Alla kategorier Bilvård Skåne Malmö Bilxperten i Lund

Bilxperten i Lund

Skifferv. 1B, 224 78 Lund — Visa karta

Bilxperten arbetar med reparationer, service, däckskiften m.m. för alla sorters bilar.

Läs vad 52 kunder tycker om Bilxperten i Lund

• Paul S skrev om Bilxperten i Lund
    Allt som skulle göras blev snabbt åtgärdat till ett mycket rimligt pris Läs mer
  • Emelie W skrev om Bilxperten i Lund
    Bra och prisvärd service. Kunnig personal. Läs mer
  • Thomas A skrev om Bilxperten i Lund
    Trevligt bemötande och oftast korta väntetider. Läs mer
  • Timo E skrev om Bilxperten i Lund
    Snabb å bra service i dialog för en långsiktig relation. Läs mer
  • Emma P skrev om Bilxperten i Lund
    Trevligt bemötande och snabb service! Extra plus för att ni ordnade besiktning!
    Mvh Emma Läs mer
  • Rikard F skrev om Bilxperten i Lund
    Hyfsat bra, dåligt med lånetid
    Trevliga
    Kan sitt jobb. Läs mer
  • Sebastian L skrev om Bilxperten i Lund
    Väldig bra service, bra pris, och snabb service. Läs mer
  • Margareta P skrev om Bilxperten i Lund
    Rekommenderar inte denna. Lagade inte mitt avgasrör. Läs mer
  • Christina P skrev om Bilxperten i Lund
    Trevligt bemötande, snabb service, alltid bästa pris och dessutom alltid det lilla extra! Läs mer
  • Oliver L skrev om Bilxperten i Lund
    Very helpful and friendly company. Super fast, good prices and very good quality! What more could you need? After previously having tried several ones, this is the best garage in Lund for me! I can just recommend it! Läs mer
  • Henrik L skrev om Bilxperten i Lund
    Hjälpsamma och duktiga, visar och förklarar vad som bytts och varför. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Bilxperten i Lund
    Jag både lagade och servade min bil på Bilxperten i tre år innan vi flyttade från Lund. Har bara gott att säga om bemötande från personalen, kvalitén på utförande och framför allt prisnivån som är mycket konkurrenskraftig i området. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Natalie A skrev om Bilxperten i Lund
    Mycket bra och kompetent service. Kan reklmmenderas Läs mer
  • Oliver G skrev om Bilxperten i Lund
    Jag har använt mig av Bilexperten i många år och är oerhört nöjd med dem. De har mkt trevlig och professionell personal som jag har ett stort förtroende för och priserna är alltid rimliga. Jag rekommenderar dem till alla som behöver service till sin bil.
    /Adrian G Läs mer
  • Henrik C skrev om Bilxperten i Lund
    Lösningsorienterad verkstad som vunnit mitt förtroende. Är mkt nöjd. Läs mer
  • Mattias K skrev om Bilxperten i Lund
    Bra och prisvärd verkstad som håller vad de lovar (tider/priser). Har hög servicemedvetenhet och försöker hjälpa till att lösa ev problem. Läs mer
  • Björn S skrev om Bilxperten i Lund
    Snabb service. Söker alltifd göra arbetet till låga priser. Smidig attityd vid eventuell reklamation
    Bjørn Läs mer
  • Emily C skrev om Bilxperten i Lund
    Proffsig och snabb service, mycket trevligt mottagande. Pålitliga. Läs mer
  • Fredrik B skrev om Bilxperten i Lund
    Kunniga och hjälpsamma. Tar inte betalt för saker de inte gör och lurar inte på en saker man inte behöver. Känns tryggt! Läs mer
  • Jennifer W
    Jennifer W skrev om Bilxperten i Lund
    Bra service, trevligt bemötande, bra pris! Läs mer
  • Hans M skrev om Bilxperten i Lund
    Trevliga och flexibla i sitt kundbemötande! Läs mer
  • Peter H skrev om Bilxperten i Lund
    Blev rejält utskälld trots att säljaren hade fel gällande ett missförtånd. Själv var jag helt lugn och nästan stum. När han kom på detta besvärade han sig inte ens att be om ursäkt! Killen i däckverkstaden var dock mycket trevlig och duktig men jag går inte dit igen då jag inte uppskattar att bli behandlad som skit utan orsak. Läs mer
  • Anders N skrev om Bilxperten i Lund
    Har ingen erfarenhet av Bilexperten!!!!! Läs mer
  • Rikard M skrev om Bilxperten i Lund
    Snabb service! Billigt i jämförelse med andra. Läs mer
  • Tord P skrev om Bilxperten i Lund
    Inte en verkstad jag kommer att använda igen!
    Blev av med saker i bilen bl.a! Läs mer
  • Helena C skrev om Bilxperten i Lund
    Personlig känsla. Mycket gott bemötande med glimten i ögat. Jag litar fullt på verkstaden och dess kompetens. Läs mer
  • Gunilla B skrev om Bilxperten i Lund
    Trevliga och hjälpsamma!
    Seriösa - de bryr sig om bilar! Läs mer
  • Pyry L skrev om Bilxperten i Lund
    I had bought a set of summer tires, and Bilxperten put the on my old rims. Everything was done in ~35minutes, and everything went very smoothly. I can warmly recommend Bilxperten. Läs mer
  • Karl Ö skrev om Bilxperten i Lund
    Köpte mina däck via däckonline och fick dom levererade direkt till bilxperten. Det gick utan problem och fick en tid för byte. Efter däckbytet var samtliga fälgar skrapade (19 tum) i ytterkanterna och även mitt på fälgarna upptäckte detta när jag kom hem. Även däcken skulle vara balanserade men ändå skakade ratten rejält i bara 80 km i timmen. Fick lämna in däcken på en annan firma för balansering. Blev första och sista besöket på bilxperten. Läs mer
  • Gunnar L skrev om Bilxperten i Lund
    Montering av däck på fälg. Vänligt och korrekt bemötande. Väl utfört arbete. Lite trång infart till verkstaden. Läs mer
  • Fredrik I skrev om Bilxperten i Lund
    Bra service och ett genuint fokus på att göra mig som kund nöjd. Rekommenderas. Läs mer
  • Erik K skrev om Bilxperten i Lund
    Bra verkstad som fixar problem snabbt och rimligt billigt Läs mer
  • Mats B skrev om Bilxperten i Lund
    Däckbyte och bromsbyte. Bra service och reko killar. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Bilxperten i Lund
    Kanonbra service när jag skulle byta däck och av misstag beställt fel dimension. De löste det väldigt bra och snabbt. Läs mer
  • Lars G skrev om Bilxperten i Lund
    Jag har utnyttjat BilXperten under flera år med olika bilar. Jag har alltid blivit bra bemött och de har alltid kunnat fixa mina problem inom rimlig tid och alltid till ett lågt pris.
    Jag kan varmt rekommendera denna verkstad till alla! Läs mer
  • Carin T skrev om Bilxperten i Lund
    Synnerligen schysst bilmek! Prisvärd. Håller både tiden och vad de lovar. Har aldrig känt mig lurad ( i motsats till märkesverkstäderna). Läs mer
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Bilxperten i Lund
    Trevligt bemötande vid service av min kära bil! Läs mer
  • Marie L skrev om Bilxperten i Lund
    Kunniga, hjälpsamma och trevliga bilexperter! Läs mer
  • Anders S skrev om Bilxperten i Lund
    Bra verkstad med rimliga priser Läs mer
  • Bengt A skrev om Bilxperten i Lund
    Mycket bra service. Snabba och trevliga alltid ett gott bemötande. Läs mer
  • Mattias P skrev om Bilxperten i Lund
    Bra och prisvärd verkstad. Löser det mesta och är alltid tillmötesgående och bryr sig om kunden. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Morten K skrev om Bilxperten i Lund
    Bilexperten har altid gjort et bra job för mig
    De er altid trävlige Läs mer
  • Lena M skrev om Bilxperten i Lund
    Mycket trevlig och snabb service. Vänligt bemötande och humana priser. Jag åker tillbaka vid behov. Läs mer
  • Ingalli B skrev om Bilxperten i Lund
    Bilexperten i Lund kan man lita på. De gör det de ska och det blir bra gjort. Läs mer
  • Ylva W skrev om Bilxperten i Lund
    Rekommenderas varmt!!! Alltid snabba, oerhört trevliga och väldigt kunniga! Vände mig till dem av en slump för många år sedan och nu vänder sig alla i familjen hit med sina bilar! Bättre för plånboken än många andra verkstäder också! Läs mer
  • Jonatan N skrev om Bilxperten i Lund
    Bra och professionell verkstad som inte tar hutlösa överpriser. Läs mer
  • Inger L skrev om Bilxperten i Lund
    Jag har alltid fått ett mycket snabbt och bra bemötande hos Bilexperten under många år vare sig det gällt service av bilen eller avhjälpande av olika fel som inträffat -såväl mindre som större - senast byte av avgassystem. De produkter jag köpt och de reparationer jag fått gjorda har alltid fungerat bra och väntetiderna är korta.

Jag har har alltid varit mycket nöjd som kund hos Bilexperten. Betyg nedan skall vara 5: Utmärkt Läs mer
  • Catharina L skrev om Bilxperten i Lund
    Alltid trevligt bemötande!
    Avgörande för mig är att min bil alltid snabbt blir omhändertagen!
    Känns tryggt att lämna bilen till Bengt o Rolle som "känner" den o jag litar helt på deras kompetens. Läs mer
  • Sara F skrev om Bilxperten i Lund
    Snabb och pålitlig service. Alltid nöjd. Läs mer
  • Jocob G skrev om Bilxperten i Lund
    Bra priser, löser problemen, bra service Läs mer

Bästa bilvårdarna i Malmö:

Terminalgatan 22, 23539, Vellinge