Alla kategorier Inkasso Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Auktoritet Inkasso AB

Auktoritet Inkasso AB

Skeppsbron 16, 111 30 Stockholm — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Auktoritet Inkasso AB

• Hannah E
    Hannah E skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Bra tjänst för stora som små företag. Trevlig, lyhörd personal. Allt man kan önska sig.
  • Denize D
    Denize D skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Duktiga, kunniga och professionella känns tryggt att lämna över till Auktoritet Inkasso
  • Maria W
    Maria W skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Lyhörda, proffsiga och proaktiva.
  • Anette B
    Anette B skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Proffsiga och trevliga, mycket nöjd !!
  • Lennarth ö
    Lennarth ö skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Enligt mig och många av mina kompisar som driver företag är den viktigaste personen på en inkassobyrå handläggaren, dels att man har samma handläggare och dels att handläggare ser helheten från en företagares perspektiv.
    På Auktoritet Inkasso motsvarar de mycket väl detta och jag är övertygad att ingen kommer bli besviken att anlita ovanstående nämnda inkasso företag
  • ingela S
    ingela S skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Bra proffsigt flexibelt bemötande av kunnig personlig personal.
    Känner mig som en viktig kund.
  • Linda J
    Linda J skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Som Patrik, fast angående oseriösa företaget Registreringsbolaget Europa HB. Inget att rekommendera. Dessutom har Registeringsbolaget Europa HB inte ens F-skattsedel som Auktoritet ÄNDÅ skriver på fakturan att dom har. Ingen bra koll på sina kunder tydligen...
  • Sven K
    Sven K skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Som Företagare:
    Företaget lurade oss genom att inte nämna om skriftlig uppsägning av avtal när jag ringde och sa upp samarbetet. De tar ut löjligt höga avgifter och vill ha t ex 7000kr förskott för en bestridan av faktura.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Auktoritet Inkasso AB
    eftersom detta inkassoföretag åtar sig kunder som "MENT företagskatalogen" som lever på att lura folk att köpa dyra annonser genom myvket tvivelaktiga försäljninsmetoder så betvivlar jag att dom är seriösa...
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Auktoritet Inkasso AB
    Fick ett inkassokrav från Auktoritet Inkasso och jag tyckte att de både var hjälpsamma och trevliga då jag ringde dit. Kom fram direkt och behövde inte sitta i någon jobbig telefonkö - skönt!

Skeppsbron 16, 111 30 Stockholm