbetets gång kunde ha varit bättre vilket skapade lite förvirring. Jag kommer att anlita honom igen!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Marcus L
Skrev om APOLIS BYGG AB

Vi har anlitat Andrei Polis för takbyte, riva ut trossbotten, isolera och bygga nytt golv och bygga altan på Ekerö. Vi är supernöjda med både kvalitet, kommunikation och pris. Dessutom inom angiven tidsram. Vi kan varmt rekommendera Andrei Polis !

Ulla R
Skrev om APOLIS BYGG AB

Andrei Polis är en mycket yrkesskicklig och pålitlig hantverkare. Alla arbeten blir väl utförda på ett proffigt och vänligt sätt.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Britta H
Skrev om APOLIS BYGG AB

Andrei Polis har utfört en mängd renoveringsarbeten i mitt hus,i hela nedervåningen, bytt alla fönster i hela huset, även isolerat och klätt om garaget, byggt trappor och grindar i trädgården, klätt in yttertrappan med klinker... Jag har aldrig haft något att anmärka på, vare sig Andrei Polis arbete eller bemötande - en vänlig, utmärkt, noggrann och mångsidig hanverkare. Jag har rekommenderat Andrei Polis till många grannar och vänner - alla har varit lika nöjda!

Lars H
Skrev om APOLIS BYGG AB

Andrei Polis är en yrkesskicklig och pålitlig byggare . Jag har varit mycket nöjd med de arbeten han utfört åt mig och anlitar honom gärna igen. Lars Holmström

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Karin J
Skrev om APOLIS BYGG AB

Bra Ja Mycket god Överensstämde mycket väl/mer än väl med mina önskemål För mej/oss var det ett fynd att få hjälp av Andrei Polis

Eva H
Skrev om APOLIS BYGG AB

Andrej Polis har gjort mycket bra arbete hemma hos mig. Arbetet har gjorts ordentligt och i god tid. Andrej Polis har föreslagit bra lösningar p en del av mina krångliga husproblem. Jag är mycket nöjd med Andrej Polis arbete p mitt hus. Eva Höök

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Gunnar A
Skrev om APOLIS BYGG AB

Andrei är en seriös företagare som ringer upp eller meddelar sig på annat sätt, just den tiden han har lovat. Han håller ord och gör alltid ett bra jobb. Han håller vettiga priser och ser till att kunden blir nöjd. Andrei Polis Bygg är ett företag som jag varmt kan rekommendera.

Charlie D
Skrev om APOLIS BYGG AB

Jag har bara hört goda omdömen. Jag är leverantör till Andrei. Alltid trevlig och tillmötesgående. Jag betalar inte. En mycket bra och uppskattad kund som jag rekommenderar till mina andra kunder.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Lars J
Skrev om APOLIS BYGG AB

Hej. Jag vill ge Andrei högsta betyg på hans företag för hans professionella kompetens. Mvh Lars Jergelin, Ekvägen 22, 17833 Ekerö

Camilla B
Skrev om APOLIS BYGG AB

Andrei Polis har hjälpt oss med flera arbeten och vi har varit nöjda med de arbeten han utfört.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Hans-Erik H
Skrev om APOLIS BYGG AB

Mycket gott Dom gjorde det som dom skulle, snabbt och skickligt För det mesta mycket gott Prisvärt Vi är nöjda

Anna E
Skrev om APOLIS BYGG AB

Snabb hjälp och snyggt utfört! Rekommenderar

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

Johan K
Skrev om APOLIS BYGG AB

Snabb och effektiv med ett bra slutresultat!