Bean Bag Fabriken AB

4.6 i betyg av av 158 omdömen
Started my business in 2002 with only company customers and old outdated bags and a low margin. This was difficult and when my largest customer shut down in 2008 and I lost 70 percent of my business I had to completely change things. I got rid of costly rented space, spent money on new products and turned directly towards end customers via the web instead. It's still difficult to make a profit but the risk of making huge losses has gone down too. Mostly I sell the filling for bean bags but offer customers a few models to chose from.

Läs vad 158 kunder tycker om Bean Bag Fabriken AB

• Frida R

2019-03-08

Frida R skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte 40 l frigolit för att fylla på hundens bean bag. Snabb hantering och leverans. Fick leveransen inom 48 timmar. Det är riktigt bra! Läs mer
    4.6 / 5 i betyg — 305 omdömen
    Birger Jarlsgatan 2, 11434, Stockholm

Agneta J skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte frigolitlulor som var antistatiska. Bra! Läs mer

Maria S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag köpte påfyllning till fatboy, smidig och snabb leverans, kan rekommenderas! Läs mer

Thea L skrev om Bean Bag Fabriken AB

Laila B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Cellplastkulor100 liter
    Perfekt
    Perfekt
    Snabb och pålitlig leverans av vara enligt info och utlovad kvalitet👍👍👍 Läs mer
  • 2019-01-16

Therese C skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpt en hundbädd. Bra information och leverans. En mycket bra produkt som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    4.6 / 5 i betyg — 411 omdömen
    Linnégatan 76, 11523, Stockholm
  • Roger K

2019-01-15

Roger K skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte extra påfyllning av saccosäck. Bra pris och snabb leverans. Läs mer
  • 2018-11-27

Tommy B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Denna gång köpte jag fyllnadsmaterial.Jag köpte min första hundsäng för ca 20 år sedan.Hundarna som bott i denna säng har trivts mycket bra i den. Den har varit mycket slitstark,rekommenderar dessa hundsängar till alla hundägare.Snabba och korrekta leveranser. Mvh Tommy Bengtsson Läs mer
  • 2018-10-25

Henrik G skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabb leverans och bra med betalningsalternativ! Läs mer
  • 2018-10-11

Josefin L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Cellplastkulor för 4 dagar sedan och har inte fått något meddelande att de ska vara på väg..... ser att beställningen är betald men inte ett ljud om att det är någon produkt packad, skickad, på väg..... dåligt. Ger det en dag till sedan får jag väl ringa kundtjänst.... förväntade mig uppdatering om min order. Läs mer
    2018-10-11 Johan Å svarar Josefin L
    Du borde fått en faktura via mail i morse med information om DHL's sändningsnummer. Rent generellt gäller att har man inte fått bekräftelse med sändningsnummer så är inget skickat. Försökte skicka paketet igår morse men då Klarnas system låg nere så gick det inte att få ut några packsedlar på morgonen. När jag skriver ut packsedeln så markeras sändningen som skickad av Klarnas system och då skickas även faktura med sändningsnumret till kunden. Rimligtvis så kommer du att kunna hämta ut paketet hos DHL-ombud imorgon men du får avisering via sms.
  • 2018-10-05

Natanael R skrev om Bean Bag Fabriken AB
    200L. Cellplastkulor, bra pris och snabb leverans! Läs mer
  • 2018-10-04

Jonas R skrev om Bean Bag Fabriken AB
    bra att Bean Bag dök upp högt upp på Googles söklista. klar och tydlig info på hemsidan. lätt att beställa. Läs mer
  • 2018-09-22

Anna v skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabb leverans och väldigt trevlig ägare med utmärkt support. Läs mer
  • 2018-09-19

Fannie S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    snabb leverans och bra varor, kan rekomenderas Läs mer
  • 2018-09-18

Hanna J skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte en hundbädd, både jag och hunden är jätte nöjda⭐ Läs mer
  • 2018-07-24

Elisabeth J skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte påfyllnadskulor till vår hund Bean bed. Användarvänlig nätbutik, Snabb service, leverans på några dagar. Faktiskt överraskande bra. Skönt också att frakt och allt ingår i priset. Det är alltid irriterande när olika avgifter tillkommer. Man betalar det pris som står på produkten, inget mer. Läs mer
  • Michaela L

2018-06-30

Michaela L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte 80 liter beanie bag-fyllning. Utmärkt produkt, men jag hade ingen aning om hur mycket som skulle gå åt, så jag har nu beställt 200 liter till! :) Läs mer
  • 2018-06-25

Karin M skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Underdog large, blå. Johan bemötte mig på ett urbra sätt, som en hundägare till en annan. Inget besserwisser här inte.
    Hade inga förväntningar alls, blev bara väldigt överaskad när jag talade med honom. Här har vi en riktig hundmänniska.

Själva produkten, hundbädden, är inte riktigt godkänd av min jycke ännu, men det kommer nog. Läs mer
  • Jenny K

2018-06-01

Jenny K skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Hållbar produkt hundsängen Underdog XL, snabb leverans o service. Läs mer
  • 2018-05-22

Emelie B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag köpte plastkulor (fyllning till bean bag) 50 liter. Beställde på nätet. Snabb leverans och jag är supernöjd! Läs mer
  • 2018-05-19

Ingvar H skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra snabb leverans. Smidigt med klarna. Läs mer
  • 2018-04-29

Yvette A skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Smidigt, lätt och snabb leverans Läs mer
  • 2018-03-26

Ulla L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Hundbädden håller fortfarande efter mer än 10 år och tre hundar!!! Påfyllningen levereras snabbt efter beställning. Läs mer
  • 2018-03-23

Johanna Ö skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Tydlig hemsida med bra information . Mycket snabb leverans! Jag är mycket nöjd och kommer absolut handla från företaget igen! Läs mer
  • 2018-03-16

Catharina F skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte fyllning till sitt puffar. Enkelt att beställa på nätet och snabb leverans. Läs mer
  • Maud S

2018-03-05

Maud S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabbt, korrekt och över förväntan då jag annullerade ordern. Läs mer
  • 2018-02-27

Maja K skrev om Bean Bag Fabriken AB
    I was impressed how fast I got the package! Everything was smooth - I am very happy with the experience. I am sure I will come back if I ever needed any bean bag stuff.

Thank you! Läs mer
  • Anne M

2018-02-25

Anne M skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket lätt att beställa, snabb leverans och bra grejer! Läs mer
  • 2018-02-25

Tommy W skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Enkelt att beställa. Snabb leverans. Varan exakt enl. beskrivning. Perfekt! /Tommy Läs mer
  • 2018-02-24

Kristina T skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte fyllning till hundbädd via hemsidan. Levererades i tid till utlämningsställe. Läs mer
  • 2018-01-09

Heléne B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Super bra och snabb leverans! Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-01-08

Anton S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket snabb frakt, vettiga priser och en hemsida som tydligt förklarar vad man behöver och hur mycket. Tack. Läs mer
  • 2017-11-04

Monica N skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Beställde via nätet så ingen personlig kontakt.Men lätt att beställa o rött snabb leverans Läs mer
  • 2017-10-15

Maciej B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Snabbt och proffsigt. Jag rekommenderar. Läs mer
  • 2017-10-07

Outi J skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Tycker att det var svagt att ta kreditupplysning på 350 kr. jag har ju handlat tidigare hos firman.
    Jag ville betala med kortet men det gick inte. Läs mer
    2017-10-08 Johan Å svarar Outi J
    Jag beklagar verkligen att det blev såhär. Jag varken gör kreditkontroll eller tar emot betalning från några kunder som handlar via nätet. KLARNA sköter allt sådant och ger mig betalt 14 dagar efter leverans oavsett om du betalt via kort, banköverföring eller faktura.
    Det förvånar mig att du inte fick betala via kort då de omgående borde se om de får någon ersättning eller ej?

Oavsett så är jag tacksam över att du informerade mig om varför du är missnöjd då jag annars hade varit helt ovetande.
    Om du har vägarna förbi Täby så blir kostnaden bara 175:- för hundra liter fyllning och accepteras inte ditt kort av iZettle så kan jag acceptera kontant betalning även om jag personligen hatar att hantera kontanter och därför hellre betalar iZettles avgifter för att slippa.
    För mindre än 5:- så skickar de kvitto till dig och bokför även försäljningen i mitt ekonomisystem. Är svårt att motivera att själv skriva kvitton, bokföra försäljning och köa på banken när man sätter in pengar, för att spara 4:80. ;)
  • 2017-10-02

Göran W skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Inga problem, hämtade på plats. Läs mer
  • 2017-09-17

Lena M skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Beställde över nätet, det var lätt att hitta det man ville ha. Snabb leverans.
    Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2017-09-12

Oscar H skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag kan inte säga något direkt om bemötandet men deras tjänster är tydligt beskrivna på hemsidan och jag var imponerad över den snabba leveransen. Läs mer
  • 2017-08-28

Ann-Louise F skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Mycket bra service och snabb leverans. Jag är supernöjd Läs mer
  • 2017-08-25

Anna B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Toppen! Riktigt snabb leverans och mycket möjd med produkten. Läs mer
  • Valeria R

2017-08-19

Valeria R skrev om Bean Bag Fabriken AB
    simple ordering process and on time delivery Läs mer
  • 2017-08-11

Annika B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra service, har inte haft någon kontakt utan beställde på nätet utan några problem. Bra hemsida och enkelt att beställa, snabb leverans och till fyll belåtenhet.
    Kommer att lägga nästa order hos dem också. Läs mer
  • 2017-08-08

Lena G skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Jag har ännu inte fått varan jag betalt för! Jag fick själv ta kontakt för att få veta att den ännu inte var skickad, pga div skäl vilket är anmärkningsvärt. Oavsett orsak till försening av leverans anser jag som kund att företaget bör kontakta MIG snarast för att meddela om detta. :(
    Tar gärna emot någon form av kompensation för att jag fått vänta och inte blev meddelad om försening.
    Hoppas nu iallafall att varan uppfyller mina förhoppningar och blir till nytta och glädje för min hund. Läs mer
    2017-08-08 Johan Å svarar Lena G
    Redan när du beställde (för mindre än en vecka sedan) så stod det i webbshoppen att innersäcken inte fanns i lager men att du kan räkna med leverans inom en vecka. Därför ansåg jag det inte motiverat att ringa.
    När du ringde igår så berättade jag att jag inte fått besked från hon som syr innersäckar då hon inte svarade när jag ringde förra veckan.
    Hon svarade dock när jag ringde efter att ha talat med dig men kunde inte ge klart besked om när hon kan leverera, men det skulle bli innan onsdag då hon åker iväg igen.
    Hon meddelade i eftermiddags att de finns för avhämtning så de kan levereras imorgon.

Känns tråkigt att du ger mig sämsta möjliga betyg trots att det syns om man går in på produkten att innersäckar är min svaga sida antalsmässigt och att leverans kan dröja. Låter sy upp dem i Sverige då kvalitén var för dålig från Kina.

Själv så hade jag väntat med att bedöma tills jag fått produkten och JAG får inga pengar förrän 14 dagar efter att jag har LEVERERAT och kan inte rå för att du direktbetalat till KLARNA.
  • 2017-08-01

Katarina F skrev om Bean Bag Fabriken AB
    :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-):-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Läs mer
  • 2017-07-28

Rut L skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra priser och supersnabb frakt! Framme dagen efter beställning. Läs mer
  • 2017-07-24

Lise-Lotte W skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte styrolikulor. Har i skrivande stund ej fått dem ännu. Läs mer
  • 2017-07-14

Julia G skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Köpte frigolitkulor, via hemsidan. Tydlig hemsida. Lätt och smidigt med betalning och snabb leverand. Läs mer
  • 2017-07-05

Anita S skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Allt har bara fungerad mycket bra, ska ta ut varan imorgon och jag ser fram till sett MVH Anita Läs mer
  • 2017-07-01

Helén N skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bra, snabbt och med bra resultat Läs mer
  • 2017-06-16

Anna-Karin B skrev om Bean Bag Fabriken AB
    Bara positivt, snabb hantering av beställningar. Återkommer. Läs mer

Bästa webshopparna i Täby:

Malin H Malin H tycker:
“Jag köpte en fleece-fodrad mös...” Läs mer