Beautéstry

Beautéstry

Ring 08-509 226 38 beautestry.com

Välkommen till Beautéstry! I Nykvarn Centrum hittar du skönhetssalongen Beautéstry. Vi är en ljus och lyxig skönhetssalong som erbjuder allt inom avancerad och resultatinriktad hudvård. På plats finns auktoriserad och legitimerad personal för din trygghet. Behandlingar/Tjänster Avancerad hudvård, microneedling med Dermapen...

79 omdömen om Beautéstry

Cathy L
Skrev om Beautéstry

Stephanie är ett proffs. Toppenbehandling och bra produkter.

Svar från Beautéstry

Tack snälla Cathy för ett fint omdöme. Vi ses snart igen☺️

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Eva K
Skrev om Beautéstry

Utför flera olika behandlingar som erbjuds Alltid bra bemött Rent och snyggt på kliniken Stephanie utfört sitt jobb utmärkt Enkelt att boka via appen eller sms

Svar från Beautéstry

Eva tack för att du lämnar ett sånt fint avtryck. Det uppskattas verkligen!

Josefine S
Skrev om Beautéstry

Rekommenderas starkt! Man känner att Stephanie kan sitt område. Hon ger alltid ett riktigt proffsigt och trevligt bemötande. Kommer med goda råd och är lyhörd för ens önskemål. Alltid lika nöjd efter en behandling!

Svar från Beautéstry

Tack fina du för ditt värmande omdöme! Det tar jag med mig🤗

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Paula S
Skrev om Beautéstry

Färgning av fransar och bryn. Bemött på ett proffesionellt sätt med ett förstående för kunden. Levde upp till alla förväntningar. Väldigt nöjd med hela upplevelsen.

Svar från Beautéstry

Du är välkommen tillbaka snart igen. Tack för ett fint omdöme Paula!

Martina F
Skrev om Beautéstry

Bokade en ansiktsbehandling och hela upplevelsen är så magisk. Alltid trevligt välkomnande och man får känna sig bortskämd en stund.

Svar från Beautéstry

Så kul att höra att du upplever mig och salongen på ett så positivt sätt! Varmt välkommen tillbaka.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Alwa W
Skrev om Beautéstry

Jag var på dermapen behandling hos Stephanie, blev bemött otroligt bra och hon gör alltid så man känner sig trygg. Superbra!

Svar från Beautéstry

Tack Alwa för omdömet! Här kan du alltid känna dig trygg. Vi ses om några dagar igen!

Lindy V
Skrev om Beautéstry

Köpte rengöring, olja och dagkräm med märket Maria Åkerberg. Blir trevligt bemött och även fast behandlingen gör ont så känns det avslappnat att ligga i stolen och bli omskött. Förväntningarna var bra resultat vilket jag känner att jag fått redan efter första gången. Ångrar inte en sekund på att jag investerar i mig själv på salongen. Toppennöjd kund!

Svar från Beautéstry

Jag uppskattar verkligen ditt omdöme, det värmer att hör att du känner dig nöjd hos mig! Vi ses om några veckor igen.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Marie K
Skrev om Beautéstry

Trevligt bemötande och en avkopplande behandling. Mycket nöjd.

Svar från Beautéstry

Tack för att du lämnande ett fint omdöme Marie! Hoppas vi ses snart igen.

Emmi E
Skrev om Beautéstry

Jag gick på en behandling där jag färgade ögonbryn, fransar och stylade ögonbrynen. Jag blev bemött på ett trevligt sätt och blev verkligen välkomnad. Och även fin lokal så det kändes fräsch och familjärt vilket är viktigt. Jag hade inga förväntningar innan behandlingen. Men jag blev väldigt nöjd. Roligt att ha en sådan salong i nykvarn där man kan testa på olika former av behandlingar. För inte ett överdrivet dyrt pris.

Svar från Beautéstry

Tack Emmi! Härligt att höra att du blev nöjd sist vi sågs. Hoppas du kommer tillbaka snart igen.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Emma E
Skrev om Beautéstry

Har gjort både fransförlängning, browlift och lashlift hos Stephanie. Har även handlat produkter där flera gånger. Alltid lika nöjd, Stephanie är både professionell och väldigt trevlig, gör alltid det bästa för oss kunder. Rekommenderas starkt!

Svar från Beautéstry

Men tack snälla du för ett så fint avtryck här. Det glädjer mig att höra!

Pia K
Skrev om Beautéstry

Kunnig och bra produkter Rekommenderar dessa tjänster till andra

Svar från Beautéstry

Tack bästa Pia för det! Vi ses snart igen.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Karin J
Skrev om Beautéstry

Underbart mottagande. Blev bemött professionellt och fick bra resultat av Lash Lift.

Svar från Beautéstry

Härligt att höra att du känner dig nöjd med allt! Vi ses snart igen hoppas jag.

Ann-Sofie L
Skrev om Beautéstry

Jag har besökt salongen återkommande gånger för både behandlingar med freezpen och lashlift, samt produktköp. Jag känner mig alltid lika väl bemöt både på ett trevligt, lugnt och proffesionellt sätt och är alltid nöjd och rofylld när jag går därifrån. Rekommenderar verkligen att besöka salongen för antingen behandling, produktköp eller rådgivning!

Svar från Beautéstry

Tack snälla du för ett så fint omdöme du lämnade här. Det värmer mig att höra att du trivs hos mig.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Therese E
Skrev om Beautéstry

Gjorde Dermapen behandling och var mycket nöjd med bemötande och utförande. Kändes proffsigt och trevligt. Hade inte gjort detta innan så visste inte mer än vad hemsidan sa men fick information om vad som skulle hända genom hela behandlingen och även gediget förarbete med enkät och frågestund. Kommer återkomma på kur och andra behandlingar.

Svar från Beautéstry

Therese, tack för ett fint omdöme. Vi ses snart igen för din kur.

Robin S
Skrev om Beautéstry

Professionellt bemött, bra behandling :-) Rekommenderar!

Svar från Beautéstry

Tack Robin, du är varmt välkommen snart igen!

Anna K
Skrev om Beautéstry

Frans & bryn färgning samt plock. Ett mycket trevligt och proffsigt besök! Rekommenderas

Svar från Beautéstry

Tack för att du lämnade ett fint omdöme här! Välkommen igen!

Annica B
Skrev om Beautéstry

Lugn och väldigt trivsam .upplever ingen stress och mycket bra händer.

Svar från Beautéstry

Tack Annica, jag uppskattar ditt omdöme. Välkommen tillbaka.

Cecilia Å
Skrev om Beautéstry

Jag hade bokat in mig på en "Prova på-behandling" med dermapen och är verkligen nöjd med hela min upplevelse. Lokalen var väldigt fräsch och välkomnande med en väldigt avkopplande atmosfär och ett mycket trevligt bemötande. Jag var lite spänd innan mitt besök och oroade mig över att behandlingen skulle vara väldigt smärtsam men det var inte alls så farligt. Jag upplevde att jag fick bra tips och råd med tydliga direktiv om hur jag själv skulle sköta om min hy efteråt samt bra produkter som kändes lyxiga och exklusiva utan...

Svar från Beautéstry

Tack för ett fint omdöme och jag blir så glad av att höra att du upplevde behandlingen som positiv och lämnade salongen med välbehag. Ses inom kort.

Therese S
Skrev om Beautéstry

Jag färgade fransar och bryn på salongen och är mer än nöjd. Snabbt, smidigt och noggrant genomfört. Alltid ett trevligt och lösningsfokuserat bemötande (även då jag ofta kommer dit med barn/bebis).

Svar från Beautéstry

Tack Therese för ditt omdöme. Självklart går allt att lösa! Du/ni är varmt välkomna tillbaka.

Ann A
Skrev om Beautéstry

Har alltid blivit proffsigt och vänligt bemött. Känner stort förtroende för Stephanie och hennes kompetens.

Svar från Beautéstry

Det glädjer mig att höra. Tack Ann! Ses igen.

Marina E
Skrev om Beautéstry

Jag gjorde en behandling med Dermapen. Blev väldigt bra bemött utav Stephanie och hon ger en precis den känslan man vill ha när man unnar sig någonting extra i vardagen. Hon är trevlig, glad, tydlig i sitt arbete och man känner sig riktigt omhändertagen. Företaget levde upp till mina förväntningar och jag kommer i fortsättningen fortsätta att köpa produkter och göra behandlingar där samt varmt rekommendera andra att gå dit.

Svar från Beautéstry

Vilket fint omdöme Marina! Tack för det. Och verkligen kul att du är nöjd med mig och salongen.

Cajsa Q
Skrev om Beautéstry

Mysig salong och Stephanie känns superproffsig.

Svar från Beautéstry

Tack snälla du för ditt fina omdöme, det värmer! Ses igen!

Emelie S
Skrev om Beautéstry

Ansiktsbehandling klassisk. Bra behandling, fick hjälp med det jag ville och råd om produkter anpassade till min hud. Vänligt bemött av terapeuten.

Svar från Beautéstry

Känns så bra att höra att du kände dig nöjd när du lämnade salongen. Välkommen tillbaka snart igen!

Johanna I
Skrev om Beautéstry

Alltid lika nöjd med mina olika behandlingar, allt från fransar till ansiktsbehandling.

Svar från Beautéstry

Tack för ditt omdöme. SÅ kul att höra att du känner dig nöjd hos mig! Ses snart igen Johanna.

Malin H
Skrev om Beautéstry

Tryggt och säkert. Mycket bra känsla när jag gick hem!

Svar från Beautéstry

Tack Malin för ditt omdöme! Här på BEAUTÉSTRY kan du alltid känna dig trygg och säker. Välkommen tillbaka snart igen☀️

Emelie J
Skrev om Beautéstry

Ett väldigt proffesionellt och trevligt bemötande utav personalen. Behandlingen jag valde blev jag väldigt nöjd med. Kommer absolut boka fler behandlingar.

Svar från Beautéstry

Det värmer att höra att du var nöjd när du gick från salongen🌸 Tack för att du lämnade ett omdöme. Jag hoppas vi ses snart igen.

Elin S
Skrev om Beautéstry

Stephanie är så trevlig och proffsig. Bra upplevelse rakt igenom

Svar från Beautéstry

Tack fina du för ett fint omdöme!😍 Vi ses snart igen!

Ann-louise B
Skrev om Beautéstry

Fantastiska Stephanie gör underverk. Lugnt, metodiskt och undergörande, går därifrån som en ny människa. Ser framemot nästa ansiktsbehandling.

Svar från Beautéstry

Tack snälla du för omdömet! Det gör mig glad att du känner dig trygg och nöjd hos mig. Vi ses snart igen☀️🌸

Maggie P
Skrev om Beautéstry

Fransförlängning Alla mina förväntningar uppfylldes med råge.

Svar från Beautéstry

Så kul att höra att du är nöjd med resultatet Maggie! Tack för ditt omdöme☺️

Li B
Skrev om Beautéstry

Jag går till Stephanie regelbundet för Frans och brynfärg. Jag blir så vänligt bemött och bra omhändertagen. Fin service och alltid tillmötesgående. Kan varmt rekommendera!

Svar från Beautéstry

Tack Li för dina värmande ord och omdöme! 💛 Ses snart igen.

Mona C
Skrev om Beautéstry

Så nöjd med min browlift⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Beautéstry

Härligt att höra att du blev nöjd😍

Caroline S
Skrev om Beautéstry

Jätteduktig och trevlig. Fick perfekta ögonbryn

Svar från Beautéstry

Tack Caroline för ditt fina omdöme! Du är välkommen tillbaka snart igen☀️

Camilla B
Skrev om Beautéstry

Underbar salong med fräsch och välkomnande känsla. Stephanie är ödmjuk, lugn och oerhört professionell. Köper både produkter och behandlingar där. Rekommenderas varmt!

Svar från Beautéstry

Tack Camilla vilket fint omdöme, det gör mig glad att höra!🌸

Linn S
Skrev om Beautéstry

Otroligt duktig och kunnig inom sitt område! Stephanie fick mig att inse hur viktigt hudvård är och idag är jag helt kär i mina hudvårdsrutiner. Är alltid lika nöjd när jag kommer hem ifrån ett besök hos henne oavsett behandling!

Svar från Beautéstry

Blir så glad att höra att du är nöjd och trivs på min salong! Tack för dina värmande ord Linn😍🙏

Jenny J
Skrev om Beautéstry

Mysig salong! Ekologiskt produkter!!

Svar från Beautéstry

Tack för ditt omdöme🙏☺️ Välkommen tillbaka snart igen.

Erika C
Skrev om Beautéstry

Gjort fransar var tredje vecka i över fyra år. Köpt produkter för hud. Mycket konkurrenskraftiga priser på både behandlingar och produkter. Alltid fantastiskt och personligt bemötande! Mycket flexibel vad gäller att hitta lösningar vid ombokning av tid. Mycket kompetent och mycket fräsch salong! Rekommenderas varmt!

Tack snälla Erika för ditt omdöme! Vi ses snart🌸😍

Anneli O
Skrev om Beautéstry

Bästa fransförlängningen får man hos Beautéstry. Man möts alltid av ett varmt välkomnande leende och man är alltid lika nöjd när man går därifrån. Väldigt proffsig. Rekommenderas starkt.

Svar från Beautéstry

Tack fina du för ditt omdöme💗🤗

Anna D
Skrev om Beautéstry

Gjorde ögonfransförlängning- helt fantastisk bra. Håller länge och underlättar min vardag :)

Svar från Beautéstry

Anna tack för ditt omdöme🌸 Ses snart igen.

Lisa A
Skrev om Beautéstry

Stephanie är otroligt duktig på de hon gör. Professionell, noggrann och omtänksam!

Svar från Beautéstry

Tack Lisa för ett jättefint omdöme💛☺️

Margareta K
Skrev om Beautéstry

Bra kompetens. Trevligt bemötande.

Tack bästa Maggan för ditt omdöme! Ses snart igen🌸☺️

Marie-louise R
Skrev om Beautéstry

Fin service och trevligt bemötande!

Svar från Beautéstry

Ett stort tack för ditt omdöme! Du är välkommen tillbaka snart igen😍

Therese A
Skrev om Beautéstry

Alltid lika härligt att bli ompysslad av Stephanie och resultatet är alltid över förväntan! Beautéstry erbjuder ekologiska produkter som håller mycket hög kvalité, så nöjd med allt!

Svar från Beautéstry

Tack snälla du för ett fint omdöme. Det uppskattas💕☺️

Anna H
Skrev om Beautéstry

Har gjort ansiktsbehandling samt behandling med freezepen och kan inte annat än säga; proffsigt! Rekommenderar varmt!

Svar från Beautéstry

Anna tack för dina ord och omdöme! Vi ses snart igen🤗

Nina F
Skrev om Beautéstry

Känner mig alltid trygg som kund på Beautéstry! Kunnig, pålitlig & professionell personal. Rekommenderas varmt!

Svar från Beautéstry

Tack fina du för ditt omdöme! Kul att höra att du trivs hos mig💗☺️

Åsa Å
Skrev om Beautéstry

Brynplock samt färgning och ögonfransfärgning. Trevligt och proffesionellt bemötande

Tack Åsa för ditt omdöme. Vi ses snart igen☀️☺️

Jeanette U
Skrev om Beautéstry

Ögonfransar och Dermapen behandling Alltid ett glatt och trevligt bemötande behandlingarna levde upp till mina förväntningar mer än jag trodde det skulle Jeanette

Svar från Beautéstry

Jeanette, tack för dina ord och det gör mig glad att du trivs hos mig! Vi ses snart igeb🤗💕

Matilda L
Skrev om Beautéstry

Jag har vart till beautestry för ansiktsbehandlingar till lash lift och ögonfransförlängning och kvalitén och bemötandet sviker aldrig.

Tack Matilda för ditt omdöme. 😍

Ene-li F
Skrev om Beautéstry

Dermapenbehandlig och köp av Maria Åkerberg produkter. Trevlig lokal och duktig personal.

Svar från Beautéstry

Tack för ditt fina omdöme Ene-Li!🤗 Du är välkommen tillbaka snart igen.

Emma S
Skrev om Beautéstry

Stephanie ger den bästa service, Jag är alltid nöjd efter mitt besök.

Svar från Beautéstry

Kul att höra att du är nöjd med mig och salongen! Tack för ditt omdöme Emma🌸☺️

Agneta S
Skrev om Beautéstry

Ett seriöst, kunnigt och trevligt bemötande. Stefanie är fantastiskt duktig och jag är otroligt nöjd med mina fransar. Jag får ofta frågan om var jag har gjort dem och jag kan varmt rekommendera Beaute'stry.

Svar från Beautéstry

Vilket fint omdöme, det värmer att höra att du är nöjd hos mig😍 Tack! Vi ses snart igen Agneta.