Bergqvists Begravningsbyrå AB

Bergqvists Begravningsbyrå AB

Välkommen till Bergqvists Begravningsbyrå! Vi förstår svårigheten och smärtan som det innebär att förlora en anhörig. Det kan vara en omskakande upplevelse. Vi på Bergqvists Begravningsbyrå finns till för att ge dig hjälp och stöd i en svårt stund där tankar snurrar och många beslut ska tas. Vi vägleder dig och ser till att...

20 omdömen om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Annelie Lisa Erica L
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Fantastisk duktiga och inlyssnande.

Folkare Begravningsbyrå
4.9/5 i betyg av 508 omdömen 4.9 av 508 omdömen

Från första kontakten till avslut, har vi blivit väl bemötta, respektfullt och inkännande. All hantering kring vår mors begravning har skö

Monica Kristina M
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Vi fick ett vänligt bemötande och god hjälp med allt som behövde ordnas inför vår mors begravning. Ceremonin blev mycket fin och minnesvärd. Måste särskilt lovorda officianten och pianisten som Bergqvists förmedlade kontakten med. Överlag är vi väldigt nöjda med hanteringen och genomförandet av begravningen. Ska vi ha synpunkter på något kunde kommunikationen ha varit lite bättre - en tätare kontakt på initiativ från Berqvists hade varit önskvärt. Annat vi gärna hade erbjudits vid vårt möte hos Bergqvists var en genomgång...

Ulrika Birgitta E
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Mycket trevligt och hjälpsamt.

Lars S
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Vi är helt nöjda med allt såväl blomsterarrangemang och hela cemonien.

Kent J
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Medmänsklighet och hög kompetens. Den hjälp jag behövde utöver själva begravningen löste de också. Proffesionellt bemötande. Tog sig tid. Lindrat oro och varit mycket stöttande.

Anette H
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Proffsiga och bra hjälp. Vi är väldigt nöjda.

Marko F
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Är väldigt nöjd helheten, både före, under och efter begravningen. Bra och inlevelsefullt första bemötande, tydligt med de olika tjänsterna och kostnader för dessa. Vi hade en liten vacker begravning som byrån arrangerade utomordentligt. Stort tack ska de ha !

Annelie R
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Ett väldigt bra bemötande. Lyhört, mycket respektfullt, naturligt och inget konstlat. Professionellt men ändå nära och personligt. Vi är mycket nöjda med Claes och Bergqvists Begravningsbyrå.

Veronica N
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Vänligt bemötande i lugn och ro. Ordnat med det som vi har bett om.

Christina Ö
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Fantastisk personal. Så värdiga i sitt uppträdande. Så professionella.

Anders L
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Väldigt följsamma och proffsiga!

Ulf E

Bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monica H
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Väldigt fint bemötande när man är i stor sorg. Vacker begravning och hjälp i kyrkan. Även hjälp med alla funderingar och frågor när det gäller bouppteckning. Jag har bara toppenbetyg att ge. Mvh Monica Hoijar

Helena E
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Mycket ödmjukt, varmt och fint bemötande. Rekommenderas.

Therese T
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Vi fick väldigt bra hjälp av Claes vid planering av begravning. Mycket bra och personlig service med uppföljning för att se att allt blivit som planerat! Kan varmt rekommendera Bergqvists begravningsbyrå.

Gunnel C
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Vår upplevelse av Bergqvists begravningsbyrå kan sammanfattas enligt följande: Från det första telefonsamtalet till begravning och den efterföljande minnesboken har vi bemötts av inkännande professionalitet. Vi kan inte önska oss ett bättre bemötande i vår sorg. Det minne vi bär med oss efter att ha tagit farväl av vår älskade mamma är fyllt av värdighet och genuin tacksamhet. Tack!

Carina S
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Fint och lättsamt bemötande både per telefon och vid besöket. Väldigt bra med möjlighet att via hemsidan förifylla mkt hemma innan besöket och få en uppfattning om vad samtalet kommer handla om och vilka beslut som måste tas. Besvikelse bara över minnesalbumet som var otroligt innehållslöst och helt utan känsla. Jag rekommenderar absolut Bergqvists Begravningsbyrå.

Börje N
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Bemötande på fint. Vi har fått god hjälp även vid 2 tidigare dödsfall i familjen. Känns tryggt och fin miljö att komma till i en svår tid. Passar på att framföra ett Tack.

Kent K
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande. Ordnade alla saker runt begravningen snabbt.

Mats V
Skrev om Bergqvists Begravningsbyrå AB

Mycket bra. Trevlig personal Stöd och hjälp I sorgen.