Badofritid.se

Grevgatan 28, 114 53 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Badofritid.se

• Simon
    Simon skrev om Badofritid.se
    Jag köpte ett badkar (OW-9062) hos badofritid.se. Supersnyggt, stilrent och av fin kvalitét och billigare än hos byggmarknaden. Snabb leverans med ordentligt emballage. Kan rekommenderas varmt.
  • Philip R
    Philip R skrev om Badofritid.se
    De svarade på alla min konstiga frågor på ett bra sätt. Tror nästan att jag var lite tjatig. Köpte til slut deras minst sagt prisvärda utemöbler. ETT ord om dem: SJUKT nöjd. Designen var grym. Klädseln är tålig. Stod ute hela förra sommaren -08. Och nu har de stått utomhus hela vintern.(inte klädeslen dock). Ser ut som nya. Längtar till sommaren.
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Badofritid.se
    Kan bara instämma fick nyligen leverans (kom också när dom hade lovat) av mitt nya bubbelbadkar. Mycket snyggt badkar och trevligt bemötande.
  • Karin L
    Karin L skrev om Badofritid.se
    Vi köpte en duschkabin med ånga för en tid sedan från Badofritid och vi är mycket nöjda, inte minst med priset. När man ringer är dom mycket trevliga och hjälpsamma. Med andra ord kan vi varmt rekommendera Badofritid.se om man ska köpa duschkabin eller badkar, MVH Karin

Grevgatan 28, 114 53 Stockholm