Alla kategorier Webshop Bean Bag Fabriken AB

Bean Bag Fabriken AB

Started my business in 2002 with only company customers and old outdated bags and a low margin. This was difficult and when my largest customer shut down in 2008 and I lost 70 percent of my business I had to completely change things. I got rid of costly rented space, spent money on new products and turned directly towards end customers via the web instead. It's still difficult to make a profit but the risk of making huge losses has gone down too. Mostly I sell the filling for bean bags but offer customers a few models to chose from.

Läs vad 102 kunder tycker om Bean Bag Fabriken AB

• Inger A
    Inger A skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra och snabb leverans.bra produkt som uppfyller vad jag förväntade mig
  • Agneta V
    Agneta V skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Har ej behövt hjälp. Hemsidan tillräcklig för mitt köp av "sac" kulor. Utmärkt service att få hem varan innan du betalar.
  • Eva O
    Eva O skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra info på sajten och jättesnabb leverans!
  • Berit T
    Berit T skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Min lille hund har inte riktigt funnit ro i sin nya säng... men jag tycker den känns bra!
  • Margaretha J
    Margaretha J skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag kan inte svara på den frågan då jag inte har fått min beställning än.
  • Marisa G
    Marisa G skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag behövde kunnig person för att få hjälp med mängden fyllnadsmaterial som jag skulle köpa, och fick kontakt med en väldigt serviceinriktad person. Dett uppskattas. Proffsigt!
  • Terese J
    Terese J skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Klickade in på sidan, såg hundbäddarna som kommer passa min ena hund kanon nu med sina krämpor på äldre dar.
    Enkel sida att beställa ifrån och den info jag behövde stod tydligt.
    Önskade dock en länk så man kan följa sändelsen via posten men ej fått någon sådan om den ens är skickad.
    Så önskar iaf ett mail så man vet att den lämnat lagret.
    2017-03-06 Johan Å svarar Terese J
    Hej Terese!
    När jag skriver ut packsedeln så aktiveras fakturan av Klarna och du borde ha fått din faktura via mail (om du uppgav korrekt mailadress till Klarna vid beställningen). 2017-03-03 10:10 Fakturan har skickats via e-post
    På fakturan stod DHL's sändningsnummer men då jag ser att du hämtade ut din hundbädd på COOP idag så hade du angivit korrekt mobilnummer för SMS-avisering.

OBS! Om du ännu inte fått fakturan så bör du kontakta Klarna då du annars riskerar att få en påminnelseavgift från Klarna om 14 dagar.
    Ett samtal till Klarna 08-120 120 20 kan förhindra en onödig extrakostnad på 60:-.
    Testa med ca 80% av fyllningen då allt endast behövs om hunden är väldigt liten.
    2017-03-07 Terese J svarar Johan Å
    Hej!
    Tack för ditt svar :)
    Hämtade som sagt ut bädden igår, Testade bädden med all fyllning som var i säcken. Men fick en extra säck med fyllning, antar att det är extra om det behövs fylla på?
    Hundarna väger 15-17 kg
    Jag har betalat fakturan, eller den ligger iaf för betalning. Så jag hade nog missat länken för att följa upp med dhl vart paketet befann sig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Terese J gillar detta
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Superbra o snabb leverans! Återkommer
  • Therese L
    Therese L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabb leverans! Smidig betalning med Klarna direkt. Varorna motsvarade förväntningarna.
  • Christel L
    Christel L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    tycker det fungerar bra snabb leverans och lätt att hitta på hemsidan inga konstigheter och bra priser
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Allt var hur smidigt som helst. Fick leveransen dagen efter beställning. :)
  • Carin F
    Carin F skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Beställde nyligen från Bean Bag Fabriken AB.
    Upptäckte att jag "strulat till" min beställning.
    Mailade och berättade att jag gjort fel i min beställning. Fick ett trevligt mail tillbaka att min beställning rättats till.
    På ett par tre dagar fick jag min leverans.
    Kan varmt rekommendera det här
    företaget!!!
    Trevligt bemötande och snabb leverans, tack!!!😊👍🏻
    Kommer gärna handla här igen!!!
    Med vänlig hälsning/
    Carin Frid
  • Michael R
    Michael R skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Till min stora hund har jag köpt en Bean Bag som verkligen har varit alldeles utmärkt! Två gånger har jag köpt cellplastkulor för påfyllning. Jättebra, särskilt nu när de behandlats för att bli mindre statiska. Kunde de också göras avskräckande för möss skulle det vara ytterligare en förbättring. Mycket snabb leverans.
    2017-02-07 Johan Å svarar Michael R
    Du menar att kulorna skall likna små katter? Den dagen jag blandar råttgift i cellplasten så får nog grabbarna i de vita rockarna komma hämta mig med en tröja som har väldigt långa ärmar. ;)
    Kan du inte avvara lite cellplast åt mössen? De vill nog också ligga varmt och mysigt? Min katt älskar alla möbler som innehåller cellplastkulor men ligger inte gärna på en hundbädd som är placerad på golvet. Mössen tog slut i mitt kvarter redan första året jag bodde här. Är alltid tacksam ifall Ni har någon fin bild med din hund (eller mössen) på bädden som kan användas på webbsidan.
  • Torsten B
    Torsten B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabba och utmärkt service .Paketet kom dagen efter order.
  • Lina H
    Lina H skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Enkel beställning och hämtningsmöjlighet.
    Nöjd med produkten, är exakt vad den utges att vara. Tummen upp för både företag och produkt 👍
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket bra service och snabb leverabs
  • Eve S
    Eve S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Hjälpsam, snabb och flexibel - Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande, personligt och proffsigt Jag köpte en bean bag till min hund - hon älskade den direkt!
  • Karl H
    Karl H skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Hittat på webben har inte haft någon ytterligare kontakt
  • Emilie K
    Emilie K skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra priser, bra hållbarhet på grejerna, snabb leverans.
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte via nätet och allt fungerade utan problem.
  • Lena R
    Lena R skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket trevligt bemötande och snabb leverans
  • Jonas U
    Jonas U skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket enkelt att beställa och snabb och enkel leverans
  • Rosie T
    Rosie T skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Tycker att de är toppen . Smidigt att kunna hämta själv.
  • Anke B
    Anke B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket nöjd med service och produkten.
    Hunden älskar sin nya säng.
  • Bitte F
    Bitte F skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabb leverans! Bra produkt. Allt fungerade fint!
  • Leyla K
    Leyla K skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jättebra bra service, fick ett supertrevligt bemötande och varorna kom omgående. Skulle definitivt rekommendera företaget!
  • Anna K
    Anna K skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra och personlig service minst sagt. Lite svårt att hitta dit i mörkret bara, vid avhämtning på plats, då det ser väldigt anonymt ut från vägen.
  • Liselott o
    Liselott o skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabbleverans. Varan har jag inte hunnit använda. Om ett halvår vet jag nog om cellplastkulorna lever upp till mina förväntningar.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Smidigt och enkelt. Jag valde att hämta i "butiken" och det var inga problem.
  • Nils-Göran L
    Nils-Göran L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Det gick lätt att beställa och betala. Snabb leverans, två dagar. Dock något dyr frakt men det beror väl på att beställningen var skrymmande.
    2016-10-11 Johan Å svarar Nils-Göran L
    Ja, frakt OCH emballage är relativt dyrt för skrymmande sändningar och bara för att många företag tar ut 90:- eller säljer "Fraktfritt" så innebär inte detta att ni slipper dessa kostnader.

Jag sålde tidigare allt med frakt & emballage inkluderat i priset men varken jag eller kunderna tjänade på detta. Istället blev det problem när kunder ville hämta själva eller välja ett alternativt transportsätt. Då tvingades jag ändå separera kostnaderna.
  • Marie L
    Marie L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Beställde 40l plastkulor. Allt gick snabbt o bra.
  • Eva S
    Eva S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag är väldigt nöjd, köpte en bean bag till vår ena hund och har en stor bean bag sedan flera år tillbaka som vår stora hund använer flitigt! Jättebra hundbäddar:-)
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bemötande =utmärkt
    Varan jag har köpt är av högsta kvalitet
    Mitt upplevelse som kund hos företaget är utmärkt
  • Kjell O
    Kjell O skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag tyckte allt var till belåtenhet och kommer anlita er fler gånger
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Fantastiskt bra att kunna köpa lagom mängd kulor till saccon, den behövde verkligen påfyllning. Prisvärt, väldigt snabbt och lätt!
  • Johan S
    Johan S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra prylar som är slitstarka och praktiska
    Snabb leverans
    Trevlig personal
    Osv osv osv osv osv osv osv osv
  • Christina I
    Christina I skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabbt och smidigt. Brs info på hemsidan.
  • Ann-Louise C
    Ann-Louise C skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket bra. Snabb leverans. Tydligt vid beställning. Jättenöjd.
  • Leif L
    Leif L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Är mycket nöjd med bemötandet och ordnande av speciell förfrågan.
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Topp ! Snabb service och leverans
  • Åse W
    Åse W skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Sökte efter frigolitkulor till min sons sackosäck och då dök Bean Bags upp, toppen :)
    Lite märklig hemsida men snabb service, tummen upp.
  • Lena P
    Lena P skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag blev glad att äntligen få tag på det jag sökte. Har nu rvå lyckliga barnbarn som tycker om sina sackosäckar
  • Sean O
    Sean O skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabb leverans. Dock hade plastpåsen gått sönder så det var em hel del plastkulor i kartongen.
  • Anna B
    Anna B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket bra och snabb service. Fick min beställning på 24 tim.
  • Markus S
    Markus S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket nöjd med mitt köp hos Bean Bag Fabriken AB. Snabb leverans och ypperlig kvalitet på produkten. Också behjälplig kundservice innan beställning med snabbt och behjälpligt svar på min fråga. Rekommenderas!
  • Kenth Å
    Kenth Å skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra bemötande har köpt en hundbädd till mina 3 Sankt bernhards hundar och dom gillar den skarpt, nu sist köpte jag fler cellplastkulor som jag fyllde på i bädden den hade blivit lite tunn kanske beror på att hundarna väger runt 100 kg styck.
  • Dragana E
    Dragana E skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Tydlig info,bra service och priser.
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabb leverans. Fått vad jg beställde. Bra hemsida.
  • Chatrine H
    Chatrine H skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabb leverans o lättförståelig hemsida
  • Marie E
    Marie E skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Rekordsnabb leverans!!!
    Bra butik, jag är mycket nöjd