Bayron Group

Bayron Group

Ring 070-606 88 80 www.bayrongroup.se
4.5

Välkommen till Bayron Group! Vi är din kompetenta badrumsrenoverare i Enskede med omnejd. Går du i tankar av att renovera badrummet? Med lång erfarenhet och kompetenta medarbetare kan vi ta fram en offert helt skräddarsydd för ditt badrum. Vi garanterar alltid hög kvalitet och snabb service på utförda arbeten. Vi på Bayron...

55 omdömen om Bayron Group

Mauritz L
Skrev om Bayron Group

Allt som skulle göras har gjorts, de som gjorde det har varit trevliga och lyssnat på önskemål. Badrum och toalett har blivit mycket snyggare och säkrare.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Erwing M
Skrev om Bayron Group

Vi totalrenoverade vårt badrum, fick bra och kompetent rådgivning utav hantverkarna, resultatet blev toppen

MUNISH N
Skrev om Bayron Group

So difficult to chase them. The person working was very rude most of the time. They don’t reply, don’t pick up calls, no response to sms. Not worth the price, not recommended at all.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Sara B
Skrev om Bayron Group

Vi anlitade Bayron group för helrenovering av vårt badrum. Vi är i det stora hela väldigt nöjda. De höll tidsram och budget. Hantverkarna var noggranna och skickliga och alltid trevliga. De var alltid noggranna med att städa och plocka i ordning. Det vi hade önskat var lite bättre kommunikation ibland. Men vi är jättenöjda med slutresultatet!

Linnea B
Skrev om Bayron Group

Jag vill tacka Bayron för ett underbart resultat av renoveringen av mitt lilla badrum. Det är ett något knepigt badrum med många hörn och en välvd vägg, och dessutom hade jag kreativa idéer som kanske inte tillhör standard. Bayron var med i min kreativa tankeprocess från början och hjälpte mig att planera de tekniska stegen för att uppnå det resultat jag ville ha. Under hela bygget involverade de mig i designbeslut när krångel stöttes på och gav bra rekommendationer på hur de kunde hanteras. De var mycket måna om jag skulle...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Lale J
Skrev om Bayron Group

Badrumsrenovering och ommålning av sovrum. Genomgående bra och proffsigt bemötande. Trevliga och lyhörda för önskemål. Återkopplade fortlöpande under projektet och korrigerade snabbt de få brister som uppmärksammades vid besiktning. Skulle anlita igen utan tvekan.

CHARLOTTA R
Skrev om Bayron Group

Absolut sämsta badrumsrenovering som jag och alla andra snickare/byggledare som jag tagit in för 2nd opinion varit med om. Jag renoverade min bostadsrätt sommaren 2021. Då det var svårt att hitta snickare så hittade jag (tyvärr) Bayron och Yeryl på offerta.. Jag borde kanske varit mer skeptiskt då Bayron i princip kunde börja omgående och alla andra firmor hade 2-3 månader väntetid. Men Yeryl verkade trevlig så vi körde. Till en början gick allt smidigt. Mkt snabb, trevlig och rak kommunikation med Yeryl ”allt enligt...

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Annica N
Skrev om Bayron Group

Jag är supernöjd med resultaten än så länge. Yery och gänget gör ett kanonjobb. Lätta och få tag på och väldigt hjälpsamma. Har ingenting negativt och skriva. Annica. Dom bygger om hela min bostadsrätt, alla rum förutom sovrummet

Maria J
Skrev om Bayron Group

Mycket bra jobb och finish. Väldigt professionellt.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
ILSA K
Skrev om Bayron Group

Jag anlitade detta företag för att renovera mitt badrum. Under arbetet var det svårt att få kontakt med dem. De sa att de skulle vara klara 2 dagar sent men när jag kom hem fanns inte ens vatten i badrummet. En dag kom jag hem och fann ett stort hål I sovrumsväggen som delas med badrummet, ingen hade informerat mig om detta. Dessutom var det byggdam och smuts i hela lägenheten då de tagit bort den skyddande plasten mellan rummen. Fick själv tvätta soffan och skickar mattor på tvätt. När de sedan ansåg sig klara med...

Svar från Bayron Group

Hej Ilsa. Vad tråkigt att du känner så men vi försökte iallafall uppnå din önskemål med badrummet hela tiden, från första dagen sa vi att du skulle skapa en enkel ritning med måttplacering för din inredning eftersom det hjälper oss att inte göra fel. Vi fick aldrig den ritning, vi fick göra ritning själva och anpassa ditt badrum för en standard måttplacering. Vi gjorde en finstädning av hela din lägenhet efter avslutning. DU vet själv att slutresultatet blev jätte bra! Tack ändå för din kritik det hjälper oss att bli ännu bättre! Mvh Yery Bayron Group.

Anna L
Skrev om Bayron Group

Vi totalrenoverade tvättstuga och toalett och blev mycket nöjda med resultat och arbetsprocess. Byron levererade inom tidsram och budget med bra resultat.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Pernilla J
Skrev om Bayron Group

Svårt att ge betyg när man inte är färdig här hemma ännu. Bra byggfirma och duktiga medarbetare. Måste ändå nämna att Rickard som gav offerten var otrolig påstridig och jag fick säga till att han skulle sluta tjata dygnet runt om en signering. Inte ok. Projektledare Yery är mycket bra.

Svar från Bayron Group

Hej Pernilla! Tack så mycket för dina ord, det hjälper oss verkligen att bli bättre! Det är bara små detaljer som är kvar och vi garanterar att du blir mycket nöjd, precis som nu!!!! Mvh Yery Bayron Group AB

Nicklas W
Skrev om Bayron Group

Min ombyggnation är planerad i början på nästa år men de möten och den hjälp personerna från Bayron har levererat hittills är otroligt bra och proffsig.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Johan N
Skrev om Bayron Group

Vi anlitade Bayron Group för att renovera vårt badrum vilket skulle ta max 4 veckor. Efter nästa 5 veckor är det fortfarande halvklart.

Svar från Bayron Group

Hej Johan Vi är verkligen ledsna att det tog så lång tid, men det här kommit ändringar i ditt badrum som tar tid att fixa tyvärr. Vi är snart klara och du kommer att vara nöjd med slutresultaten 100%.

Helen E
Skrev om Bayron Group

Väldigt bra bemötande, men arbetet är ju inte klart ännu, så jag kan inte lämna något slutbetyg.

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Tove N
Skrev om Bayron Group

Ett skojarföretag som utlovar seriositet med synliga ID06 och jättesnygg hemsida, men som bara har tre egna anställda, och i övrigt jobbar med nyimporterad arbetskraft som inte talar svenska och har oklara anställningsförhållanden.

Caroline R
Skrev om Bayron Group

Yery o hans gäng är mycket duktiga o pålitliga o håller vad de lovar. Man känner sig i goda händer även när man själv inte har koll på allt.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Selim J
Skrev om Bayron Group

Yery och sin group var jätte bra De lyssnar på alla mina förslag och fixar allt. även om 2 killar pratar bara lite svenska de var jätte bra. De gör ett rent arbete och tar deras jobb serjöst.

Lotte K
Skrev om Bayron Group

Ett mycket trevligt bemötande av all personal Alltid lätt att få kontakt med arbetsledaren under arbetets gång Fantastisk service med hjälp som delvis föll utanför offerten Ett mycket snyggt badrum

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Camilla R
Skrev om Bayron Group

Jag flyttade in i ett hus där badrummets tätskikt var brutet. Badrummet behövde därav göras om. Jag gjorde en riktigt grundlig research om ca 20 företag som kunde hjälpa mig renovera mitt badrum. Bland annat genom redo.se. Bayron Group blev det självklara valet. Jag är så otroligt, otroligt nöjd. Innan min egna research frågade jag vänner och bekanta, och ingen ville rekommendera de hantverkarna de tidigare tagit hjälp av. Jag önskar därför att alla kunde få upp ögonen för Bayron Group, för att få en lika enkel och...

Per G
Skrev om Bayron Group

Trevliga, noggranna, lite långsamma, lite svag kommunikation

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

David R
Skrev om Bayron Group

Väl utfört arbete och bra dialog vid renoveringen av badrummet.

Jorge D
Skrev om Bayron Group

Tack till Bayron! Jag och min man är väldigt nöjda med Bayron, som vi kontaktade inför en köksrenovering i villa. Arbetet innebar mer än bara ytskikt och uppfräschning – en vägg skulle flyttas, ett schakt göras mindre, en korridor skulle stängas igen och en ny dörr öppnas upp på ett annat ställe, renoveringen skulle påverka tre våningsplan där såväl vatten, ventilation och konstruktionens hållbarhet skulle påverkas på olika sätt. Flera frågetecken hängde i luften – behöver vi en stålbalk som håller upp konstruktionen,...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Britta K
Skrev om Bayron Group

Byron Group renoverade badrummet på mitt fritidshus och gjorde ett mycket gott arbete. Tidsplanen hölls bra och under hela förloppet hade jag löpande kontakt med arbetsledaren och fick goda råd. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan absolut rekommendera dem för liknande arbetsuppgifter.

Ann D
Skrev om Bayron Group

Jag fick ett helt nytt badrum och är väldigt nöjd med resultatet- det blev precis som jag hoppades. Kontakten och bemötandet har fungerat jättebra. Det enda jag saknade var en bättre framförhållning och planering i de olika momenten. Sammantaget en mycket positiv upplevelse. Mvh Ann

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Alex Pablo G
Skrev om Bayron Group

Killarna var mycket trevliga och noga i sitt arbete. Allt gick enligt plan och resultatet är vi väldigt nöjda. Rekommenderas starkt Alex

Ebba J
Skrev om Bayron Group

Jag anlitade Bayron Group till att totalrenovera ett rum i min lägenhet. De lade nytt golv, renoverade tak, fixade fönster och bredspacklade samt målade väggar. Bayron Group var mycket hjälpsamma och trevliga i hela processen, svarade snabbt på mejl och telefon, och levererade ett snyggt slutresultat. Rekommenderar! Mvh Ebba

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Anders J
Skrev om Bayron Group

Renovering badrum. Ett av få företag som var beredda att göra resan till där mitt hus ligger. Trevlig kontakt och bra kommunikation inför arbetet. Arbetet utfördes av hantverkare med dålig svenska men resultatet blev mycket bra. Det var några missförstånd åt båda hållen på vägen och tog lite längre tid än planerat. Men resultatet blev bra efter några små justeringar.

Marcus P
Skrev om Bayron Group

Vi beställde slipning av alla golv i huset. Fick ett väldigt bra bemötande samt att dom höll tider och pris enligt offert. Mycket nöjd!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Mauro C
Skrev om Bayron Group

Pålitligt företag som gör det dem anlitas för plus mycket mer. /Mauro på Camfes AB

Eva W
Skrev om Bayron Group

Vi har fått ett mycket bra bemötande och vi har fått en jättefin tvättstuga!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Sara H
Skrev om Bayron Group

Total renovering av ett lite mindre badrum. Allt har gått snabbt och smidigt och jag har fått bra information om det löpande arbetet så jag har hela tiden känt mig trygg och väl omhändertagen.

Marc Nicolas D
Skrev om Bayron Group

Vi är extremt nöjda med Yery och Bayron Group för vår totalrenovering. Från offerten till städning, vi uppskattade tydlig och rak kommunikation. Trotts att vi alltid lagt på nya uppgifter och extra arbete, deras teams kämpade hårt och allt blev fixat ordentligt. Vi är jätte glada att de kunde hjälpa oss, sakkunniga, lösningsinriktade och tillmötesgående. Vi stark rekommenderar.. kommer definitivt anlita dem igen.

Hej Marc Tack för ett bra samarbete! Mvh Yery Bayron Group

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Wåhlin H
Skrev om Bayron Group

De målade om och renoverade badrum. De är proffsiga, snabba och lätta att kommunicera med. Arbetslagsledare Yery gör verkligen allt för att man som kund ska känna sig nöjd. Kan varmt rekommendera! 👍🏻

Martin C
Skrev om Bayron Group

Vi anlitade Bayron för att bygga nya inneväggar och dra el i samband med en flytt, vilket gjorde att vi hade en begränsad tidplan. Bemötandet var mycket trevligt från början, men vi drabbades tyvärr av förseningar i leveransen. Kommunikationen var inte omedelbar, men tydlig och klar. (Som köpare vill man ofta vara informerad innan saker ens hänt. :-)) Trots förseningarna, som inte var kopplade till Bayron direkt, höll företaget tidplanen och kämpade hårt för att hålla vad de lovat! Väggarna blev bra och klara i tid, det...

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Thinh V
Skrev om Bayron Group

Jery är väldig lätt tillgänglig, ha koll på det händer saker och lätt att kommunicera med. Allt gick stort sett smidigt. Alla hans anställda som kom gjorde ett utmärkt arbete. Vi är jätte nöjda! Jag kommer definitivt boka Bayron igen i framtiden!

Hugo L
Skrev om Bayron Group

Väldigt nöjd med min helrenovering. Proffesionellt och tryggt under hela processen. Snabb respons från företaget så fort jag hade någon fråga. Arbetet slutfördes i tiden enligt ök. Allt perfekt. Kan stark rekommendera dem och såklart att om jag behöver renovera något framöver kommer jag anlita Byron group igen!

Christine L
Skrev om Bayron Group

Bayron Group slipade alla våra golv på bottenvåningen, målade alla väggar mm invändigt både uppe och nere samt fixade en hel del annat (el, byte av blandare i kök och badrum mm). Vi är väldigt nöjda! Proffsigt bemötande och snyggt utfört. Yery - som ledde arbetet - var mycket lyhörd och serviceminded. Även efter att vi betalat allt återkom de och fixade till småsaker som vi kom på efter hand. Vi är verkligen mycket nöjda!/ Christine och Stefan i Täby

Anna G
Skrev om Bayron Group

Anlitade Bayron Group för köksrenovering samt byte av ytterdörr och innerdörrar. Vi är jättenöjda, allt flöt på enligt plan. Bayron Group var punktliga och noggranna, och när det dök upp saker längs vägen som behövde åtgärdas (tex flytt av ventilationsaggregat, vilket vi inte hade räknat med) så var det inga problem. De blev färdiga exakt den dagen de hade utlovat . Tydligt specificerad faktura, och de låg bra i pris jämfört med de andra firmorna vi tog in offert från. Vi kommer garanterat anlita Bayron Group igen!

Andreas E
Skrev om Bayron Group

Renoverade 3 rum; nytt tak, golv och fixade väggarna. Allt blev gjort med väldigt bra kvalitet. I tid. Och till överenskommet pris...så jag är väldigt nöjd! Bayron visade prov på hög yrkesstolthet, hjälpsamhet och lyckades få till riktigt bra lösningar även på de problem/krux som man alltid stöter på längs vägen.

Anna Klara R
Skrev om Bayron Group

Vi anlitade Yery från Bayron Group då vi hade behov av att slipa golv och måla om hela lägenheten. Vår lägenhet är väldigt gammal och under renoveringens gång framkom det saker som lika gärna kunde mörkas. Men Yery tillsammans med sina kollegor var väldigt noggranna och professionella och kontaktade oss kontinuerligt genom hela arbetet så vi kunde ta ställning till hur vi ville ha slutresultatet. Vi vart vart supernöjda och dom var väldigt prisvärda! Jag skulle definitivt rekommendera dom! Hälsningar från, Polis Robin och Klara

Svar från Bayron Group

Hej Robin och Klara! Tack för ert förtroende och tillit. Det har varit en ära att kunna jobba med er. Mvh Bayron Group!

Louise B
Skrev om Bayron Group

Effektivt och prisvärt jobb med proffsigt resultat! Vi hittade Bayron Group tack vare en personlig rekommendation av vänner som anlitat samma firma, då behövde hjälp med omfattande grundarbete och målning av vår lägenhet. Killarna som kom jobbade på flitigt, ingen maskning här inte! Vi kände oss även väldigt trygga med chefen Yery som uppvisade stor flexibilitet under hela processen. Vi kommer absolut att rekommendera Bayron för måleriarbete.

Natalija G
Skrev om Bayron Group

Jag anlitade Bayron group för totalrenovering av min lägenhet på 75kvm där allt i hela lägenheten behövdes bytas ut i princip eftersom inget egentligen gjorts i lägenheten sedan sent 70-tal. Arbetet var därför omfattande och jag hade begränsad tid att få det klart samtidigt som jag hade stora krav på såväl kvalité som estetiken. Arbetet satte snabbt igång med full fart och stor effektivitet och så fort frågor uppstod gick Yery alltid att få tag på direkt. Personal är samarbetsvilliga och hjälpsamma och man kan lita på...

MATILDA K
Skrev om Bayron Group

Jag var väldigt nöjd med hela min renovering som Bayron utförde. Jobbet var att måla väggar, slipa & lacka golv samt riva och bygga om en vägg. Jag bestämde mig för att även riva och göra om golv i hall och kök samt måla stuckaturer och lite annat som inte ingick i den ursprungliga offerten, och de utförde trots det jobbet på utsatt tid. Yery hjälpte även till med att köpa material och ge bra råd, svarade alltid snabbt i telefon på frågor. Pålitligt och professionellt företag, trevliga killar som gjorde ett noggrant och fint jobb - rekommenderar starkt!

Maria L
Skrev om Bayron Group

Allt bra utom när fakturan kom. När jag skrev in bg- nummer kom ett namn upp som inte står på fakturan. Hur ska man då veta att man betalar till rätt firma?

Consuelo N
Skrev om Bayron Group

Installerade på ett par timmar trädgårdsbelysning vi behövde för en stor fest vi hade hemma den 31 augusti. Mycket bra service, arbete och kontakt.

Vinay S
Skrev om Bayron Group

I am highly satisfied with service provided by Bayron group. Good were bought by company only I met company through BraByggare.se Yes, company lived upto expectations. Craftsman were skilled and they delivered the job in expected manner. I am also happy with project co-ordinator 'Yery' . He ensured that customer demands are met and was accessible whenever required.

Kurt B
Skrev om Bayron Group

Vi hade förmånen att välja rätt företag för vår vardagsrumsrenovering, allt gick väldigt smidigt från början till slut. Arbetsledaren, Yery, var väldigt professionell med rak och tydlig kommunikation och dessutom väldigt kunnig om det mesta i byggväg. Under byggets gång visade det sig att även byggarna var väldigt kunninga och arbetade snabbt med mycket bra resultat. Dessutom var de nogranna när det gäller att städa upp efter dagarna slut speciellt under de dammiga faserna av byggprojektet. Genom att Yery nogrannt följde...

John Matias U
Skrev om Bayron Group

Kunnig personal som utförde arbetet i tid och med väldigt bra slutresultat.

Johan J
Skrev om Bayron Group

Jag är nöjd med mitt nya hallgolv.