Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Kungälv Bileliten i Göteborg

Bileliten i Göteborg

SOLBRÄCKEGATAN 18, 442 45 Kungälv — Visa karta

Vi på Bileliten i Göteborg fokuserar vår verksamhet på att sälja riktigt fina, svenska bilar med kontrollerad servicehistorik och få brukare.

Bilarna är testade, professionellt rekonditionerade, servade och besiktigas om så behövs, innan de säljs. För att möjliggöra maximal trygghet för våra kunder erbjuder vi ett ett garantipaket på 6 månader

Vid hämtning av köpt bil kan vi givetvis möta upp på flygplatsen eller tågstationen. Vi säljer över 600 bilar om året, välkommen att bli en nöjd kund du med!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 357 kunder tycker om Bileliten i Göteborg

• Anna B
    Anna B skrev om Bileliten i Göteborg
    Proffsigt bemötande från första besöket till vi körde iväg med nya bilen! Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Bileliten i Göteborg
    Efter tåg och bussresa från Katrineholm blev vi hämtade vid resecentrum Kungälv i den bil vi var där för att köpa, en Volvo V60 CC -16 som vi är mycket nöjda med. Hela affären tog väl en timme med kaffe , och lite godis innan vi rullade hemåt ca:35 mil, allt gick mycket smidigt och vi fick ett enligt mej mycket trevligt bemötande av säljaren (Kevin) !! Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Bileliten i Göteborg
    Bra bemötande, serviceinriktade. Läs mer
  • Tünde Katalin J
    Tünde Katalin J skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte bil.Bra bemötande,mycket vänlig och kunnig personal. Läs mer
  • Tobias W skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevligt bemötande, som kund blir man verkligen sedd. Läs mer
  • Johan F skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevliga och tillmötesgående! Läs mer
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Bileliten i Göteborg
    Mycket trevligt bemötande.
    Känns som ett genuint företag och en trygg bilaffär.
    Kan säkert bli fler bilköp där i framtiden. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Bileliten i Göteborg
    Otroligt trevliga och hjälpsamma säljare. Ärliga och gav all hjälp man behövde. Tack ska ni ha! Läs mer
  • Fredrik K skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en VW passat här och allt var positivt, trevlig kunnig personal som satte kunden i förarsätet. Kan rekommendera att köpa bil av denna bilfirma. Läs mer
  • Kent Ove K skrev om Bileliten i Göteborg
    God service och bemötande även när det krånglar lite så löser man det Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en Tiguan Allspace.
    Bra service, hjälpsamma. Affären gick fort och smidigt. Kom från Stockholm, allt var redan klart, vinterdäck på. Det var bara att skriva på och köra. Tråkigt att de inte finns i Stockholm. Läs mer
  • Alexander E skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en 2år gamla VW Golf från Bileliten. Allt gick jätte smidigt. Trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Benita K skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte bil, otroligt hjälpsam och vänlig personal! Läs mer
  • Maria O skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en Volvo och blev bra bemött, personalen var jättetrevlig. Läs mer
  • Thomas A skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevliga och engagerade försäljare, mycket fina bilar :) Läs mer
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevlig säljare som gjorde vårt köp snabbt o smidigt i rätt serviceanda Läs mer
  • Marie Ö skrev om Bileliten i Göteborg
    Volvo v 70.
    Bemötande mycket bra!
    Var nyfiken på en bil och fick bra hjälp.
    Trevlig atmosfär med trevlig personal som mötte kunden (mig) på ett utmärkt sett! Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Bileliten i Göteborg
    Jag köpte en Volvo och är jättenöjd med allt. Jättefin bil och bra service från personalen.
    Jag kan varmt rekommenderad Bileliten för mina nära och kära.
    Allt gick smidigt och personalen var lättsamma och hjälpsamma.
    Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Bileliten i Göteborg
    Har köpt bil där 2014 var mycket nöjd. Var där å kollade nu på nyare bil å så blev det. För dom e så professionella trevliga dom löser allt fick en säljare Leo av världsklass frugan köpte även hon. Så 5 stjärnor av 5. Mycket nöjd med min xc70 volvo Läs mer
  • Stig L skrev om Bileliten i Göteborg
    Bilköp. Väldigt trevligt bemötande i familjär miljö. Förväntningar var att allt skulle vara ok, vilket det var. Allt kändes ok, bäst bland de företag vi besökte i jakt på en annan bil. Läs mer
  • Joakim V skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevlig personal

Proffsigt från dag1 till genomförd affär Läs mer
  • Therese P skrev om Bileliten i Göteborg
    Riktigt bra service och kunniga på ditt område. Läs mer
  • Jessica F skrev om Bileliten i Göteborg
    Mycket trevligt bemötande. Super nöjd med bilen Läs mer
  • Ola E skrev om Bileliten i Göteborg
    Fantastiskt fin bilhall och fina bilar kändes proffsigt Läs mer
  • Raimo W skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en begagnad XC70
    Fick bra kontakt med säljare och snabb och smidig affär Läs mer
  • Martin K skrev om Bileliten i Göteborg
    Vi köpte en volvo, och vi fick ett både proffsigt, serviceinriktat och trevligt bemötande. Läs mer
  • Zlatan H skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en Volvo XC60 helt ok bil med bra bemötande av säljare o övrig personal. Kan starkt rekommenderas. Trevlig ställe att vara på. Kaffe o godis om man vill Läs mer
  • Bo S skrev om Bileliten i Göteborg
    Mycket Bra bemøtande, kunnig personal. Provkørde minst 5 bilar innan jag fick den jag ville ha, ændå bra bemøtt.
    Mvh Bo Sjöberg Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Bileliten i Göteborg
    Jag köpte en Volvo S60 2013
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, tyckte att alla vi träffade på va trevliga. Jag har annars svårt när man kollar bilar för jag tycker att man känner sej trängd. Så va de inte i detta fallet utan allt kändes naturligt och bra. Kommer absolut att komma tillbaka! Läs mer
  • Andreas B skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en Volvo xc60, kanon bra service Läs mer
  • Stefan H skrev om Bileliten i Göteborg
    Handlade eN Volvo V60. Vänligt bemötande av all personal på firman. Speciellt av Kevin som var vår kontaktman under köpet Läs mer
  • Jonas R skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevligt och ärligt bemötande. Lyhörda säljare som kunde lösa det mesta. Fin bil som överensstämde väl med beskrivningen. Litet minus för att de servar bilarna själva och därmed fås ingen originalstämpel i servicebok. Läs mer
  • Marcus B skrev om Bileliten i Göteborg
    Väldigt bra personal, fräscha bilar och fin lokal. Har inget negativt att säga faktiskt. Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Bileliten i Göteborg
    BMW 520d touring. Allt var positivt , ända var att det blev ett missförstånd angående typ av dragkrok som skulle monteras . Läs mer
  • Drop Off Nordic Ab D skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte bil.
    Något otydligt upplägg ang lånet/leasingen, men alla måste få vara nybörjare nån gång.
    Trevlig personal, något svåra att få tag på när man ringde. Läs mer
  • Maja K skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en bil på Bileliten. Kevin som är säljare var mycket proffsig, ärlig, trevlig och lätt att göra med vilket resulterade i smidig affär. Bilen som vi köpte var i över förväntan bra skick. Rekommenderar varmt bilfirman. Massor med guldstjärnor till Kevin! Läs mer
  • Matyas A skrev om Bileliten i Göteborg
    Bil , Killarna var proffsiga, mer än väll bemött . Rekommenderar varmt ! Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en volvo xc60 och ör otroligt nöjd. Blev bemött som en vän och behandlad därefter hela vägen genom köpet. Jag hade inte förväntat mig så bra bemötande och skulle lätt kunna rekomendera bileliten till alla jag känner. Känner mig mycket positiv och glad av min upplevelse med bileliten. Läs mer
  • Lena H skrev om Bileliten i Göteborg
    Vi köpte en Mitsubishi äsch och vi är nöjda med affären. Läs mer
  • Monica R skrev om Bileliten i Göteborg
    Vi köpte bil på Bileliten, bemötandet av säljaren och de andra medarbetarna kunde inte vara bättre. Alla hälsar, frågar om man vill ha hjälp och är verkligen trevliga utan att vara påträngande. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Bileliten.
    Kalle och Monica Läs mer
  • Phakin C skrev om Bileliten i Göteborg
    Hej
    Tack
    Bra service
    Phakin Läs mer
  • Annika B skrev om Bileliten i Göteborg
    Väl bemöt av säljaren, vände sig både mot mig och min man uppmärksammade oss båda med ögonkontakt och handskakning. Läs mer
  • Sami K skrev om Bileliten i Göteborg
    Väldigt servicemedvetn killar. Härligt gäng! Kan defenitivt rekommenderas till andra. Är supernöjd med mitt köp av en passat. Läs mer
  • Peter A skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en xc60 för drygt 200tkr och bytte in min gamla bil. Vad gäller bemötande så var det mycket trevlig personal samtliga som jag träffade där.
    Sedan kan jag tycka att när man gör bilaffärer så är det bra om kunden upplever att hen blir tillmötesgjord avseende prisbild på inbytesbil och ny bil. I det här fallet är det säljarens marknad så jag kan förstå varför det inte blir så men kanske man kan göra något åt det ändå.
    Jag kommer ändå att rekommendera firman. Läs mer
  • Cerry O skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en Volvo xc60
    Blev bemött bra när jag var där
    Kan rekommendera andra att köpa bil där Läs mer
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Bileliten i Göteborg
    blev bemött på för mig ett ärligt och informativt sätt. Kände mig omhändertagen på ett mycket positivt sätt. Läs mer
  • Anna R skrev om Bileliten i Göteborg
    Vi köpte en Volkswagen Sharan. Läs mer
  • Susann M skrev om Bileliten i Göteborg
    Lite slarvigt städad invändigt.
    Trevlig personal och hjälpsamma, lite okunnig om försäljningen, kontraktskrivning och tekniken på just den bilen. Men han var under upplärning.
    Helt klart nöjda! Läs mer
  • Marcus N skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevliga säljare med ett glatt humör. Hjälpsamma, här kommer vi garanterat göra vår nästa bilaffär Läs mer
  • Olof L skrev om Bileliten i Göteborg
    Möttes av glada och entusiastiska försäljare.Vid köpet av en xc60 kändes deras bemötande ärligt och positivt. Läs mer

SOLBRÄCKEGATAN 18, 442 45 Kungälv