Alla kategorier Heminredning Skåne Eslöv Blomsterbergs Möbler AB

Blomsterbergs Möbler AB

Södergatan 11, 241 30 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Möbler!

Tre generationer Blomsterberg har nu hunnit ta sig an bolaget och vi har samlat på oss mycket kunskap och erfarenhet genom åren, det gör att vi kan ge kloka råd och hjälpa dig i möbelköpet.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa möbler, varför vi erbjuder service och extratjänster kring ditt möbelköp. Köper du stora möbler kör vi t.ex. iväg dina gamla vid leveransen till självkostnadspris - smidigt och enkelt för dig!

Du hittar vår butik centralt i Eslöv, mitt i Skåne. Oavsett om du letar efter en mindre inredningsdetalj eller vill ha en ny soffgrupp hjälper vi dig gärna!
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 148 kunder tycker om Blomsterbergs Möbler AB

• Sven N
    Sven N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi har köpt en hörnsoffgrupp som heter SAGA, vi är mycket nöjda med bemötandet i affären samt när vi har fått leveransen. Soffan är mycket skön att sitta i!
    Vad vi vill anmärka på är att vi inte är nöjda med den 2-delade delen. Den stämmer inte riktigt ihop med hörndelen, samt så är ryggstöden väldigt lösa i stoppningen, detta vill vi göra en reklamation på och få utbytt eller åtgärdat till ett bra resultat!
    Ordernr. E15565 samt kundnr. 18458.
    Med vänliga hälsningar, samt att slutresultatet blir bra!
    Sven o Birgit Nivestam.
  • Eva S
    Eva S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag är nöjd förutom en soffa jag köpte för några år sedan som noppade ifrån sig, fick nya dynor men det hjälpte inte.
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en soffa på deras outlet. Mycket trevligt bemötande. Fick soffan levererad redan dagen efter. Och då försökte de ändå ordna det samma dag. Även killarna som levererade var så trevliga.

Mycket nöjd med helheten.
  • Annlouise J
    Annlouise J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag har köpt de flesta av mina möbler hos blomsterbergs. Alltid trevligt bemötande och kunnig personal som ger bra servicé. Har inget negativt att säga.
  • Ads S
    Ads S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevlig och kunnig pesonal. Snabb service. Bra utbud.
  • Inga M
    Inga M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket trevligt och bra bemötande, hjälpsam och tog sej tid med oss. Kommer att välja blomsterbergs möbler fler gånger.
  • Anders N
    Anders N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket bra bemötande och är jätte nöjd med servicen.
  • Medhat M
    Medhat M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi har handlat möbler hos Blomsterbergs i många år och alltid blivit trevligt bemötta.MVH Yvonne & Medhat
  • Lena T
    Lena T skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag fick hjälp med att välja och köpa nya möbler till mitt vardagsrum och blev mycket nöjd med resultatet.
  • Anette J
    Anette J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte en soffa i Eslöv. Blev trevligt bemötta när vi kom in.Bestämde oss sen för soffan vi ville ha.Levererades vecka 35.Jättetrevliga killar som kom med soffan. Tyvärr var inte grinden öppen så dom kunde köra ända upp till huset ska den vara så det blev jobbigt för dom.mMen dom fixade det.Vi är jättenöjda med soffan.Tack blomsterbergsmöbler.
  • Kristoffer P
    Kristoffer P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Istället för utlovad leveranstid på 3 veckor för en tv-bänk, blev det 13 veckor. Leverans blev ändrat 3 gånger utan någon information över huvudtaget, jäkla tur man själv ringde.
    Fick som svar att det var bara att makulera köpet om jag inte ville vänta.
    Här kommer inte handlas fler möbler.
  • Eivor D
    Eivor D skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag är mycket nöjd med all hjälp och service jag fick vid mitt sängköp.
  • Roy P
    Roy P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vänligt bemötande, bra hjälp när jag skulle köpa ny säng det blev ett riktigt bra köp.
  • Anneli C
    Anneli C skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte en soffgrupp i våras hos Blomsterbergs. De tog min gamla soffgrupp (3a o 2a) med sig, när de levererade den nya fraktfritt till mig. Och betalade dessutom 1000 kr för den. Det tyckte jag var mycket bra, eftersom jag inte lyckats sälja den på Blocket och inte heller ensam kunde frakta bort den.
    Bemötandet i butiken är trevligt och leveranskillarna var också mycket trevliga och duktiga.
    Jag är nöjd med soffgruppen och har också tidigare handlat hos er, dock ganska längesedan.

Hälsn Anneli Clase
  • Jan L
    Jan L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande, bra priser, höll ord och tider. Utmärkta att ha att göra med. Kan rekommenderas.
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket trevligt bemötande av personalen, berättade mycket om varan jag köpte hos dem.
  • Ingrid O
    Ingrid O skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service, håller leveranstider. Trevligt bemötande
  • Rita K
    Rita K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Har köpt möbler till hela huset för 4 år sedan .trevliga personer bra service fina grejer och mycket fin bemötande .
  • Annkatrine L
    Annkatrine L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande i butik och på lager
  • Sven L
    Sven L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Själva första besöket vad som vanligt, jättebra med bra och förstående personal som tog hand om en. Dock började problemen när en av mina beställningar enbart togs emot i butiken men man ringde aldrig och la beställningen hos leverantören, vilket gjorde att jag fick vänta ca 2 månader längre på leverans än väntat.
    I övrigt så måste jag säga att personalens hjälpsamhet, kunnande och kundbemötande är toppen.
  • Birgit F
    Birgit F skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Tycker mycket bra om Blomsterbergs möbler! Har handlat här under många år och så sent som i år,köpt sängar,soffor bord stolar! Är helnöjd med både produkter och service! Får av mig högsta betyg med andra ord mycket nöjd kund!
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Besviken på leveransen. Svårt att få tag på de som skulle leverera. Min soffa blev mycket försenad pga att jag inte fick tag på rätt person. De ringde inte tillbaka. Lämnade meddelande och skickade mail. Ringde till affären men fick ingen hjälp där och ganska tråkigt bemötande.
    Repade väggen när de var in soffan.
    2017-11-20 Johan U svarar Camilla R
    Hej Camilla!
    Ber om ursäkt att du upplevt att du fått ett dåligt bemötande ifrån oss. Vi eftersträvar att hålla en hög service både gällande butiken och våra leveranser. Försenade leveranser förekommer då och då inom vår bransch och då försöker vi på ett bra sätt informera kunderna om detta. Uppenbarligen har vi brustit i detta fall. Vi försöker ständigt förbättra oss och jag uppskattar att du på detta sätt berättar detta för oss.
    Gällande repan i väggen ber jag dig kontakta mig i butiken.

Vänliga hälsningar
    Johan Ungesson
  • Kent K
    Kent K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte en hörnsoffa, med hemleverans. Jag är mycket nöjd. Killarna som levererade var trevliga och duktiga. Bemötandet i butiken var trevligt, Informativt och serviceinriktat. Ej för påstridigt.
  • Christel P
    Christel P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt mycket bra , verklig servic anda
  • Two P
    Two P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service och trevligt bemötande.
  • Britta L
    Britta L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte en Hilding bäddmadrass. Blev bra bemött både i affären och på lagret när jag hämtade ut madrassen.
  • Kjell Å
    Kjell Å skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande och information om stolen och pallen vi köpte. Men att vi sen upptäckte att vi hade kunnat köpa möblemanget nästan 3000 kr billigare genom att beställa via nätet drar ner helhetsbetyget.
    2017-11-20 Johan U svarar Kjell Å
    Hej Kjell, tack för omdömet, tyvärr kan vi inte styra över internet och konkurrensen därifrån, vi, traditionell möbelhandel kommer aldrig prismässigt kunna matcha de priser som internethandel många gånger erbjuder, vad vi däremot erbjuder är god service och verkligt trygg handel, i vårt fall ända sedan 1926. Jag kan bara beklaga att inte leverantörer i allmänhet skyddar traditionell möbelhandel utan mycket säljs överallt. Jag har dock en profetia om att det vänder, kunder kommer mer och mer att vilja ha och uppskatta personlig service och relation med motparten. Du är alltid välkommen in till oss och vi kommer att ge bästa service vid varje tillfälle.

Vänliga hälsningar

Johan Ungesson
  • Bodil W
    Bodil W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Blomsterbergs och så även med våra produkter sen funktionen blivit tillrättad. Och åter kommer gärna nästa gång vi behöver något till hemmet.

Vi fick en mycket bra service och är nöjda på alla plan .

Vi syns igen :)
  • Annica C
    Annica C skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Snabb hemleverans. Smidig reklamation av defekt bord.
  • Dragica M
    Dragica M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    trevlig affär med ett trevligt bemötande.Fick soffa till ett bra pris med bra kvalite.
  • Inge P
    Inge P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Personalen vi hade var mycket bra och hjälpsam vi fick ett bra bemötande. Vi köpte 2 patronen, böjträfåtölj med pall i fårskin oljad ek 31.361:- köpte även 1 lampbord blev besvikna när vi vecka efter såg att dem flesta möbelaffärer rea samma fåtölj för ca 20.000 för 2 st med fotpall ca 10.00 för 1 med fotpall.
    mkt pengar att förlora med tanken att vi oxå kört långt var inte alls roligt. Ena fåtöljen saknade oxå varulapp fick en känsla av att den var plockad från butiken. Därför kan jag inte ge ett bra betyg. Kände oss lurade. MVH Inge och Ingrid
  • Leif O
    Leif O skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Väldigt bra service. Hemkört och uppackat perfekt. Vi fick till och med en lånesoffa, när vår nya var transportskadad.
  • Amina K
    Amina K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande trevliga personal. I många jag har köpte en jättefin säng som är min bästa av alla sängar jag har haft. I år jag köpte en fin gruppsoffa som jag nöjd och är bekvämd mycket väl kunnig personal. Jag recomenderad en vän som också köpte en soffa hos er. Mycket nöjd .
  • Helena N
    Helena N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jättetrevliga och hjälpsammma. Fick vår fåtölj samma dag.
    Tack
  • Kjeld S
    Kjeld S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Fick bra bemötande och hjälp med att hitta en säng och en fåtölj.
    Allt blevkört hem till mig och satt ihop och allt det gamla tog dom med sig. Sängen är jättebra, fåtöljen också men svår att få ryggen tillbaka.Har inte köpt något där innan men kan tänka mig att komma tillbaka.
  • Göran S
    Göran S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vänligt bemötande och bra service samt bra priser. Kan rekommenderas
  • Eva A
    Eva A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Nöjd från början till slut. Kunde inte skötts bättre.
  • Jarl E
    Jarl E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Har köpt en större soffa. Bemötandet, hjälpen och transporten har varit mycket brs
  • Conny J
    Conny J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Det perfekta möbel varuhuset. 💞 😎
  • Göran A
    Göran A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Sängar, tv bänk, fåtöljer, soffbord. Vi är nöjda med allt. Nöjda med bemötande i affären.
  • Marie A
    Marie A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande och bra koll på sängar, vi är jättenöjda med vår säng som vi handlade.
    Snabb leverans.
  • Monika M
    Monika M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt mycket bra.
    Snabb kundkontakt och jag var en snabb kund som valt ut 1 av 2 varor innan jag kom till butiken.
    Sett info via annons i tidning.
  • Inger N
    Inger N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag hittade efter långt sökande en soffa som passade mina föreställningar på Blomsterbergs i Eslöv. Under den perioden fanns ett specialerbjudande där det erbjöds en rabatt, samt fri frakt (till Lund) och även fri bortfraktning av den gamla soffan. Servicen i affären var utmärkt och beställningen genomfördes. Leveransdatum bestämdes. När detta datum kom höll man på med fasadrenovering och fönsterbyten på det höghus där jag bor och det dammade oerhört. Att ta in den nya soffan i rummet medan detta pågick kändes helt fel. Jag bad då att få leveransdatum framskjutet och det gick bra, utan problem.
    Eftersom jag är nöjd med både soffan och servicen har jag rekommenderat denna affär i Eslöv till vänner.
  • Evabritt Å
    Evabritt Å skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte två fåtöljer med fotpallar .
    Mycket fin bemötande från början i telefon ( beställde så) . När det sen levererades på bestämd dag och tid kan absolut inte bli bättre . TACK
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Perfekt service på reklamation xxxxxxxxxxxxxxxxxxzxxxzxxxxxxxxxx x. Zzzzzxx
  • Anders A
    Anders A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi behövde ny dubbelsäng. Gick till Blomsterbergs möbler. Vi blev visade olika alternativ och mycket väl omhändertagna. Vi hämtade själv och allt var klart. Montering gick lätt. Vi är mycket nöjda med den fina service som vi fick.
  • Kennert H
    Kennert H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Proffsigt och trevligt bemötande av en säljare som klart visade intresse för oss och hjälpte oss att kolla in snarlika sorters fåtöljer som vi sökte. Detta ledde fram till en fåtölj som var perfekt och hade en mycket bra sittkomfort. Just en sådan som vi sökte.
    Det var lyckat att besöka affären och där på plats få känna den härliga atmosfären.
    Vi njuter i våra härliga skinnfåtöljer med sin speciella design och goda sittkomfort samt det inbyggda stiliga ryggomslutande stödet.
    Besöket hos Blomsterbergs Möbler blev väldigt lyckat för oss.
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Professionell personal. beställde en ny soffa och den kon en väcka tidigare än utsatt leverans vilket var mycket uppskattat.
  • Mats J
    Mats J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Handlade kontinentalsäng och en soffa. Mycket bra bemötande och service av trevlig säljare.
    Fick transport ordnat med montering i hemmet av 2 mycket serviceminded och duktiga medarbetare. Rekommenderar varmt den här firman.
    Supernöjd kund.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte en soffa och vi är mycket nöjda med den !
    Allt fungerade bra från köpet med kontakten med säljaren tills vi fick hem den med buden !

Södergatan 11, 241 30 Eslöv