Alla kategorier E-handel Johnér Bildbyrå

Johnér Bildbyrå

Hos oss på Johnér bildbyrå hittar du bilder tagna av svenska fotografer i skandinaviskt ljus, för alla dina bildbehov. Du skriver enkelt in sökord och finner bilder som är naturliga och lätta att känna samhörighet med i vår bildbank och kan sedan använda bilderna i det forum just du behöver!

Välj något av våra bildpaket, skaffa ett årsabonnemang eller välj "open access" för att få obegränsad tillgång till vårt bildarkiv. Vi har både högupplösta bilder och skissbilder, för att anpassa oss till just dina behov.

Kontakta oss för att få veta mer om hur du kan använda vårt digitala bildarkiv!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 319 kunder tycker om Johnér Bildbyrå

• Jennie D
    Jennie D skrev om Johnér Bildbyrå
    Har köpt bilder i 10-pack och 5-pack, fin rabatt! Och väldigt god service.
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Johnér Bildbyrå
    Bild köp samt letande av bild och tips
  • Anna S
    Anna S skrev om Johnér Bildbyrå
    Fick väldigt bra bemötande, snabbt och proffsigt.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Johnér Bildbyrå
    Fungerade kanon, hittade det jag sökte, snabbt och smidigt.
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Johnér Bildbyrå
    Vi ville köpa en bild och det var bråttom. Vi fick snabbt svar via mail och är jätte nöjda med bemötandet. Det var lite svårt att se hur man laddade ner bilden men fick svar via mail direkt efter att vi mailat frågan.
  • Jappen J
    Jappen J skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra!
    Raskt!
    Effektivt

- og hyggelig e-mailkontakt med Carina Frondell !

JAppen i Alle Gutta
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra och smidig service.
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Det mesta har fungerat funktionsfritt och vi har fått ett avtal som verkar passa oss bra. Redaktörerna hade lite problem med själva nedladdningarna i början men det verkar ha löst sig.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Johnér Bildbyrå
    Har köpt en bild och eftersom jag och teknik jag inte känner till fungerar dåligt ihop kontaktade jag er kundtjänst redan innan köpet och fick personlig hjälp med hur jag skulle gå tillväga. Känns tryggt att där är ngn som finns till hands med goda råd redan innan eventuella svårigheter uppstått.
  • Annica J
    Annica J skrev om Johnér Bildbyrå
    Alltid trevligt bemötande och proffsig hjälp.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Johnér Bildbyrå
    Utmärkt, snabbt, proffesionellt. Översiktlig och lättsökt bildbank.
  • Emma R
    Emma R skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabbt svar och hjälp med hantering av både mitt konto och fakturan via chatten uppskattades mycket! Bara positiv uppfattning.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Johnér Bildbyrå
    Allt gick bra till. De hjälpte mig med allt jag önskade.
  • Ursula N
    Ursula N skrev om Johnér Bildbyrå
    Proffesionella, service minded
  • Christer L
    Christer L skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket nöjd. Lätt att jobba med hemsidan efter bilder. Stort urval av svenska bilder. Bra service och snabba leveranser. Vänligt bemötande. Proffsigt och enkelt med bra priser.
  • Leo D
    Leo D skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabb och bra service via chatten. Bilder som inte känns som typiska stockbilder. Mycket nöjd!
  • Carmen R
    Carmen R skrev om Johnér Bildbyrå
    Utmärkt, snabba svar och bra offert
  • Maria F
    Maria F skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag har blivit fakturakund och fick snabb hjälp med inloggningsuppgifter och fakturafrågor. trevligt bemötande av kundtjänstpersonal.
  • Pia K
    Pia K skrev om Johnér Bildbyrå
    Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem.
    Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder.

Har varit kund i ett tjugotal år skulle jag tro... från att ha varit en exklusiv leverantör av svenska bilder – till en alltför internationell bildbyrå i min smak – och tillbaka till en i första hand svensk, mer prisvärd bildbyrå. Det uppskattar jag!!!
  • Eva S
    Eva S skrev om Johnér Bildbyrå
    Har inte haft så mycket med dem att göra förrän de tog över Scandinav
  • Petra E
    Petra E skrev om Johnér Bildbyrå
    Proffsigt och snabbt bemötande.
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Johnér Bildbyrå
    Hej! Jag fick en mycket fin service av en medarbetare på Johnér.se. Hon svarade snabbt på mina frågor i chatten.
  • Hans T
    Hans T skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag kan inte skriva annat än att det var väldigt bra

Hans
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag köpte bilder online, fick sedan återkomma till dem med en fråga om användningsrättigheterna och fick ett snabbt svar
  • Mari K
    Mari K skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service och bra bilder. Kvalitetsbilder och bara svenska bilder är ett plus. Vi är nöjda!
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Johnér Bildbyrå
    Smidigt att beställa bilder och bra service
  • Ann-Charlotte E
    Ann-Charlotte E skrev om Johnér Bildbyrå
    Fantastiska bilder, effektivt/trevligt bemötande och höga priser.
  • Anita B
    Anita B skrev om Johnér Bildbyrå
    Det beste stedet for nordiske bilder. Dere er blant de dyreste, men opplever god service
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Johnér Bildbyrå
    Väldigt trevligt bemötande. Serviceminded.
    Köpte en bild och de var väldigt hjälpsamma.
  • Svante T
    Svante T skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra bemötande och servicekänsla. Man känner sig välkommen när man ringer och får snabbt tillbakaspel på offerter m.m.
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Johnér Bildbyrå
    Mitt uppdrag var att köpa en bild för användning till omslag. kom direkt i kontakt med rätt person och efter ömsesidig överenskommelse levererades bilden utan problem. Trevlig och professionellt bemötande!
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bemötande! Proffsigt och smidigt.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra. Letat bilder. Skissat. Köpt två.
    Skulle önska lite större skissbilder, annars bra.
  • Viveka L
    Viveka L skrev om Johnér Bildbyrå
    Det är inte så bra att man inte kan se när en bild är tagen. För det bokprojket jag sökte bilder hos er var det helt avgörande att veta från vilket år en bild var och det gick inte att få fram alls. Jag skulle också vilja att det fanns information om vilket land bilden var tagen.
    Jag bad också om hjälp att hitta bilder men den personen la inte många strån i kors.
    Ni har ju i grunden fina och bra bilder för svenska förhållanden men det är inte så modernt i hur man letar och köper, upplevde vi
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabb återkoppling på förfrågan.
  • Anna A
    Anna A skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra hjälp. Snabbt ihopkopplad med säljare och fick svar via chatten.
  • Linn Christel F
    Linn Christel F skrev om Johnér Bildbyrå
    Kjøpte et bilde, det var enkelt og greit, jeg er fornøyd.
  • Justus H
    Justus H skrev om Johnér Bildbyrå
    Har varit med länge. Bra bemötande och fint bildmaterial.
  • Line E
    Line E skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpt bilder.
    Bra att ni har en direktchatt för frågor, och att man därtill kan ringa för personlig hjälp, på svenska.
    Bra att ni har så pass mycket nordiska bild-motiv.
  • Heli T
    Heli T skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service. Ofta fina bilder. Dåligt med andra etniciteter än sk kaukasisk. Har sällan bildbudget som möjliggör många bilder från Johnér då det är dyrt.
    2016-11-03 Johnér Bildbyrå svarar Heli T
    Hej Heli,
    Det värmer att du tycker du får bra service från oss, och tack för din feedback angående bilder och priser! Vi strävar kontinuerligt efter att utveckla vårt bildutbud så det alltid speglar det svenska samhället i bild. Här ingår självklart människor med olika bakgrund. Prova gärna sökordet ”mångfald” nästa gång du besöker oss, så får du se modeller med många olika etniciteter. Om ni har projekt som innefattar flera bilder, skulle jag även vilja tipsa om våra nya paket och abonnemangstjänster. I det fall ni har en begränsad budget möjliggör de att ni på ett kostnadseffektivt sätt oftare kan använda bilder producerade i Skandinavien av skandinaviska fotografer. Tveka inte att kontakta oss via chatten, telefon eller email så hjälper vi dig mer än gärna! Vänliga hälsningar, Anders Lusth, Johnér Bildbyrå
  • Johan K
    Johan K skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte bilder till vår hemsida och hittade visserligen bra bilder men tyckte att det var något dyrt jämfört med andra bildsajter.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service och trevligt bemötande. Fick hjälp med val av storlek på bild. Nöjd!
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra utbud på kvalitativa bilder. God service och hjälpsamma medarbetare.
  • Helén K
    Helén K skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag fick snabb hjälp via chatten och blev även uppringd för att hjälpa mig ytterligare. Mycket bra service!
  • Gina E
    Gina E skrev om Johnér Bildbyrå
    Alltid gott bemötande från företaget men den nya hemsidan är en katastrof jämfört med den tidigare. Långsam och svår att plocka bilder ifrån. Något jag uppskattat genom åren är er generositet när det gäller att använda bilderna för skiss. Vilket ökar chansen till köp anser jag.
    Sökmotorn är för snäv och ger inga associationer till andra sökord.
    Ett riktigt nerköp alltså.
    2016-10-12 Johnér Bildbyrå svarar Gina E
    Hej Gina,
    Blir jätteglad att höra att du känner dig bra bemött av oss, det är något som är viktigt för oss! Suveränt också att få feedback på sådant du inte är nöjd med, det skall vi se över och göra bättre! Vi jobbar just nu i ett stort projekt att lyfta sökorden till en ny nivå och att sökmotorn skall bli tydligare och snabbare. Små skissbilder kan man alltid högerklicka på bilden för att ladda hem, men vill passa på att slå ett slag för en riktigt bra tjänst vi har som heter Creative Access. Det är ett konto anpassat för dig som behöver kunna skissa med många bilder, och då kan du även enkelt ladda ned högupplösta bilder. Hör gärna av dig så hjälper vi dig att komma igång! Vänliga hälsningar, Agneta Johnér
  • Therese B
    Therese B skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabba svar när man mailar offertförfrågan på bilder. Inga konstigheter, en smidig kontakt.
  • Marie L
    Marie L skrev om Johnér Bildbyrå
    De har varit toppen på alla sätt. Från första kontakt till köp
  • Regine H
    Regine H skrev om Johnér Bildbyrå
    Fick ett bra bemötande och vi köpte ett årsabonnemang.
  • Adrian F
    Adrian F skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra utvalg av bilde skandinavisk motiv og stil.

Men, har flere ganger opplevd dårlig kvalitet (noisy, oppjustert oppløsning) på kjøpte bilder.
    2016-09-21 Johnér Bildbyrå svarar Adrian F
    Hej Adrian,

Vad roligt att höra att du hittar bra motiv i vår bildbank! Vi lägger oss stort vinn om att tillhandahålla ett komplett urval av skandinaviska bilder från enbart professionella fotografer. Stort tack för din feedback om att du upplever att vi inte har levererat med högsta kvalitet när det gäller bildfilen! Det är kritik jag tar på största allvar då kvalitet är inbyggt i hela vårt varumärke. Vi kommer att undersöka vad som kan ha gått fel här i våra kontroller. Hör gärna av dig så hittar vi ett sätt att kompensera dig och rätta till det som inte uppfyllde dina förväntningar!

Bästa hälsningar,
    Agneta Johnér
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Johnér Bildbyrå
    Jättebra bemötande. Jag var ute efter en bild, hittade en och beställde den. Använde mig av "chatten" till en början och sedan blev det även mejl med kundsupport. Snabbt, proffsigt bemötande och enkel hantering.