Aroniabutiken

Aroniabutiken

• BadgeTwoYears
4.5

På Aroniabutiken tror vi på kraften i naturens underverk, och vi har gjort det till vårt mål att dela med oss av en av dess mest näringsrika skatter - aroniabäret. Vi erbjuder högkvalitativa aroniaprodukter som inte bara smakar fantastiskt utan också är laddade med massa nyttigheter. roniabutiken är din one-stop-shop för allt...

193 omdömen om Aroniabutiken

Ib M
Skrev om Aroniabutiken

Bra sortiment. Snabb transport till kund

Klara N
Skrev om Aroniabutiken

Stort utbud och bra beskrivningar av varor. Snabb leverans. Jag är mycket nöjd.

Elisabeth A

Jag fick min vara 6 till 7 dagar

Christer B
Skrev om Aroniabutiken

Jättetrevliga och fantastisk service!!!

Raymond Z
Skrev om Aroniabutiken

Smidigt, snabbt och enkelt. Installerades utan problem och ger friskt gott vatten.

Linda P
Skrev om Aroniabutiken

Snabb leverans utan krångel. Plastigt material men fyller sin funktion.

Marion E
Skrev om Aroniabutiken

Snabbt och smidigt. Bra produkter.

Andreas A
Skrev om Aroniabutiken

Bra service och snabb leverans av det smidiga och bra vattenfiltret.

Therese R
Skrev om Aroniabutiken

Supernöjd över vårat köp med vattenfiltret. Vill inte dricka vanligt vatten efter det :)

Peter L
Skrev om Aroniabutiken

Cancerfonden kan ni sluta sänka pengar till. Det är pengar som går till skurkar.

Svar från Aroniabutiken

Ja Peter, vi vet, men tyvärr kan vi inte göra något åt det, det är Payson som sponsrar dem, trots att vi bett dem sluta, men det kommer med liksom av automatik i deras betalningslösning.

Seija F
Skrev om Aroniabutiken

Det fungerade enkelt och smärtfritt att handla. Förväntningen är att filtret jag köpt ska fungera men det var lite bökigt att få på det på kranen. Köpte Instapure F5/F7 complete tap filter system.

Monica V

Beställde vatten Filter, snabb leverans

Per T
Skrev om Aroniabutiken

Är nöjd med vattenfilter kommer att rekommendera till mina vänner .

Marie B
Skrev om Aroniabutiken

Perfekt och supersnabb leverans!

Lars E
Skrev om Aroniabutiken

Fungerade mycket bra att handla av Aroniabutiken

Caroline B
Skrev om Aroniabutiken

Jag är jättenöjd & tacksam över vattenfiltret!

Lennarth S
Skrev om Aroniabutiken

Inga synpunkter på Aroniabutiken men inte helt nöjd med produkten. Saknar justerbart spolmunstycke.

Svar från Aroniabutiken

Du kan sätta på ett eget, genom att skruva av munstycket undertill så ser du en gänga, samma som på kranen, där kan du fästa ett eget. Kontakta oss så förklarar vi hur.

Eja E
Skrev om Aroniabutiken

Köpte vattenfilter. Har inte hämtat ut det ännu. Smidigt att beställa men dom missade att informera om att min order blev lagd som en förbeställning. Fick det svaret när jag drygt 1 v senare undrade över leveransstatus. Ett trevligt och snabbt svar var det dock.

Ingrid K
Skrev om Aroniabutiken

Jag beställde Mineral- och Vitamin-Optimal samt en tandkräm. Men snopen blev jag då jag fick helt fel innehåll i mitt paket. Då kontaktade jag genast butiken och bemöttes av trevlig hjälpsamhet och mycket god service då jag inte ens behövde skicka tillbaka den felaktiga leveransen utan fick behålla den istället. Efter ett par dagar fick jag rätt varor, dvs det jag hade beställt från början, och jag är så nöjd! Så jag kan varmt rekommendera andra att handla av Aroniabutiken för det tänker jag göra! / Ingrid.

Christer J
Skrev om Aroniabutiken

Blir resultat uselt då jag ännu inte fått det jag har beställt.

Svar från Aroniabutiken

Kontakta oss om ditt paket inte kommit fram. Om det gäller vattenfilter på förköp så informerade vi om ett det tar ca 2 veckor innan du har din beställning.

Else-marie W
Skrev om Aroniabutiken

Hur ska jag veta det innan jag har fått varorna som jag beställde 7/3-24! Ps. Jag stödjer inte Barncancerfonden.

Svar från Aroniabutiken

Du köpte den ju på förköp, är det inte taskigt att ge oss en stjärna då? Du visste ju att det inte skulle bli leverans på två veckor. Angående barncancerfonden, nej vi stödjer dem inte heller, men vi kan inte undgå att deras logo visas eftersom vår leverantör av betalsystemet stöttar dem, vi kan tyvärr inte göra något åt det. Har tagit upp det med dem men utan resultat.

Viola V
Skrev om Aroniabutiken

Jag ha inte fått mina varor än

Britt-Louise H
Skrev om Aroniabutiken

Mkt bra bemötande. Allt till belåtenhet. Supernöjd.

Anita F
Skrev om Aroniabutiken

Skulle gärna delge min upplevelse men nu är det så att jag får inte av ringen på vattenkranen. Har ingen ork.

Karl J
Skrev om Aroniabutiken

Bra! Jag köpte aroniajouce. Fungerade fint.

Kim A
Skrev om Aroniabutiken

Snabb leverans o bra produkter

Gunnel F
Skrev om Aroniabutiken

Enkel & tydlig beställningsprocedur — även när man inte vill ha levererat till mantalsskrivn.adressen [det är ofta det strular hos andra!!] Snabbt, bra förpackat, oskadat (trots glasflaskor och vätska!!) En utmärkt leverantör!!

Per J
Skrev om Aroniabutiken

Snabb leverans och bra produkter. Aroniajusen är så god och uppiggande.

Per H
Skrev om Aroniabutiken

Helt enkelt strålande! Vad kan man mer begära, strålande!!!

Linda J
Skrev om Aroniabutiken

Jag älskar Aroniabutiken! Deras produkter och varor är alltid av högsta kvalité. Som biohacker är jag noga med vart jag handlar mina produkter. Senaste köp va deras vattenfilter, patroner, elektrolyter och salt!🙌Kan varmt rekommendera denna butik. Kan va lite lång leverans tid i bland vid beställning. Men det är det värt. 💪💯

Svar från Aroniabutiken

Tack Linda för ditt fina omdöme, det gjorde oss glada! Höjdpunkten med att driva en hälsokostbutik är när kunderna återkopplar och är nöjda och har fått positiva effekter av produkterna. PS, vi har nyligen flyttat vårt lager för att få lite snabbare leveranser, vi har fortfarande inte helt trimmat in systemet men vi jobbar på det.

Leif A

Helt ok. Men strul med DHL. // Leif

Tonny N
Skrev om Aroniabutiken

Lika bra som tipsare på alternativmedia Lennart Mattikainen och Aida Reva berättat. Snabb leverans. Innehållet vatten renare i kartong bra förpackat. Kommer förmodligen att köpa fler vattenfilter mm, Trevlig butik. Tack!

Jan W
Skrev om Aroniabutiken

Allt fungerat jättebra, har inga kommentarer, ska snart BESTÄLLA vattenfilter. Janne

Philip K
Skrev om Aroniabutiken

Jag fick hjälp snabbt när jag skulle sända tillbaka.

Mona A
Skrev om Aroniabutiken

Beställde två flaskor Aronia juice, tur att jag inte beställde fler. Besk och sträv juice. Ingen favorit.

Svar från Aroniabutiken

Det var tråkigt att du inte gillade smaken, men tänk på att det är en naturmedicin snarare än en törstsläckare. Du kan även späda ut den med vatten eller annan juice.

Johann S
Skrev om Aroniabutiken

Från beställning till leverans allt löpte smärtfritt

Titti W
Skrev om Aroniabutiken

Jag har bara bra upplevelser med Aroniabutiken Har köpt vattenfiltret och är mycket nöjd med det. Även pulver av olika bär samt aroniajuicen Smakar mycket bra Mvh Titti

Daniel P
Skrev om Aroniabutiken

Bra butik, lätt att beställa och snabb leverans. Rekommenderas!

Sonja B
Skrev om Aroniabutiken

Jag köpte Instapure vattenreningsfilter. Bra produkt och snabb leverans.

Sarah J
Skrev om Aroniabutiken

Tack, Första gången jag handlar så jag har inte hunnit smaka och utvärdera produkterna.

Bojan S
Skrev om Aroniabutiken

Aldrig mer ska jag handla på Aronia och varna andra att inte handla här

Svar från Aroniabutiken

Hej Bojan, ok. Det var verkligen tråkigt att läsa. Vad har hänt? Lång väntetid? Vi skickar ett mail till dig snart. Allt gott,

Henrik B
Skrev om Aroniabutiken

Bra leveranser. Smidigt att betala o bra produkter.

Ingemar P
Skrev om Aroniabutiken

Dom var snabba. Men jag är osäker på produktens kvalitet.

Elisabeth H
Skrev om Aroniabutiken

Inte en aning, jag har inte fått mina varor ännu

Svar från Aroniabutiken

Hej Elisabeth, ok. Det var verkligen tråkigt att läsa. Lite problem med leveransen. Men nu har vi pratat, så nu är det löst. Tack,

Carina L
Skrev om Aroniabutiken

Jag köpte bla hudvård. Snabb leverans ochjag missade att se leveransbekräftelsen men fick bra bemötande ochservice.

Benny J
Skrev om Aroniabutiken

Tack för en snabb leverans av vattenfiltret. Har installerat filtret och är nöjd med kvalitén på det filtrerande vattnet som vi provat. Allt har fungerat bra och överträffat vår förväntning på allt från Er service fram till provsmakningen av det filtrerade vattnet. Vi återkommer då vi skall beställa mer filter. om ett par månader. Med vänlig hälsning/ Benny

Owe H
Skrev om Aroniabutiken

Hej Har handlat flera gånger från Aroniabutiken och alltid lika nöjd, snabb i leveransen. Senast köpte jag filter patroner eftersom jag har köpt vattenfiltret tidigare. Jag är mkt nöjd.

Lillemor B
Skrev om Aroniabutiken

Jag fick tips om Aroniabutiken av en släkting som köpt ett vattenfilter där. Precis vad jag också behövde. Beställde och fick mina varor inom några dagar, snabbt och enkelt. Tack från en nöjd kund.

Joakim R
Skrev om Aroniabutiken

Jag har köpt Instapure vattenfilter och patroner till det samt Aroniajuice. Filtret och patronerna är kanon och juicen smakar väldigt bra. Det har alltid vid varje beställning gått väldigt smidigt med betalning och leverans. Jag rekommenderar dem starkt.

Marie J
Skrev om Aroniabutiken

Beställde en vattenrenande och filter till den och den levererade snabbt och utan problem. Beställde en ny vattenrenare i förra veckan men den var slutsåld och restnotetad. Jag kunde lägga en beställning i a f och varan skickad till mej när den finns i lager igen. Bra service!