Takläggare i Solna

5 rekommenderade takläggare i Solna

Takdax

Råsundavägen 53, Solna
    Takdax hjälper er med taket! Vi är specialiserade på tak och står för långsiktigt hållbara och täta tak. Service, trygghet och ansvar är våra ledord.
    Björn W
    Björn W: Takdax har bytt tak och fasad på vårt hus. Vad jag kan bedöma så har jobbet utförts mycket bra, och framförallt har Takd...

Mälarvikens Tak & Bygg

Box 6088, Solna
    En helhetslösning för tak och fasad. Vi kommer och besiktigar inom 7 dagar från din kontakt!
    Benjamin K
    Benjamin K: Professionella o prisvärda, kan verkligen rekommendera Mälarvikens tak & bygg!

Villatakexperten.se

Råsundavägen 117 A, Solna
    Villatakexperten utför takläggning och reparation i hela Stockholm. Med gedigen kunskap, låga priser och hög kvalitet är de det självklarar valet!
    Bengt N
    Bengt N: Mycket bra och informatift bemötande under hela entreprenadtiden. Entreprenaden har innefattat rivning/demontering av be...

Stadstak Sthlm AB

Åldermansvägen 21, Solna
    Vi kan allt om tak!
    Jörgen R
    Jörgen R: Bra. Små justeringar i efterhand gjordes direkt utan dröjsmål. Taket är mycket snyggt!!

Takjour.se

Virebergsvägen 20, Solna
    Takjour.se - Vi erbjuder ett komplett utbud av entreprenadtjänster inom tak!
    Per H
    Per H: Tack för ett bra takarbete, Killarna var noggranna och trevliga, även noga med att städa upp efter jobbet.
Sida:   1