Alla kategorier Möbler Skåne Eslöv Blomsterbergs Möbler AB

Blomsterbergs Möbler AB

Köpmansgatan 12, 241 30 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Möbler!

Tre generationer Blomsterberg har nu hunnit ta sig an bolaget och vi har samlat på oss mycket kunskap och erfarenhet genom åren, det gör att vi kan ge kloka råd och hjälpa dig i möbelköpet.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa möbler, varför vi erbjuder service och extratjänster kring ditt möbelköp. Köper du stora möbler kör vi t.ex. iväg dina gamla vid leveransen till självkostnadspris - smidigt och enkelt för dig!

Du hittar vår butik centralt i Eslöv, mitt i Skåne. Oavsett om du letar efter en mindre inredningsdetalj eller vill ha en ny soffgrupp hjälper vi dig gärna!
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 320 kunder tycker om Blomsterbergs Möbler AB

• Bengts B
    Bengts B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte 2st sängar ( bemötande kunde inte bli bättre) Läs mer
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevlig butik, bra urval, trevlig och hjälpsam personal och utmärkt hemleverens. Läs mer
  • Elisabet A
    Elisabet A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevlig personal med många bra ideér för bästa resultat. Läs mer
  • Claes G
    Claes G skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Fick väldigt bra bemötande och trevlig betjäning. Dock uppstod lite förvirring gällande leveransen.

Att sedan hitta till lagret för avhämtningen var verkligen en utmaning. Mycket dåligt skyltat. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Soffa matta mycket tillmötesgående personal väldigt hjälpsamma är helnöjd Läs mer
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte soffa och soffbord är kund sen innan alltid trevligt bemötande av säljaren tar den tid man behöver bra service med hemleverans soffan monteras och sätts på plats inga kvarlämnade embalage fixat o klart vi är jätte nöjda🙌 Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Har köpt köksmöbler. En stolsrygg var söndrig. Reklamerade den i affären. Bra bemötande och snabb handläggning. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi har bara positiva att säga om Blomsterbergs Möbler AB. Deras personal är mycket hjälpsamma och trevliga. Vi har haft telefonkontakt och talat om hur nöjda vi är. MVH Lena o Kenneth. Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Enkelt och smidigt. Nu får vi se om soffan motsvarar förväntningarna. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Från början positivt bemötande med god uppfattning vad vi behövde i möbelväg. Ingen ändring under leveranstiden utan dessutom hjälp med lev av vissa försenade delar.
    Kan rekommendera Blomsterbergs fina sortiment o positiva bemötande med betyget med beröm godkänt. Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte matsalsgrupp.
    Mycket god service Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande i butiken och saken fanns i deras stora lager. Så allt bra. Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevlig och bra service i butiken Läs mer
  • Day R
    Day R skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service
    Hjälpsamma o trevliga .
    Killarna som lämnar möblerna är artiga glada trevliga . Läs mer
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi har köpt två soffor. Vi fick den information i affären som vi önskade. Vi gick runt i lugn och ro i affären och tittade. Leveransen kom som utlovats. Vi är nöjda. Läs mer
  • Per-olof A
    Per-olof A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Finns bara positivt att säga, från början till leverans. Läs mer
  • Benny D
    Benny D skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande, det började i affären där vi köpte en soffa. Fick all den hjälp och rekommendationer som man kan tänka sig. Leveransen kom enligt överenskommelse. Leverans och ihopsättning av soffan gjordes utan anmärkning. Det fattades ett nackstöd, men de lovade att beställa det och leverera det inom två veckor. Vi har varit kund i denna möbelaffär under många år och alltid varit nöjd. Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande bra service hemkörning bortforsling Läs mer
  • Ulf Å
    Ulf Å skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köper en soffa. Upptäcker en mista i tyget som kan i framtiden orsaka problem. I värsta fall kan detta leda till att ett hål uppstår. Reklamerar dynans tyg. Efter två månaders konversation kommer tillslut ett i posten. Trevligt bemötande men mycket segt handhavande. Läs mer
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    jag fick ett mycket bra mottagande, han jag handlade av var ett riktigt proffs. innan jag hamna på Blomsterbrergs möbler besökte jag tre andra affärer men dom har inte det utbud som Blomsterberg Läs mer
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service och trevlig personal! Läs mer
  • Anita J
    Anita J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vänligt bemötande från början. Bra service.
    Köpte ett soffbord och en matta. Läs mer
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket trevligt bemötande av försäljaren Hans-Erik Hey, som uppmärksammade oss direkt vi kom in i butiken.
    Han lotsade oss till de ställen vi kunde finna hörnsoffor, som vi var ute efter. Vi tittade runt, men kunde inte finna någon lämplig soffa i vår smak. När vi var på väg ut så visade han lite försynt på en liten "nätt" soffa (Svea), en rak 3 sits. Den som hörnsoffa hade varit helt perfekt. Det ordnar vi sa Hans-Erik. Den kan ni få som hörnsoffa. På ett mycket behagligt sätt beskrev han och visade bilder på hur en sådan soffa kunde se ut. Leveranstid 8 veckor.
    Redan efter 5 veckor levererades soffa att 2 helt underbara grabbar, som monterade den och satte den på plats. Läs mer
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Hej! Allt var bra ! Vad ska vi mer säja! Alla våra barn o vänner tycker att stolarna är både snygga o bekväma! Läs mer
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Min upplevelse med Blomsterbergs möbler har varit bra.
    Köpte en hörnsoffa och ett bord till den.
    Så för min del så levde dom till mina förväntningar. Läs mer
  • Lars-göran L
    Lars-göran L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt var bra och snabba lösningar när vi fick fel sväng på soffan.mycket nöjd Läs mer
  • Olof E
    Olof E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Det var bara positivt från köp till leverans. Köpte dubbelsängar och leverans ingick. Även borttagning av de gamla sängarna. Allt fungerade till 100%. Mycket nöjd. Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi är mycket nöjda med våra härliga ställbara sängar och bemötandet på Blomsterbergs. Läs mer
  • Inge P
    Inge P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Två stolar o köpet blev bra och upplevelsen i affären blev bra med trevlig säljare Läs mer
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevlig och kunnig personal. Bra sortiment! Läs mer
  • Claes-göran R
    Claes-göran R skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra inledande bemötande med tydligt kundintresde och serviceanda Bra service vid leverans med monteringshjälp av den köpta bäddsoffan Kan rekommendera företaget/CGR Läs mer
  • Kent W
    Kent W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Fåtölj med fotpall , bra mottagande i butiken, trevliga leverans killar ...
    Mycket nöjda.. Läs mer
  • Anad S
    Anad S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Beställde en soffa från Blomsterborgs och kuddarna var skrynkliga samt att tyget vek sig. När jag kontaktade de bytte de ut alla kuddar men en av de kuddarna var inte heller bra. När jag kontaktade de igen har de bytt ut de en tredje gång. När jag kontaktade de igen så fick jag ett dåligt bemötande som att de inte trodde på mig efter många om och men så fick vi den till slut utbytt en gång till. Då blev det till slut bra. Men skulle aldrig köpa av de igen och skulle aldrig rekommendera någon att handla här. Läs mer
    2018-03-31 Johan U svarar Anad S
    Hej Anad!
    Det är tråkigt att soffan inte motsvarade era förväntningar från början. Vi har försökt lösa det med att byta ut de dynor som du inte varit nöjd med. I detta fall kan jag bara beklaga att det inte blev bra redan vid första tillfället. Det viktiga för oss är att ni nu har en soffa som ni är nöjda med.
    Hoppas trots allt att vi får se er som kund hos oss framöver.

Vänliga hälsningar
    Johan Ungesson
  • Koperativet H
    Koperativet H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Fåtölj, hjälpsam och kunnig personal. Enda nackdelen var väl leveranstiden, men det är nog inte Blomsterbergs fel. Läs mer
  • Irena S
    Irena S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi är jätte nöjda , allt är ok och vi är jätte tacksamma Läs mer
  • Carina Q
    Carina Q skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte två fåtöljer som vi fick hemkörda. Mycket trevlig personal, hjälpsamma och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Jerry J
    Jerry J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi var mycket nöjda, men något besviken på den dyra fåtöljen vi köpte där skruven hoppat av några gånger!!! Trevlig personal! Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte soffa. Blev väldigt bra bemött och guidad runt.
    Bra info. Leveransen fungerade utmärkt. Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Förutom att man glömde beställa en utav delarna, vilket gjorde att jag fick vänta två månader i onödan, så gjorde man ett jättebra jobb. Väldigt omtänksam och kundorienterad säljare (inte den personen som glömde lägga beställningen) som verkligen tog sig tid och som lyssnade på vad man letade efter och kunde leta fram liknande varor som jag beskrivit. Läs mer
  • Nita K
    Nita K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt kändes bra. Jag hade inte några förväntar. Men det vi köpte känns än idag bra. Läs mer
  • Lennart T
    Lennart T skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt sköttes utmärkt.
    Ķhjhhhhjjjkkkkvgrgrtggghhjj Läs mer
  • Kamal B
    Kamal B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service, och fina anställda som förser dig med allt du behöver Läs mer
  • Carl K
    Carl K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Brett utbud med bra kvalitet, trevlig personal och bra service Läs mer
  • Leea L
    Leea L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevliga,kunniga,hjälpsamma, Rekommenderar!!!!! Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Proffsigt och trevligt bemötande av säljaren.
    Leverans i rätt tid.Hanteringen av Reklamations ärende mycket bra. Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    beställde en golvlampa som de inte hade i affären. De beställde den, men det tog längre tid att få dit den än vad de sa.
    Blev bemött på ett trevligt sätt. Läs mer
    2018-03-28 Johan U svarar Martin M
    Hej Martin!
    Tyvärr blir leveranser ibland försenade. I ditt fall var golvlampan tillfälligt slut hos leverantören. Vi försöker i de fall förseningar uppstår informera kunden om detta. Jag ber om ursäkt om inte detta har skett.

Trevlig Påsk!
    Johan Ungesson
  • Bengt-åke H
    Bengt-åke H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt fungerade bra vid best och leverans Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte en grå soffa som vi är supernöjd med. Allting var bara positivt, från beställning till leverans. Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande
    All hjälp jag behöver
    inkl lastnings tack Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevliga säljare och stort utbud! Läs mer

Köpmansgatan 12, 241 30 Eslöv