Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bjerstafs Begravningsbyrå AB

www.bjerstafs.se
  • BadgeTwoYears
Hemsida Ring 0372-28 19 74 Dela

Bjerstafs Begravningsbyrå AB är en auktoriserad och etablerad begravningsbyrå i hjärtat av Ljungby Vi har varit en trygg hamn i livets svåraste ögonblick sedan tidigt 1930-tal. Vi är ditt stöd i planeringen av begravningen, musikval, kyrkval, gravsten, lyktor, vaser och blommor, allt för att skapa en minnesvärd och personlig...

111 omdömen om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Viola F
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bemötandet var mycket bra.Förväntningarna var som jag förväntat mej.Upplevelsen var mycket bra.Allt var bra som hade med begravningen att göra.Fin service och vänligt mottagande.

Cecilia K
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Vi har fått ett väldigt bra bemötande och god hjälp med allt som skulle ordnas. De har hjälpt till med alla våra önskemål runt begravningen så som kista blommor program m.m och utfört detta på bästa sätt. Har också hjälpt oss med bouppteckningen vilket har underlättat för oss. Då det var första gången vi var i kontakt med en begravningsbyrå visste vi inte riktigt vad vi kunde förvänta oss men vi är jätte nöjda med allt som de har hjälpt oss med.

Holger N
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Redan då vi visste att dagen för sista vilan skulle komma så fick vi ett positivt bemötande och info om hur vi kunde göra. När sedan dagen kom så hanterades uppgifterna för Bjerstafs på ett klanderfritt sätt och våra önskemål uppfylldes till fullo.

Karen W
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Lätt att få kontakt. Trevligt bemötande. God service. Hade uppskattat att få såväl för- och efternamn på alla som anmälda sig till minnesstunden (och inte bara förnamn som nu).

Torbjörn G
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Mycket bra ock korrekt bemötande. Från första kontakt till avslutningen.

Agneta G
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

De bemötte oss bra och uppfyllde våra förväntningar på ett bra sätt

Håkan B
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Fantastiskt trevliga och professionellt bemötande. Vi har anlitat dem 2 gånger nu och är väldigt nöjda med hur de skött begravningarna och guidat och hjälpt oss igenom en svår och jobbig tid.

Maritha B
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Proffesionellt bemötande och utförande av den tjänst vi anlitade dem för (begravning och bouppteckning).. Lyhörda med bra återkoppling. Motsvarar helt förväntningarna.

Bo W
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Man är ju inte sitt bästa jag i dessa situationer men vi upplevde ett mycket bra bemötande och förståelse för detta. Allt sköttes på ett proffesionellt sätt med stort hjärta.

Charlotte N
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bjerstafs har ett väldigt gott och ödmjukt bemötande och de är empatiska och inkännande. Förväntningarna uppfylldes till fullo. Bjerstafs hjälpte till med allt ifrån planering av begravning, i kyrkan, kista och gravsten m.m. De hjälpte även till med bouppteckningen som var viktigt för oss. Vi vill ge ett väldigt gott ömdöme till Cecilia och Torgny Bladh.

Andreas H
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bra bemötande, kunnig personal. Lätt och smidigt genom hela processen

Stefan J
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bra bemötande, bra hjälp o proffesionell vägledning

Yvonne H
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Alltid bemött med värme och även glädje. Personlig och professionellt upplägg. Bara goda upplevelser.

Ulla G
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Väldigt fint bemötande och bra uppfattning om vad vi som kund hade för önskemål. Snabb och proffsig hantering.

Marcus W
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bjerstafs hjälper till att forma begravning på det sätt du vill och hjälper till att göra det lilla extra. Tar sig tid när du vill komma in och ställa dina frågor.

Stig L
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Väldigt gott bemötande på alla plan , vi fick hjälp och vägledning med alla val !

Lars-Göran S
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Gott bemötande. Våra förväntningar blev uppfyllda, Vi överlät det mesta åt byråns representant kring allt från bokning av begravningsdatum till arrangemang i kyrkan, beställning av blommor och mat till minnesstund. Fick rimligt god tid för beslut,

Benny L
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Väl bemött. Förväntade mig att allt skulle flyta på utan några missöden eller dylikt och allt fungerade som det skulle. Hittills är allt till belåtenhet. Köpte gravkista och blomsterarrangemang genom deras försorg.

Micael H
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bra tillmötesgående och inget stress. Det fick ta den stund det behövdes.

Ann S
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Fick ett trevligt och proffsigt bemötande vid min mammas begravning blev mycket nöjd

Christina H
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Trevliga, proffsiga. Betyder mycket i en situation man inte så ofta befinner sig i.

Hans P
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Varmt och professionellt omhändertagande. Det kändes tryggt med allting.

Christina B

Vänliga, diskreta, omtänksamma, hjälpsamma

Ann N
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bemötandet var bra. och upplevevde det som bra. köpte kista och urna blommor mat tårta och program kort.

Christer G
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande och hjälp.

Lennart J
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Allt till stor belåtenhet Tack för all hjälp

Gunilla J
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Vi kom snabbt till byrån.Blev vänligt bemötta o fick bra grundläggande information o god hjälp vid olika val.Kände mej inte stressad vid alla val-fick olika förslag o god hjälp.Bra information om vad som hände med min älskade. Begravningen var jättefin o allt var fint ordnat både i kyrkan,musiken mm. MEN-någon information hade inte gått ut till kyrkan om vårt dödsfall!!Så på söndagen satt vi där vänner o lite släkt o skulle höra tacksägelsen för min älskade -men det kom ingen-prästen hade inte en aning om det!Han var ganska...

Jan J
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Proffsigt bemötande, lugnt och tryggt.

Gudrun H
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Vi har blivit mycket väl bemötta. De talade om vilka tjänster de kunde hjälpa till med och vi berättade hur vi tänkte. De försökte inte merförsälja utan lyssnade in våra önskemål. Jag tror att de som begravningsbyrå kunde bli lite mer digitala. När man kommer dit för samtal kunde de ha ett större konferensrum och visa på en storbild samtidigt som vi går igenom upplägget.

Anders S
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Utomordentligt bemötande, kundorienterade och proaktiva. Allt fungerade utan problem i en svår stund.

Carina K
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bra bemötande lätt att beställa min vara

Magnus F
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Upplever dem alltid som förstående, lyhörda och tillmötesgående.

Christina K
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Allt funkade perfekt. Vi ändrade på saker flera gånger och det löste de o fixade efter våra önskemål. Mycket fint bemötande. Lätt att komma i kontakt med dem. Fixade helheten till oss. Mycket nöjda och inget som vi var missnöjda med

Lisbet E
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Behov av deras tjänster vid oväntat dödsfall, där företaget utan dröjsmål fanns för att hjälpa till med hämtning och transport samt råd inför vad som måste göras i lämplig ordning. Uppdraget delvis utfört, bouppteckning, urnnedsättning och fortsatt rådgivning återstår

Per-Ove J
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Vänligt bemötande o provsitta.

Hans K
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Vi fick ett fantastiskt bemötande av Bjerstafs Begravningsbyrå . När man drabbas av att en nära släkting gått bort så behöver man proffesionellt hjälp och det får man verkligen av Bjerstafs .

Nenja S
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Mycket trevliga och hjälpsamma och omtänksamma i sorgen

Helena F
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Det var bra, lite miss att räkning skickades till mig istället för till rätt anhörig.(ingen fara).

Jonna I
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Mycket trevliga och trevligt bemötande

Robert O
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bjerstafs begravde min mor och jag är nöjd med deras insats.

Anette Z
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Trevlig lyhörd hjälpsam personal. Snabb återkoppling.

Oliver D
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Smidigt och proffsigt, trevlig personal.

Paul S
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bjerstafs uppfyller alla mina förväntningar hitintills. Uppdraget ännu inte avslutat.

Lars J
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Bra och trevlig personal, samt fin service.

Ann S
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Begravningsbyrån har ett mycket fint bemötande och lyssnar på de som har sorg

Eva R

Varmt välkomnande Tog sig tid att lyssna Varma o trevliga 🥰

Mikaela J
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Vi blev fint bemötta i alla hänseenden. Företaget överträffade våra förväntningar. Vi fick hjälp med hämtning, påklädning mm. Vi hade ett möte där vi fixade annons, och planerade allt kring begravning och minnesstund. Vi köpte alla tjänster förutom bouppteckning.

Annica C
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Väldigt bra bemötande. Bra information. Snabba svar. Kunniga.

Britt F
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Ganska bra bemött i första mötet av planering av mammas begravning . Det lät väldigt bra men .. vi ville spela musik från telefon under avsked och där gick kommunikationen åt skogen . Representanten valde att maila istället för att ringa och kollade inte att Info gick fram . Vi ställdes inför faktum att sköta musiken själva när vi kom till begravningen . Vi valde även att köpa ett minnesalbum där Bjerstafs lovade att ta kort så vi skulle slippa . Vi fick sju kort i urusel kvalité och när jag påpekade att det var dyra bilder...

Anders R
Skrev om Bjerstafs Begravningsbyrå AB

Vi har varit nöjda med allt - från den första träffen på begravningsbyrån till genomförandet i kyrkan. Så viktigt att det finns begravningsbyråer när man befinner sig mitt uppe i en tung sorg. Tack för ert fina bemötande! Vänliga hälsningar Märta Rapps söner Dan och Anders