Sari Invest AB

3.4

5 omdömen om Sari Invest AB

Alexander W
Skrev om Sari Invest AB

Har aldrig ätit på detta ställe så jag kan inte uttala mig om maten, men däremot har man spenderat alledles för mycket pengar på deras drinkar! Eller det kanske man inte har för drinkarna är dom bästa i Göteborg enligt mig! Riktigt duktiga bartenders som vet hur drinkar ska blandas och dom har en bred repertoar. Kan starkt rekommenderas om man vill ha ett bra ställe att förfesta på eller om man bara vill sitta och chilla och dricka några drinkar en kväll! Dom är lite dyrare på sina drinkar än andra ställen, men hellre betalar...

isabel s
Skrev om Sari Invest AB

Det var god mat, men vi fick ett bord precis vid dörren, var svinkallt! dessutom fick en i mitt sällskap tillsägelse att ta av sig mössan, det gillade jag inte. Annars är maten mkt god.

Bitter B
Skrev om Sari Invest AB

Trevlig personal, god (och mycket!) mat och framför allt såååå goda drinkar!! Absolut bäst i Göteborg på drinkar. Det enda negativa är väl att man tvingas betala garderobsavgift fast man är där som middagsgäst - ett oerhört irriterande otyg. Läs mer på http://bitterblondin.se/2010/04/10/bitter-blondin-pa-bitter-bar/

Annika A
Skrev om Sari Invest AB

En av mina värre uteätar-upplevelser, tyvärr. Under flera år har jag bara hört gott om brunchen som serveras på Bitter och idag var jag där med några vänner. Köerna till maten var hånfullt långa, dessutom saknades köutrymme och alla var iavägen för alla. När man väl kom fram till maten (efter dryga 15 minuter i kö) var flera serveringskärl tomma. Så här var det hela första timmen av vår sittning. Maten var ok, bra utbud av fisk, men inget omvälvande. Går nog aldrig mer dit.

kajsa m
Skrev om Sari Invest AB

Mycket trevlig ställe med god mat och trevig personal. Vegetariska maten är mycket bra och jag har bara blivit nöjd när jag besökt restaurangen. Trevlig personal och fräscha lokaler. Inget ont att säga om denna restaurang då det kommertill maten, däremot är drycken en aning dyr.