Alla kategorier Framkalla bilder Stockholms län Stockholm Södermalm Aspkrans Fotoaffär AB

Aspkrans Fotoaffär AB

Hornsgatan 90, 118 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Aspkrans Fotoaffär AB

• Martin
    Martin skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Personal som tar sig tid och mycket prisvärda tjänster. Själv gjorde jag riktigt fina förstoringar på diabilder. Garanterat ska jag rekommendera Aspkrans till mina vänner.
  • Uffe
    Uffe skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Var inne och tog bilder till ett Amerikansk visum. Bra bemötande och snabb service. Mycket nöjd med mina bilder. Rekommenderas.
  • Pia N
    Pia N skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Inte direkt ovänlig personal, men typ ointresserad. Smattrar fram information. Fick ta tre omgångar bilder, ingen omsorg om kunden som vill få till så fin bild som möjligt. Det känns som om man måste acceptera rakt av. Kontenta: ej kundvänligt.
  • Maria A
    Maria A skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Varning! Extremt otrevlig personal, om ni önskar ta ID-foto bör ni gå till en annan fotoaffär. Personalen vägrade att ta mer än 2 bilder till mitt körkort. Förutsätter att det ligger i såväl personalens intresse som mitt att få till en bra bild. Då allt numera sköt digitalt blir det ingen kostnad för företaget att göra kunden nöjd genom att ta fler bilder. Fick trots allt betala för en usel bild och gick sedan till en mycket trevlig fotoaffär på Kungsholmen.
  • Carl S
    Carl S skrev om Aspkrans Fotoaffär AB
    Bra bilder är deras grej. Skitnöjd.
    Uffe gillar detta

Hornsgatan 90, 118 21 Stockholm