Bilvårdsstudion i Halland

Bilvårdsstudion i Halland

Ring 070-090 23 58 www.bilvardstudion.se

Välkommen till Bilvårdsstudion i Halland! Hos oss på Bilvårdsstudion i Halland lägger vi fokus på dig som kund, men störst fokus lägger vi på ditt fordon. Glöm gammalt säljsnack, vi finns här för att bemöta dina behov oavsett om du representerar ett större företag eller den lilla familjen. Med 18 års erfarenhet inom bilvård...

61 omdömen om Bilvårdsstudion i Halland

Åsa G
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Är mycket nöjd med bemötandet och skicket på min bil. Har redan rekommenderat till vänner som nu med lämnat in sin bil hos er.

Ditec Sisjön
4.7/5 i betyg av 448 omdömen 4.7 av 448 omdömen

Fått tips om er av en jobbarkompis, lämnade in bilen och är helt nöjd med resultatet

Gun Catarina E Gun Catarina E
Kerstin A
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Biltvätt och vaxning, väldigt trevligt bemötande från personal, åh vilket resultat 😀en skinande bil och dom hade även tvättat mattorna. Jag kommer att rekommendera denna firma för deras tjänster.

Bernt Evert Jörgen F
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Polering av strålkastarlyktor. Mycket trevlig betjäning. Arbetet överträffade mina förväntningar. Tack Reco för ett bra arbete. Mvh Jörgen Fagefors

Mattias V
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte en bil Väldigt trevligt bemötande

Fredric S
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Invändig och utvändig helrekond. Bra bemötande från dem anställda. Enkelt, lättsamt och man kände sig speciell som kund. Känns som jag när som helst kan komma tillbaka och dom kommer hjälpa mig på bästa möjliga sätt.

Gunvor Britt-marie P
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Proffsig personal med proffsigt bemötande Rekommenderas

Anders B
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Helheten mycket bra, trevlig och kunnig personal

Thomas G
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Trevligt bemötande, väldigt hjälpsam och trevlig.

Camilla L
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Våra två bilar var i behov av en rejäl städning invändigt och tvätt utvändigt. Vilket blev högst aktuellt då sonen fick magsjuka i en av bilarna som utöver städ även krävde sanering. På fredagkväll kontaktade vi Bilvårdsstudion och på måndag eftermiddag var båda våra bilar renare än någonsin. Företaget gjorde ett mycket bra och proffsigt arbete till ett gott pris vilket gör att vi kan rekommendera dem starkt.

Mats H

Smidigt, bra bemötande! 👍👍👍👍👍

Peter B
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Bilvård och service av bil. Mkt bra bemötande och mkt bra utfört arbete.Jag kan verkligen rekommendera Bilvårdsstudion.Mvh.Peter Burström.

Camilla H
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte en bil. Väldigt bra bemött. Trevliga och hjälpsamma.

Johan C
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Jag bokade tvätt samt vaxning av grabbarna på Bilvårdsstudion och jag kunde inte vara mer nöjd! Super trevliga och duktiga. Riktigt gott kaffe med!

Anders M
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte minirekond och fick en fantastisk fin bil och ett ruskigt bra pris! Kan rekommendera helhjärtat!

Anna F
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Biltvätt. Ute o invändigt.Mycket trevligt bemött. Bilen blev ” nästan som ny”. Kommer att komma tillbaka

Rune K

Recond. av klädsel . Utmärkt jobb och ett trevligt bemötande .Rekommenderas

Niklas K
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Snäll, trevlig och väldigt tillmötesgående personal. Dessutom ett fantastiskt resultat.

Benita L
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Blev mycket bra bemötta idag!

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Tack för ert fina omdöme ,Önskar er många trevliga mil i er bil. Välkommen åter för ert nästa bil affär. Mvh Bilvåds Studion

Jonas P
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Bra service/kundbemötande och kommer med rekommendationer åt en. Duktig på sitt jobb. Lämnat in o kommer fortsätta lämna in mina bilar där.

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Tack för ert fina omdöme ,Önskar er många trevliga mil i er rena bil. Välkommen åter . Mvh Bilvåds Studion

Eva Maria E
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Bra personal och Trevligt bemötande.

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Tack för ert fina omdöme ,Önskar er många trevliga mil i er bil. Välkommen åter vid nästa service . Mvh Bilvåds Studion

Filip J
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Gjorde Ceramic Pro behandling på bilen, blev hur bra som helst! Mycket trevlig och serviceminded personal, oerhört duktiga på vad dom gör. Rekommenderas varmt!

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Tack för ert fina omdöme ,Önskar er många trevliga mil i er blanka bil. Välkommen åter när det är dags för lite puts . Mvh Bilvåds Studion

Andreas S
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Lämnade in min Volvo V50 för en ordentlig rekond med lackförsegling samt med åtgärd av ytrost under framskärmarna. Jag blev mycket nöjd med resultatet och har redan rekomenderat Bilvårdsstudion till några vänner. Det som utmärker bilvårdsstudion är deras goda och trevliga bemötand. Känns genuint att prata med personalen, och det märks att dom är väldigt serviceminded. Tack för en god service med bra resultat. Andreas

Stefan J
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

1 recond bilen 2 toppen bemötande. 3. Dom levde verkligen till det.

Sven L
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Rekond Mkt pos bemötande Motsv förv mer än väl Rekommenderar företaget för andra som vill snygga till sin bil

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Hej Sven Tack för omdömen Välkommen åter vi ser fram emot ert nästa besök . Mvh Bilvårds Studion

Thomas H

Väldigt bra bemötande och bra utfört arbete Tvätt & vaxning

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Hej Thomas Tack för omdömen Välkommen åter vi ser fram emot ert nästa besök . Mvh Bilvårds Studion

Mikael K
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Mycket trevligt bemötande, lite slarv vid tvättning då de missade en stor fläck vid hö framdörr...

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Hej Mikael Tack för omdömet . Vi tar hänsyn till detta för nästa gång . Välkommen åter Mvh Bilvårds Studion

Freddy S
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Polerade upp min BMW 3-serie GT från missär till perfektion! Otroligt nöjd, rekommenderar starkt!

Lotta F
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Tvätt ut och invändigt som jag är fullkomligt nöjd med och prisvärt. Trevligt bemötande och jag rekommenderar alla att låta Bilvårdsstudion göra iordning bilen. Hälsningar Lotta

Kristina S
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Servade bilen hos bilvårdsstudion. Trevliga och nogranna.

Patrik K
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte ett par produkter från Angelwax enigmasortimentet. Fick mycket bra feedback om produkter och mycket bra bemötande överlag. Kommer definitivt återkomma som kund.

Kristoffer N
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Volvo V70 mycket bra bemötande och survis fick jhälp med byte av lampa som var sönder vid sköpt kanon bra.

Julia A
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Lagning av bil, är riktigt nöjd med servicen av min bil kanon bra personer trevliga och billiga, kommer komma tillbaka.

Mikael S
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte en bmw åt pojken. Har varit här tidigare. Alltid trevligt bemött så även denna gång. Bra pris och smidig affär. Blir fler besök hos Brian på Bilvårdstudion.

Lena mari C
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Jag köpte en begagnad Mini COOPER. Dessutom lade jag till ceramic PRO behandling till bilen! Bilen blev suveränt fin! Bra och proffsigt bemötande, rekommenderas!

Mattias G
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Verkstadsbesök till kanonpris efter 1,5 mån köp av beg bil , trevlig ägare inte sista gången jag lämnar bilen roll dom 👍🏻👍🏻

Stefan L
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Fruktansvärt bra bemötande. Tog sig tiden trotts klockan vart precis innan hemgång och trotts att jag inte spenderade några direkta pengar. Men det kommer jag garanterat göra i framtiden. Sjukt bra helt enkelt. Rekomenderar garanterat vidare!

Julia B
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Trevligt bemötande och det som utlovades vid försäljning har också utförts i form av byte av bromsbelägg. Hade otur med ett felmeddelande några dagar efter köp, något som Brian åtgärdade direkt utan svårigheter. Har även blivit lovad vinterdäck men då köpet skedde nyligen har dessa inte levererats än. Upplever en god service!

Lennart G
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpt en bil .Lack skyddad en Bra trevlig ägare o personal Ja den lackskyddade bil blev kanon

Andreas F
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Jag köpte en beg. Ford focus. Jag fick bra bemötande av försäljaren Brian.

Mikael J
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Jag åkte till bilvårds-studion för att titta på en bil. Å jag har tyvär lite fördommar. För när jag märkte att han var invandrare! Så blev jag lite misstänksam. Men han bemötte mej med ett lungn å en trygghet Så misstänksamheten försvann lika fort som den kom! Jag är nöjd med både bilen. Och Bemötanddet jag fick på bilvård-studion! Skulle lätt kunna rekomendera denna firma för en vän!

Mamy F
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte bil, blev jätte bemött, vi kom fr Sthlm blev upphämtad på stationen. Allt var över mina förväntningar, 10/10 när det gäller servicen

Mattias S
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Otroligt bra service..och ett trevligt bemötande

Michael P
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Mycket trevlig personal och snabb service

Daniel K
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte en Ford och säljaren var mycket vänlig tillmötesgående och professionell Köpte även en bil tidigare där jag blev såpass nöjd med bemötandet att jag blev återkommande kund.

Per C
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Allmänt trevligt bemötande när man kom in på bilstudion. Resultatet blev att jag köpte en BMW 320 . Killarna verkar ha ett stort intresse av fordon. Verkar vara ett gott gäng som jobbar där. // Pelle

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Vi på Bilvårds Studion tackar för en smidig affär och önskar er många trevliga mil. Välkommen åter .

Linda O
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte min bil! Trevligt, proffsigt bemötande. Snabb, smidig affär! Mycket bra, kan varmt rekommendera till andra!

Sören J
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Köpte in o utvändig tvätt o vaxning. Blev vänligt bemött. Hade höga förväntningar som infriades. Kommer gärna tillbaka. Trevliga killar.

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Vi på Bilvårds Studion tackar för ert förtroende och ser fram emot ert nästa besök. Välkommen åter .

Malin C
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Enkelt och smidigt med att få hjälp att sälja bilen. Trevligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommenderas.

Magnus H
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Sebastian E
Skrev om Bilvårdsstudion i Halland

Bra service, beskrivningen säljer gjorde av bilen stämde när jag kom och hämta och köpte den

Svar från Bilvårdsstudion i Halland

Vi tackar för en smidig affär och önskar er lycka till med bilen . Välkommen Åter.