Bauhaus & Co KB

Alltid aktuella och förmånliga - BAUHAUS interneterbjudanden

Läs vad 6 kunder tycker om Bauhaus & Co KB

• Joakim H
    Joakim H skrev om Bauhaus & Co KB
    Usel service trots att vi visste vad vi ville ha. Alltid för lite personal och många lagervaror var slut. Strul I kassan och med bauhauskort. Åkte till Järfälla efter 4 ggr I Bromma och där fanns gott om personal och allt vi behövde på lager. Läs mer
  • Csilla P
    Csilla P skrev om Bauhaus & Co KB
    Vi är oerhört besvikna. Vi köpte 5 varor. 4 av de var fel pris. Det betydde att vi blev felräknade med 440:-. Naturligtvis inte på kundens förmån, utan tvärtom. Behövde stå i två köer, först vid kassan, sedan vid informationen för att få tillbaka pengarna. Tidigare har vi varit med liknande fel flera gånger. Kolla Dina varors priser noggrann i Bauhaus, annars betalar man nästan dubbelt för varje vara! Läs mer
  • Jay W
    Jay W skrev om Bauhaus & Co KB
    Har allt jag någonsin har önskat mig. Bra prissättning och kunnig personal. Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Bauhaus & Co KB
    Väldigt stort utbud och hyfsat billigt, allt beroende på vad du köper. Proffsmaskiner är något billigare än på andra affärer, men förvänta dig inte halva priset. Det fina är att det finns riktigt billiga grejer som kan vara svinbra, t ex klinker för 79 kr/kvm. Du kan glömma att få bra hjälp eftersom det här nästan uteslutande jobbar en massa kids som inte kan någonting. Om det finns någon att fråga alls, det vill säga. Många gånger finns det EN person som ska serva en hel avdelning, ofta finns det ingen alls att fråga.

Vet du vad du behöver är det toppen. En annan fin sak med stora varuhuskedjor är att de inte bråkar om du vill byta något som har gått sönder. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Bauhaus & Co KB
    Detta kan vara min vision av helvetet på jorden; i alla fall en lördagseftermiddag. Hålögda suburbians som sondmatats med gör-det-själv-program på någon reklamfinansierad tevekanal. Lyckliga och lyckade småbarnsfamiljer som baxar runt sina liv och drömmer om den enkla tillvaron i det gröna; men för att komma dit måste vi först bara rama in allt i riktigt mycket naturskönt jox så alltihop känns äkta och genuint; precis som på teve och i glossy-paper-magazinen. Läs mer
    Fredrik G gillar detta
  • Elina E
    Elina E skrev om Bauhaus & Co KB
    Nya Bauhaus i Bromma är ett stort byggvaruhus. Enligt reklamen ska man kunna köra bil inne i affären, men det är i så fall i plankdelen.Jag handlar rätt så mycket på bauhaus. Älskar deras lampor, tavlor och även alla deras blommor. Köpte alla mina uteplantor och frön på Bauhaus förra året och de höll jättebra kvalitét. Dessutom har de lite då och då specialpris på varor till hemmet. Har bland annat köpt innerdörrar och duschhörna kanonbilligt här. Bra service både i kassorna och personalen på golvet. Läs mer

Bästa byggvaruhusen i Stockholm:

Iréne A Iréne A tycker:
“Vi fick hjälp att byta kran oc...” Läs mer

Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm