Nymans Tak AB

Nymans Tak AB

Ring 08-35 09 92 www.nymanstak.se

Välkommen till Nymans Tak AB! Med lång erfarenhet inom branschen kan vi hjälpa dig med alla typer av tak i Stockholm med omnejd. Oavsett om det gäller tegelpannor, betongpannor, plåttak , papptak eller shingel. Vi lämnar dessutom alltid 10 års garanti på alla utförda takarbeten. Vi lägger stor vikt vid fungerande kommunikation...

6 omdömen om Nymans Tak AB

Susann P
Skrev om Nymans Tak AB

Anlitade Nymans Tak för byte av takpannor, läkt, papp, rännor, stuprör etc. Komplett tak. Mycket bra bemötande och erfarenhet av dem - från första mötet och genom hela projektet. De höll rent och snyggt under arbetets gång. De var punktliga och trevliga. Resultatet blev mycket bra. Utifrån mina erfarenheter kan jag verkligen rekommendera dem.

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Albin L
Skrev om Nymans Tak AB

Vi valde Nymans tak på grund av att de erbjöd flexibel lösning och bra pris. De arbetade snabbt och gjorde ett mycket bra jobb. De höll offertpriset utan tillägg. Våra kontakter med företaget fungerade bra och de var tillmötesgående när vi hade frågor.

Petter B
Skrev om Nymans Tak AB

Mycket bra kommunikation och väl utfört arbete. Snyggt resultat.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 77 omdömen 4.2 av 77 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Anna G
Skrev om Nymans Tak AB

Vi la om vårt tak med hjälp av nymans. Bra bemötande direkt och sen genom hela processen. Gick snabbt och blev snyggt och riktigt gjort. Kan inget annat än berömma.

Dirk E
Skrev om Nymans Tak AB

Firman la om taket. Väldigt smidigt och snabb utförd jobb. De städade bra efteråt och svarade snabbt på alla frågor.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

Anders H
Skrev om Nymans Tak AB

Byte av tegeltak, inkl läkt o underlagsduk och hängrännor, stuprör, vindskivor, steg och sotarbrygga. Mycket professionellt bemötande och väl utfört arbete på utlovad tid.