Beauty Lounge

Sveagatan 1, 602 22 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Beauty Lounge!

Vi erbjuder det mesta inom skönhet för både kvinnor och män under ett och samma tak. Vi har dig som kund i fokus hela vägen från startad behandling till färdigt resultat. Vårt mål är att du ska få en upplevelse som känns lyxig, stressfri och fräsch.

Behandlingar: Laser hårborttagning, botox, ansiktsbehandling, microblading, lashlift, bb glow och microneedling.

Om du vill se mer av hur våra behandlingar går till eller resultaten av dem så är du varmt välkommen att besöka vår instagram @beautylounge.nkpg. Eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 39 kunder tycker om Beauty Lounge

• 2020-09-19

Maléne E skrev om Beauty Lounge
    Nöjd med första besöket av hårborttagning med laser. Läs mer
  • 2020-09-07

Julia A skrev om Beauty Lounge
    Gjorde microblading! Så nöjd så fint och naturligt resultat och jätte bra & trevlig personal👏❤️ Läs mer
  • 2020-09-02

Amal M skrev om Beauty Lounge
    Väldigt trevlig personal med underbart bemötande. Gjorde microneedle, fick bra information om behandlingen och allt gick bra. Är jättE nöjd! Snabba med att svara på insta vilket med är bra :) Läs mer
  • 2020-09-01

Anna R skrev om Beauty Lounge
    Mycket kunnig och serviceminded!
    Utförde diamantslipning med ett lent och fräscht resultat samt lashlift som gör att man ser pigg ut direkt på morgonen. Läs mer
  • 2020-08-28

Filipa P skrev om Beauty Lounge
    Tyckte om allt, personalen bemöter än bra och trevligt, man känner sig välkommen. Lasern är smärtfri och går snabbt Läs mer
  • 2020-08-28

Sara B skrev om Beauty Lounge
    Fantastiskt bemötande och proffsigt utförande av laser! Läs mer
  • 2020-07-09

Christine R skrev om Beauty Lounge
    Jag gör laser under armhålan. Sen första behandlingen har jag märkt stor skillnad wow va duktiga tjejerna är Läs mer

Linnea A skrev om Beauty Lounge
    Gjorde laser i armhålan. Så nöjd! Så smärtfritt och så trevlig personal. Kommer gärna tillbaka och gör flera behandlingar 😍 Läs mer

Helena F skrev om Beauty Lounge
    Supertrevligt
    Kunnig
    Smidigt
    Snabbt
    Enkelt
    Bra pris Läs mer

Rebecka H skrev om Beauty Lounge
    Gjorde armhålorna och är jättenöjd! Läs mer

Cassandra T skrev om Beauty Lounge
    Underbara just nu gör ja en laserbehandling i armhålorna o ser redan utmärkta resultat efter 2 behandlingar, trevliga tjejor. Läs mer

Evelina T skrev om Beauty Lounge
    Jag gör laser behandling under armarna och ser redan resultat efter två gånger. Jätte trevliga! Läs mer
  • 2020-07-02

Nabiha C skrev om Beauty Lounge
    Waw säger jag bara, det är det bästa jag varit med om. Har unnat mig både ansiktsbehandling och en laser behandling.
    De är suveräna och bästa kund service👌👌👌👌👌 Läs mer
  • 2020-06-30

Gabriella J skrev om Beauty Lounge
    Superbra resultat efter bara två behandlingar av laser.
    Djuprengöring av ansiktet var magisk, favorit behandling!
    Jag är oerhört tacksam över att jag hittade någon som Amanda, en person fullt med passion för sitt arbete och alltid ett leende på läpparna!
    Väldigt nöjd kund!
    Älskart & något jag rekommenderar starkt! Läs mer

Johannes S skrev om Beauty Lounge
    Proffesionellt bemötande och trevligt! Läs mer

Natalia F skrev om Beauty Lounge
    Supertrevlig personal, lär garanterat bli fler återbesök! 😍😍 Läs mer

Adella S skrev om Beauty Lounge
    Laserbehandlingen är smärtfri och ger fantastiska resultat direkt! Älskar det! Blev bemött av proffsig personal som förklarar processen och ger lugn. Förväntade mig smärta och var såååå rädd men det upplevde jag tack och lov inte. 100% resultat och professionellt bemötande! Läs mer
  • Marija S

2020-06-16

Marija S skrev om Beauty Lounge
    Fantastiskt mottagande med kaffe och ett varmt leende:) Noggrann behandling och samtida information hur behandlingen fungerar:)
    Ser framemot nästa besök! Läs mer
  • 2020-06-13

Evelin C skrev om Beauty Lounge
    Jättenöjd med resultatet av mina ögonbryn! Läs mer
  • 2020-06-12

Ritta E skrev om Beauty Lounge
    Jätte fin salong med lyxig känsla. Hur trevliga tjejer som helst och grym service! Har aldrig upplevt smärtfri laser förens jag testade deras maskin (med smärtfri menar jag HELT smärtfri) . Kommer definitivt att fortsätta gå hos dom och prova på alla andra behandlingar. Rekommenderas starkt😍 Läs mer
  • 2020-06-12

Dayanna P skrev om Beauty Lounge
    Super trevlig tjej!
    Bästa möjliga bemötande... blir solklart många fler laserbehandlingar här. Läs mer

Felicia W skrev om Beauty Lounge
    Så nöjd med alla olika behandlingar jag gjort! Fantastiskt och proffessionellt bemötande och så fräsch lokal med en ”hemmakänsla”! Rekommenderar starkt att gå hit! Läs mer

Fima A skrev om Beauty Lounge
    Trevliga personal och bra kvalitet på laser maskinen som de använder
    Bra resultat efter bara en behandling Läs mer

Nathalie Y skrev om Beauty Lounge
    Jag har köpt ansiktsbehandlingar, laser, kemisk peeling och under alla behandlingar så blir jag bemött av en härlig, varm och god personal. Man känner sig välkommen direkt, salongen ger kunder en hemmastadd känsla. Jag hade höga förväntningar vilket personalen toppade, de såg till att jag som kund var medveten om alla steg under processen, vi hade trevliga konversationer samt ett förtroende byggdes upp. Läs mer

Viktoria A skrev om Beauty Lounge
    Proffsiga tjejer som är kunniga och värnar om sina kunder, behandlingarna jag gjort gav verkligen resultat!
    Längtar till mitt nästa besök😍 Läs mer

Tanja M skrev om Beauty Lounge
    Underbara tjejer som jobbar i salongen. Ett jätte bra bemötande fick jag. Hoppas de går bra för er. Läs mer

Hanna W skrev om Beauty Lounge
    Proffsigt bemötande! Finns ingen bättre än Roberta 🧡 Läs mer
  • Sandra B

2020-06-10

Sandra B skrev om Beauty Lounge
    Jag gjorde helkroppslaser hårborttagning hos fina Roberta 💖 jag är super nöjd. Behandlingen var helt smärtfri och bemötandet var on top 💯🌹 personalen är glada, trevliga, snälla och ödmjuka 🥰 Läs mer
  • 2020-06-10

Maria C skrev om Beauty Lounge
    Blev unnad ett par nya ögonbryn som inte går en dag utan komplimanger! Aldrig känt mig så fräsch som nu. Bra service och härliga ägare som verkligen gör sitt yttersta för en hemtrevlig upplevelse. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-06-10

Antonios Hanna H skrev om Beauty Lounge
    Har gjort laser på andra salonger tidigare men jag slutade för det var för smärtsamt och gav inte så bra resultat. Efter bara 2 laser behandlingar på beauty lounge (som var helt smärtfria) har mitt hår minskat och jag Är super nöjd. Rekommenderar till alla Läs mer
  • Matteus I

2020-06-10

Matteus I skrev om Beauty Lounge
    Jag gjorde laser under armhålorna och plockade mina bryn

Jag vart bemött på bästa sätt

Mina förväntningar var:
    - bra bemötande
    - bra service
    - och en pratglad person
    Det uppfyllde Roberta till 100% jag vart supernöjd 😁 Läs mer

Marta Y skrev om Beauty Lounge
    Jag har gjort laserbehandling, ansiktsbehandling och microblading. Jag blev bemött med respekt, ödmjukhet och trevlig personal. Mina förväntningar var en god kundservice vilket jag fick och även högre än mina förväntningar.

Under alla mina behandlingar såg beauty lounge till att ja kände mig bekväm och trygg. De såg till att jag var medveten om varje steg i behandlingarna, vilket gjorde mig lugn och bildade förtroende Läs mer

Michel Y skrev om Beauty Lounge
    Jag gjorde laserbehandling och fick otroligt bra resultat .
    Tjejerna på beauty lounge är super trevliga!
    Lokalen, bemötandet och behandlingarna är i världsklass! Läs mer

Marie A skrev om Beauty Lounge
    Bra service och otroligt bra resultat på min behandling🌸😊 Läs mer

Vivian S skrev om Beauty Lounge
    Jag gjorde microblading. Va så rädd men tack vore fina Roberta och hennes underbara kollega Amanda och deras fina bemötande så våga jag äntligen. Lokalen är fin och mysigt och man verkligen känner sig hemma.
    Tack Beauty Lounge Norrköping 💕 Läs mer
  • Alicia D

2020-06-08

Alicia D skrev om Beauty Lounge
    Ett fantastiskt bemötande av duktiga och genuina tjejer. Jag kände mig verkligen trygg när jag för första gången testade Microneedling även fast jag i början var något nervös. Riktigt professionella! Läs mer
  • 2020-06-08

Maria J skrev om Beauty Lounge
    Unnade mig en djuprengörande ansiktsbehandling, vilket var helt underbart! Låg i 1,5 timme och bara njöt av att bli ompysslad. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-06-08

Isabelle Y skrev om Beauty Lounge
    Tjejerna på Beauty Lounge Norrköping är proffsiga, vänliga, kunniga och det ger en härlig helhetsupplevelse. Rekommenderar alla att gå hit! Läs mer
  • Nina H

2020-06-08

Nina H skrev om Beauty Lounge
    Jag har tatuerat mina ögonbryn, gjort ansiktsmask med 24 karat, gjort hel kropps laser. O är 100 % nöjd 👍🏻 Läs mer

Sveagatan 1, 602 22 Norrköping