Erik Sönnerfors

Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

21 omdömen om Erik Sönnerfors

Emillio A
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Kunde inte önskat en mig bättre process att köpa bil, wow! Beskrev mitt drömköp och inom några timmar hade jag flertalet förslag. Det var bara att välja ut vilken bil det blir för att få den levererad samma kväll. Smidigt, tryggt & bra! Kommer för alltid vända mig till BD för samtliga bilaffärer. Tack!

Daniel N
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Jag köpte precis min fjärde bil från BD Bil. Behöver jag säga mer? Vill man ha världsbäst service då väljer man BD. Erik höll min hand innan - under och efter affären. Det kändes tryggt att ha att göra med Erik. Och ja, mitt nästa bilköp kommer också gå genom BD Bil och Erik.

Richard S
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Så snabbt och smidig affär! Jag kan lätt rekommendera BD Bil!

Peder D
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Rak enkel affär, trevligt bemötande och rimlig värdering av min bil- en bra upplevelse helt enkelt

Per A
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Smidigt, snabbt och professionellt bemötande.

Klas H
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Jag har positiva erfarenheter sedan tidigare av BD Bil, och jag blev mycket nöjd även denna gång. BD Bil har hjälpt mig att sälja två bilar, den andra var under svåraste förhållanden med skenande bränslepriser, men dom lyckades utmärkt ändå. Erik med tillhörande personal har som vanligt varit både proffsiga och haft ett trevligt bemötande med mig.

Ronny H
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Jag är super nöjd med hela försäljningen av min. Trevligt och proffsig bemötande

Marko C

Mycket snabb och professionell

Gabriel G
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Fick hjälp av Erik med att både sälja min bil och hitta en nyare begagnad med höga speckrav från min sida. Servicen var grym med regelbunden, rak och ärlig kommunikation genom båda processerna som sköttes parallellt. Kan med min erfarenhet av Erik & C/o inget annat än att starkt rekommendera BD Bil.

Rasmus A
Skrev om Erik Sönnerfors en del av BD Bil AB

Jag har haft kontakt med Erik vid både privata bilaffärer och företagsaffärer! Alltid ett trevlig & seriöst bemötande,gör alltid det lilla extra för att man ska bli nöjd! han sätter kundens behov och önskemål först och kommer fortsätta att använda mig av Erik vid köp och sälj av bil! Tack för ännu en trevlig bilaffär! Mvh Rasmus