Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Bitter Bar & Restaurang

Bitter Bar & Restaurang

Linnégatan 59, 413 08 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära Bitter Bar & Restaurang:

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 5 kunder tycker om Bitter Bar & Restaurang

• Alexander W
    Alexander W skrev om Bitter Bar & Restaurang
    Har aldrig ätit på detta ställe så jag kan inte uttala mig om maten, men däremot har man spenderat alledles för mycket pengar på deras drinkar! Eller det kanske man inte har för drinkarna är dom bästa i Göteborg enligt mig!
    Riktigt duktiga bartenders som vet hur drinkar ska blandas och dom har en bred repertoar. Kan starkt rekommenderas om man vill ha ett bra ställe att förfesta på eller om man bara vill sitta och chilla och dricka några drinkar en kväll! Dom är lite dyrare på sina drinkar än andra ställen, men hellre betalar jag 20 kr mer för en drink och får något som är riktigt bra!
    På en bar som denna så kan man lära sig uppskatta goda drinkar om man inte gjort det innan :)
  • isabel s
    isabel s skrev om Bitter Bar & Restaurang
    Det var god mat, men vi fick ett bord precis vid dörren, var svinkallt! dessutom fick en i mitt sällskap tillsägelse att ta av sig mössan, det gillade jag inte. Annars är maten mkt god.
  • Bitter B
    Bitter B skrev om Bitter Bar & Restaurang
    Trevlig personal, god (och mycket!) mat och framför allt såååå goda drinkar!! Absolut bäst i Göteborg på drinkar.
    Det enda negativa är väl att man tvingas betala garderobsavgift fast man är där som middagsgäst - ett oerhört irriterande otyg. Läs mer på

• Annika A
    Annika A skrev om Bitter Bar & Restaurang
    En av mina värre uteätar-upplevelser, tyvärr. Under flera år har jag bara hört gott om brunchen som serveras på Bitter och idag var jag där med några vänner. Köerna till maten var hånfullt långa, dessutom saknades köutrymme och alla var iavägen för alla. När man väl kom fram till maten (efter dryga 15 minuter i kö) var flera serveringskärl tomma. Så här var det hela första timmen av vår sittning. Maten var ok, bra utbud av fisk, men inget omvälvande. Går nog aldrig mer dit.
  • kajsa m
    kajsa m skrev om Bitter Bar & Restaurang
    Mycket trevlig ställe med god mat och trevig personal. Vegetariska maten är mycket bra och jag har bara blivit nöjd när jag besökt restaurangen. Trevlig personal och fräscha lokaler. Inget ont att säga om denna restaurang då det kommertill maten, däremot är drycken en aning dyr.

Linnégatan 59, 413 08 Göteborg