Alla kategorier Heminredning Skåne Eslöv Blomsterbergs Möbler AB

Blomsterbergs Möbler AB

Köpmansgatan 12, 241 30 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Möbler!

Tre generationer Blomsterberg har nu hunnit ta sig an bolaget och vi har samlat på oss mycket kunskap och erfarenhet genom åren, det gör att vi kan ge kloka råd och hjälpa dig i möbelköpet.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa möbler, varför vi erbjuder service och extratjänster kring ditt möbelköp. Köper du stora möbler kör vi t.ex. iväg dina gamla vid leveransen till självkostnadspris - smidigt och enkelt för dig!

Du hittar vår butik centralt i Eslöv, mitt i Skåne. Oavsett om du letar efter en mindre inredningsdetalj eller vill ha en ny soffgrupp hjälper vi dig gärna!
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 186 kunder tycker om Blomsterbergs Möbler AB

• Patrik H
    Patrik H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Dem är service vänliga o mycket trevliga. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Hej!
    Jag köpte ett köksbord till min mor.
    Bordet stod uppställt i butiken, och var ett bord som min mor ville ha. Det gjordes en beställning och jag hämtade paketet några veckor senare. Det var som på Ikea, hämta själv och skruva ihop själv.
    Men det jag hängde upp mej på, var att det var stämplat firmanamn och Småland på kartongen som bordet låg i. Alltså tillverkat i Sverige, antog man. Men på en klisterlapp under bordet stod : Made in Malaysia!
    Jaha.......!!!! Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande och tillmötesgående personal. Läs mer
  • Carin N
    Carin N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Hej! Vi köpte 4 fotöljer, fick dem hemlevererade på avtalad dag och insatta i vår sommarstuga. Vi är mycket nöjda med fotöljerna, helsköna att sitta i.
    Allt gill belåtenhet!!
    Carin Nilsson Green Läs mer
  • Jannet P
    Jannet P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Serviceminded kunnig personal som visade sortiment och berättade om varan ! Vi beställde kontinentalsäng Hilding och vi är nöjda med den ! Leverans gick bra och trevlig duktig personal! Läs mer
  • Rut J
    Rut J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Väl bemött, bra service men svårt ta sej fram med rullstol, olika nivåer inne i butiken med trapporl. Köp av fåtölj - ganska nöjd, dock begränsat urval. Dyr hemtransport fast det var inom stan! Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi var och köpte en säng. Vi fick bra bemötande. Fick dock vänta lite innan vi fick hjälp då där var några kunder. Kanske lite mer personal i butik. Bra bemöts och bra service annars. Läs mer
  • Annkristin N
    Annkristin N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpet blev lite fel men jsg fick ett bra bemötande och en bra upprätelse Läs mer
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    En riktig möbelhandlare! Bra service och sortiment Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Riktigt trevlig personal och hjälpsamma med att hitta det man söker. Köpte min säng där, riktigt skön. Fick gratis frakt också så det klagar man inte på. Läs mer
  • Irene E
    Irene E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte en ställbar säng och hade många frågor som säljaren snällt besvarade. Men när jag fick sängen fick jag fel sängben trots att säljaren specifikt rekommenderade de låga benen fick jag de höga men det rättades till veckan efter och de monterade på benen också, vilket uppskattades. Så ett bra betyg men inte full pott Läs mer
  • Jerry A
    Jerry A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    ett genomgående mycket gott bemötande!
    mycket trevlig o kunnig säljare!
    mina bästa rekommendationer!!! Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Leveransen blev uppskjuten hela tiden fick ring och trycka på ofta, saknades detaljer vid leverans ej åtgärdat ännu xxxc Läs mer
    2017-12-12 Johan U svarar Håkan B
    Hej Håkan!
    Tack för att du svarat på vår rekommendation. Så som jag uppfattar det, så saknades något vid leveransen. Är det så att vi missat att åtgärda detta, så kontakta oss i butiken så att vi kan ordna det.

Vänliga hälsningar
    Johan Ungesson
  • Åke L
    Åke L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Hur bra som helst bra grejer bra leverans Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte skåp o skänk på outletbutiken. Hämtade själv på lager. Trevlig bemötande både i butik o lager. Läs mer
  • Fouad E
    Fouad E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte säng och allt gick bra Läs mer
  • Karl G
    Karl G skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Blev mycket trevligt bemötande av personalen när vi köpte ny sovrumsmobel vi har tidigare handlat andra möbler och det har alltid varit trevligt och god service hos blomsterbergs möbler i Eslöv så vi handlar det vi behöver där i fortsättningen också MVH Kalle o Ewa Åkerman Läs mer
  • Britt E
    Britt E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Alltid fått ett trevligt och korrekt bemötande.
    Har handlad hos Henrik under många många år och köpt alltifrån säng till soffor/fåtöljer där. Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag har inte handlat något större hos er. Endast två mattor.
    Men jag blev väl bemött Läs mer
  • Asghar P
    Asghar P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt från början var helt underbar
    Jag fick hjälp och köpte en säng till sist jag monterade gick bra om jag vill handla besöker jag Järna er Läs mer
  • Svenerik P
    Svenerik P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi fick ett bra bemötande av den kvinnliga damen . Hon hjälpte oss bra med vilka sängar vi behövde. Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande och hjälpsamma. Tog sig tid. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte tavellister, arrmstödsskydd och en tidningshylla. Bemötandet var vänligt och hjälpsamt, som vanligt när vi besökt denna butik. Läs mer
  • Felicia A
    Felicia A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra, möbler, trevlig parsonal och smidigt med hemkörning Läs mer
  • Anita L
    Anita L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi beställde matsalsbord med 8 stolar. Vitrinskåp o skänk. Vi beställde det i mitten på maj för att vi skulle få våra möbler till mitten av juli månad. Men det fick vi inte. Blomsterberg hörde inte av sig utan jag fick själv ringa o fråga när möblerna kom . Lite dålig stil. Kunde ska inte behöva ringa o fråga vart möblerna blir av Läs mer
    2017-12-05 Johan U svarar Anita L
    Hej Anita!
    Hoppas att möblerna blev bra. Tyvärr hade vi stora förseningar från en av våra leverantörer under en period. Jag beklagar att vi har brustit med att informera er på ett tillfredsställande sätt om detta. Vi arbetar kontinuerligt med att hålla en hög servicenivå till våra kunder.
    Jag vill återigen be om ursäkt för detta.

Vänliga Hälsningar

Johan Ungesson
    Butikschef
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Har köpt en madrass till min säng Läs mer
  • Ronny L
    Ronny L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Är ingen stor kund hos Blomsterbergs möbler.
    Senast köp var en ramsäng som jag trivs utmärkt med.
    Utmärkt genomgång av säljare.
    Förtroende leverans på utsatt datum. Läs mer
  • Anita A
    Anita A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra o kunniga säljare, även om de inte är samma vid varje tillfälle så står man till sitt ord. Utmärkt leverans hem. Ett stort å bra sortiment att välja av. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Helt nöjd i affären, o hemkörning.Köpte soffa , stol, matta. Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Gott bemötande både i affären och vid leverans hemma ❤️ Läs mer
  • Karin I
    Karin I skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Informativt och hjälpsamt. Fick ta lite tid då det som regel är ett rätt stort köp man gör i en möbelaffär. Man behöver fundera lite och tänka till på sina behov innan man fattar beslut. Läs mer
  • Britt B
    Britt B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    En av de äldsta affär i Eslöv. Har väl försökt att handla så mycket som möjligt lokalt. Bemötandet och service har väl varit upp och ned. Nuvarande personal verkar vara inställda på att göra det bästa och jag har bara positiva upplevelser att det ska gå bra. Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpt sofftyg till min soffa. Den fanns inte kvar i sortimentet, men hitta ett matchande tyg. De var duktiga o kunniga. Bra bemötande. Läs mer
  • Rikard L
    Få.
    Richard Läs mer
  • My K
    My K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en soffa, fick ett väldigt bra bemötande redan är vi kom in i affären. Bra och proffsigt! Även hemleveransen och uppbärandet till lägenheten gick superbra. Läs mer
  • Eugen J
    Eugen J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Ett tack för fint bemötande och fin service Läs mer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket trevligt bemötande från både butikspersonal och de som skötte leveransen av vår u-soffa. Allt gick smidigt och bra. Läs mer
  • Uno N
    Uno N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt var perfekt, från bemötande i affären till hemkörning och montering av hörnsoffa Läs mer
  • Sven N
    Sven N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi har köpt en hörnsoffgrupp som heter SAGA, vi är mycket nöjda med bemötandet i affären samt när vi har fått leveransen. Soffan är mycket skön att sitta i!
    Vad vi vill anmärka på är att vi inte är nöjda med den 2-delade delen. Den stämmer inte riktigt ihop med hörndelen, samt så är ryggstöden väldigt lösa i stoppningen, detta vill vi göra en reklamation på och få utbytt eller åtgärdat till ett bra resultat!
    Ordernr. E15565 samt kundnr. 18458.
    Med vänliga hälsningar, samt att slutresultatet blir bra!
    Sven o Birgit Nivestam. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag är nöjd förutom en soffa jag köpte för några år sedan som noppade ifrån sig, fick nya dynor men det hjälpte inte. Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en soffa på deras outlet. Mycket trevligt bemötande. Fick soffan levererad redan dagen efter. Och då försökte de ändå ordna det samma dag. Även killarna som levererade var så trevliga.

Mycket nöjd med helheten. Läs mer
  • Annlouise J
    Annlouise J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag har köpt de flesta av mina möbler hos blomsterbergs. Alltid trevligt bemötande och kunnig personal som ger bra servicé. Har inget negativt att säga. Läs mer
  • Ads S
    Ads S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevlig och kunnig pesonal. Snabb service. Bra utbud. Läs mer
  • Inga M
    Inga M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket trevligt och bra bemötande, hjälpsam och tog sej tid med oss. Kommer att välja blomsterbergs möbler fler gånger. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket bra bemötande och är jätte nöjd med servicen. Läs mer
  • Medhat M
    Medhat M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi har handlat möbler hos Blomsterbergs i många år och alltid blivit trevligt bemötta.MVH Yvonne & Medhat Läs mer
  • Lena T
    Lena T skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag fick hjälp med att välja och köpa nya möbler till mitt vardagsrum och blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Anette J
    Anette J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte en soffa i Eslöv. Blev trevligt bemötta när vi kom in.Bestämde oss sen för soffan vi ville ha.Levererades vecka 35.Jättetrevliga killar som kom med soffan. Tyvärr var inte grinden öppen så dom kunde köra ända upp till huset ska den vara så det blev jobbigt för dom.mMen dom fixade det.Vi är jättenöjda med soffan.Tack blomsterbergsmöbler. Läs mer
  • Kristoffer P
    Kristoffer P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Istället för utlovad leveranstid på 3 veckor för en tv-bänk, blev det 13 veckor. Leverans blev ändrat 3 gånger utan någon information över huvudtaget, jäkla tur man själv ringde.
    Fick som svar att det var bara att makulera köpet om jag inte ville vänta.
    Här kommer inte handlas fler möbler. Läs mer
  • Eivor D
    Eivor D skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag är mycket nöjd med all hjälp och service jag fick vid mitt sängköp. Läs mer

Köpmansgatan 12, 241 30 Eslöv