Alla kategorier Takläggare Stockholms län Solna Nymans Tak AB

Nymans Tak AB

Bangatan 15, 171 63 Solna — Visa karta

Välkommen till Nymans Tak AB!

Med lång erfarenhet inom branschen kan vi hjälpa dig med alla typer av tak i Stockholm med omnejd. Oavsett om det gäller tegelpannor, betongpannor, plåttak , papptak eller shingel. Vi lämnar dessutom alltid 10 års garanti på alla utförda takarbeten. Vi lägger stor vikt vid fungerande kommunikation och kundfokus. Vi riktar oss till dig oavsett om du är villaägare, företag, bostadsrättsförening eller byggherre.

Vi tar ett helhetsansvar för ditt takprojekt vilket innebär att vi kan planera bättre och dessutom hålla de tider vi lovar. När vi väl är igång så kan du nå oss oavsett tidpunkt på dygnet. Alla våra arbeten är utförda med tanke på hållbarhet och kvalitet. Välkommen att boka en kostnadsfri takbesiktning hos oss på Nymans Tak!

Läs vad 6 kunder tycker om Nymans Tak AB

• 2019-06-22

Susann P skrev om Nymans Tak AB
    Anlitade Nymans Tak för byte av takpannor, läkt, papp, rännor, stuprör etc. Komplett tak.
    Mycket bra bemötande och erfarenhet av dem - från första mötet och genom hela projektet.
    De höll rent och snyggt under arbetets gång. De var punktliga och trevliga. Resultatet blev mycket bra. Utifrån mina erfarenheter kan jag verkligen rekommendera dem. Läs mer

Albin L skrev om Nymans Tak AB
    Vi valde Nymans tak på grund av att de erbjöd flexibel lösning och bra pris. De arbetade snabbt och gjorde ett mycket bra jobb. De höll offertpriset utan tillägg. Våra kontakter med företaget fungerade bra och de var tillmötesgående när vi hade frågor. Läs mer

Petter B skrev om Nymans Tak AB
    Mycket bra kommunikation och väl utfört arbete. Snyggt resultat. Läs mer

Anna G skrev om Nymans Tak AB
    Vi la om vårt tak med hjälp av nymans. Bra bemötande direkt och sen genom hela processen. Gick snabbt och blev snyggt och riktigt gjort. Kan inget annat än berömma. Läs mer

Dirk E skrev om Nymans Tak AB
    Firman la om taket. Väldigt smidigt och snabb utförd jobb.
    De städade bra efteråt och svarade snabbt på alla frågor. Läs mer

Anders H skrev om Nymans Tak AB
    Byte av tegeltak, inkl läkt o underlagsduk och hängrännor,
    stuprör, vindskivor, steg och sotarbrygga.
    Mycket professionellt bemötande och väl utfört arbete
    på utlovad tid. Läs mer

Bangatan 15, 171 63 Solna