Alla kategorier E-handel Johnér Bildbyrå

Johnér Bildbyrå

Sveriges bästa Bildbyrå – för Sverige nuförtiden!

Hos oss på Johnér bildbyrå hittar du bilder tagna av svenska fotografer i skandinaviskt ljus, för alla dina bildbehov. Det är lätt att söka, hitta och köpa bilder!

Våra bilder är anpassade för den svenska marknaden. Miljöer, ljus, modeller, och styling ska kännas skandinaviska och svenska. Vi samarbetar med några av Sveriges och Skandinaviens mest välrenommerade fotografer som kontinuerligt skickar in bilder till oss. Dessutom samarbetar vi med några få utvalda internationella bildleverantörer då många företag verkar internationellt och även behöver bilder med mer internationell känsla.

Välj något av våra bildpaket, skaffa ett årsabonnemang eller välj "open access" för att få obegränsad tillgång till vårt bildarkiv. Vi har både högupplösta bilder och skissbilder, för att anpassa oss till just dina behov.

Kontakta oss för att få veta mer om hur du kan använda vårt digitala bildarkiv! Eller besök oss på vår hemsida https://www.johner.se, där du enkelt startar ett abonnemang, köper paket eller enstaka bilder och kan börja ladda ner direkt.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 403 kunder tycker om Johnér Bildbyrå

• 2019-07-12

Emma Marie A skrev om Johnér Bildbyrå
    Trevlig personal och bra bildutbud. Tyvärr lite för dyrt för de flesta av de kunder jag har men föredrar Johnér när budget finns, helt klart. Läs mer
  • 2019-06-10

Fabian H skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag köpte en genrebild och blev bemött bra och fick mycket hjälp. Läs mer
  • 2019-06-07

Annika M skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte en bild. Behövde nytt konto och det strulade med att registrera, men fick mycket snabb hjälp via chatt och mail, så sammanfattningsvis ett bra intryck. Läs mer
  • 2019-05-03

Mikael G skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra produkter och tjänster! Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-02

Camilla M skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabba och personliga svar, smidiga beställningar. Läs mer
  • 2019-04-30

Carina P skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra urval av bilder. trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-21

Lena H skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder och snabb service. Läs mer
  • 2019-01-24

Helena S skrev om Johnér Bildbyrå
    Hej, köpte några bilder, fick snabb och effektiv hjälp, är nöjd! Läs mer
  • 2019-01-22

Fanny S skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag köpte en bild till en kund och Johnér var snabba med att svara på mejl och hjälpa mig när jag behövde snabba svar. Jag är nöjd med att jag gick till Johnér och skulle kunna använda dom igen. Läs mer
  • Anita B

2019-01-22

Anita B skrev om Johnér Bildbyrå
    Fantastiskt bra bilder av svenska välkända fotografer. Jag är väldigt nöjd med både bilderna jag köpt och med Johnér! Läs mer
  • 2019-01-22

Patricia S skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service via telefon o mail. Snabbt svar. Läs mer

Josefin K skrev om Johnér Bildbyrå
    Enkelt att köpa och ladda ner. Snabb och trevlig kundservice. Snygga bilder! Läs mer

Daniel O skrev om Johnér Bildbyrå
    Trög bildserver. Väntetiden är lång när man söker bilder. Läs mer

Stina A skrev om Johnér Bildbyrå
    Har fått snabb hjälp alla gånger och trevligt bemötande.
    Skulle önska några fler bilder om ämnet äldreomsorg. Läs mer
    2019-01-18 Johnér Bildbyrå svarar Stina A
    Hej Stina,
    Och tack för din kommentar. Vi på Johnér avser att spegla det svenska samhället i bild och presentera användbara bilder för de som besöker johner.se. Därför är kvalitativ input som denna där du beskriver ett bildtema du önskar se mer av mycket värdefull för oss.
    Vi skriver ner äldreomsorg på vår lista där vi samlar användarnas bildbehov.
    Vh,
    Anders Lusth
    Johnér Bildbyrå
  • 2019-01-17

Sarah W skrev om Johnér Bildbyrå
    JAg har köpt bilder av Johnér även tidigare och jag tycker framförallt att de är den bästa bildbyrån i Sverige om man vill ha "äkta" bilder som visar vår vardag i vår miljö och inte tillrättalagda amerikanska där alla har blekta tänder. Bemötandet har dessutom alltid varit trevligt. Läs mer
  • 2019-01-15

Lena B skrev om Johnér Bildbyrå
    Johnér Bildbyrå är snabba att svara och proffsiga. En bildbyrå jag känner förtroende för. Läs mer

Maria S skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte en svensk bild. Snabb respons på mail och snabbt genomfört köp. Smidigt! Läs mer

Sofie H skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte loss en bild för redaktionellt bruk. Blev lite strul iom betalningen men det löste de väldigt bra genom tajt kommunikation. Rekommenderas! Läs mer

Annelie F skrev om Johnér Bildbyrå
    Hade problem med inloggningen. Supporten löste det personligt och effektivt. Mycket bra! Läs mer
  • 2018-10-01

Sofia L skrev om Johnér Bildbyrå
    Har fått snabbt bemötande på frågor och köpprocessen var väldigt smidig. Läs mer
  • 2018-09-30

Sophia O skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra, lite krångligt hur jag skulle köpa bilderna när jag väl betalat. Läs mer
  • 2018-09-28

Kristi V skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder med fin känsla - smidig hemsida Läs mer
  • 2018-09-28

Christina F skrev om Johnér Bildbyrå
    Bildbyrån har riktigt bra foton! Funkar bra med sökfunktioner, nedladdningar etc. Gjorde allt på webben utan annan kontakt med företaget. Läs mer
  • 2018-09-03

Madelene Å skrev om Johnér Bildbyrå
    Det var enkelt att köpa bilderna, men framför allt uppskattar jag servicen vi fick i samband med att vi ville ångra vårt köp. Fotona höll inte den kvalité vi önskade (stor fotovägg) och fick därför lov att returnera varan. Läs mer
  • Emanuel S

2018-09-03

Emanuel S skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra personlig service då tekniken failade lite. Läs mer
  • 2018-08-30

Elisabeth C skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabb service och brett utbud av bilder Läs mer
  • 2018-07-12

Dersim B skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpt flertal bilder till vår marknadskommunikation. Bemötandet och leveransen har varit super! Läs mer
  • 2018-07-11

Johanna W skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte 5 st bilder. Fick snabbt svar när min registrering krånglade och blev dessutom tipsad om att jag kunde få ett paketpris. När en av bilderna inte gick att ladda ner fick jag svar och hjälp på en gång! Väldigt nöjd med både mitt köp och servicen. Läs mer
  • 2018-06-20

Alexandra S skrev om Johnér Bildbyrå
    Som ny kund hade jag uppskattat lite mer info om tjänsten. Upplever att så fort avtalet var påskrivet har de släppt kontakten helt. Läs mer
  • 2018-06-18

Elin S skrev om Johnér Bildbyrå
    Köper regelbundet högupplösta bilder för tryck. Bemötandet var bra. För det mesta är det lätt att hitta bilder, men ibland är urvalet av bilder för snävt, det skulle t ex behövas fler bilder som har att göra med samhällsfrågor. T ex letade jag efter en bild som skulle passa till en artikel om årets val, och det var väldigt få bilder. Läs mer
  • 2018-04-27

Sara K skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte bildpaket på 5 st bilder.
    Var i kontakt med personal innan köpet för info om möjliga kvarvarande bilder och användaruppgifter då de skulle skrivas över. Har varit i kontakt med en och samma person både via telefon och mail och fått hjälp med mitt ärende. Har även använt chattfunktionen vid ett tillfälle och den fungerade bra, snabbt svar, precis som jag upplever att en chattfunktion ska vara likaså mailkonversation.
    Fick bra information och allting löste sig och beställning gjordes. Överlag en bra upplevelse och jag är nöjd med servicen! Läs mer

Jenny B skrev om Johnér Bildbyrå
    Väldigt bra bilder och man hittar oftast något passande. Dock lite väl dyrt, så man får tänka efter noga innan man laddar ner bilder om man har abonnemang. Läs mer

Susanna T skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte en bild och servicen från Johnér var snabb och tydlig. Läs mer

Sophie S skrev om Johnér Bildbyrå
    Smidigt och lättnavigerat om man är en förstagångsköpare! Läs mer

Anja B skrev om Johnér Bildbyrå
    Søk funksjonene er litt vanskelig, og skulle vært forbedret. Men bildene er super.
    Mye bra skandinavisk stil. Läs mer
  • 2018-04-05

Helena A skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag hyrde en bild till en reklamkampanj. Då jag hade lite frågor kring kostnaden på bilden mailade jag och fick snabbt svar och en offert. Jag blev trevligt bemött och min budget blev tillgodosedd. Jag rekommenderar verkligen Johnér för den personliga servicen. Läs mer
  • Daniela M

2018-03-29

Daniela M skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag fick ett jättetrevligt bemötande när jag kontaktade Johnér via chatten, det gick också väldigt fort att få svar. Läs mer
  • 2018-03-29

Mirja H skrev om Johnér Bildbyrå
    Toppen service. Köpte bilder. Läs mer

Annica N skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder som inte känns så amerikanska och tillfixade (som t ex shutterstock). Bra service. Lite dyrare än andra ... Läs mer

Cecilia L skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte en royaltyfria bild som jag hittat på hemsidan.
    Hemsidan krånglade så jag kunde inte beställa och betala bilden. Efter fyra samtal till Johner skickade de bild och faktura manuellt.

Jag hade förväntat mig en enklare process. Att köpa något på nätet brukar ta max fem minuter. Här tog det över en timme och flera samtal innan jag hade bilden. Läs mer

Ulrika R skrev om Johnér Bildbyrå
    Har hittat flera bilder med dokumentär känsla som passar vår verksamhet bra. De känns inte alltför bildbyråmässiga och det är positivt. Bra service och snabb leverans! Läs mer

Elin A skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att alla på Johnér var supertrevliga och tillmötesgående :) Läs mer

Bettina B skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder, snabb respons. Trevligt bemötande. Läs mer

Erik H skrev om Johnér Bildbyrå
    Har haft kontakt med Carina Frondell som är otroligt snabb och serviceminded. Läs mer

Magnus F skrev om Johnér Bildbyrå
    Funkar bra. Aningen rörigt med avtalet i början, men helt ok. Grymma bilder! Läs mer
  • 2018-03-01

Mikael O skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket snabb och tillmötesgående service. Läs mer

Linn H skrev om Johnér Bildbyrå
    De har varit bra, hjälpsamma och tydliga. Läs mer

Josephine M skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bemötande och snabb service. Läs mer

Annika A skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag har inte så väldigt stor erfarenhet av Johnér. Men senast när jag behövde deras hjälp, vilket var i januari i år, funkade allt perfekt.
    Jag registrerade mig, fick inlogg och kunde ladda hem den bild jag vill ha på noll och ingen tid. Väldigt smidigt och bra.
    Jag var mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-01-22

Maria D skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra och snabb hjälp vid beställning av bild. Proffsig hantering. Läs mer

Åsögatan 144, 116 24 Stockholm