Bad & Rum

Vintervägen 41, 169 54 Solna — Visa karta

Många företag riktar in sig på alla typer av beställare men vi på Bad & Rum har sett till att bli specialister på att utföra uppdrag till privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Vår badrumsrenovering innebär att vi gör allt från att dra el, badrumsbelysning, golvvärme, våtrumsmattor, VVS och mycket annat.

För oss är kvaliteten den viktigaste och det är något som vi aldrig tummar på. Med certifikat från Golvbranschens våtrumskontroll utför vi arbetet så att du kan vara trygg både innan och efter.

Hör av dig till oss om du vill att vi kommer hem till dig på ett kostnadsfritt hembesök och tittar till hur just du vill ha det hemma hos dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Bad & Rum

• KRISTINA K

2019-05-10

KRISTINA K skrev om Bad & Rum
    En badrumsrenovering som gjordes mycket bra och och utan minsta strul med ett resultat som får mig att jubla. Allt gjordes mycket smidigt och professionellt, kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Mats L

2018-12-11

Mats L skrev om Bad & Rum
    Renovering av ett badrum.
    Mycket proffsigt där ledtider, samordning, färdigställande och prisuppgifter stämmer.
    Vi hade höga förväntningar att det skulle bli bra.
    När det var klart kunde jag bara njuta av resultatet. Läs mer
    2018-12-11 Bad & Rum svarar Mats L
    Tack för fin rekommendation Mats!
    Trevligt att ni är nöjda. Återkom gärna om ni behöver hjälp med något framöver. Mvh Peter o Martin
    Peter K, Bad & Rum gillar detta
  • 2018-12-03

Christina L skrev om Bad & Rum
    Renovering av badrum med utmärkt resultat. Professionell projektledare, inlyssnande och närvarande arbetsledare med lång erfarenhet och kompetens. Våra förväntningar var höga och de införlivades. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-12-10 Peter K svarar Christina L
    Tack för din fina rekommendation Christina, det värmer! Trevligt att ni är nöjda. Välkommen tillbaks om ni vill ha hjälp framöver. MVH Peter och Martin
    Bad & Rum, Peter K gillar detta
  • 2018-12-02

Britt-Marie H skrev om Bad & Rum
    Vi köpte en tillbyggnad och helrenovering av ett badrum. Företaget lämnade en snabb offert och ett förslag på tidplan. Duktiga och kunniga medarbetare som vet vad dom talar om och är yrkesskickliga som tycker om sitt jobb. Tidplanen hölls. Vi är nöjda och har rekommenderat företaget vidare. Läs mer
    2018-12-02 Peter K svarar Britt-Marie H
    Tack för den fina recensionen Britt-Marie. Hör gärna av er igen om ni vill ha hjälp framöver.
    Mvh Peter och Martin

Gunnar J skrev om Bad & Rum
    Fullständig ombyggnad av badrum.
    Bra genomgång före köpet,snabb, bra och lättförstådd offert.
    Uppgift om när arbetet skulle börja och när det skulle vara klart, dessa tider hölls otroligt väl.
    Löpande information under bygget om hur det fortskred och vad som skulle göras. Information om någon inte dök upp och då varför. Tydlig information om vilka som skulle komma och från vilka firmor de kom, vvs och elektriker. Det var samma personer som kom regelbundet och gjorde sin uppgifter och inte en massa spring med alla möjliga.
    Bra avstämning och dokumentation när bygget var klart.
    Mina förväntningar uppfylldes helt, snyggt jobb och jag är supernöjd. En firma som jag kan rekommendera. Fick dem själ på rekommendation av min flickvän som byggde om sitt badrum med dem för drygt 10 år sedan. En stabil firma. Läs mer
    2018-12-02 Peter K svarar Gunnar J
    Tack för den fina recensionen Gunnar. Trevligt att du är nöjd med vårt uppdrag. Välkommen åter om ni önskar hjälp med något framöver. Mvh Peter och Martin

Tim S skrev om Bad & Rum
    Bad&rum skulle flytspackla fixa tätskiktet samt sätta plattor i vårat nya badrum. Servicen har varit fantastisk från första minuten då Håkan (säljaren) kom hem till oss för att titta på jobbet ända till att arbetet var avslutat. Man är alltid lite nervös och orolig när man ska renovera hemma. Men vi är så otroligt nöjda med hur slutresultatet blev. Kan varmt rekommendera bad&rum till andra som ska renovera sitt badrum. Läs mer
    2018-12-02 Peter K svarar Tim S
    Fint att ni är nöjda med vårt uppdrag hemma hos er Tim. Tack för den fina recensionen, det värmer! Hör gäna av er igen om ni önskar hjälp med något framöver.
    MVH Peter och Martin

Frank E skrev om Bad & Rum
    Beställde renovering av befintligt toa och duschrum med nytt tätskikt, nytt kakel, klinker på golv, toalett, tvättställ och glasad duschhörna!
    Man bilade för ny avloppsdragning samt ny vattendragning!
    Företaget var proffsigt i planering tillsammans med oss innan och vi fick en detaljerad tid och kostnadsplan innan start!
    Alla inblandade från företaget var både trevliga och verkade ha bra koll på vad dom pysslade med!
    Vi har rekommenderat företaget till grannar på gatan som även dom har anlitat företaget!
    Tider och kostnader höll man, så det blev inga överraskningar!
    Mao. Proffsigt gäng som jag gärna kan rekommendera!
    Vi är mycket nöjda med resultatet! Läs mer
    2018-12-02 Peter K svarar Frank E
    Tack för den fina recensionen Frank, trevligt att ni är nöjda med vårt uppdrag. Välkommen åter om ni önskar hjälp med något framöver. MVH Peter och Martin
  • Patrik H

2018-11-30

Patrik H skrev om Bad & Rum
    Pålitliga, trevliga och utförde jobbet på överenskommen tid. Rekomenderas. Läs mer
    2018-12-02 Peter K svarar Patrik H
    Tack för fin recension Patrik. Välkommen åter om ni önskar hjälp med något framöver.
    MVH Peter o Martin
  • Christian B

2018-11-29

Christian B skrev om Bad & Rum
    Jag köpte ett nytt badrum och dom var snabbt på plats för att kontrollera mitt gamla badrum så jag kunde få ett kostnads förslag.
    Jag har nog aldrig sett en person jobba så hårt som Peter på Bad o Rum.
    Snabba svar på mail och telefon vid synpunkter.

Har bara bra saker att säga om detta företag. Läs mer
    2018-12-02 Peter K svarar Christian B
    Tack för din fina recension Christian. Glad att du gillar min insats och vår service, det värmer.
    Välkommen tillbaks om ni önskar hjälp med något framöver. MVH Peter
  • Anders A

2018-11-29

Anders A skrev om Bad & Rum
    Vi fick tips om Bad & Rum från vänner till oss som hade anlitat företaget för renovering av sitt badrum, och de hade varit nöjda.
    Så vi anlitade Bad & Rum för renovering av vårt badrum, vi fick ett hembesök där vi tillsammans gick igenom vad vi behövde, samt bra idéer till lösningar som vi själva inte tänkt på. En kort dit efter besöket fick vi en utförlig beskrivning av vad som skulle göras
    och vad det skulle kosta och när jobbet kunde påbörjas och avslutats. Jobbet flöt på och allt som lovades hölls, det som var extra tryggt var att det var samma hantverkare som jobbade under hela renoveringen. Och vi är mycket nöjda, det blev
    till och med bättre än vad vi tänkt oss. Så vi kan å det varmaste rekommendera Bad & Rum om du går i funderingar att renovera ditt eget Badrum.
    Med Vänlig hälsning Anders Axelsson Läs mer
    2018-12-02 Bad & Rum svarar Anders A
    Tack för fin recension Anders. Trevligt att du är nöjd med vårt uppdrag. Välkommen åter om ni behöver hjälp med något. Mvh Peter och Martin
    Peter K, Bad & Rum gillar detta
  • 2018-11-29

Marika G skrev om Bad & Rum
    Köpte hel badrumsrenovering. Först ett möte hemma hos mig med genomgång av hur jag hade tänkt mig renoveringen. Där fick jag en mängd bra information och tips på vad man bör tänka på, val av material och inredning etc.
    När sedan jobbet skulle utföras så tyckte jag nog ibland att det tog ganska lång tid, ibland hände inte så mycket på flera dagar. Jag är helt införstådd med att det tar lång tid mellan de olika momenten pga torktid och sådant, men ändå så kändes det tyvärr lite så att jag kände mig "bortglömd".
    Men ett stort plus var att jag alltid kunde kontakta projektledaren för frågor mm! Hantverkarna var noggranna, artiga, plockade undan efter sig så gott det gick.
    Allt jobb var utomordentligt utfört, det finns inte någon liten detalj som inte var perfekt, faktiskt. Så jag fick mitt drömbadrum och det blev exakt så som jag ville ha det!
    Kan varmt rekommendera Bad & Rum. Läs mer
    2018-12-02 Peter K svarar Marika G
    Tack för en fin och utförlig recension Marika. Beklagar att du kände dig bortglömd. Vårt mål är att utföra ett jobb åt gången och att det inte ska bli långa väntetider, och det fungerar oftast bra. Denna gång körde det ihop sig lite pga omständigheter kring ett annat uppdrag samt sjukdom hos en av våra killar. Ledsen att det påverkade din renovering. Fint att det slutade väl och att du är nöjd med resultatet. Hör gärna av dig igen om du önskar hjälp med något framöver. MVH Martin
  • Sivert A

2018-11-28

Sivert A skrev om Bad & Rum
    Bad & Rum helrenoverade två av våra badrum. De var med i designprocessen från början och kom med tips vi aldrig tänkt på själva. Professionella trevliga svenska hantverkare som tog ansvar för och koordinerade hela arbetet

Vi hade höga förväntningar eftersom vi köpt kvalitet. Bad & Rum lyckades ÖVERTRÄFFA våra förväntningar på alla plan! TACK!!

Vi känner verkligen att vi fick valuta för pengarna och kan på det varmaste rekommendera denna firma! Läs mer
    2018-12-02 Peter K svarar Sivert A
    Tack för den fina recensionen Sivert, det värmer! Trevligt att vi lyckades överträffa era förväntningar. Välkomna tillbaks om ni önskar hjälp med något framöver.
    MVH Peter och Martin

Vintervägen 41, 169 54 Solna