Alla kategorier Byggstäd Stockholms län Solna Aquademica AB

• Maria L
    Maria L skrev om Aquademica AB
    Snabb och bra hjälp! Proffsigt bemötande. Läs mer
  • Kevin P skrev om Aquademica AB
    byggföretaget jag jobbar på har använt Aquademica för att hitta två olika läckor vi haft och inte hitta själva. O vi är jättenöjda med servicen vi fick. Rapporten var grundlig men lätt att fatta å åtgärdsförslaget klockrent! Vi kommer def att jobba med grabbarna på Aquademica igen Läs mer
  • Kevin K skrev om Aquademica AB
    Personligen har jag bra erfarenhet av folket jag stött på från Aquademica. Väldigt kompetenta med en servicenivå som jag tror särskiljer sig från andra i denna bransch. Utöver att de gjorde ett bra jobb så ringde säljaren upp mig efter de var klara för att säkerställa att jag var nöjd och jag fick chansen att ventilera eventuella åsikter/synpunkter. Bra kundfokus från alla involverade parter från deras sida enligt mig. Läs mer
  • Hans B skrev om Aquademica AB
    Jag kan varmt rekommendera detta bolag.
    Jag hade sedan en lång tid tillbaka (ca 12 år) haft mindre luktproblem i min 1,5plans villa. Jag själv kunde under denna period ganska enkelt uppmärksamma denna doft i vår hallentré men lukten minskade successivt i styrka desto längre in man gick. Varken min fru eller gäster kände någon doft och jag höll på att bli tokig. Efter att 2st firmor varit på plats och försökt komma underfund med var lukten kommer ifrån gav jag nästan upp. Eftersom det stod så mycket om Aquademicas ''spetskompetens'' inom lukter på deras webbsida och på andra ställen på nätet tänkte jag ge dem en chans.
    Jag kan verkligen skriva under på att Aquademicas personal besitter spetskompetens, i alla fall inom lukter. Otroligt kunnig & trevlig personal som hittade mitt problem på 3 timmar. Bra bemötande från service till utförande.
    // Hans B Läs mer
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Aquademica AB
    Jag vill varmt rekommendera detta bolag. I tre år har vi haft två andra firmor som letat efter felet i vårt sjuka hus. Jag har blivit grymt otrevligt bemött av diverse andra Stockholmsfirmor som säger sig vara experter på området. Sedan anlitade jag Aquademica som var både trevliga, lyssnade på kunden och hittade problemet. De upptäckte även ett fuskjobb som en annan stor firma gjort vid rörgenomdragningen då de installerade vår kamin. Kan bara ge toppbetyg till Aquademica! Läs mer
  • Irene H skrev om Aquademica AB
    Vill varmt rekommendera Aquademica!
    Har haft problem med fukt och mögel i badrummet väldigt länge trots att åtskilliga hantverkare, fuktfirmor, och besiktningsmän varit där och både reparerat/avfuktat mm. Tack vare Aquademica som efter en dags arbete hittade felet i avloppsrör och ventilation så är det äntligen korrekt renoverat och badrummet användbart.
    Dessutom så är teknikerna proffsiga och jätte trevliga. Läs mer
  • Kalle A skrev om Aquademica AB
    Aquademica kunde snabbt hitta läckaget på mitt tak och med en mindre reparation av skadan kunde kostnaderna minskas avsevärt, istället för förslaget som byggföretaget gav att hela taket skulle renoveras.

Tack för hjälpen Aquademica! :) Läs mer
  • kalle P skrev om Aquademica AB
    Profesionellt bemötande. Hittade läckan på två timmar som
    Tre andra företag försökt hitta. Väldigt kompetenta. Tack
    för ett bra bemötande rakt igenom. Läs mer
  • Anna K skrev om Aquademica AB
    Anlita ALDRIG detta företag!!!! Skickar bluffakturor på felaktiga belopp, går sen inte att nå och skickar betalningspåminnelser... Är dessutom otrevliga! Läs mer

Friluftsvägen 22, 17240, SUNDBYBERG