Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

Ring 0687-100 90 www.bergsbegravningar.se

7 omdömen om Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

Boel O
Skrev om Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

Helt utmärkt. Så kompetent å gulliga på alla vis. Vi fick all hjälp vi ville ha. Dom hjälpte oss med begravning.

Camilla S
Skrev om Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

Ett personligt och proffesionellt bemötande. Fick bra vägledning i alla beslut som ska fattas. En fint stöd!

Harry K
Skrev om Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

utmärkt och väldigt tillmötesgående och förtroendeingivande levde upp till 100% av mina förväntningar kan bara beskrivas med ett 0rd = MYCKET BRA.

Brittmarie B
Skrev om Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

Alltid tillgängliga, snabb respons på telefonfrågor och mail. Empatiska. Flexibla.

Ulf J
Skrev om Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

Mycket trevligt bemötande. Allt sköttes mycket professionelt och med personlig värme och kontakt.

Linda W
Skrev om Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

Varmt och professionellt bemötande från första stund och hela vägen ❤️ Från att jag tog en första kontakt via telefon då min sambo avlidit, fick jag en känsla av att någon höll mig i handen genom hela den smärtsamma processen med allt från att välja en kista och ett datum, ända fram tills jag stod vid graven och tog farväl. Även kontakten med juristen har känts lättsam och trevlig, jag har ställt många förvirrade frågor och hela tiden bemötts av tålamod, vänlighet och tydliga svar. Jag är väldigt nöjd och skulle varmt...

Maria N
Skrev om Bergs Begravningsbyrå & Familjejuridik Svenstavik

Otroligt bra service och fint bemötande av Berith Nilsson vid planerandet av min farmors begravning.