Alla kategorier E-handel Johnér Bildbyrå

Johnér Bildbyrå

Hos oss på Johnér bildbyrå hittar du bilder tagna av svenska fotografer i skandinaviskt ljus, för alla dina bildbehov. Du skriver enkelt in sökord och finner bilder som är naturliga och lätta att känna samhörighet med i vår bildbank och kan sedan använda bilderna i det forum just du behöver!

Välj något av våra bildpaket, skaffa ett årsabonnemang eller välj "open access" för att få obegränsad tillgång till vårt bildarkiv. Vi har både högupplösta bilder och skissbilder, för att anpassa oss till just dina behov.

Kontakta oss för att få veta mer om hur du kan använda vårt digitala bildarkiv!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 330 kunder tycker om Johnér Bildbyrå

• Alexander F
    Alexander F skrev om Johnér Bildbyrå
    ok priser, bra bilder, lett å finne bilder med nordisk stil
  • Marie S
    Marie S skrev om Johnér Bildbyrå
    Rask kundebehandling og respons på mail.
    Tydelig, informativ og enkelt å kjøpe bilder gjennom Johnér.
  • Hugo A
    Hugo A skrev om Johnér Bildbyrå
    Uppskattar främst kvaliten på bilder som jag anser är bättre än många andra. Förvisso ganska dyrt men i många lägen värt det
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service. Enkelt att få personlig hjälp att skapa konto och att förstå hur jag ska köpa bilden. Inget problem med faktura vilket jag uppskattar.
    Bra kvalitet på bilder.
  • Kristin B
    Kristin B skrev om Johnér Bildbyrå
    Liker godt siden, litt mye å fylle ut første gang men funker fint. Veldig fornøyd med chat funksjonen hvor de svarte med en gang og jeg fikk den hjelpen jeg trenger.
  • Mica M
    Mica M skrev om Johnér Bildbyrå
    jag hade inte så mycket kontakt. jag köpte en bil via nätet. var lite svårt att hitta storleken på bilden.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande av kundtjänsten vid frågor kring bildköp.
  • Emily R
    Emily R skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabba, flexibla och tillmötesgående människor som levererar vackra, autentiska och moderna skildringar av stad och natur.
  • Annette P
    Annette P skrev om Johnér Bildbyrå
    Fick utmärkt hjälp att beställa bilden jag valt. Snabbt, solklart och trevligt bemötande av kundtjänst.
  • Mats R
    Mats R skrev om Johnér Bildbyrå
    Bemötandet var utmärkt men tekniken strulade, Behövde personlig hjälp för att köpa och ladda ner en bild.
    2017-05-19 Johnér Bildbyrå svarar Mats R
    Hej Mats,

Och tack för din kommentar här på reco, den betyder mycket för oss!
    Jag är glad att du tycker att bemötande var utmärkt.

Men det skulle även vara väldigt uppskattat om du kan återkomma till oss på info@johner.se alternativt ringa oss på 08 - 644 83 30 gällande att tekniken strulade för dig. Vi jobbar kontinuerligt med att ytterligare förbättra vårt bildutbud, våra tjänster och vår teknik för att alla användare skall hitta passande bilder och kunna handla på johner.se på ett logiskt och enkelt sätt.
    Så din feedback är väldigt viktig för oss så vi kan förstå vad som inte gick optimalt här.
    Om du tar dig tid att återkomma till oss, så ska vi hitta på något som kan kompensera detta nästa gång du köper bild av oss.

Mvh,
    Smidigt
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Jennie D
    Jennie D skrev om Johnér Bildbyrå
    Har köpt bilder i 10-pack och 5-pack, fin rabatt! Och väldigt god service.
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Johnér Bildbyrå
    Bild köp samt letande av bild och tips
  • Anna S
    Anna S skrev om Johnér Bildbyrå
    Fick väldigt bra bemötande, snabbt och proffsigt.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Johnér Bildbyrå
    Fungerade kanon, hittade det jag sökte, snabbt och smidigt.
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Johnér Bildbyrå
    Vi ville köpa en bild och det var bråttom. Vi fick snabbt svar via mail och är jätte nöjda med bemötandet. Det var lite svårt att se hur man laddade ner bilden men fick svar via mail direkt efter att vi mailat frågan.
  • Jappen J
    Jappen J skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra!
    Raskt!
    Effektivt

- og hyggelig e-mailkontakt med Carina Frondell !

JAppen i Alle Gutta
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra och smidig service.
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Det mesta har fungerat funktionsfritt och vi har fått ett avtal som verkar passa oss bra. Redaktörerna hade lite problem med själva nedladdningarna i början men det verkar ha löst sig.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Johnér Bildbyrå
    Har köpt en bild och eftersom jag och teknik jag inte känner till fungerar dåligt ihop kontaktade jag er kundtjänst redan innan köpet och fick personlig hjälp med hur jag skulle gå tillväga. Känns tryggt att där är ngn som finns till hands med goda råd redan innan eventuella svårigheter uppstått.
  • Annica J
    Annica J skrev om Johnér Bildbyrå
    Alltid trevligt bemötande och proffsig hjälp.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Johnér Bildbyrå
    Utmärkt, snabbt, proffesionellt. Översiktlig och lättsökt bildbank.
  • Emma R
    Emma R skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabbt svar och hjälp med hantering av både mitt konto och fakturan via chatten uppskattades mycket! Bara positiv uppfattning.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Johnér Bildbyrå
    Allt gick bra till. De hjälpte mig med allt jag önskade.
  • Ursula N
    Ursula N skrev om Johnér Bildbyrå
    Proffesionella, service minded
  • Christer L
    Christer L skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket nöjd. Lätt att jobba med hemsidan efter bilder. Stort urval av svenska bilder. Bra service och snabba leveranser. Vänligt bemötande. Proffsigt och enkelt med bra priser.
  • Leo D
    Leo D skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabb och bra service via chatten. Bilder som inte känns som typiska stockbilder. Mycket nöjd!
  • Carmen R
    Carmen R skrev om Johnér Bildbyrå
    Utmärkt, snabba svar och bra offert
  • Maria F
    Maria F skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag har blivit fakturakund och fick snabb hjälp med inloggningsuppgifter och fakturafrågor. trevligt bemötande av kundtjänstpersonal.
  • Pia K
    Pia K skrev om Johnér Bildbyrå
    Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem.
    Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder.

Har varit kund i ett tjugotal år skulle jag tro... från att ha varit en exklusiv leverantör av svenska bilder – till en alltför internationell bildbyrå i min smak – och tillbaka till en i första hand svensk, mer prisvärd bildbyrå. Det uppskattar jag!!!
  • Eva S
    Eva S skrev om Johnér Bildbyrå
    Har inte haft så mycket med dem att göra förrän de tog över Scandinav
  • Petra E
    Petra E skrev om Johnér Bildbyrå
    Proffsigt och snabbt bemötande.
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Johnér Bildbyrå
    Hej! Jag fick en mycket fin service av en medarbetare på Johnér.se. Hon svarade snabbt på mina frågor i chatten.
  • Hans T
    Hans T skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag kan inte skriva annat än att det var väldigt bra

Hans
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag köpte bilder online, fick sedan återkomma till dem med en fråga om användningsrättigheterna och fick ett snabbt svar
  • Mari K
    Mari K skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service och bra bilder. Kvalitetsbilder och bara svenska bilder är ett plus. Vi är nöjda!
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Johnér Bildbyrå
    Smidigt att beställa bilder och bra service
  • Ann-Charlotte E
    Ann-Charlotte E skrev om Johnér Bildbyrå
    Fantastiska bilder, effektivt/trevligt bemötande och höga priser.
  • Anita B
    Anita B skrev om Johnér Bildbyrå
    Det beste stedet for nordiske bilder. Dere er blant de dyreste, men opplever god service
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Johnér Bildbyrå
    Väldigt trevligt bemötande. Serviceminded.
    Köpte en bild och de var väldigt hjälpsamma.
  • Svante T
    Svante T skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra bemötande och servicekänsla. Man känner sig välkommen när man ringer och får snabbt tillbakaspel på offerter m.m.
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Johnér Bildbyrå
    Mitt uppdrag var att köpa en bild för användning till omslag. kom direkt i kontakt med rätt person och efter ömsesidig överenskommelse levererades bilden utan problem. Trevlig och professionellt bemötande!
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bemötande! Proffsigt och smidigt.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra. Letat bilder. Skissat. Köpt två.
    Skulle önska lite större skissbilder, annars bra.
  • Viveka L
    Viveka L skrev om Johnér Bildbyrå
    Det är inte så bra att man inte kan se när en bild är tagen. För det bokprojket jag sökte bilder hos er var det helt avgörande att veta från vilket år en bild var och det gick inte att få fram alls. Jag skulle också vilja att det fanns information om vilket land bilden var tagen.
    Jag bad också om hjälp att hitta bilder men den personen la inte många strån i kors.
    Ni har ju i grunden fina och bra bilder för svenska förhållanden men det är inte så modernt i hur man letar och köper, upplevde vi
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabb återkoppling på förfrågan.
  • Anna A
    Anna A skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra hjälp. Snabbt ihopkopplad med säljare och fick svar via chatten.
  • Linn Christel F
    Linn Christel F skrev om Johnér Bildbyrå
    Kjøpte et bilde, det var enkelt og greit, jeg er fornøyd.
  • Justus H
    Justus H skrev om Johnér Bildbyrå
    Har varit med länge. Bra bemötande och fint bildmaterial.
  • Line E
    Line E skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpt bilder.
    Bra att ni har en direktchatt för frågor, och att man därtill kan ringa för personlig hjälp, på svenska.
    Bra att ni har så pass mycket nordiska bild-motiv.