Asia Furniture

Asia Furniture

Ring 08-406 09 80 www.asiafurniture.se
4.5

Vi saluför möbler i japansk, koreansk och kinesisk klassisk stil. Både nytillverkat och antikt. Möblerna är av gediget handarbete i koreanska träslag samt har en hög finish. Vårt sortiment innefattar även kinesiska klassiska möbler t.ex bröllopsskåp, byråer, stolar mm (nytt och antikt).

6 omdömen om Asia Furniture

Anne P
Skrev om Asia Furniture

Köpte ett fint högt skåp och fick hem den snabbt och problemfritt. Enormt fint och jag fantastisk service! Rekommenderar. Fin hemsida och butik.

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 375 omdömen 4.2 av 375 omdömen

Leverans enligt info. Bra pris efter rabatt.

Sunny
Skrev om Asia Furniture

när man komma in i affären då får man ett vänligt mottagande av personalen ..snäll och varm möbeln är väldigt fina samt praktiskt användbart..

Susan Lee G
Skrev om Asia Furniture

Det känns som om jag har en liten bit av Korea i mitt hem. Jag blir mycket glad över att höra när mina vänner lovprisar de fina och vackra möbelerna från Korea. Möbler från Asia Furnitur är inte bara vackra att titta på utan också är byggda stabilt och starkt. avav sartstarkt av träd.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Lina L
Skrev om Asia Furniture

Mysig affär med trevlig personal!

Maria C
Skrev om Asia Furniture

Jag har köpt fina presenter till mina vänner hos Asia Furniture.Butiken har fina möbler också.De kommer från fjärran öster. Det är fina och annorlunda saker. Butiken är mysig.När man stiger in i butiken upptäcker man att den är mycket större än man först trodde.

In Sook N

Välkommen till Asia Furniture