Takläggare i Solna

5 rekommenderade takläggare i Solna

Takdax

Råsundavägen 53, Solna
    Takdax hjälper er med taket! Vi är specialiserade på tak och står för långsiktigt hållbara och täta tak. Service, trygghet och ansvar är våra ledord.
    Maja O
    Maja O: Snabbt jobbat och mycket grundligt. Dock hade killarna från Ukraina inga säkerhetsanordningar. De jobbade oerhört mycket...

Mälarvikens Tak & Bygg

Box 6088, Solna
    En helhetslösning för tak och fasad. Vi kommer och besiktigar inom 7 dagar från din kontakt!
    Benjamin K
    Benjamin K: Professionella o prisvärda, kan verkligen rekommendera Mälarvikens tak & bygg!

Villatakexperten.se

Råsundavägen 117 A, Solna
    Villatakexperten utför takläggning och reparation i hela Stockholm. Med gedigen kunskap, låga priser och hög kvalitet är de det självklarar valet!
    Christopher M
    Christopher M: Jag är otroligt nöjd med mitt takbyte, inte bara resultatet utan också hur jag blev bemött samt hur jobbet utfördes. ...

Stadstak Sthlm AB

Åldermansvägen 21, Solna
    Vi kan allt om tak!
    Jörgen R
    Jörgen R: Bra. Små justeringar i efterhand gjordes direkt utan dröjsmål. Taket är mycket snyggt!!

Takjour.se

Virebergsvägen 20, Solna
    Takjour.se - Vi erbjuder ett komplett utbud av entreprenadtjänster inom tak!
    Per H
    Per H: Tack för ett bra takarbete, Killarna var noggranna och trevliga, även noga med att städa upp efter jobbet.
Sida:   1