Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Solna Blixtens Fastighetsskötsel AB

Blixtens Fastighetsskötsel AB

Östervägen 2A, 169 52 Solna — Visa karta

Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG
Sjöströms Entreprenad
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

Fastighetsskötare nära Blixtens Fastighetsskötsel AB:

Vretensborgsvägen 28, HÄGERSTEN
Vi gör det enkelt att äga fastigheter! Läs mer ›
Eva L:
❤️ Jättebra initiativ. Hoppas det blir ännu mer 2017

Källängsvägen 15, LIDINGÖ
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Magnus H:
Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom.

Läs vad 3 kunder tycker om Blixtens Fastighetsskötsel AB

• Linda J
    Linda J skrev om Blixtens Fastighetsskötsel AB
    Jag har behövd kontakta dom senaste 4 år om allt möjligt runt och i fastigheten och i min egen lägenhet. Tyvärr kan jag som hyresgäst inte byta ut dom. Allmän okunnig och otrevlig bemötande. Påpekar man något om fastigheten så har jag hört flera gånger "Jaha... och vem tar hand om det då?". Det bör väl dom veta själva då dom är det enda numret vi har för fastighetsskötseln. Har varit i kontakt med dom i minst 3 gånger efter inbrott att byta portkod. Efter ett år, fortfarande inte hänt något. Dom kan inte byta ut postens kod heller säger dom då posten inte kommer in. Dom ljuger för att slippa göra saker. Frågat en brevbärare och dom fått det svårt med alla olika portkodar men nya fastigheter byter som säkerhetsskäl ut koder (även till brevbäraren) titt som tätt (frågat vår brevbärare). Trasiga cyklar som skräpar ner området som dom säger att dom inte får slänga då dom blir stämda (dom vet alltså inte heller att man som fastighetsägare har rätt att slänga cyklar efter att gett hyresgäster tid att identifiera sin cykel). Så antingen kan dom inte sitt område eller så är dom helt enkelt för lata. Jag gissar på både och. Påpekat trasigt fönster och läckande tak många gånger. Till slut fick jag fastighetsägaren att ringa upp mig och har dom fixat det själva. Jag har ärligt talat inget bra att säga om dom alls. Allmänt okunniga, otrevliga och långsamma (och långsamt är i deras fall bra då det till slut händer men även det får man hoppas på).
  • Annika F
    Annika F skrev om Blixtens Fastighetsskötsel AB
    De bemödar sig inte ens att svara på sina 2 timmars öppetid. Slutar alltid med att jag får ringa deras aukuta jourmobil även vid mindre fel.
  • roger s
    roger s skrev om Blixtens Fastighetsskötsel AB
    Otrevligt bemötande. Ringer aldrig upp igen trots att de lovat. Oavsett hur många gånger man påminner dem. Skyller ifrån sig t.o.m. på sin egen personal. Kommer inte trots avtalad tid.
    Vilken skojjarfirma!
    Jag har haft flera olika incidenter på ca 5 år, och alltid råkat ut för samma dåliga beteende.

Östervägen 2A, 169 52 Solna