Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Kungälv Bileliten i Göteborg
Rekommenderat företag 2016 - Bileliten i Göteborg
Rekommenderat företag 2015 - Bileliten i Göteborg

Bileliten i Göteborg

SOLBRÄCKEGATAN 18, 442 45 Kungälv — Visa karta

Vi på Bileliten i Göteborg fokuserar vår verksamhet på att sälja riktigt fina, svenska bilar med kontrollerad servicehistorik och få brukare.

Bilarna är testade, professionellt rekonditionerade, servade och besiktigas om så behövs, innan de säljs. För att möjliggöra maximal trygghet för våra kunder erbjuder vi ett stort garantipaket på 24 månader.

Vid hämtning av köpt bil kan vi givetvis möta upp på flygplatsen eller tågstationen. Vi säljer över 400 bilar om året, välkommen att bli en nöjd kund du med!
Mån-Tor: 11:00-18:00
Fre: 11:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 79 kunder tycker om Bileliten i Göteborg

• Henrik B
    Henrik B skrev om Bileliten i Göteborg
    Mkt bra service och trevlig personal. Seriöst bemötande .
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Bileliten i Göteborg
    Bra och smidiga att handla av. Känner sig nöjd efter köpet.
    Kan bli bättre på informationen om bilen när man besöker då det blir lite rörigt ibland.
    Väldigt trevliga och noggranna i övrigt.
  • Masoud B
    Masoud B skrev om Bileliten i Göteborg
    Jag har blivit väl bemöts av personer som jag har köpt bilen och kan tänka mig att rekommenderar till alla mina bekanta och jag är väl nöjd med affären
  • Robert S
    Robert S skrev om Bileliten i Göteborg
    Fantastisk service från riktigt goa gubbar!
  • Peter H
    Peter H skrev om Bileliten i Göteborg
    Öppnade på en röd dag fast dom egentligen skulle ha stängt. Trevligt bemötande. Enda minuset var nog att ett av vinterdäcken hade punktering.
  • Christer L
    Christer L skrev om Bileliten i Göteborg
    Har aldrig någonsin känt mig så nöjd efter ett bilköp som nu. Mådde som en prins och blev behandlad som en kung. Trots att jag kom i mina arbetsskläder o lite diskret ville kolla runt, blev jag omedelbart uppmärksammad av en säljare. Det blev affär o jag hämtade bilen 2 dagar senare, nybesiktigad o med fina vinterhjul monterade.
  • Johan Axel H
    Johan Axel H skrev om Bileliten i Göteborg
    Mycket bra bemötande och service
  • Martin F
    Martin F skrev om Bileliten i Göteborg
    Kändes som ett seriöst företag. Trevligt bemötande och inga problem med att få provköra cabben fast det snöade ute.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevlig och hjälpsam personal!
    Kan starkt rekommenderas!
  • Laber K
    Laber K skrev om Bileliten i Göteborg
    Väldigt bra bemötande av personalen speciellt säljaren Taulant som jobbar på ett såkallad professionellt sätt som resulterade med att jag kom därifrån med en nu bil.
  • Arne H
    Arne H skrev om Bileliten i Göteborg
    Jag är helnöjd med mitt bilköp hos er och önskar er en lyckosam verksamhet för bra kunder och i framtiden.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Bileliten i Göteborg
    Snabbt och lätt. Bra bemötande. Fin lokal.
  • Ove J
    Ove J skrev om Bileliten i Göteborg
    Grym service ! Jag kommer till er igen när det är dags för bilbyte. Tack för en kanon affär
  • Lena-maria J
    Lena-maria J skrev om Bileliten i Göteborg
    Mycket nöjda ägare till en Volvo Xc70. Vi åkte 20 mil enkel resa för att titta på bilen. Skicket motsvarade exakt det som beskrivits i annonsen och i mailkontakten.
    Fantastiskt trevlig, kunnig och lösningsfokuserad säljare som gjorde att man verkligen kände sig välkommen!
    När vi skulle hämta bilen hade säljaren sett att två av de vinterdäck som ingick i bilköpet inte var bra och direkt beställt nya som skickades hem till oss. Detta innan vi ens hade anlänt till Kungälv.
    Kan inget annat än att rekommendera detta företag och dess personal till alla som letar bil!
    Tack för allt Tauland och Bileliten! Vi återkommer garanterat när det är dags att byta bil igen!
    //Micke och Lena
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Bileliten i Göteborg
    Gott bemötande och bra service. Dessutom en kanonfin bil till ett ok pris!
  • Mohammad I
    Mohammad I skrev om Bileliten i Göteborg
    Super service framförallt från Daniel! Trevliga personaler och bra bil köp. Stark rekommenderas
  • Jesper P
    Jesper P skrev om Bileliten i Göteborg
    Vill tacka Bileliten för ett väldigt bra bilköp hos er !
    Speciellt tack till Tauland som hjälpte till med köpet.
    Ett tryggt bilköp, kunde inte hittat bättre försäljare!

10/10 //Jesper
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Bileliten i Göteborg
    En bilhandlare som på ett seriöst och naturligt sätt sätter kunden i fokus
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Bileliten i Göteborg
    Jag köpte min bil hos bileliten och jag var väldigt nöjd med allt! Har aldrig träffat en bättre säljare. Tack Tauland för en bra bilaffär.
  • Bo T
    Bo T skrev om Bileliten i Göteborg
    Blev mycket väl bemött. Bilens pris motsvarade skicket och jag är mycket nöjd. Bileliten har levt upp till sina utfästelser.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Bileliten i Göteborg
    Bra bemötande och fin service och tryggt bilköp
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Bileliten i Göteborg
    Hej , Jätte bra bemötande kunnig personal. Nöjd med dom och bilen
  • Mohammed Y
    Mohammed Y skrev om Bileliten i Göteborg
    Det är en bra bil och vi är nöjda.
  • Gramos S
    Gramos S skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevlig personal mycket bra service,rekomenderar starkt.
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Bileliten i Göteborg
    Jag köpte en BMW på Bileliten och är hur nöjd som helst, de var ett litet problem med vindrutetorkaren bak, men det åtgärdades omgående på verkstad och nu fungerar allt hur bra som helst. Kanon service, jätte bra personal. Jag rekommenderar Bileliten
  • Senad K
    Senad K skrev om Bileliten i Göteborg
    Väldig fin måtagande hjälpsamma
    Helt enkelt mänskliga jordnära.
  • Dahlin M
    Dahlin M skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevliga men lite snurrigt med vinterdäck och repa på bilen som blivit i tvätten innan. Det gav oss en del merjobb. Dock kom de ut med bilen där vi bor när repan var lackerad.
  • Mesic Z
    Mesic Z skrev om Bileliten i Göteborg
    Mycke trevligt personal och själv bemötande var så bra att inte går beskriva.Min kompis köpte bil hos er och rekommenderade til mig.Jag själv kommer att rekommendera till andra.MVH
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevligt bemötande bra service kommer tillbaka när det är dags för nästa bil.
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Bileliten i Göteborg
    Bra mottagande och bra service vid köpet.
  • Dorentina D
    Dorentina D skrev om Bileliten i Göteborg
    nöjd kund! Jätte trevlig personal och ett assgrym kundbemötande :)
  • Johan B
    Johan B skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevligt bemötande, saklig information. Bra total intryck.
  • Malin R
    Malin R skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kundmedvetna säljare.
  • Lars Bertil C
    Lars Bertil C skrev om Bileliten i Göteborg
    Mycket bra bemötande trevlig personal. Har haft bilen i några veckor är nöjd med bilen änså läge. Mvh Lars
  • Ann-sara Karina K
    Ann-sara Karina K skrev om Bileliten i Göteborg
    Glatt trevligt bemötande. Vi bytte in vår gamla o betalade mellanskillnaden. Självklart önskade vi lite mer för vår gamla, men så är det väl alltid. Snabbt o enkelt. Inga problem. Vi kan varmt rekommendera Bileliten. Pengar till Barncancerfonden oxå?! Extra pluspoäng.
  • Nicklas Mikael L
    Nicklas Mikael L skrev om Bileliten i Göteborg
    Väldigt trevlig personal med mycket bra kundbemötande.

Har tidigare varit intresserad av att köpa bil där.

Och även vid de tillfällena varit väldigt bra bemöt.

Kan varmt rekommendera Bileliten.
  • Ernest K
    Ernest K skrev om Bileliten i Göteborg
    Jätte nöjd med bilen och jätte trevlig personal 😊
  • Ajnur M
    Ajnur M skrev om Bileliten i Göteborg
    Profesionel o trevlig personal. Bemötande är oerhört viktigt för mig och jag är nöjd med det hela. Stark rekommenderar att välja bileliten.
  • Ann-kristin C
    Ann-kristin C skrev om Bileliten i Göteborg
    Jättenöjd kund här. Trevlig säljare, Tauland.
  • Kevin M
    Kevin M skrev om Bileliten i Göteborg
    Underbar service. Grymt snälla killar fick även väldigt bra hjälp efter köpet med vissa inställningar samt monteringar. Rekommenderas stort om man vill ha en trygg bilaffär.
  • Almir S
    Almir S skrev om Bileliten i Göteborg
    Jätte nöjd, känner mig välkommen av alla trevliga personal. Kommer bara köpa bil hos dom i framtiden. Fint ställe med fina människor och jättefina bilar
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Bileliten i Göteborg
    Trevligt och tillmötesgående bemötande bra bilar detta är min andra affär hos dom
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Bileliten i Göteborg
    Väldigt vänligt och proffsigt bemötande. De gjorde verkligen allt de kunde för att göra mig till en nöjd kund. Jag är superglad för min nya (begagnade) bil jag köpte av dem.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Bileliten i Göteborg
    Professionellt bemötande, fina bilar, tryggt bilköp. Bileliten rekommenderas å det varmaste. Andreas
  • Elvadas M
    Elvadas M skrev om Bileliten i Göteborg
    Väldigt snälla säljare.
    Vi är nöjda.
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Bileliten i Göteborg
    Mkt trevligt o proffsigt bemötande
  • Torgny B
    Torgny B skrev om Bileliten i Göteborg
    Vi är mycket nöjda. Bra bemötande oc bra priset
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte min bil av bileliten och är helnöjd med bilköpet. Otroligt bra kundservice och fina bilar i riktigt bra skick. Ska rekommendera alla i min närhet som söker ny bil. Hälsningar Johannes
  • Göran A
    Göran A skrev om Bileliten i Göteborg
    Bra bemötande med försäljare som gav mig tid jag behövde.
  • Arne Lars-erik L
    Arne Lars-erik L skrev om Bileliten i Göteborg
    Köpte en Volvo v50 för några veckor sedan och tycker att allt har varit enligt mina förväntningar.

SOLBRÄCKEGATAN 18, 442 45 Kungälv