Läs vad 14 kunder tycker om Scandinav Bildbyrå 2

• 2021-01-05
    First impression. Tummen upp! Lättnavigerad och bra bildbank.
  • 2021-01-04
    Jättefina, bra och användbara bilder. Om man söker något hittar man det oftast på Scandinav. En önskan om mer representation av olika typer av människor i bilderna.
    Har haft en del strul med vårt inlogg som tog lång tid att lösa.
  • 2020-12-30
    Jag köpte 10-paket bilder och fick det allra bästa support och bemötande. Jag hade inga särskilda förväntningar mer än att jag skulle köpa bilder till vårt projekt och fick ett ovanligt trevligt och smidigt bemötande. Det var helt plötsligt roligt att köpa bllder!
  • 2020-11-20
    Snabb och smidig kundtjänst hjälp! När webshops lösningen strulade. Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack!
  • 2020-11-20
    Skulle köpa bilder.
    Inköps förfarandet byggt för mindre företag som handlar ofta.
    Jag arbetar i 10000+ företag. Att hantera kundnr/användarkonto mm blir svårt från vår sida
    kreditkortköp fungerarde först inte
    Totalt förvirrande med samma användar ID hos Johnsen
    Det tog 2 timmar att genomföra köp av 3 bilder hos dessa tvår byrårer.

Oöverträffat krångligt
  • 2020-10-23
    Kankse blev lite väl mycket presenterat med paket/abonnemang osv... Ville bara köpa en bild.
    Registrering av ny kund var inte bra
  • 2020-10-02
    Bild, jättebra!
    bthbtbbgbthgtyiay426y246tes4
  • 2020-10-02
    Jag har köpt bilder via vårt mervärdeskonto. Allt har fungerat bra. Nu i coronatider hade det varit bra om det fanns bilder som anknyter till alla de rekommendationer som finns. Vi jobbar mycket med kommunikation ut till allmänheten och behöver bilder.
    skrev om Scandinav Bildbyrå
    Så roligt att höra att allt fungerar som det skall, då är vi nöjda också! Tipsar om att det är massor av Corona relaterade bilder på ingång då efterfrågan är så stor. Hör gärna av dig om du har mer specifika tankar om vad du vill se mer av eller saknar. Vi kan nästan alltid ordna fram att det blir plåtat ganska omgående 😁👍 Bästa hälsningar, Agneta
    Scandinav Bildbyrå

Scandinav Bildbyrå

Visa svar
  • 2020-09-14
    Bilder till bildbank

Mycket bra bemötande. Trevlig hjälpsam och professionell personal.

Bra upplevelse över lag
  • 2020-09-14
    Kundservice var mycket hjälpsamma när jag startade upp mitt konto. Många användbara bilder också.
  • 2020-09-11
    Vi är årskunder med abonnemang. Mitt betyg dras ner av att jag ofta har problem att logga in. Min kollega upplever samma sak, så det är inte bara ett handhavande fel hos mig. När jag ska ha en bild så är det ibland bråttom. Det är ju därför vi valt att använda oss av en bildbyrå.
  • 2020-09-10
    Har vid flertalet gånger fått superbra hjälp med att söka efter specifika foton. :)
    Bildköp.
    Bra och snabb service.
    Lite "krångligt" med olika paket - men förstår tanken - men risken hos oss är att det är svårt att kontrollera och utnyttja fullt ut, på ett bra sätt.
  • 2020-09-10
    Scandinav Simple är en prisvärd bildbyrå att köpa genrebilder ifrån.