Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Botkyrka BAUHAUS & Co

Segersbyvägen 26, 145 63 Norsborg — Visa karta

Alltid aktuella och förmånliga - BAUHAUS interneterbjudanden
Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Byggvaruhus nära BAUHAUS & Co:

Geometrivägen 7, KUNGENS KURVA
Kom in till Kvik i Kungens Kurva och skapa ditt drömkök! Läs mer ›
Stefan Å:

Läs vad 7 kunder tycker om BAUHAUS & Co

• rita k
    rita k skrev om BAUHAUS & Co
    Personalen är oerfarna och har rekommenderat fel produkt till mig vilket har lett till att jag har förlorat 5100 kr pga de.
    Jag var på bauhaus och frågade en av personalen som är expert inom området INNAN KÖP. jag har frågat om lim/ något som passar till att använda för att limma dekor stenen med i vardagsrummet. Ja visst, jag fick en lim som har visat sig vara fog och inte lim. Efter att jag har lagt upp stenen började några stycken ramla och då vände jag mig till bauhaus. Ja det förnekade de inte men ändå sa de att jag borde läsa på förpackningen innan användning och att det är mitt fel. Varför utbildar de inte personalen så att kunden inte förlorar en massa pengar. Är det så de tjänar in alla pengar?? Genom att ljuga för kunder och tvinga kunden att köpa rätt material som kostar så mkt efteråt. Enligt chefen "Samira bauhaus i Botkyrka är det mitt fel. Jag fick pengar tillbaka för fogen jag fick fel, men inte för stenen som har kostat massor. Hon var otrevligt och kändes som att hon inte vill hjälpa. ALDRIG MER BAUHAUS BOTKYRKA.
  • Putrik N
    Putrik N skrev om BAUHAUS & Co
    Kunig och trevlig personal som gör sitt bästa för att tillmötesgå dina önskemål
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om BAUHAUS & Co
    Skulle idag lämna tillbaks en helt ny slagborrmaskin med repor. Den är alltså helt ny, men personalen i kundtjänst+verktygsavdelningen (2 personer) förstod inte alls vad problemet var. "Den kommer ändå bli repig snart igen" var svaret jag fick. En annan konstig sak (bland många)är att trots att vi handlar för stora summor varje månad får vi aldrig någon bonus. Märkligt, då det inte krävs mycket för att få denna bonus på t.ex. ICA. En svag tvåa till en butik som tappat mångas förtroende..
  • cecilia ö
    cecilia ö skrev om BAUHAUS & Co
    Nonchalant och opålitlig personal! Billigt men inte värt ett besök!
    rita k gillar detta
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om BAUHAUS & Co
    Man får ju vad man betalar för...Billiga grejjer håller ju sämre än dyra helt enkelt.
  • Victor F
    Victor F skrev om BAUHAUS & Co
    VARNING Gå inte in, fullständigt nonchalant outbildad och omotiverad personal. Oförskämd ledning och allmänt en dyr affär på dekis. Säljer mest skit till dubbelt så höga pris som de säljer samma skit i Tyskland.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om BAUHAUS & Co
    Bauhaus är en sån där affär som har lite av varje och den här butiken brukar vi åka till när det ska handlas saker till hemmet. För gillar man att fixa hemma gillar man även denna butik. Dessutom har de ett stort och bra utbud av blommor och lampor. Här hittar man alltid något och plus för de hyfsade priserna!

Segersbyvägen 26, 145 63 Norsborg