Aspkrans Fotoaffär AB

3.2 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Aspkrans Fotoaffär AB

• 2011-04-24

Martin skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Personal som tar sig tid och mycket prisvärda tjänster. Själv gjorde jag riktigt fina förstoringar på diabilder. Garanterat ska jag rekommendera Aspkrans till mina vänner. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Johnér Bildbyrå
    4.5 / 5 i betyg — 445 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem. Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder. Har var"
  • 2011-04-15

Uffe skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Var inne och tog bilder till ett Amerikansk visum. Bra bemötande och snabb service. Mycket nöjd med mina bilder. Rekommenderas. Läs mer
  • 2011-04-11

Pia N skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Inte direkt ovänlig personal, men typ ointresserad. Smattrar fram information. Fick ta tre omgångar bilder, ingen omsorg om kunden som vill få till så fin bild som möjligt. Det känns som om man måste acceptera rakt av. Kontenta: ej kundvänligt. Läs mer
  • 2008-07-30

Maria A skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Varning! Extremt otrevlig personal, om ni önskar ta ID-foto bör ni gå till en annan fotoaffär. Personalen vägrade att ta mer än 2 bilder till mitt körkort. Förutsätter att det ligger i såväl personalens intresse som mitt att få till en bra bild. Då allt numera sköt digitalt blir det ingen kostnad för företaget att göra kunden nöjd genom att ta fler bilder. Fick trots allt betala för en usel bild och gick sedan till en mycket trevlig fotoaffär på Kungsholmen. Läs mer
  • 2008-03-05

Carl S skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Bra bilder är deras grej. Skitnöjd. Läs mer
    Uffe gillar detta

Bästa framkalla bilderna i Stockholm:

Pia K Pia K tycker:
“Alltid trevligt bemötande och ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte