Arga Takläggaren

Arga Takläggaren

Ring 08-94 87 77 taklaggaren.se
3.9

Välkommen till Arga Takläggaren! Vi hjälper dig som fastighetsägare, bostadsrättsförening eller privat husägare med takläggning, plåtarbeten, fasadrenovering och snickeri. Alla arbeten utförs med hög kvalitet och miljömedvetenhet. För oss står du som kund i centrum och det viktigaste målet är att du ska känna dig trygg med...

7 omdömen om Arga Takläggaren

Ulf G
Skrev om Arga Takläggaren

Uppdraget ännu ej fullgjort. Färdigmålning av vindskivorna återstår

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 77 omdömen 4.2 av 77 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Hans Erik B
Skrev om Arga Takläggaren

Omläggning av yttertak. Bra och trevligt bemötande. Mycket bra utfört arbete, duktiga hantverkare, tog hänsyn, var mycket vänliga, alla visste vad var och en skulle göra. De var av östeuropeiskt ursprung men kunde kommunicera på hyfsat bra engelska. Trots dåligt väder vissa dagar blev allt klart på 9 arbetsdagar, mycket bra. Resultatet I sin helhet blev jättefint, flera grannar har uttryckt sitt gillade.

Erik A
Skrev om Arga Takläggaren

Fungerade mycket bra enligt den överenskommelse Vi hade. Vi bytte hela vårt tak.

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Gunilla N
Skrev om Arga Takläggaren

Arga takläggare är ett företag att samarbeta med. Mötena med de ansvariga var utmärkta och de som arbetade med takläggningen gjorde det snabbt och bra och var punktliga. Vi är mycket nöjda med allt.

Toini B
Skrev om Arga Takläggaren

Nytt tak. Mycket trevligt bemötande. Arbetet gick snabbt och effektivt, personalen arbetade utan avbrott tills allt var klart. Tomten var i regel nästan skräpfri efter varje arbetspass, vilket har stor betydelse när man har hund.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Gunnar A
Skrev om Arga Takläggaren

Skulle önska att ni gjorde klart ert åtagande enligt gjord beställning

Benny O
Skrev om Arga Takläggaren

Köpte takläggning av ett magasin. Snabb leverans och proffsigt utfört. Mycket nöjda

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen