Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Ekerö APOLIS BYGG AB

APOLIS BYGG AB

Lupingränd 9E, 179 60 Stenhamra — Visa karta

Företaget startades 2006 och är väletablerat i Ekerö kommun . Under åren har vi haft många trogna kunder vilket vi är tacksamma för.
För närvarande är vi 2 hantverkare som arbetar i företaget.

Vår långa erfarenhet, bra produkter, ett professionellt förhållningssätt och många referenser är vår garanti för att kunden skall bli nöjd.

Vi har stor lokalkännedom och ett brett inarbetat kontaktnät av seriösa duktiga hantverkare vilket innebär att vi även åtar oss totalentrepenader med allt inom rörmokeri, el och måleri.

Läs vad 14 kunder tycker om APOLIS BYGG AB

• Sanna
    Sanna skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei är duktig och håller det pris han offererat. Väldigt trevlig att ha att göra med och han vet vad han gör. Han var flexibel, tipsade om hittade billiga lösningar och höll hela tiden arbetsplatsen städad. Enda minuset var att kommunikationen om arbetets gång kunde ha varit bättre vilket skapade lite förvirring. Jag kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om APOLIS BYGG AB
    Vi har anlitat Andrei Polis för takbyte, riva ut trossbotten, isolera och bygga nytt golv och bygga altan på Ekerö. Vi är supernöjda med både kvalitet, kommunikation och pris. Dessutom inom angiven tidsram. Vi kan varmt rekommendera Andrei Polis ! Läs mer
  • Ulla R
    Ulla R skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei Polis är en mycket yrkesskicklig och pålitlig hantverkare. Alla arbeten blir väl utförda på ett proffigt och vänligt sätt. Läs mer
  • Britta H
    Britta H skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei Polis har utfört en mängd renoveringsarbeten i mitt hus,i hela nedervåningen, bytt alla fönster i hela huset, även isolerat och klätt om garaget, byggt trappor och grindar i trädgården, klätt in yttertrappan med klinker...
    Jag har aldrig haft något att anmärka på, vare sig Andrei Polis arbete eller bemötande - en vänlig, utmärkt, noggrann och mångsidig hanverkare.
    Jag har rekommenderat Andrei Polis till många grannar och vänner - alla har varit lika nöjda! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei Polis är en yrkesskicklig och pålitlig byggare . Jag har varit mycket nöjd med de arbeten han utfört åt mig och anlitar honom gärna igen. Lars Holmström Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om APOLIS BYGG AB
    Bra
    Ja
    Mycket god
    Överensstämde mycket väl/mer än väl med mina önskemål
    För mej/oss var det ett fynd att få hjälp av Andrei Polis Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrej Polis har gjort mycket bra arbete hemma hos mig. Arbetet har gjorts ordentligt och i god tid. Andrej Polis har föreslagit bra lösningar p en del av mina krångliga husproblem. Jag är mycket nöjd med Andrej Polis arbete p mitt hus. Eva Höök Läs mer
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei är en seriös företagare som ringer upp eller meddelar sig på annat sätt, just den tiden han har lovat. Han håller ord och gör alltid ett bra jobb. Han håller vettiga priser och ser till att kunden blir nöjd.
    Andrei Polis Bygg är ett företag som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Charlie D
    Charlie D skrev om APOLIS BYGG AB
    Jag har bara hört goda omdömen.
    Jag är leverantör till Andrei.
    Alltid trevlig och tillmötesgående.
    Jag betalar inte.
    En mycket bra och uppskattad kund som jag rekommenderar till mina andra kunder. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om APOLIS BYGG AB
    Hej. Jag vill ge Andrei högsta betyg på hans företag för hans professionella kompetens. Mvh Lars Jergelin, Ekvägen 22, 17833 Ekerö Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei Polis har hjälpt oss med flera arbeten och vi har varit nöjda med de arbeten han utfört. Läs mer
  • Hans-Erik H
    Hans-Erik H skrev om APOLIS BYGG AB
    Mycket gott
    Dom gjorde det som dom skulle, snabbt och skickligt

För det mesta mycket gott

Prisvärt

Vi är nöjda Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om APOLIS BYGG AB
    Snabb hjälp och snyggt utfört! Rekommenderar Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om APOLIS BYGG AB
    Snabb och effektiv med ett bra slutresultat! Läs mer

Bästa byggföretagen i Ekerö:

Vibeke P Vibeke P tycker: