Auktoritet Inkasso AB

3.7

11 omdömen om Auktoritet Inkasso AB

Olivia D
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Bra och snabb service av mycket trevlig personal!

Hannah E
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Bra tjänst för stora som små företag. Trevlig, lyhörd personal. Allt man kan önska sig.

Denize D
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Duktiga, kunniga och professionella känns tryggt att lämna över till Auktoritet Inkasso

Maria W
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Lyhörda, proffsiga och proaktiva.

Anette B
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Proffsiga och trevliga, mycket nöjd !!

Lennarth ö
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Enligt mig och många av mina kompisar som driver företag är den viktigaste personen på en inkassobyrå handläggaren, dels att man har samma handläggare och dels att handläggare ser helheten från en företagares perspektiv. På Auktoritet Inkasso motsvarar de mycket väl detta och jag är övertygad att ingen kommer bli besviken att anlita ovanstående nämnda inkasso företag

Ingela S
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Bra proffsigt flexibelt bemötande av kunnig personlig personal. Känner mig som en viktig kund.

Linda J
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Som Patrik, fast angående oseriösa företaget Registreringsbolaget Europa HB. Inget att rekommendera. Dessutom har Registeringsbolaget Europa HB inte ens F-skattsedel som Auktoritet ÄNDÅ skriver på fakturan att dom har. Ingen bra koll på sina kunder tydligen...

Sven K
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Som Företagare: Företaget lurade oss genom att inte nämna om skriftlig uppsägning av avtal när jag ringde och sa upp samarbetet. De tar ut löjligt höga avgifter och vill ha t ex 7000kr förskott för en bestridan av faktura.

Patrik L
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

eftersom detta inkassoföretag åtar sig kunder som "MENT företagskatalogen" som lever på att lura folk att köpa dyra annonser genom myvket tvivelaktiga försäljninsmetoder så betvivlar jag att dom är seriösa...

Sanna H
Skrev om Auktoritet Inkasso AB

Fick ett inkassokrav från Auktoritet Inkasso och jag tyckte att de både var hjälpsamma och trevliga då jag ringde dit. Kom fram direkt och behövde inte sitta i någon jobbig telefonkö - skönt!