Stadstak Sthlm AB

Stadstak Sthlm AB

stadstak.se
  • BadgeFourYears
4.3

Att renovera taket på ditt hus är en bra investering för framtiden! Stadstak Sthlm AB hjälper dig med professionell takläggning och takrenovering på både små och stora fastigheter. Vi utför jobb för både privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Stadstak har lång erfarenhet av takläggning & fasadarbeten och utför...

84 omdömen om Stadstak Sthlm AB

Roland S
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Från start till slut har allt fungerat mycket bra. Allt från offert av Niclas till slutförande, inga överraskningar. Hela bytet av tak tog 8 arbetsdagar inkl. rivning av takpannor, läkt, takpapp, ny takpapp, ny läkt, nya takpannor, nya hängrännor och stuprör mm. Samt montering och demontering av byggnadsställning. (2-våningshus). Daniel som var min kontakt informerade hela tiden vad som var gång, mycket nöjd. Allt skräp städades undan varje dag och placerades i Big Bag säckar som hämtades några dar efter att jobbet var...

Lars R
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Huset har fått ett nytt fint tak. Alla materialleveranser ,byggnadsställningar och bortforsling av allt allt gammalt skräp gick som på räls . På utlovad tid. Vi är mycket nöjda med hur arbetet utfördes på plats, trots att vädret ibland var lite motigt. Bemötandet har varit bra i alla stadier. Vi kan varmt rekommendera företaget till alla som har behov av ett nytt fint tak. Med vänlig hälsning Lars Ronnhammar

Lotta A
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vi blev bemötta proffsigt av Niklas Johan och Lorenzo. Tyvärr så blev offerten rörig. Det vore bättre med ett standardiserad offert. Tråkigt att vi ej kunde kommunicera medarbetarna Trots att tiden var knapp så klarade ni av deadline, advent och jul Efter besiktning av taket så var det positivt att vi kunde dela ROT-avdraget

Mats Ö
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Professionellt bemötande från start till mål. Vi märkte inte av dem så mycket och de problem som uppstod löstes smidigt. Slutpris blev på kronan som offert. De la om taket och bytte råspont samt bytte panel, fönster och satte in ett fönster istället för en dörr. De städade eftersom på ett ypperligt sätt.

Magnus L
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Allt gick smidigt och det blev inga oförutsedda kostnader.

Lennart E
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Inga konstigheter Bra personlig kontakt Levde upp till förväntningarna Leverans på utlovad tid

Tomas W
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vi behövde renovera taket som en förberedelse för installation av solceller (ny råspont, ny läkt, nytt tegel). Arbetet utfördes av kunniga/flitiga montörer, inom avtalad tid, och vi är nöjda med vårt nya tak. Efter arbetets avslutande städades byggarbetsplatsen utan anmärkning. Så nu kan vi gå vidare med nästa projekt, solcellerna!

Yngve L
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Allt fungerade problemfritt och de transporthinder som vår smala skafttomt såg ut att orsaka löstes smidigt utan vår inblandning.

Ola-Kjell S
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Efter en initial kraftig felräkning i offert pga fel i uppmätning av tak, så genomfördes projektet att lägga om garagetak och byta takstol snabbt och professionellt. Vill speciellt nämna och tacka byggledare Johan, som jag ser som instrumentell i det lyckade genomförandet och slutresultatet. Flexibel, hängiven, kunnig och mån om att leverera kvalitet. Vad mer kan önskas?! :-)

Lars L
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Alltid i tid. Håller budget/offert. Klara tidigare än planerat. Otomordentligt resultat. Väldigt bra kontakt med säljare och projektledning. Städar tomten efter varje arbetsdag. Vill verkligen rekommendera Stadstak AB.

Kerstin Margareta M
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Från första till sista kontakt har det fungerat perfekt. De som gjorde själva jobbet ska ha stort tack för resultatet blev så fint. Grannar har också varit positiva.

Birgitta J
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Ni har hållit vad ni offererart och utfört det på ett utmärkt, effektivt och proffektionellt sätt. Jättettevlig personal / allt från Linus som bokade upp till Hampus som gav mig offerten till Daniel Som hela tiden haft kontakten. Och de fina trevliga hanrverkare som gjort ett strålande effektivt och väl utfört jobb på tid so även mina grannar har uppskattat och kommenterat. God jul och gått nytt!🧑‍🎄

Svar från Stadstak Sthlm AB

Hej Birgitta, först ett stort tack för att Stadstak fick förtroendet att utföra detta projekt! Kul att du är nöjd med servicen och tack för att du delar din erfarenhet! God jul och gott nytt! // Stadstak Sthlm AB

Margret S
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Mycket väl bemött . Alla krav och förväntningar uppfylldes. Byte av fönster och altandörr. Arbetet utfördes till full belåtenhet

Svar från Stadstak Sthlm AB

Hej Margret, tack snälla för ditt fina omdöme och tack för att vi fick förtroendet att utföra projektet! Vi är så glada över din feedback och kommer att föra det vidare till alla berörda. // Stadstak Sthlm AB

Torbjörn E
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vi har bytt tak Allt har fungerat utmärkt när väl vi fick Daniel som projekledare. Vi ger Daniel 10 av tio möjliga poäng. Han har informerat oss vi varje delmoment vad som är gjort och vad föreskrifterna säger och fortlöpande hållit oss informerade om arbetets framskridandet. Det.ända som finns att anmärka på är plåtarbetet på skorsten. De skruvade av en svart täckhuv, bytte plåten på skorstenen till röd plåt och skruvade tillbaka den svarta täckhuven. Att sätta dit en röd plåt och få det enhetligt tycker jag hade varit på sin plats. Framför allt hade arbetet sett snyggt ut.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Hej Torbjörn, tack för att du tog dig tid att skriva om oss! Vi håller med om att det hade varit snyggare med en röd skorstenshuv och vi offererade även dig för det, men intresset fanns tyvärr inte från din sida. Men trots det så har du fått ett väldigt fint tak som kommer att hålla i många år framöver! // Stadstak Sthlm AB

Kjell B
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vi anlitade Stadstak AB för bl.a. byte av fasad och fönster på övervåning samt byte av garagetak. Vi fick ett fint bemötande där man lyssnade noga på våra önskemål. Allt blev väldigt snyggt och välarbetat, precis som vi ville ha det. Dessutom var man noga med att inte skada växter o buskar runt huset samt städade mycket fint efteråt. Vi kan varmt rekommendera Stadstak AB.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Hej Kjell, det gör oss så otroligt glada att du är nöjd och varmt tack för dina positiva ord! // Stadstak Sthlm AB

Claes J
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Mycket bra jobb utfört av professionella hantverkare med hög servicenivå. Stadstak Sthlm AB har bytt ut hela vårt tak samt rivit och putsats om hela framsidan av vårt hus.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Hej Claes, vi är så glada över ditt omdöme! Ett stort varmt tack för att du valde Stadstak och för att du delar din erfarenhet. Bästa hälsningar, // Stadstak Sthlm AB

Pierre J
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Beställde en takrenovering. Fick ett väldigt bra bemötande. Dom levererade ett mycket bra jobb på rätt angiven tid så vi är jättenöjda. Det lilla problem som uppstod löste sig smärtfritt. Kan inte säga annat än att ni gjorde ett mycket bra jobb från offert till slutprodukt.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Hej Pierre, Tack för ditt fina omdöme! Vi blir så glada att höra att du är nöjd med oss! //Stadstak Sthlm AB

Elena C
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Ett mycket pålitligt bolag, med professionellt utförande av arbetet och mycket trevlig personal. Alla små frågor som dök upp längs vägen gick att lösa enkelt. Ett företag som jag varmt kan rekommendera.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Bästa Elena, tack för din recension! Det värmer att höra att du är nöjd med vårt arbete och hur vi fungerar som ett företag! // Stadstak Sthlm AB

Christian L
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vi köpte ett nytt takfönster inklusive installation av Stadstak. Planering av projektet och när detta skulle genomföras sköttes av arbetsledare Alexander på ett mycket bra och proffsigt sätt. Stadstak har varit tillmötesgående och agerat mycket affärsmässigt och professionellt från första kontakt och genom hela projektet. Alexander (arbetsledare) tillsammans med sitt team var alltid korrekt och tillmötesgående i våran dialog. Alexander var alltid tillgänglig via telefon vid frågor under projektets gång. Jag kan verkligen rekommendera Stadstak som leverantör av hantverkstjänster. //Christian L

Svar från Stadstak Sthlm AB

Stort tack Christian för de fina orden! Kul att du är nöjd med servicen och tack för att du delar din erfarenhet! //Stadstak Sthlm AB

Lars S
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vårat hus var i behov av ett nytt tak. Fick en bra känsla för säljare , han kändes senior och kunnig. Bokning och uppstart gick väldigt fort. Killarna som sedan utförde jobbet gav ett mycket trevlig bemötande, arbetade snabbt och professionellt. På det hela taget en smidig och bra leverans. Det återstår några små detaljer men har fått garantier att det kommer att lösas inom kort.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Tack Lars för din recension! Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete och vi tackar för förtroendet att utföra er takomläggning! Stadstak Sthlm AB

Per
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vi hade kontakt med flera taklägningsfirmor. Fick sent i processen en rekommendationen om Stadstak från en konkurrerande stor takläggarfirma som inte kunde lägga tak på vårt hus. Vi har ett speciellt hus med en hel del krånglig tak-konstruktion. Från införsäljningen av säljaren från Stadstak som faktiskt kunde hur tak är byggda och hur man ska läggas om tak, till arbetsledaren som såg till att taket blev lagt har allt fungerat mycket bra och smidigt. Oerhört proffsig arbetsledare med mycket trevligt bemötande. Hela företaget...

Svar från Stadstak Sthlm AB

Tack snälla för ditt fina omdöme och tack för att vi fick förtroendet att utföra projektet! Vi är så glada över din feedback och kommer att föra det vidare till alla berörda. Vi är så nöjda med hur taket ser ut efter renoveringen, riktigt snyggt, men framför allt att ni är nöjda! Tack än en gång för att Stadstak fick lägga om erat tak, det har varit ett rent nöje att ha er som kunder! Lorenzo/Stadstak Sthlm AB

Nils T
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Mycket professionellt bemötande. Väl utfört arbete. Mina förväntningar var visserligen höga då jag fått referens från nöjd granne men de uppfylldes med råge. Takrenovering.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Ett stort, stort tack till dig Nils, för finaste omdöme och förtroendet att hjälpa dig med takrenoveringen! Vi är så glada och stolta över att ha en så nöjd kund! Med varm hälsning, Ann /Stadstak Sthlm AB

Björn R
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Fungerade mycket bra. Kom i tid, var klara i tid, gjorde ett professionellt arbete och kostnaden blev den som offererats.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Varmaste tack för ditt superfina omdöme som verkligen uppmuntrar oss till att alltid hålla hög nivå i våra projekt! Tack också för förtroendet att lägga om ert tak! Bästa hälsningar, Ann /Stadstak Sthlm AB

Roger P
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Bra hantverkare. God kontakt med säljaren/arbetsledaren. Offerter och räkning svårtydda.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Tack så mycket för din uppskattande recension! Stadstak står självklart alltid till din tjänst om du har frågor kring offert och faktura. Med vänlig hälsning, Ann/Stadstak Sthlm AB

Hans Mikael E
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vi anlitade Stadstak för att lägga nytt tegeltak i augusti-september. En viktig del för oss var att vi samtidigt ville ha fasaden ommålad för att fixa till hela huset. Det var inga problem (vissa takfirmor tar inte på sig fasadarbeten). Jobbet utfördes under 3 veckor helt enligt offerten och under tiden arbetet pågick städade man undan så att det under hela arbetet såg schyst ut runt huset. Vi tackar byggledaren Johan och grabbarna från Imperior bygg AB som supportade bygget. Vi är väldigt nöjda. 10 års garanti. Hans och Åsa

Svar från Stadstak Sthlm AB

Tusen tack för de fina orden - vi är otroligt glada över ert positiva omdöme! All återkoppling är så värdefull och det känns extra fint och viktigt att kunna vidarebefordra detta till de berörda som jobbat i projektet. Bästa hälsningar och än en gång tack från oss alla! Ann / Stadstak Sthlm AB

MAIE M
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vill ändra mitt tidigare kritiska omdöme.Hade missförstått vissa saker. Har nu fått all nödvändig hjälp med ett fuktskadat innertak

Svar från Stadstak Sthlm AB

Hej Maie, tack för den fina betygen du gav oss! Skönt att allt är i sin ordning och att du är nöjd med vår insats! //Stadstak Sthlm AB

Katarina A
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Vi är väldigt nöjda med Stadstak som i varje del av processen med att lägga om vårt tak varit fantastiska. Offerten var väldigt tydlig, samtliga inblandade var lätta att få tag på, själva jobbet utfördes snabbt och smidigt, en magnolia som stod lite i vägen för ställningen behandlades med stor försiktighet och klarade sig helt utan problem, besiktningen var tydlig och informativ; allt till fast pris. Rekommenderas varmt!

Svar från Stadstak Sthlm AB

Bästa Katarina, tack så väldigt mycket för ditt fina omdöme! Vi blir verkligen så glada över sån feedback - det förgyller allas våra jobb. Med varm hälsning, Ann /Stadstak Sthlm AB

Ulrika M
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Bra bemötande, snabba och jobbet är, vad vi förstår, väl utfört. Struligt med offert och fakturering, dock. Varför ingen mejlad offert? Jag fick ta bild med min kamera! Sen var den felräknad. Sen var det svårt att tyda fakturans belopp (som inte stämde med någon av offerterna) och att jämföra de olika posterna med posterna på offerterna

Svar från Stadstak Sthlm AB

Ett varmt tack Ulrika, för ditt fina omdöme gällande utförandet av takläggningen och bemötande! Vi på Stadstak önskar absolut att vi på alla punkter ska kunna ge den bästa kundupplevelsen och beklagar att vi inte levde upp till det helt och hållet. Beklagligtvis så tycks offertförfarandet hamnat lite fel - självklart får alla kunder sin offert både som papperskopia och digitalt. Slutsumman på offerten blev fel vilket är särskilt olyckligt. Vi tackar återigen för ert överseende när det påtalades före fakturering. Vi...

Jerker F
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Genomgående nöjda med kontakten med Stadstak - före, under och efter takbytet/bygget. Trevlig säljare - som dock skulle behövt informera oss som kund om ev. obehagliga kostnadsökningar beroende på hur bygget utvecklade sig. På grund av undertakets dåliga skick gick vi ifrån att "renovera ett papptak" till att "bygga om hela undertaket inkl. lägga nytt papptak" - drygt 30% dyrare än vad offerten sa från början. Slutresultatet blev dock riktigt bra. Trevlig och rak arbetsledare (Robban), och bra, trevliga takbyggare/plåtslagare....

Svar från Stadstak Sthlm AB

Först ett stort tack att Stadstak fick förtroendet att utföra detta projekt! Det kan ibland vara svårt att förutse vad som kan dölja sig när man öppnar upp ett tak, vilket våra säljare ska informera om vid offertgivning. Ingen kund ska behöva städa efter slutfört arbete - beklagligt att vi inte fick möjligheten att skicka ut ngn att fixa det. Vad gäller garantin så fungerar fakturan tillsammans med offerten, som 10-års garanti. Stadstak tackar slutligen för ditt fina omdöme! Med vänlig hälsning, Ann / Stadstak

Arvid E
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Supertrevlig personal. Jättebra service arbetsledaren mötte alla mina förfrågningar på ett jätte bra sätt .vi är kanonnöjda med hela vårat takbyte från första kontakt till färdigt resultat.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Åh, så glada vi blir över ditt omdöme! Ett stort varmt tack för att du valde Stadstak och för att du delar din erfarenhet. Bästa hälsningar, Ann / Stadstak Sthlm AB

Mikael J

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Ett sånt fint omdöme, tack snälla! Mvh, Ann/Stadstak Sthlm AB

Rikard P
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Bytte tak och fasad, duktiga hantverkare, mkt nöjd.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Det gör oss så otroligt glada att du är nöjd och varmt tack för dina positiva ord! Vänligen, Ann/Stadstak Sthlm AB

Calle A
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Har fått mycket bra, snabb och kvalitativ service från Stadtak! Efter att ha bytt vårt tak för ett par år sedan har det dykt upp några småsaker som Stadstak omgående och utan problem har åtgärdat! Vi är jättenöjda och kan starkt rekommendera dem! //C

Svar från Stadstak Sthlm AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme och rekommendation. Det är så glädjande att höra! Mvh, Ann / Stadstak Sthlm AB

Johan Fredrik B
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Byte av träfasad. Bra utfört arbete som gjordes enligt tidsplanen.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Stort tack Johan för att du tog dig tid att skriva - vi blir så glada över dina ord! Vänligen, Ann / Stadstak Sthlm AB

Mathias P
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Trevligt och bra bemötande. Stadstak ansvarade för byte och målning av stående Z-panel runt tak, samt stolpar och balkongräcke. Snickarna jobbade snabbt och resultatet blev bra.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Tack Mathias för ditt omdöme, det gör oss mycket glada att höra! Ann / Stadstak Sthlm AB

Jens Ole Vestskov P
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Det kom förbi en dörrsäljare från Stadstak och gav pris på byte av 92 kvm papptak efter en noggrann inspektion. Säljaren var mycket trevlig och verkade kunnig. Efter cirka 10 minuter fick jag en offert som var mycket utförlig. Så långt inga klagomål. Vi gick igenom offerten tillsammans och kom slutligen till priset... Detta är alltså ett papptak och inga pannor. Priset för 92 kvm papptak låg på 201 000 kr. De andra som jag tog offert från låg på 40 - 50 000 kr för samma arbete och material. Stadstak tog alltså 4 ggr...

Lars Erik Åke Rickard K och Stadstak AB gillar detta
Svar från Stadstak Sthlm AB

Jens, så tråkigt att du känner som du känner! Arbetet som skulle utföras hos dig gällde både hus och garage och offerten som du fick innefattade ställning runt hela huset på ca. 6 meter höjd, avfallshantering, material och arbete. Om du har fått offert från andra firmor på 40-50 tusen kronor inkl. moms. specificerad med samma innehåll som vår offert, så verkar det inte rimligt enligt vår bedömning. Vänligen Ann / Stadstak Sthlm AB

Helena H
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Proffesionellt bemötande och utförande av arbetet, på utsatt tid och utan förseningar. Vi är mycket nöjda kunder.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Tusen tack Helena för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar, Ann/Stadstak Sthlm AB

Britt Marianne W
Skrev om Stadstak Sthlm AB

De kom mycket senare än utlovat. Sånt kan man meddela. När de väl kom, gick det snabbt. Vi bytte träpanel och målade på gavelspetsar.

Tack Britt Marianne för att du tog dig tid att skriva! Ann/Stadstak Sthlm AB

Anette M
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Stadstak kan man verkligen lita på! De är proffs i allt de gör! Jag beställde ny takomläggning, lagning och ny puts på huset, ny altan med uterum. Jag fick en bra genomgång av offerten och man betalar inget förrän arbetet är utfört. Företaget har verkligen levt upp till alla mina förväntningar så jag rekommenderar dem varmt.

PATRIK J
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Knackade dörr och ett par veckor kom en person från detta företag och undersökte taket, fick en offert på 500.000kr(exklusive ROT) på ett tak på ~120kvm. Tyckte det lät blodigt så jag tog kontakt med en väletablerad takfirma med goda referenser på reco och fick av dem en offert på 220.000kr(exklusive ROT). Kanske en småsak men inspektören från denna firma klampade in med ytterskor vilket inspektören från den andra firman inte gjorde. Smsade senare och tackade för hans tid och tackade nej till offerten, fick inget svar.

Svar från Stadstak Sthlm AB

Hej Patrik, Den offert som du fått från annat takföretag avsåg säkerligen betongpannor med tanke på prisbilden, då däremot offerten från Stadstak gällde bandad plåt. Vi hade kunnat matcha den andra offerten om takarbetet varit lika. Det är alltid intressant för oss att få möjligheten att diskutera förutsättningarna vidare och försöka hitta andra lösningar som kunnat passa dig bättre. När det gäller huruvida man behåller skorna på eller inte, när man utför en takbesiktning på en vind så kan vi bara beklaga att det...

ANDERS A
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Fick offert för takläggning av vårt parhus tak på 110 kvm igår (plus förfrågan från min sida om de kunde tilläggsisolera golvbjälklaget på vinden, 60 kvm) Eftersom företaget bytte tak på våra grannars hus 2018 som ser exakt likadant ut (parhus i parhus område från 70-talet) hade jag bokat tid med säljaren i går. Han kom hit, tittade, och en stund senare hade jag en offert i min hand. När jag sedan gick igenom offerten upptäckte jag flera felräkningar bl.a. på moms och Rot-avdrag. Dessutom var det hiskeligt dyrt! Den...

Svar från Stadstak Sthlm AB

Att ta del av en sån här kundupplevelse är väldigt tråkigt för oss på Stadstak! Vi är mycket måna om våra kunder och om det uppstår oklarheter i en offert, som i det här fallet - så försöker vi alltid att reda ut ev. felaktigheter och hitta ett samförstånd som landar i en positiv upplevelse. Även om det inte leder till en affär med Stadstak. (Alla offerter gör inte det.) Att vi skulle uppmana en kund att vända sig till en annan firma, det hoppas vi verkligen är ett missförstånd. I det beskrivna aktuella räkneexemplet...

Jan R
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Utbyte av takpapp och betongtegel. Jag har fått ett bra bemötande och kan rekommendera Stadstak som leverantör och entreprenör.

Staffan S
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Uppdraget var att byta takpannor, läkt, papp, råspont , vindskivor häng och stuprännor. Installera ny isolering, luftspalt och insektsnät. Rep. av sprickor på skorstenen på vinden + rep av skorsten ovan tak. Arbetet utfördes på utlovad tid med ett utmärkt resultat . Lätt att kommunicera med och få kontakt med projektledare

Jan-erik C
Skrev om Stadstak Sthlm AB

+ Kunnig säljare, inspektion av tak + Bra utfört arbete - Tog lite längre tid än vi trodde - Kanske lite i dyraste laget

Mats R
Skrev om Stadstak Sthlm AB

En positiv upplevelse, från början till slut. Fast pris, klar och tydlig kommunikation med byggledaren, jätteduktiga takläggare som jobbade snabbt och effektivt med perfekt resultat. Rekommenderar definitivt dem.

Sören A
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Omläggning av tak med nytt lertegel samt målning av fasad. Genomgående proffsigt bemötande från byggledare (Johan); lyhörd för våra önskemål om detaljer som utseende och dimensioner, dessutom duktiga hantverkare som jobbade snabbt och säkert. Mycket nöjda med slutresultatet trots missöde med vattenskada under arbetets gång som dock åtgärdades snabbt. Betyg takjobb:5, betyg målning:3

Gert K
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Upplevde kommunikation mellan projektledare och kontoret som bristfällig. Info om byggstart och byggteam var inte kommunicerat ut till projektledaren i tid. Däremot upplevelsen av bygget är mycket bra, med gott resultat. Upplevde inte att säkerheten i alla delar med selar och dylikt var tillräckligt bra. Annars så uppfylldes förväntade önskemål , särskilt bra kommunikation och engagemang från projektledaren (Rikard).

Tom B
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Jag fick ett fast pris på ett takbyte på min villa. Byggnadsställningar restes på den dagen som var överenskommet. Takarbetarna kom dagen efter att ställningen var på plats. Jag hade en bild framför mig hur det skulle kunna bli med ett nytt tak på huset och jag är väldigt nöjd. Det var skickliga hantverkare som utförde jobbet.

Anna B
Skrev om Stadstak Sthlm AB

Väl genomfört arbete, proffsigt bemötande, bra projektledning och arbetet genomfördes inom avsatt tid.

Maria A
Skrev om Stadstak Sthlm AB

De la om taket på vårt parhus. Väldigt bra och professionellt bemötande! Mina förväntningar var de vi hade kommit överens om och de uppfylldes till full belåtenhet. De fanns hela tiden tillgängliga på telefonen om det var något vi undrade över. Efter avslutat arbete städade de noggrant upp efter det spill som naturligt blir vid ett bygge. Vi är mycket nöjda!