Bean Bag Fabriken AB

Bean Bag Fabriken AB

About company

Started my business in 2002 with only company customers and old outdated bags and a low margin. This was difficult and when my largest customer shut down in 2008 and I lost 70 percent of my business I had to completely change things. I got rid of costly rented space, spent money on new products and turned directly towards...

158 omdömen om Bean Bag Fabriken AB

Frida R
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte 40 l frigolit för att fylla på hundens bean bag. Snabb hantering och leverans. Fick leveransen inom 48 timmar. Det är riktigt bra!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Agneta J
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte frigolitlulor som var antistatiska. Bra!

Maria S
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Jag köpte påfyllning till fatboy, smidig och snabb leverans, kan rekommenderas!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Thea L
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Snabbt och bra kvalité levererades. Nöjd

Laila B
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Cellplastkulor100 liter Perfekt Perfekt Snabb och pålitlig leverans av vara enligt info och utlovad kvalitet👍👍👍

Therese C
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpt en hundbädd. Bra information och leverans. En mycket bra produkt som jag gärna rekommenderar.

Roger K
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte extra påfyllning av saccosäck. Bra pris och snabb leverans.

Tommy B
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Denna gång köpte jag fyllnadsmaterial.Jag köpte min första hundsäng för ca 20 år sedan.Hundarna som bott i denna säng har trivts mycket bra i den. Den har varit mycket slitstark,rekommenderar dessa hundsängar till alla hundägare.Snabba och korrekta leveranser. Mvh Tommy Bengtsson

Henrik G
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Snabb leverans och bra med betalningsalternativ!

Josefin L
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Cellplastkulor för 4 dagar sedan och har inte fått något meddelande att de ska vara på väg..... ser att beställningen är betald men inte ett ljud om att det är någon produkt packad, skickad, på väg..... dåligt. Ger det en dag till sedan får jag väl ringa kundtjänst.... förväntade mig uppdatering om min order.

Svar från Bean Bag Fabriken AB

Du borde fått en faktura via mail i morse med information om DHL's sändningsnummer. Rent generellt gäller att har man inte fått bekräftelse med sändningsnummer så är inget skickat. Försökte skicka paketet igår morse men då Klarnas system låg nere så gick det inte att få ut några packsedlar på morgonen. När jag skriver ut packsedeln så markeras sändningen som skickad av Klarnas system och då skickas även faktura med sändningsnumret till kunden. Rimligtvis så kommer du att kunna hämta ut paketet hos DHL-ombud imorgon men du får avisering via sms.

Natanael R
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

200L. Cellplastkulor, bra pris och snabb leverans!

Jonas R
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

bra att Bean Bag dök upp högt upp på Googles söklista. klar och tydlig info på hemsidan. lätt att beställa.

Anna v
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Snabb leverans och väldigt trevlig ägare med utmärkt support.

Fannie S
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

snabb leverans och bra varor, kan rekomenderas

Hanna J
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte en hundbädd, både jag och hunden är jätte nöjda⭐

Elisabeth J
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte påfyllnadskulor till vår hund Bean bed. Användarvänlig nätbutik, Snabb service, leverans på några dagar. Faktiskt överraskande bra. Skönt också att frakt och allt ingår i priset. Det är alltid irriterande när olika avgifter tillkommer. Man betalar det pris som står på produkten, inget mer.

Michaela L
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte 80 liter beanie bag-fyllning. Utmärkt produkt, men jag hade ingen aning om hur mycket som skulle gå åt, så jag har nu beställt 200 liter till! :)

Karin M
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Underdog large, blå. Johan bemötte mig på ett urbra sätt, som en hundägare till en annan. Inget besserwisser här inte. Hade inga förväntningar alls, blev bara väldigt överaskad när jag talade med honom. Här har vi en riktig hundmänniska. Själva produkten, hundbädden, är inte riktigt godkänd av min jycke ännu, men det kommer nog.

Jenny K
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Hållbar produkt hundsängen Underdog XL, snabb leverans o service.

Emelie B
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Jag köpte plastkulor (fyllning till bean bag) 50 liter. Beställde på nätet. Snabb leverans och jag är supernöjd!

Ingvar H
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Bra snabb leverans. Smidigt med klarna.

Yvette A
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Smidigt, lätt och snabb leverans

Ulla L
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Hundbädden håller fortfarande efter mer än 10 år och tre hundar!!! Påfyllningen levereras snabbt efter beställning.

Johanna Ö
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Tydlig hemsida med bra information . Mycket snabb leverans! Jag är mycket nöjd och kommer absolut handla från företaget igen!

Catharina F
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte fyllning till sitt puffar. Enkelt att beställa på nätet och snabb leverans.

Maud S
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Snabbt, korrekt och över förväntan då jag annullerade ordern.

Maja K
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

I was impressed how fast I got the package! Everything was smooth - I am very happy with the experience. I am sure I will come back if I ever needed any bean bag stuff. Thank you!

Anne M
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Mycket lätt att beställa, snabb leverans och bra grejer!

Tommy W
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Enkelt att beställa. Snabb leverans. Varan exakt enl. beskrivning. Perfekt! /Tommy

Kristina T
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte fyllning till hundbädd via hemsidan. Levererades i tid till utlämningsställe.

Heléne B
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Super bra och snabb leverans! Jag är väldigt nöjd!

Anton S
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Mycket snabb frakt, vettiga priser och en hemsida som tydligt förklarar vad man behöver och hur mycket. Tack.

Monica N
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Beställde via nätet så ingen personlig kontakt.Men lätt att beställa o rött snabb leverans

Maciej B
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Snabbt och proffsigt. Jag rekommenderar.

Outi J
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Tycker att det var svagt att ta kreditupplysning på 350 kr. jag har ju handlat tidigare hos firman. Jag ville betala med kortet men det gick inte.

Svar från Bean Bag Fabriken AB

Jag beklagar verkligen att det blev såhär. Jag varken gör kreditkontroll eller tar emot betalning från några kunder som handlar via nätet. KLARNA sköter allt sådant och ger mig betalt 14 dagar efter leverans oavsett om du betalt via kort, banköverföring eller faktura. Det förvånar mig att du inte fick betala via kort då de omgående borde se om de får någon ersättning eller ej? Oavsett så är jag tacksam över att du informerade mig om varför du är missnöjd då jag annars hade varit helt ovetande. Om du har vägarna förbi...

Göran W
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Inga problem, hämtade på plats.

Lena M
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Beställde över nätet, det var lätt att hitta det man ville ha. Snabb leverans. Jag är väldigt nöjd.

Oscar H
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Jag kan inte säga något direkt om bemötandet men deras tjänster är tydligt beskrivna på hemsidan och jag var imponerad över den snabba leveransen.

Ann-Louise F
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Mycket bra service och snabb leverans. Jag är supernöjd

Anna B
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Toppen! Riktigt snabb leverans och mycket möjd med produkten.

Valeria R
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

simple ordering process and on time delivery

Annika B
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Bra service, har inte haft någon kontakt utan beställde på nätet utan några problem. Bra hemsida och enkelt att beställa, snabb leverans och till fyll belåtenhet. Kommer att lägga nästa order hos dem också.

Lena G
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Jag har ännu inte fått varan jag betalt för! Jag fick själv ta kontakt för att få veta att den ännu inte var skickad, pga div skäl vilket är anmärkningsvärt. Oavsett orsak till försening av leverans anser jag som kund att företaget bör kontakta MIG snarast för att meddela om detta. :( Tar gärna emot någon form av kompensation för att jag fått vänta och inte blev meddelad om försening. Hoppas nu iallafall att varan uppfyller mina förhoppningar och blir till nytta och glädje för min hund.

Svar från Bean Bag Fabriken AB

Redan när du beställde (för mindre än en vecka sedan) så stod det i webbshoppen att innersäcken inte fanns i lager men att du kan räkna med leverans inom en vecka. Därför ansåg jag det inte motiverat att ringa. När du ringde igår så berättade jag att jag inte fått besked från hon som syr innersäckar då hon inte svarade när jag ringde förra veckan. Hon svarade dock när jag ringde efter att ha talat med dig men kunde inte ge klart besked om när hon kan leverera, men det skulle bli innan onsdag då hon åker iväg igen. Hon...

Katarina F
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-):-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Rut L
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Bra priser och supersnabb frakt! Framme dagen efter beställning.

Lise-Lotte W
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte styrolikulor. Har i skrivande stund ej fått dem ännu.

Julia G
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Köpte frigolitkulor, via hemsidan. Tydlig hemsida. Lätt och smidigt med betalning och snabb leverand.

Anita S
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Allt har bara fungerad mycket bra, ska ta ut varan imorgon och jag ser fram till sett MVH Anita

Helén N
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Bra, snabbt och med bra resultat

Anna-Karin B
Wrote about Bean Bag Fabriken AB

Bara positivt, snabb hantering av beställningar. Återkommer.