Blogg Esse AB

3.8

4 omdömen om Blogg Esse AB

Elina E
Skrev om Blogg Esse AB

Jag tycker om Blogg.se för där kan man blogga och göra många snygga presentationer och bilder. Blogg.se är en väldigt enkel tjänst som alla kan använda.

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 88 omdömen 4.9 av 88 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Amanda E
Skrev om Blogg Esse AB

Blogg Esse kanske är mer känt som Blogg.se och deras tjänster använder jag dagligen när jag bloggar. Jag tycker att det funkar väldigt bra och deras bloggverktyg är lättanvänt. Man behöver inte vara något dataproffs för att ha och driva en blogg hos dem. Det finns olika medlemskap, de som är gratis och de som kostar varje månad. Rekomenderas om du vill börja blogga.

Emma J
Skrev om Blogg Esse AB

Bytte från blogspot till blogg.se för ett tag sen och gillar blogg.se mycket bättre. Den är väldigt enkel. Bra med besökarstatistiken. De är enkelt att se nya kommentarer, ladda upp bilder m.m. Man kan välja mellan ett antal olika "teman", om man inte är bra på att själv designa. Så länge jag har haft min blogg här har det inte varit några som helst problem. Blogg.se är ett tips om man vill starta en blogg. Enkelt helt enkelt.

Reco
4.6/5 i betyg av 1245 omdömen 4.6 av 1245 omdömen

Jag valde att använda tjänsten för att ge mina kunder möjligheten att dela sina upplevelser och därigenom hjälpa andra, samtidigt som det g

Ioannis D Ioannis D
John H
Skrev om Blogg Esse AB

Dessa driver en bloggmotor www.blogg.se som oftast fungerar. Dock har deras blogg motor inga coola funktioner som vissa andra har. Funktionellt och användarvänligt. Där jag även har min personliga blogg www.lifeofjonne.blogg.se