Läs vad 47 kunder tycker om Beauty Lounge 2

• 2021-01-08
    Testat att lasra för första gången, möttes av trevligt bemötande och en väldigt fin salong!
  • 2021-01-04
    Gjorde lashlift och är supernöjd! Jättetrevlig personal och fina lokaler. Rekommenderar ✨🤍
  • 2020-12-23
    Fantastisk miljö, trevlig personal och grymma behandlingar som ger resultat! Jag är så nöjd!
  • 2020-12-14
    Underbart bemötande, det är så viktigt med första intrycket, så trevliga & så fin salong, inredning & hygien. Verkligen bekväm med att komma på behandling & jag ser fram emot till nästa besök & finns så mycket valmöjligheter också. Det var också bra att kunna få boka sin nästa besökstid! Bra med framförhållning.
  • 2020-11-30
    Fräsch salong. Bra vistelse, kommer definitivt tillbaka
  • 2020-11-28
    Jag blev bemött på ett otroligt fint, trevligt och välkomnande sätt! Supersnäll personal väldigt trevliga och man kände sig verkligen välkommen. Jag är super super nöjd!! Man kan inte få en bättre första upplevelse som jag fick. Tack så jättemycket till bästa tjejerna på Beauty Lounge!❤️
  • 2020-11-26
    Jag köpte tjänsten laser hårborttagning helkropp. Roberta och Amanda på Beauty Lounge är väldigt trevliga och professionella. De lyssnar verkligen på sina kunder och ger även andra rekommendationer på behandlingar samt produkter. Kommer helt klart fortsätta gå till Beauty Lounge för andra behandlingar
  • 2020-10-06
    Över förväntan! Super service! Väldigt nöjd kund.
  • 2020-09-19
    Nöjd med första besöket av hårborttagning med laser.
  • 2020-09-07
    Gjorde microblading! Så nöjd så fint och naturligt resultat och jätte bra & trevlig personal👏❤️
  • 2020-09-02
    Väldigt trevlig personal med underbart bemötande. Gjorde microneedle, fick bra information om behandlingen och allt gick bra. Är jättE nöjd! Snabba med att svara på insta vilket med är bra :)
  • 2020-09-01
    Mycket kunnig och serviceminded!
    Utförde diamantslipning med ett lent och fräscht resultat samt lashlift som gör att man ser pigg ut direkt på morgonen.
  • 2020-08-28
    Tyckte om allt, personalen bemöter än bra och trevligt, man känner sig välkommen. Lasern är smärtfri och går snabbt
  • 2020-08-28
    Fantastiskt bemötande och proffsigt utförande av laser!
  • 2020-07-09
    Jag gör laser under armhålan. Sen första behandlingen har jag märkt stor skillnad wow va duktiga tjejerna är
  • 2020-07-07
    Gjorde laser i armhålan. Så nöjd! Så smärtfritt och så trevlig personal. Kommer gärna tillbaka och gör flera behandlingar 😍
    Supertrevligt
    Kunnig
    Smidigt
    Snabbt
    Enkelt
    Bra pris
  • 2020-07-07
    Gjorde armhålorna och är jättenöjd!
  • 2020-07-07
    Underbara just nu gör ja en laserbehandling i armhålorna o ser redan utmärkta resultat efter 2 behandlingar, trevliga tjejor.
  • 2020-07-07
    Jag gör laser behandling under armarna och ser redan resultat efter två gånger. Jätte trevliga!
  • 2020-07-02
    Waw säger jag bara, det är det bästa jag varit med om. Har unnat mig både ansiktsbehandling och en laser behandling.
    De är suveräna och bästa kund service👌👌👌👌👌
  • 2020-06-30
    Superbra resultat efter bara två behandlingar av laser.
    Djuprengöring av ansiktet var magisk, favorit behandling!
    Jag är oerhört tacksam över att jag hittade någon som Amanda, en person fullt med passion för sitt arbete och alltid ett leende på läpparna!
    Väldigt nöjd kund!
    Älskart & något jag rekommenderar starkt!
  • 2020-06-23
    Proffesionellt bemötande och trevligt!
  • 2020-06-23
    Supertrevlig personal, lär garanterat bli fler återbesök! 😍😍
  • 2020-06-23
    Laserbehandlingen är smärtfri och ger fantastiska resultat direkt! Älskar det! Blev bemött av proffsig personal som förklarar processen och ger lugn. Förväntade mig smärta och var såååå rädd men det upplevde jag tack och lov inte. 100% resultat och professionellt bemötande!
  • 2020-06-16
    Fantastiskt mottagande med kaffe och ett varmt leende:) Noggrann behandling och samtida information hur behandlingen fungerar:)
    Ser framemot nästa besök!
  • 2020-06-13
    Jättenöjd med resultatet av mina ögonbryn!
  • 2020-06-12
    Jätte fin salong med lyxig känsla. Hur trevliga tjejer som helst och grym service! Har aldrig upplevt smärtfri laser förens jag testade deras maskin (med smärtfri menar jag HELT smärtfri) . Kommer definitivt att fortsätta gå hos dom och prova på alla andra behandlingar. Rekommenderas starkt😍
  • 2020-06-12
    Super trevlig tjej!
    Bästa möjliga bemötande... blir solklart många fler laserbehandlingar här.
  • 2020-06-11
    Så nöjd med alla olika behandlingar jag gjort! Fantastiskt och proffessionellt bemötande och så fräsch lokal med en ”hemmakänsla”! Rekommenderar starkt att gå hit!
  • 2020-06-11
    Trevliga personal och bra kvalitet på laser maskinen som de använder
    Bra resultat efter bara en behandling
  • 2020-06-11
    Jag har köpt ansiktsbehandlingar, laser, kemisk peeling och under alla behandlingar så blir jag bemött av en härlig, varm och god personal. Man känner sig välkommen direkt, salongen ger kunder en hemmastadd känsla. Jag hade höga förväntningar vilket personalen toppade, de såg till att jag som kund var medveten om alla steg under processen, vi hade trevliga konversationer samt ett förtroende byggdes upp.
  • 2020-06-11
    Proffsiga tjejer som är kunniga och värnar om sina kunder, behandlingarna jag gjort gav verkligen resultat!
    Längtar till mitt nästa besök😍
  • 2020-06-11
    Underbara tjejer som jobbar i salongen. Ett jätte bra bemötande fick jag. Hoppas de går bra för er.
    Proffsigt bemötande! Finns ingen bättre än Roberta 🧡
  • 2020-06-10
    Jag gjorde helkroppslaser hårborttagning hos fina Roberta 💖 jag är super nöjd. Behandlingen var helt smärtfri och bemötandet var on top 💯🌹 personalen är glada, trevliga, snälla och ödmjuka 🥰
  • 2020-06-10
    Blev unnad ett par nya ögonbryn som inte går en dag utan komplimanger! Aldrig känt mig så fräsch som nu. Bra service och härliga ägare som verkligen gör sitt yttersta för en hemtrevlig upplevelse. Rekommenderas starkt!
  • 2020-06-10
    Har gjort laser på andra salonger tidigare men jag slutade för det var för smärtsamt och gav inte så bra resultat. Efter bara 2 laser behandlingar på beauty lounge (som var helt smärtfria) har mitt hår minskat och jag Är super nöjd. Rekommenderar till alla
  • 2020-06-10
    Jag gjorde laser under armhålorna och plockade mina bryn

Jag vart bemött på bästa sätt

Mina förväntningar var:
    - bra bemötande
    - bra service
    - och en pratglad person
    Det uppfyllde Roberta till 100% jag vart supernöjd 😁
  • 2020-06-09
    Jag har gjort laserbehandling, ansiktsbehandling och microblading. Jag blev bemött med respekt, ödmjukhet och trevlig personal. Mina förväntningar var en god kundservice vilket jag fick och även högre än mina förväntningar.

Under alla mina behandlingar såg beauty lounge till att ja kände mig bekväm och trygg. De såg till att jag var medveten om varje steg i behandlingarna, vilket gjorde mig lugn och bildade förtroende
  • 2020-06-09
    Jag gjorde laserbehandling och fick otroligt bra resultat .
    Tjejerna på beauty lounge är super trevliga!
    Lokalen, bemötandet och behandlingarna är i världsklass!
  • 2020-06-09
    Bra service och otroligt bra resultat på min behandling🌸😊
  • 2020-06-09
    Jag gjorde microblading. Va så rädd men tack vore fina Roberta och hennes underbara kollega Amanda och deras fina bemötande så våga jag äntligen. Lokalen är fin och mysigt och man verkligen känner sig hemma.
    Tack Beauty Lounge Norrköping 💕
  • 2020-06-08
    Ett fantastiskt bemötande av duktiga och genuina tjejer. Jag kände mig verkligen trygg när jag för första gången testade Microneedling även fast jag i början var något nervös. Riktigt professionella!
  • 2020-06-08
    Unnade mig en djuprengörande ansiktsbehandling, vilket var helt underbart! Låg i 1,5 timme och bara njöt av att bli ompysslad. Rekommenderas starkt!
  • 2020-06-08
    Tjejerna på Beauty Lounge Norrköping är proffsiga, vänliga, kunniga och det ger en härlig helhetsupplevelse. Rekommenderar alla att gå hit!
  • 2020-06-08
    Jag har tatuerat mina ögonbryn, gjort ansiktsmask med 24 karat, gjort hel kropps laser. O är 100 % nöjd 👍🏻
    Nina H
    skrev om Beauty Lounge

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte