Alla kategorier E-handel Johnér Bildbyrå

Johnér Bildbyrå

Sveriges bästa Bildbyrå – för Sverige nuförtiden!

Hos oss på Johnér bildbyrå hittar du bilder tagna av svenska fotografer i skandinaviskt ljus, för alla dina bildbehov. Det är lätt att söka, hitta och köpa bilder!

Våra bilder är anpassade för den svenska marknaden. Miljöer, ljus, modeller, och styling ska kännas skandinaviska och svenska. Vi samarbetar med några av Sveriges och Skandinaviens mest välrenommerade fotografer som kontinuerligt skickar in bilder till oss. Dessutom samarbetar vi med några få utvalda internationella bildleverantörer då många företag verkar internationellt och även behöver bilder med mer internationell känsla.

Välj något av våra bildpaket, skaffa ett årsabonnemang eller välj "open access" för att få obegränsad tillgång till vårt bildarkiv. Vi har både högupplösta bilder och skissbilder, för att anpassa oss till just dina behov.

Kontakta oss för att få veta mer om hur du kan använda vårt digitala bildarkiv! Eller besök oss på vår hemsida https://www.johner.se, där du enkelt startar ett abonnemang, köper paket eller enstaka bilder och kan börja ladda ner direkt.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 387 kunder tycker om Johnér Bildbyrå

• Maria S skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte en svensk bild. Snabb respons på mail och snabbt genomfört köp. Smidigt! Läs mer
  • Sofie H skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte loss en bild för redaktionellt bruk. Blev lite strul iom betalningen men det löste de väldigt bra genom tajt kommunikation. Rekommenderas! Läs mer
  • Annelie F skrev om Johnér Bildbyrå
    Hade problem med inloggningen. Supporten löste det personligt och effektivt. Mycket bra! Läs mer
  • Sofia L skrev om Johnér Bildbyrå
    Har fått snabbt bemötande på frågor och köpprocessen var väldigt smidig. Läs mer
  • Sophia O skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra, lite krångligt hur jag skulle köpa bilderna när jag väl betalat. Läs mer
  • Kristi V skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder med fin känsla - smidig hemsida Läs mer
  • Christina F skrev om Johnér Bildbyrå
    Bildbyrån har riktigt bra foton! Funkar bra med sökfunktioner, nedladdningar etc. Gjorde allt på webben utan annan kontakt med företaget. Läs mer
  • Madelene Å skrev om Johnér Bildbyrå
    Det var enkelt att köpa bilderna, men framför allt uppskattar jag servicen vi fick i samband med att vi ville ångra vårt köp. Fotona höll inte den kvalité vi önskade (stor fotovägg) och fick därför lov att returnera varan. Läs mer
  • Emanuel S
    Emanuel S skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra personlig service då tekniken failade lite. Läs mer
  • Elisabeth C skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabb service och brett utbud av bilder Läs mer
  • Dersim B skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpt flertal bilder till vår marknadskommunikation. Bemötandet och leveransen har varit super! Läs mer
  • Johanna W skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte 5 st bilder. Fick snabbt svar när min registrering krånglade och blev dessutom tipsad om att jag kunde få ett paketpris. När en av bilderna inte gick att ladda ner fick jag svar och hjälp på en gång! Väldigt nöjd med både mitt köp och servicen. Läs mer
  • Alexandra S skrev om Johnér Bildbyrå
    Som ny kund hade jag uppskattat lite mer info om tjänsten. Upplever att så fort avtalet var påskrivet har de släppt kontakten helt. Läs mer
  • Elin S skrev om Johnér Bildbyrå
    Köper regelbundet högupplösta bilder för tryck. Bemötandet var bra. För det mesta är det lätt att hitta bilder, men ibland är urvalet av bilder för snävt, det skulle t ex behövas fler bilder som har att göra med samhällsfrågor. T ex letade jag efter en bild som skulle passa till en artikel om årets val, och det var väldigt få bilder. Läs mer
  • Sara K skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte bildpaket på 5 st bilder.
    Var i kontakt med personal innan köpet för info om möjliga kvarvarande bilder och användaruppgifter då de skulle skrivas över. Har varit i kontakt med en och samma person både via telefon och mail och fått hjälp med mitt ärende. Har även använt chattfunktionen vid ett tillfälle och den fungerade bra, snabbt svar, precis som jag upplever att en chattfunktion ska vara likaså mailkonversation.
    Fick bra information och allting löste sig och beställning gjordes. Överlag en bra upplevelse och jag är nöjd med servicen! Läs mer
  • Jenny B skrev om Johnér Bildbyrå
    Väldigt bra bilder och man hittar oftast något passande. Dock lite väl dyrt, så man får tänka efter noga innan man laddar ner bilder om man har abonnemang. Läs mer
  • Susanna T skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte en bild och servicen från Johnér var snabb och tydlig. Läs mer
  • Sophie S skrev om Johnér Bildbyrå
    Smidigt och lättnavigerat om man är en förstagångsköpare! Läs mer
  • Anja B skrev om Johnér Bildbyrå
    Søk funksjonene er litt vanskelig, og skulle vært forbedret. Men bildene er super.
    Mye bra skandinavisk stil. Läs mer
  • Helena A skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag hyrde en bild till en reklamkampanj. Då jag hade lite frågor kring kostnaden på bilden mailade jag och fick snabbt svar och en offert. Jag blev trevligt bemött och min budget blev tillgodosedd. Jag rekommenderar verkligen Johnér för den personliga servicen. Läs mer
  • Daniela M
    Daniela M skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag fick ett jättetrevligt bemötande när jag kontaktade Johnér via chatten, det gick också väldigt fort att få svar. Läs mer
  • Mirja H skrev om Johnér Bildbyrå
    Toppen service. Köpte bilder. Läs mer
  • Annica N skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder som inte känns så amerikanska och tillfixade (som t ex shutterstock). Bra service. Lite dyrare än andra ... Läs mer
  • Cecilia L skrev om Johnér Bildbyrå
    Köpte en royaltyfria bild som jag hittat på hemsidan.
    Hemsidan krånglade så jag kunde inte beställa och betala bilden. Efter fyra samtal till Johner skickade de bild och faktura manuellt.

Jag hade förväntat mig en enklare process. Att köpa något på nätet brukar ta max fem minuter. Här tog det över en timme och flera samtal innan jag hade bilden. Läs mer
  • Ulrika R skrev om Johnér Bildbyrå
    Har hittat flera bilder med dokumentär känsla som passar vår verksamhet bra. De känns inte alltför bildbyråmässiga och det är positivt. Bra service och snabb leverans! Läs mer
  • Elin A skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att alla på Johnér var supertrevliga och tillmötesgående :) Läs mer
  • Bettina B skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder, snabb respons. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Erik H skrev om Johnér Bildbyrå
    Har haft kontakt med Carina Frondell som är otroligt snabb och serviceminded. Läs mer
  • Magnus F skrev om Johnér Bildbyrå
    Funkar bra. Aningen rörigt med avtalet i början, men helt ok. Grymma bilder! Läs mer
  • Mikael O skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket snabb och tillmötesgående service. Läs mer
  • Linn H skrev om Johnér Bildbyrå
    De har varit bra, hjälpsamma och tydliga. Läs mer
  • Josephine M skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bemötande och snabb service. Läs mer
  • Annika A skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag har inte så väldigt stor erfarenhet av Johnér. Men senast när jag behövde deras hjälp, vilket var i januari i år, funkade allt perfekt.
    Jag registrerade mig, fick inlogg och kunde ladda hem den bild jag vill ha på noll och ingen tid. Väldigt smidigt och bra.
    Jag var mycket nöjd. Läs mer
  • Maria D skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra och snabb hjälp vid beställning av bild. Proffsig hantering. Läs mer
  • Frida S skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra och väldigt snabb service, bra kvalitet på bilderna - hittar alltid det vi söker! Läs mer
  • Mats D skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder och snabbt och trevligt bemötande.
    Supernöjd Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Johnér Bildbyrå
    Ikke brukt det veldig lenge, men det er et flott utvalg av bilder som vi bruker i vår kommunikasjon. Det jeg synes er negativt er at det er litt rotete å laste ned. Selv om jeg er logget inn, virker det ikke som systemet forstår det og jeg må alltid gå omveier for å laste ned som Telia. Ellers veldig fornøyd. Läs mer
  • Selena S skrev om Johnér Bildbyrå
    Vi har köpt ett bildpaket om 10 bilder, vi valde Johnér för utbudet av fina bilder med skandinaviskt formspråk. Samarbetet har fungerat bra, vid behov av kundtjänst har det gått väldigt fort och serviceinriktat. Vi har ingenting att klaga på! Läs mer
  • Anne B skrev om Johnér Bildbyrå
    Johnér Bildbyrå is one of my favourite image banks because their images are unique, beautiful and very easy to purchase. Great service when a question comes up as well. Anne, Stockholm /Hamburg/Amsterdam/New York based agency. Läs mer
  • Anne K skrev om Johnér Bildbyrå
    Väldigt bra bemötande med bra service. Vid köp av fel bildstorlek har vi utan problem kunnat ändra bildstorlek och betalat mellanskillnaden. En order fick vi makulera i samband med att vi tecknade oss för ett årsabonnemang i samma veva och kunde då köpa loss bilderna till ett bättre pris via abonnemanget. Jättefina bilder. Mycket nöjd med allt! Läs mer
  • Lisa W skrev om Johnér Bildbyrå
    Nybliven kund hos Johnér och kunde enkelt söka fram bilder, spara i album och dela med mig av dem. När jag bestämde mig gick det snabbt och enkelt att ladda ner bilderna. Läs mer
  • Serny P skrev om Johnér Bildbyrå
    Har bara varit inne på webbsidan.
    Funkade bra!
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Jessica S skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra kontakt, proffsig och snabb återkoppling. Genomgående bra service och stort urval/ bildbank. Läs mer
  • Fredrik C skrev om Johnér Bildbyrå
    Snygga bilder och bra om man söker efter nordiskt/svenskt stuk. Bra att det inte är vattenstämplar när man laddar ner skissbilder, underlättar oerhört i i skissarbetet. Läs mer
  • Frida J skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och serviceinriktat beteende. Läs mer
  • Dag C skrev om Johnér Bildbyrå
    Veldig mange gode nordiske bilder med "ekte" mennesker. Läs mer
  • Elin S skrev om Johnér Bildbyrå
    Kontakten med Johnér upplevde jag som smidig. Allt kunde skötas online och gick hyfsat snabbt. Vi är ny kund och köpte ett 5-pack RF-bilder. Bilden, och framtida bilder vi köper, kommer att fylla våra behov när vi behöver hitta bilder snabbt till våra specifika projekt. Läs mer
  • Ingrid L skrev om Johnér Bildbyrå
    Johnér är hjälpsamma och kunniga. Jag jobbar med riktigt stora format och behöver ofta se bilden i fullformat för att kunna avgöra om den håller. Tyvärr är hemsidan inte så bra när det gäller den biten men man får alltid hjälp om man frågar. Läs mer
  • Hilde M skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra søkefunksjon :) og ellers ok support Läs mer
  • Åsa N skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra. Snabb återkoppling och hjälp med att hitta rätt paketlösning för oss. Suverän service!! Läs mer