Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Bik Bok AB

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Bik Bok AB

• Kajsa S
    Kajsa S skrev om Bik Bok AB
    Jag har en tråkig historia om mitt första och sista köp i denna butik... Läs den här: http://bikbokbesvikelse.wordpress.com/
  • Elina E
    Elina E skrev om Bik Bok AB
    Jag handlar sällan på Bik Bok. Håller med Amanda om att det känns som kläderna är väldigt små och de har blivit dyrare och dyrare. Har köpt ett par jeans på Bik Bok (deras eget märke) som var jättesnygga och hade jättebra passform, men den torrfäller fortfarande efter 2 år (trots massa extra onödiga tvättar).
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Bik Bok AB
    BikBok är ingen affär jag brukar shoppa i, dels för att utbudet av kläder mest känns som de passar 14-åringar och dels för att kvalitén och materialen inte är de bästa. Sen tycker jag även att de har konstiga storlekar, jag har alltid storlek small i vanliga fall men när jag var in här sist och provade en tröja var jag tvungen att gå upp till medium. Bara en slump eller kan det vara så att de medvetet gör mindre kläder för att attrahera sin målgrupp (yngre tonåringar) bättre? Finns många bättre butiker!

Kungsgatan 5, 111 43 Stockholm