Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Ekerö APOLIS BYGG AB

APOLIS BYGG AB

Lupingränd 9E, 179 60 Stenhamra — Visa karta

Företaget startades 2006 och är väletablerat i Ekerö kommun . Under åren har vi haft många trogna kunder vilket vi är tacksamma för.
För närvarande är vi 2 hantverkare som arbetar i företaget.

Vår långa erfarenhet, bra produkter, ett professionellt förhållningssätt och många referenser är vår garanti för att kunden skall bli nöjd.

Vi har stor lokalkännedom och ett brett inarbetat kontaktnät av seriösa duktiga hantverkare vilket innebär att vi även åtar oss totalentrepenader med allt inom rörmokeri, el och måleri.
SANDSTUGUVÄGEN 37, 14760, UTTRAN
Toppreno
Peter L:
Vi bytte golv i vår nya lägenhet där tidsramen var väldigt tight. Gamla parkettgolv och golvmattor skulle rivas och bortforslas medan nytt l...

Byggföretag nära APOLIS BYGG AB:

Klyvarestigen 14, STENHAMRA
Oavsett om du bor i lägenhet eller hus erbjuder vi dig alla former av snickeritj... Läs mer ›
Victor A:
Bra och enkla att ha att göra med!

Linnégatan 64, STOCKHOLM
Våra hantverkare är pålitliga, effektiva och levererar allt med högsta kvalitet.... Läs mer ›
Vibeke P:
BFB Gruppen totalrenoverade vår lägenhet under december 2015-januari 2016. Såväl vår kontaktperson som hantverkarna var otroligt service-min...

Älghagsstigen 20, HÄSSELBY
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Henrik N:
Kompetenta och proffsiga. Trevliga och lätta att kommunicera med. Levererar det de lovar

Orionvägen 97, Järfälla
Kontakta oss så kan vi se hur vi kan hjälpa er förverkliga ert byggprojekt. Läs mer ›
Sandra B:
Det bästa med AO bygger är att man knappt märker att man har hantverkare hemma. De städar efter sig varje dag när de går hem. Duktiga och på...

Läs vad 14 kunder tycker om APOLIS BYGG AB

• Sanna
    Sanna skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei är duktig och håller det pris han offererat. Väldigt trevlig att ha att göra med och han vet vad han gör. Han var flexibel, tipsade om hittade billiga lösningar och höll hela tiden arbetsplatsen städad. Enda minuset var att kommunikationen om arbetets gång kunde ha varit bättre vilket skapade lite förvirring. Jag kommer att anlita honom igen!
  • Marcus L
    Marcus L skrev om APOLIS BYGG AB
    Vi har anlitat Andrei Polis för takbyte, riva ut trossbotten, isolera och bygga nytt golv och bygga altan på Ekerö. Vi är supernöjda med både kvalitet, kommunikation och pris. Dessutom inom angiven tidsram. Vi kan varmt rekommendera Andrei Polis !
  • Ulla R
    Ulla R skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei Polis är en mycket yrkesskicklig och pålitlig hantverkare. Alla arbeten blir väl utförda på ett proffigt och vänligt sätt.
  • Britta H
    Britta H skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei Polis har utfört en mängd renoveringsarbeten i mitt hus,i hela nedervåningen, bytt alla fönster i hela huset, även isolerat och klätt om garaget, byggt trappor och grindar i trädgården, klätt in yttertrappan med klinker...
    Jag har aldrig haft något att anmärka på, vare sig Andrei Polis arbete eller bemötande - en vänlig, utmärkt, noggrann och mångsidig hanverkare.
    Jag har rekommenderat Andrei Polis till många grannar och vänner - alla har varit lika nöjda!
  • Lars H
    Lars H skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei Polis är en yrkesskicklig och pålitlig byggare . Jag har varit mycket nöjd med de arbeten han utfört åt mig och anlitar honom gärna igen. Lars Holmström
  • Karin J
    Karin J skrev om APOLIS BYGG AB
    Bra
    Ja
    Mycket god
    Överensstämde mycket väl/mer än väl med mina önskemål
    För mej/oss var det ett fynd att få hjälp av Andrei Polis
  • Eva H
    Eva H skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrej Polis har gjort mycket bra arbete hemma hos mig. Arbetet har gjorts ordentligt och i god tid. Andrej Polis har föreslagit bra lösningar p en del av mina krångliga husproblem. Jag är mycket nöjd med Andrej Polis arbete p mitt hus. Eva Höök
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei är en seriös företagare som ringer upp eller meddelar sig på annat sätt, just den tiden han har lovat. Han håller ord och gör alltid ett bra jobb. Han håller vettiga priser och ser till att kunden blir nöjd.
    Andrei Polis Bygg är ett företag som jag varmt kan rekommendera.
  • Charlie D
    Charlie D skrev om APOLIS BYGG AB
    Jag har bara hört goda omdömen.
    Jag är leverantör till Andrei.
    Alltid trevlig och tillmötesgående.
    Jag betalar inte.
    En mycket bra och uppskattad kund som jag rekommenderar till mina andra kunder.
  • Lars J
    Lars J skrev om APOLIS BYGG AB
    Hej. Jag vill ge Andrei högsta betyg på hans företag för hans professionella kompetens. Mvh Lars Jergelin, Ekvägen 22, 17833 Ekerö
  • Camilla B
    Camilla B skrev om APOLIS BYGG AB
    Andrei Polis har hjälpt oss med flera arbeten och vi har varit nöjda med de arbeten han utfört.
  • Hans-Erik H
    Hans-Erik H skrev om APOLIS BYGG AB
    Mycket gott
    Dom gjorde det som dom skulle, snabbt och skickligt

För det mesta mycket gott

Prisvärt

Vi är nöjda
  • Anna E
    Anna E skrev om APOLIS BYGG AB
    Snabb hjälp och snyggt utfört! Rekommenderar
  • Johan K
    Johan K skrev om APOLIS BYGG AB
    Snabb och effektiv med ett bra slutresultat!

Lupingränd 9E, 179 60 Stenhamra