Alla kategorier E-handel Johnér Bildbyrå

Johnér Bildbyrå

Sveriges bästa Bildbyrå - för Sverige nuförtiden!

Hos oss på Johnér bildbyrå hittar du bilder tagna av svenska fotografer i skandinaviskt ljus, för alla dina bildbehov. Det är lätt att söka, hitta och köpa bilder!

Våra bilder är anpassade för den svenska marknaden. Miljöer, ljus, modeller, och styling ska kännas skandinaviska och svenska. Vi samarbetar med några av Sveriges och Skandinaviens mest välrenommerade fotografer som kontinuerligt skickar in bilder till oss. Dessutom samarbetar vi med några få utvalda internationella bildleverantörer då många företag verkar internationellt och även behöver bilder med mer internationell känsla.

Välj något av våra bildpaket, skaffa ett årsabonnemang eller välj "open access" för att få obegränsad tillgång till vårt bildarkiv. Vi har både högupplösta bilder och skissbilder, för att anpassa oss till just dina behov.

Kontakta oss för att få veta mer om hur du kan använda vårt digitala bildarkiv! Eller besök oss på vår hemsida https://www.johner.se, där du enkelt startar ett abonnemang, köper paket eller enstaka bilder och kan börja ladda ner direkt.

Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 343 kunder tycker om Johnér Bildbyrå

• Frida J
    Frida J skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och serviceinriktat beteende.
  • Dag C
    Dag C skrev om Johnér Bildbyrå
    Veldig mange gode nordiske bilder med "ekte" mennesker.
  • Elin S
    Elin S skrev om Johnér Bildbyrå
    Kontakten med Johnér upplevde jag som smidig. Allt kunde skötas online och gick hyfsat snabbt. Vi är ny kund och köpte ett 5-pack RF-bilder. Bilden, och framtida bilder vi köper, kommer att fylla våra behov när vi behöver hitta bilder snabbt till våra specifika projekt.
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Johnér Bildbyrå
    Johnér är hjälpsamma och kunniga. Jag jobbar med riktigt stora format och behöver ofta se bilden i fullformat för att kunna avgöra om den håller. Tyvärr är hemsidan inte så bra när det gäller den biten men man får alltid hjälp om man frågar.
  • Hilde M
    Hilde M skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra søkefunksjon :) og ellers ok support
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra. Snabb återkoppling och hjälp med att hitta rätt paketlösning för oss. Suverän service!!
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Johnér Bildbyrå
    Superbra och snabb service via chatten. Väldigt nöjd!
  • Annika Å
    Annika Å skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra kommunikation online med kundservice
  • Christina H
    Christina H skrev om Johnér Bildbyrå
    Hej!
    Jag kontaktade Johnér för köp av bild till ett vykort riktat till förstagångsväljare i kyrkovalet. Proffsigt och trevlig bemötande.

Christina Högberg
    kommunikatör i Danderyds församling
  • Anna J
    Anna J skrev om Johnér Bildbyrå
    Allt mycket mycket positivt!
    Trevligt bemötande, bra bilder, mm.
    Extra plus för nyhetsbrev med kunskap - uppskattade särskilt nyhetsbrevet om äkta bilder som gav mig en hel del inspiration.

Enda negativa feedbacken jag har är
    - tycker att sökmotorn är lite styltig jämfört med tex Gettys.
    - Jag kan uppleva att vissa bilder är lite slitna- eftersom jag har sett dem i flera sammanhang. Känner igen modellerna osv.
  • Therese W
    Therese W skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag fick hjälp att komplettera mitt namn till vårt företagskonto och addera fakturaköp till det. Det gick snabbt och väldigt smidigt.

Är supernöjd!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Johnér Bildbyrå
    Supernöjd från början till slut.
    Toppenbemötande från min kontaktperson, Carina Frondell. Snabb och smidig lösning på min fråga.
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Johnér Bildbyrå
    Väldigt bra service. Bra produkter. Snabb leverans.
    Och bra pris!
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Johnér Bildbyrå
    ok priser, bra bilder, lett å finne bilder med nordisk stil
  • Marie S
    Marie S skrev om Johnér Bildbyrå
    Rask kundebehandling og respons på mail.
    Tydelig, informativ og enkelt å kjøpe bilder gjennom Johnér.
  • Hugo A
    Hugo A skrev om Johnér Bildbyrå
    Uppskattar främst kvaliten på bilder som jag anser är bättre än många andra. Förvisso ganska dyrt men i många lägen värt det
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service. Enkelt att få personlig hjälp att skapa konto och att förstå hur jag ska köpa bilden. Inget problem med faktura vilket jag uppskattar.
    Bra kvalitet på bilder.
  • Kristin B
    Kristin B skrev om Johnér Bildbyrå
    Liker godt siden, litt mye å fylle ut første gang men funker fint. Veldig fornøyd med chat funksjonen hvor de svarte med en gang og jeg fikk den hjelpen jeg trenger.
  • Mica M
    Mica M skrev om Johnér Bildbyrå
    jag hade inte så mycket kontakt. jag köpte en bil via nätet. var lite svårt att hitta storleken på bilden.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande av kundtjänsten vid frågor kring bildköp.
  • Emily R
    Emily R skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabba, flexibla och tillmötesgående människor som levererar vackra, autentiska och moderna skildringar av stad och natur.
  • Annette P
    Annette P skrev om Johnér Bildbyrå
    Fick utmärkt hjälp att beställa bilden jag valt. Snabbt, solklart och trevligt bemötande av kundtjänst.
  • Mats R
    Mats R skrev om Johnér Bildbyrå
    Bemötandet var utmärkt men tekniken strulade, Behövde personlig hjälp för att köpa och ladda ner en bild.
    2017-05-19 Johnér Bildbyrå svarar Mats R
    Hej Mats,

Och tack för din kommentar här på reco, den betyder mycket för oss!
    Jag är glad att du tycker att bemötande var utmärkt.

Men det skulle även vara väldigt uppskattat om du kan återkomma till oss på info@johner.se alternativt ringa oss på 08 - 644 83 30 gällande att tekniken strulade för dig. Vi jobbar kontinuerligt med att ytterligare förbättra vårt bildutbud, våra tjänster och vår teknik för att alla användare skall hitta passande bilder och kunna handla på johner.se på ett logiskt och enkelt sätt.
    Så din feedback är väldigt viktig för oss så vi kan förstå vad som inte gick optimalt här.
    Om du tar dig tid att återkomma till oss, så ska vi hitta på något som kan kompensera detta nästa gång du köper bild av oss.

Mvh,
    Smidigt
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Jennie D
    Jennie D skrev om Johnér Bildbyrå
    Har köpt bilder i 10-pack och 5-pack, fin rabatt! Och väldigt god service.
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Johnér Bildbyrå
    Bild köp samt letande av bild och tips
  • Anna S
    Anna S skrev om Johnér Bildbyrå
    Fick väldigt bra bemötande, snabbt och proffsigt.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Johnér Bildbyrå
    Fungerade kanon, hittade det jag sökte, snabbt och smidigt.
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Johnér Bildbyrå
    Vi ville köpa en bild och det var bråttom. Vi fick snabbt svar via mail och är jätte nöjda med bemötandet. Det var lite svårt att se hur man laddade ner bilden men fick svar via mail direkt efter att vi mailat frågan.
  • Jappen J
    Jappen J skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra!
    Raskt!
    Effektivt

- og hyggelig e-mailkontakt med Carina Frondell !

JAppen i Alle Gutta
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra och smidig service.
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Det mesta har fungerat funktionsfritt och vi har fått ett avtal som verkar passa oss bra. Redaktörerna hade lite problem med själva nedladdningarna i början men det verkar ha löst sig.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Johnér Bildbyrå
    Har köpt en bild och eftersom jag och teknik jag inte känner till fungerar dåligt ihop kontaktade jag er kundtjänst redan innan köpet och fick personlig hjälp med hur jag skulle gå tillväga. Känns tryggt att där är ngn som finns till hands med goda råd redan innan eventuella svårigheter uppstått.
  • Annica J
    Annica J skrev om Johnér Bildbyrå
    Alltid trevligt bemötande och proffsig hjälp.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Johnér Bildbyrå
    Utmärkt, snabbt, proffesionellt. Översiktlig och lättsökt bildbank.
  • Emma R
    Emma R skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabbt svar och hjälp med hantering av både mitt konto och fakturan via chatten uppskattades mycket! Bara positiv uppfattning.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Johnér Bildbyrå
    Allt gick bra till. De hjälpte mig med allt jag önskade.
  • Ursula N
    Ursula N skrev om Johnér Bildbyrå
    Proffesionella, service minded
  • Christer L
    Christer L skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket nöjd. Lätt att jobba med hemsidan efter bilder. Stort urval av svenska bilder. Bra service och snabba leveranser. Vänligt bemötande. Proffsigt och enkelt med bra priser.
  • Leo D
    Leo D skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabb och bra service via chatten. Bilder som inte känns som typiska stockbilder. Mycket nöjd!
  • Carmen R
    Carmen R skrev om Johnér Bildbyrå
    Utmärkt, snabba svar och bra offert
  • Maria F
    Maria F skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag har blivit fakturakund och fick snabb hjälp med inloggningsuppgifter och fakturafrågor. trevligt bemötande av kundtjänstpersonal.
  • Pia K
    Pia K skrev om Johnér Bildbyrå
    Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem.
    Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder.

Har varit kund i ett tjugotal år skulle jag tro... från att ha varit en exklusiv leverantör av svenska bilder – till en alltför internationell bildbyrå i min smak – och tillbaka till en i första hand svensk, mer prisvärd bildbyrå. Det uppskattar jag!!!
  • Eva S
    Eva S skrev om Johnér Bildbyrå
    Har inte haft så mycket med dem att göra förrän de tog över Scandinav
  • Petra E
    Petra E skrev om Johnér Bildbyrå
    Proffsigt och snabbt bemötande.
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Johnér Bildbyrå
    Hej! Jag fick en mycket fin service av en medarbetare på Johnér.se. Hon svarade snabbt på mina frågor i chatten.
  • Hans T
    Hans T skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag kan inte skriva annat än att det var väldigt bra

Hans
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag köpte bilder online, fick sedan återkomma till dem med en fråga om användningsrättigheterna och fick ett snabbt svar
  • Mari K
    Mari K skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service och bra bilder. Kvalitetsbilder och bara svenska bilder är ett plus. Vi är nöjda!
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Johnér Bildbyrå
    Smidigt att beställa bilder och bra service