Alla kategorier Takläggare Stockholms län Solna Stadstak Sthlm AB

Stadstak Sthlm AB

Åldermansvägen 21, 171 48 Solna — Visa karta

På Stadstak renoverar, tvättar, målar och lägger vi alla olika typer av tak. Vi är noggranna och tar vårt hantverk på största allvar. Vi är certifierade för Heta Arbeten, vilket låter oss jobba med plåttak, och har ansvarsförsäkring.

Kommunikation med dig som kund är en prioritet för oss genom hela arbetet. Vi vill att du ska ha koll på vad som sker med ditt tak och kunna fatta informerade beslut.

Vi utför arbeten för både privatperson och företag, och inget takjobb är för stort eller för litet för oss. Vi gör allt från garage till industrier! Under vintermånaderna hjälper vi också gärna till med snöskottning på ert tak.

Läs vad 1 kund tycker om Stadstak Sthlm AB

• Emma A
    Emma A skrev om Stadstak Sthlm AB
    Anlita INTE! De överskrider offerten trots lovord om "inte ett öre mer", lägger på tvivelaktiga kostnader, har en otroligt otrevligt och oproffsigt bemötande. När jag ringde och ville ha en specifikation på "övriga kostnader" för tredje gången va jag upprörd som kund och fick svaret "om du är otrevlig är jag otrevlig, du kan få en specifikation när jag känner för det, det är inte min uppgift ens en gång och vi behöver inte ge dig någon". Alex är den man alltid får prata med och när jag påpekade alla fel direkt då jag fick veta om dem (det som orsaka extra kostnader uppenbarligen) fick jag svaret "ord står mot ord". När hans säljare berättade för mig att mitt förrådstak skulle ingå i offerten och till och med skrev in att taket ska ingå så är verkligheten den att endast materialet ingick men inte arbetskostnaden, men det framkom inte. De som är anställda på företaget skyller bara ifrån sig på andra anställda. Ett par grannar la om sitt tak samtidigt och vi alla har nu bestridit fakturorna. Enligt Stadstak så tillkom kostnader för ställningar, större containrar och "övrigt" som de inte vill skicka ut specifikationer på. När vi ifrågasatte de olika delarna sa de att ursprungsofferten räknar med att man inte behöver ställningar, endast sele (?). Att de behövde en större container tycker jag borde ha ingått då de la om 4 tak samtidigt. Det skumma va också att alla fyra grannar fick extra utgifter på EXAKTA summor. Bestridandet har gjort med hjälp från villaägarnas riksförbund.

Åldermansvägen 21, 171 48 Solna