Alla kategorier Byggstäd Stockholms län Solna Aquademica AB

Björnstigen 85, 170 73 Solna — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Aquademica AB

• Madeleine A
    Madeleine A skrev om Aquademica AB
    Jag vill varmt rekommendera detta bolag. I tre år har vi haft två andra firmor som letat efter felet i vårt sjuka hus. Jag har blivit grymt otrevligt bemött av diverse andra Stockholmsfirmor som säger sig vara experter på området. Sedan anlitade jag Aquademica som var både trevliga, lyssnade på kunden och hittade problemet. De upptäckte även ett fuskjobb som en annan stor firma gjort vid rörgenomdragningen då de installerade vår kamin. Kan bara ge toppbetyg till Aquademica! Läs mer
  • Irene H
    Irene H skrev om Aquademica AB
    Vill varmt rekommendera Aquademica!
    Har haft problem med fukt och mögel i badrummet väldigt länge trots att åtskilliga hantverkare, fuktfirmor, och besiktningsmän varit där och både reparerat/avfuktat mm. Tack vare Aquademica som efter en dags arbete hittade felet i avloppsrör och ventilation så är det äntligen korrekt renoverat och badrummet användbart.
    Dessutom så är teknikerna proffsiga och jätte trevliga. Läs mer
  • Kalle A
    Kalle A skrev om Aquademica AB
    Aquademica kunde snabbt hitta läckaget på mitt tak och med en mindre reparation av skadan kunde kostnaderna minskas avsevärt, istället för förslaget som byggföretaget gav att hela taket skulle renoveras.

Tack för hjälpen Aquademica! :) Läs mer
  • kalle P
    kalle P skrev om Aquademica AB
    Profesionellt bemötande. Hittade läckan på två timmar som
    Tre andra företag försökt hitta. Väldigt kompetenta. Tack
    för ett bra bemötande rakt igenom. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Aquademica AB
    Anlita ALDRIG detta företag!!!! Skickar bluffakturor på felaktiga belopp, går sen inte att nå och skickar betalningspåminnelser... Är dessutom otrevliga! Läs mer

Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE