Bilia

Varbergsv., 434 44 Kungsbacka — Visa karta

Importgatan 2, 42246, Hisings Backa

Försäljare av begagnade bilar nära Bilia:

Rosengatan 35A, KUNGSBACKA
Vi köper, säljer och byter begagnade bilar! Välkommen! Läs mer ›
Lukas L:
Köpte en begagnad bil hos Autodealer och fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande genom hela affären!

Kabelgatan 2M, KUNGSBACKA
Köp, sälj eller byt bil hos oss i Kungsbacka! Vi har högt kundfokus, ger dig bra... Läs mer ›
Robert H:
Professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv service. Rekommenderas varmt.

Läs vad 1 kund tycker om Bilia

• Alan M
    Alan M skrev om Bilia
    Köpte en BMW hos Bilia Group i Kungsbacka och fick toppenservice. Bra bemötande från första mailet, flög ner från Stockholm för att hämta bilen, fick då bilen fulltankad för att kunna köra hem den. Efteråt visade det sig att vi missade att få med insynsskyddet till bilen, inga problem. Skickade ett mail och sa att den inte åkte med när sommardäcken lades in i bagaget och nu sänder de upp insynsskyddet.

Jag var väldigt orolig för servicen efter att ha läst alla dessa omdömen men efter att själv köpt en bil hos dem så är min slutsats att andra tyvärr hamnat hos en dålig säljare men Rolf i Kungsbacka var väldigt professionell. Läs mer

Varbergsv., 434 44 Kungsbacka