Begravningsbyrån Fredrika & Co

Begravningsbyrån Fredrika & Co

fredrikabegravning.se
  • BadgeTwoYears

Vi på Begravningsbyrån Fredrika & Co, strävar efter att göra varje begravning till en minnesvärd stund och till ett vackert minne. Vi vill finnas där för dig och erbjuda vårt engagemang, ge dig rådgivning för att hjälpa dig att skapa en begravning som speglar dina önskemål. Vi lägger stor vikt vid det personliga mötet, och...

92 omdömen om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Linda F
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Inkännande och vänligt bemötande. Snabba och enkla återkopplingar. Till alla delar väl skött.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack för att vi fick förtroendet att möta er. Vi önskar er allt gott och en skön vår. Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Elisabeth U
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Mycket bra bemötande.Lugn och metodisk begravningsentreprenör. Positivt till ett gott samarbete och inväntade kunden.Väl förberedd på de olika uppgifterne och genomförde begravningen lugnt och stilla precis som kunden önskade Jag köpte hela paketet med musik och minnestund.Allt blev utmärkt!

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack för att vi fick möta er och tack också för förtroendet ni gav oss och för fina samtal. Vi önskar er allt gott och en skön vår. Med vänlig hälsning Fredrika

Pia K
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Vi är mycket nöjda med byråns arbete och fina bemötande.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack för visat förtroende och tack för att vi har fått möta er. Vi önskar er allt gott. Varma hälsningar från Fredrika

Ingalill A
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Jag blev väl bemött av Fredrika. Hon ger en värdig och fin upplevelse under ceremonin i kyrkan. Hon har tydlig struktur från första mötet med förberedelser till begravningen är avslutad .

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack till alla er i familjen för visat förtroende och tack för att jag fick vara med er. Vi önskar er allt gott. Varma hälsningar från Fredrika

Mats Å
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Gav svar på viktiga frågor och även sådana man inte själv tänkt på. Bra info och bra bemötande.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack för visat förtroende och tack för att vi fick möta er. Med vänlig hälsning Fredrika

Ingela P
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Mkt professionell, bra information o genomförande

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Vi tackar för visat förtroende och för värmande ord. Vi vill önska er en skön vår och allt gott till er alla. Varmaste hälsningar från Fredrika & Éric

Pernilla R
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Engagerad personal som visar stor respekt och empati för mig som kund. Lyssnar in och får till allt som vi önskade.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack för att vi fick hjälpa er och för visat förtroende. Så gott att allt blev som ni önskade. Bästa hälsningar från Fredrika & Éric

Mikael P
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Fredrika ger trygghet och tröst på ett självklart sätt och var ett fantastiskt stöd genom hela processen.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort tack för att vi har fått möta er och för fina samtal. Tack också för visat förtroende och för värmande ord. Allt gott till er från oss. Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Inger F
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Jag är jättenöjd med dom. Jättefin ordning med allt.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack Inger för att vi fick förtroendet att möta dig och din familj. Vi önskar er allt gott. Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Åke E
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Blev bemött på ett mycket värdigt sätt , jag o min dotter är mer än nöjda med hela tillhandahavandet,

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack själva för fina möten och samtal med er. Tack för att vi fick förtroendet att vara med er. Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Torbjörn L
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Proffsigt bemötande i en svår tid

Varmt tack för visat förtroende! Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Thomas F

Taktfulla Snabba Lösningsorienterade Kunniga

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack så jättemycket!! Tack för att vi fick möta er. Allt gott till er alla. Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Birgitta F
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Mycket proffsigt bemötande .Byrån levde upp till alla förväntningarna. Jag köpte många tjänster:Närvaro vid begravningen o närvaro vid efterföljande samkväm. Hjälp med annonser o filmande av akten.. Skall även få hjälp med bouppteckningen.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Vi tackar varmt för förtroendet att vi fick möta er och tack för att vi fick följa er hela vägen. Vi önskar er alt gott och att ni får en fin vår. Varmaste hälsningar från Fredrika & Éric

Andreas P
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Trevliga, hjälpsamma runt de flesta frågorna

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack hela familjen för förtroendet att vi fick möta er. Hälsa alla så gott! Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Daniel R
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Fint och varmt bemötande genom hela processen.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort tack för att vi har fått möta er och dela dagen tillsammans och varmt tack för visat förtroende. Vi önskar dig och resten av familjen allt gott. Med vänlig hälsning Fredrika

Marie-Louise J
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Otroligt fint bemötande av Fredrika, när vi skulle ordna begravning för min mamma. Ringde var vecka innan begravningen, sådan omsorg från Fredrika när man är i sorg, kunde fråga om allt. Begravningen blev Otroligt fin och värdig. Rekommenderar verkligen Fredrika@fredrikabegravning.se Kändes helt naturligt att Eric på begravningsbyrån skulle göra vår bouppteckning.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Innerligt varmt tack för att vi fick förtroendet av er att vara en hjälpande hand och för att vi fick möta er. Tack för fina ord ni skriver och som betyder så mycket att höra!. Vi önskar er allt gott i kommande dagar Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Margareta B
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Jag är mycket nöjd med hur Fredrika tagit hand om mig, gett råd och hjälp med planering och utförande av min mans begravning. Jag kan varmt rekommendera Fredrika.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack för att jag har fått möta er och stort tack för visat förtroende. Tack själv för fina samtal och goda möten med er. Vi önskar dig och övriga familjen allt gott. Med vänlig hälsning Fredrika

Magnus E
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Snabb och tydlig service , extremt bra bemötande. Byrån satte bra förväntningar redan första mötet och levde upp till detta samtidigt. Bra genomförande rätt igenom och vi behövde hjälp med en Begravning.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt, innerligt tack för att vi fick möta er och för förtroendet ni visat oss. Tack även för uppmuntrande ord! Vi önskar er allt gott och en trevlig helg. Med vänlig hälsning Fredrika & Éric

Christina C
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt och fint bemötande! Kan därför varmt rekommendera andra att anlita Fredrika & Co.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack för visat förtroende och för att vi har fått möta er! Tack för fina ord och samtal med er. Vi önskar er allt gott i kommande dagar. Men vänlig hälsning Fredrika

Håkan D
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Begravning. Blev väldigt väl mottagna vid första kontakten. Instruerade lugnt och sakligt. Vid själva begravningen fick vi och gästerna tydliga instruktioner hur vi skulle gå till väga, likaså på minnesstunden. Man kände sig väldigt trygg med Fredrikas närvaro och lugn.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack snälla ni för värmande ord och för förtroendet att vi får möta er. Tack för en fin dag tillsammans och för att jag fick vara med "hela" vägen. Vi önskar er allt gott. Varma hälsningar från Fredrika & Éric

Jessica R
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Mycket professionell och fint bemötande.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack för förtroendet att vi fick hjälpa er, och tack för värmande ord. Vi önskar er allt gott. Mvh Fredrika

Malin P
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Personligt o professionellt samtidigt. Smidigt o tydligt.

Tack så mycket. Det betyder mycket att höra. Mvh Fredrika

Rune F
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Positivt och engagerande första kontakt. Vägledande tips och professionellt genomförande. Vi kommer definitivt att vända oss till Fredrika & Co igen samt rekommendera dem vid lämpliga tillfällen. Vi erbjöd dem alltså ett jordfästningsuppdrag. Uppdraget är nu genomfört och vi uppskattar sättet på vilket det genomfördes. Stot tack. Rune Fornander

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort tack för visat förtroende och för att vi fick vara en hjälpande hand åt dig och din familj. Vi tackar för fina ord och goda samtal. Allt gott till er från Fredrika & Éric

Andreas P
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Kanon bemötning från början till slut.

Tack så jättemycket! Mvh Fredrika & Éric

Marie E
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Fint bemötande på alla sätt. Bra ordning.

Tack så mycket. Det betyder mycket att höra. Mvh Fredrika

Stefan K
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

FICK DEN HJÄLP OCH SVAR JAG BEHÖVDE FÅ JUST VID TILLFÄLLET. INGET ATT KLAGA PÅ.

Tack! Det känns gott att höra! Mvh. Fredrika & Èric

Mathias S
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Mycket bra, proffsigt och hjärtligt bemötande. Jag är mycket nöjd!

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack snälla för orden och för förtroendet att jag har fått möta er. Tack och god fortsättning till er och era familjer. Med vänlig hälsning Fredrika

Viktoria B
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Blev en fin och värdig stund för oss att minnas vår mamma.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack för att vi fick möta er och tack för visat förtroende. Vi önskar alla ett Gott Nytt År. Varma hälsningar från Fredrika & Éric

Christin P
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Vi fick ett varmt och proffesionellt bemötande av Fredrika. Fick också stöd att göra kloka val som underlättade för oss inför, under och efter begravningen. I samtalen visade Fredrika en stor respekt för vår anhörig som gått bort. På begravningsdagen var Fredrika o Erik på plats i god tid och förberedde o handledde oss på ett lugnt sätt. Då vi även hade anhöriga som inte kunde resa till begravningen så köpte vi till digitalfilmning som hanterades diskret o med hög kvalitet under ceremonin men gav våra anhöriga en möjlighet...

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort och innerligt Tack för de värmande orden! Det betyder mycket för oss!! Tack! Tack även för förtroendet ni gav oss att få vara en hjälpande hand, för fina möten och samtal med er i familjen. Vi önskar er alla en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År! Var rädda om er. Med vänlig hälsning Fredrika & Èric

Barbro H
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Medmänsklighet, omtanke och vänlighet i sorgen

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack för att jag får möta er, och för förtroendet. Tack också för alla fina möten och samtal med dig. Vi önskar er en riktigt God Jul. Bästa hälsningar Fredrika

Marianne A
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Mycket bra. Från första kontakten. Vi har anlitat Fredrika & co flera gånger. Alltid proffsigt bemötta. Alltid så deltagande. Kan rekommendera med högsta betyg.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort, varmt och innerligt Tack för att ni visar fortsatt förtroende genom åren. Det betyder så mycket för mig att få möte er. Tack från djupet av mitt hjärta. En riktigt God Jul till er alla. Mvh Fredrika

Arne W
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Begravningsbyrån har bemött oss mycket proffsigt och bra Vi hade goda förväntningar och de blev tillgodosedda. Vi köpte begravningstjänst för min syster

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack för att vi fick förtroendet att möta er. Vi önskar er allt gott och en fortsatt fin december. Med vänlig hälsning Fredrika

Stefan E
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Fint bemötande och löste våra önskemål på ett bra sätt.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort tack för förtroendet att vi fick möta er. Allt gott! Med vänlig hälsning Fredrika

Anneli S
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt och stöttande bemötande Rekommenderas varmt.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack för att vi fick förtroendet att möte er. Varma hälsningar och önskan om en fin fortsatt december. Mvh Fredrika

Bo E
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Bättre hjälp att få med allt som rör en begravning är svårt att få. Proffsigt, flexibelt och hela tiden med en varm och tydlig kommunikation. Högsta betyg på allt!

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack, Det värmer våra hjärtan! Tack för orden och stot tack för att vi får förtroendet att möta er. Vi önskar er allt gott och en fin decembermånad. Mvh Fredrika & Éric

Mats C
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Vi har blivit bemötta av proffs både före, under och efter begravningen och det är andra gången som Fredrika hjälper oss med begravning. Och vi kommer att rekommendera henne för dom som behöver denna sorgliga hjälp.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Innerligt tack för att jag har fått möta er igen och för fina samtal. Tack för alltid ert trevliga bemötande och för förtroendet ni ger. Det betyder mycket. Vi önskar er allt gott och en fin fortsatt december till er alla. Varmaste hälsningar Fredrika

Charlotta M
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Helt fantastisk begravningsbyrå! Rekommenderar varmt. Fredrika är otroligt bra på att hantera människor i sorg och gjorde min mors begravning till ett fint minne.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack så mycket för de fina orden och stort tack för att ni gav oss förtroendet att möta er. Vi önskar er allt gott. Mvh Fredrika & Éric

Sofie P
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Hos Fredrika & co har vi med varsamhet och stor profession blivit lotsade genom en svår tid. Den värme och omsorg vi har fått möta där går inte att beskriva med ord. Fredrika och Erik är otroligt lyhörda och deras bemötande är alltid respektfullt, med en äkta värme som genomsyrar allt. Vi har känt oss burna och hållna på ett enkelt och avslappnat sätt från början till slut. Kort och gott rätt människor på rätt plats.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort, innerligt och varmt tack för att ni ger oss förtroendet att möta er! Tack för alla fina samtal och möten som jag har fått dela med er. Tack för värmande ord och uppmuntran mitt i er stora sorg. Allt gott till er alla. med vänlig hälsning från Fredrika & Éric

Eva P
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Vi blev så otroligt väl omhändertagna. Fredrika gav oss all den tid vi behövde. Jag kände till begravningsbyrån sedan tidigare, därför valde vi dem. Behövs det, så anlitar jag dem igen.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Från djupet av hjärtat ett stort innerligt tack för att vi får möta er. Tack för fina samtal med er på olika sätt, för visat förtroende och värmande ord. Många kramar till er alla. //Fredrika

Chris C
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Allt fungerade perfekt. Trevligt bemötande, service, proffsigt.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack för att vi får möta er och tack för visat förtroende. Bästa hälsningar från Fredrika till er alla i familjen.

Mats G
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Väldigt nöjda med allt, från begravning till bouppteckning!

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort tack för visat förtroende och för mötet med er. Allt gott från Fredrika & Éric

Margaretha A
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

I en så sorglig tid när våran pappa gik bort fick vi fantstisk hjälp av Fredrikas. Vi fick genast förtroende och kändes oss omhändertagna med mycket värme. Fredrika var lyhörd och agerade snabbt på våra önskemål. Allt blev noggrant genomfört och begravningen som är en svår sak att ta sig igenom blev ändå en ljus och varm stund där Fredrika hela tiden fanns vid vår sida. Så vi rekommenderar starkt Begravningsbyrån Fredrikas.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack till hela er familj för fina möten och samtal med er. Tack för förtroendet att jag fick vara med er hela dagen på begravningen. Det var så fint på alla sätt och ni är så goa. Jag önskar er allt gott. Varm hälsning från Fredrika

Birgitta C
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Jag/vi blev bemötta på allra bästa sätt Allt fungerade bra o Fredrika är så hjälpsam o pratade i lugn o ro med oss o var med vid begravningen Bästa betyg från oss alla

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack för förtroendet vi fick att möta er och tack för fina samtal. Vi önskar er allt gott. Med vänlig hälsning från Fredrika

Sven Gunnar Rolf H
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

När vår familj träffade representanterna på begravningsbyrån första gången kände vi oss väl omhändertagna. Det var en mjuk och ödmjuk framtoning i bemötandet. En mindre begravningsbyrå med den rätta känslan för vad som behövs i dessa stunder. Begravningsbyrån visade på stor respekt och tog väl hand om vår familj i denna sorgliga stund. Vi blev proffsigt bemötta med stor kunskap och erfarenhet från Fredrika & Co. Vi blev väl informerade om förslag på kistor, dekorationer och upplägg mm. När vi gick ut från begravningsbyrån...

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort och varmt innerligt Tack för era uppmuntrande och värmande ord! Det betyder så mycket för oss att höra! Tack också för alla fina samtal med er i familjen på olika sätt. Ni är en härlig familj och trevliga på alla sätt. Tack att vi har fått möta er och för förtroendet ni visat oss. Vi önskar er allt gott. Med vänlig hälsning från Éric och Fredrika

Kent M
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Lugnt och tryggt kändes som att jag inte behövde lägga energi på att göra en massa förberedelse. Lyssnade in på mina önskemål och kom med bra förslag. Begravningen blev en fin minnesstund.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack för att vi fick förtroendet att möta er och vara en hjälpande hand. Vi önskar er allt gott. Varm hälsning från Fredrika & Éric

Athéna W
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Kan varmt rekommenderas, Fint bemötande, fin kontakt regelbundet för närstående. Lyssnar in på hur man vill ha det. Omtänksamma. Kista, urna, krans, handbuketter, programhäfte, tackannons och bouppteckning. Med vänlig hälsning Ingegärd Athena med familj

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Stort innerligt tack för att vi har fått möta er och förtroendet att hjälpa er. Tack för fina samtal och värmande ord. Vi önskar er allt gott och en fin Allhelgona. Mvh Fredrika & Éric

Mona L
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Proffsigt bemötande lugn och saklig Hon gick steg för steg igenom hur en begravning går till o visade oss våra valmöjligheter Allt vi kom överens om samlades i en mapp som vi fick med hem Fram till begravningen hörde hon av sig en gång per vecka Hon var med under begravning o ringde en sista gång en vecka den Vi hade inga förväntningar då situationen var obekant för oss men vi blev positivt överraskade av det lugna, personliga o trevliga bemötandet

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Innerligt tack för de fina ord du skriver. Det värmer mycket att höra. Stort Tack för att vi fick möta er, för fina samtal med dig/er och för förtroendet ni gav oss. Vi önskar er allt gott. Med vänlig hälsning Fredrika

Anette F
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Fantastiskt bemötande i samband med min mammas bortgång, både vid hämtning och begravning. Mycket professionella. De tog även kontakt med oss flera gånger för att kontrollera att allt var ok. Rekommenderar dem verkligen.

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Varmt tack till er för att vi fick möta er och tack för förtroendet ni gav oss och era fina ord. Tack! Vi önskar er allt gott. Hälsningar från Fredrika och Éric

Börje F
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

Ett bra bemötande och mycket vänligt mottagande

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Tack snälla! Var rädd om dig och tack för fina samtal med dig. Varm hälsning från Fredrika

Vuokko Inkeri S
Skrev om Begravningsbyrån Fredrika & Co

ett naturligt och omvårdande bemötande som fick oss sörjande att känna ett personligt stöd i vårt sorgearbete och ge oss tankar att gå vidare i sorgearbetet och försöka se ljusare på vår framtid.tack fredrika. ove ryde´n

Svar från Begravningsbyrån Fredrika & Co

Vi tackar så innerligt för förtroendet att vi fick vara en hjälpande hand och för fina möten med dig/er. Tack för värmande ord. Allt gott och var rädd om dig. Med vänlig hälsning från Fredrika & Eric