Madeleine Nolbratt

Madeleine Nolbratt

Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

Madeleine Nolbratt har varit i branschen i ca 15 år. Jag har jobbat på bland annat Hasseludden och Skepparholmen. I mitt jobb brinner jag för att hjälpa folk med hudproblem och vill hjälpa kunden hela vägen. Jobbar mycket med maskiner och skräddarsyr alla behandlingar. Jag arbetar med Crystal Clears och Excuviance produkter och behandlingar. Senaste nyheten är Dermapen som jag själv tycker är en fantastisk behandling. Jag säljer även Doftas sortiment med ljus, oljelampor och tvålar.

28 omdömen om Madeleine Nolbratt

Sedan starten hos Reco 2015
Lena L
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

Har fått div ansiktsbehandlingar som jag är mycket nöjd med. Madeleine är en person som verkligen passar för sitt arbete, trevlig och behaglig i sitt sätt!

Eva L
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

Trevligt bemötande, fick veta vad som skulle hända hela tiden under behandlingen vilket kändes tryggt. Kan rekommendera andra till denna salong

Marianne N
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

Jag blir alltid trevligt och proffesionellt bemött och jag är alltid nöjd med resultatet av behandlingen!

Hanna M
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

Proffsigt och bra! Produkterna jag blev erbjuden att köps fungerar även toppen!

Eva L
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

En väldig bra upplevelse. Högsta betyg i proffesionellt utförande och i bemötande samt snygg och hygienisk lokal. Allt perfekt Eva Laestadius

Malin R
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

Bra bemötande och möjlighet till snabba tider. Enkelt och bekvämt nära hemmet!

Ann D
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

På Madeleines Crystal Clear Beauty Center kan man få bra ansikts och kropps behandling med en trevligt och bekvämt sätt.

Ankatrin B

Mycket bra behandling dermapen

Emelie V
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

Riktigt bra personal, trevlig och harmonisk lokal som inger ett lugn även fast gatan är precis utanför!

Camilla E
Skrev om Madeleine Nolbratt en del av Beautiful G.H

Professionell, kunnig och alltid super trevlig och välkomnande !