Alla kategorier Takläggare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Arga Takläggaren

Arga Takläggaren

Vallgatan 9, 170 67 Solna — Visa karta

Välkommen till Arga Takläggaren!

Vi hjälper dig som fastighetsägare, bostadsrättsförening eller privat husägare med takläggning, plåtarbeten, fasadrenovering och snickeri. Alla arbeten utförs med hög kvalitet och miljömedvetenhet. För oss står du som kund i centrum och det viktigaste målet är att du ska känna dig trygg med det utförda arbetet.

Genom många års erfarenhet av byggbranschen vet vi på Arga Takläggaren vad man ska ha i åtanke när man ger sig in i ett byggprojekt som takomläggning, fasadrenovering eller plåtslagning. Målet är att vara bäst både vad gäller material, utförande och pålitlighet. Vi utför alltid jobbet vid den tidpunkten vi kommit överens om och fakturerar alltid efter avslutande besiktning och alltid enligt offert.

- Olycksfallsförsäkring.
- Ansvarsförsäkring.
- Certifikat Asbest/Eternit.
- Certifikat för heta arbeten.
- 10 års garanti på arbete.
- Upp till 30 års materialgaranti.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor till oss!

Läs vad 7 kunder tycker om Arga Takläggaren

• Ulf G skrev om Arga Takläggaren
    Uppdraget ännu ej fullgjort.
    Färdigmålning av vindskivorna återstår Läs mer
  • Hans Erik B skrev om Arga Takläggaren
    Omläggning av yttertak. Bra och trevligt bemötande. Mycket bra utfört arbete, duktiga hantverkare, tog hänsyn, var mycket vänliga, alla visste vad var och en skulle göra. De var av östeuropeiskt ursprung men kunde kommunicera på hyfsat bra engelska. Trots dåligt väder vissa dagar blev allt klart på 9 arbetsdagar, mycket bra. Resultatet I sin helhet blev jättefint, flera grannar har uttryckt sitt gillade. Läs mer
  • Erik A skrev om Arga Takläggaren
    Fungerade mycket bra enligt den överenskommelse Vi hade.
    Vi bytte hela vårt tak. Läs mer
  • Gunilla N skrev om Arga Takläggaren
    Arga takläggare är ett företag att samarbeta med. Mötena med de ansvariga var utmärkta och de som arbetade med takläggningen gjorde det snabbt och bra och var punktliga. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
  • Toini B skrev om Arga Takläggaren
    Nytt tak. Mycket trevligt bemötande. Arbetet gick snabbt och effektivt, personalen arbetade utan avbrott tills allt var klart. Tomten var i regel nästan skräpfri efter varje arbetspass, vilket har stor betydelse när man har hund. Läs mer
  • Gunnar A skrev om Arga Takläggaren
    Skulle önska att ni gjorde klart ert åtagande enligt gjord beställning Läs mer
  • Benny O skrev om Arga Takläggaren
    Köpte takläggning av ett magasin.
    Snabb leverans och proffsigt utfört.
    Mycket nöjda Läs mer

Vallgatan 9, 170 67 Solna