Alla kategorier Möbler Skåne Eslöv Blomsterbergs Möbler AB

Blomsterbergs Möbler AB

Köpmansgatan 12, 241 30 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Möbler!

Tre generationer Blomsterberg har nu hunnit ta sig an bolaget och vi har samlat på oss mycket kunskap och erfarenhet genom åren, det gör att vi kan ge kloka råd och hjälpa dig i möbelköpet.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa möbler, varför vi erbjuder service och extratjänster kring ditt möbelköp. Köper du stora möbler kör vi t.ex. iväg dina gamla vid leveransen till självkostnadspris - smidigt och enkelt för dig!

Du hittar vår butik centralt i Eslöv, mitt i Skåne. Oavsett om du letar efter en mindre inredningsdetalj eller vill ha en ny soffgrupp hjälper vi dig gärna!
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 396 kunder tycker om Blomsterbergs Möbler AB

• Leif L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en bäddsoffa på 18 tusen som fabrikanten fick sy om efter so den skrynklade sej i tyget, och blev inte bättre efter den varit och spänt om tyget. Kommer alldrig att sätta min fot i denna möbel firma. Leif. Läs mer
  • Jenny B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en soffa. Proffsigt och bra info om olika val ang sofforna. Jag visste precis vad jag valde mellan!
    Fick den levererad och monterad av mycket snabba och kund inriktade killar!
    Jag är supernöjd med mitt köp från början till slut!
    Tack så mycket, rekommenderar Er till mina vänner. Läs mer
  • Christian J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte en fåtölj. Jag fick ett bra bemötande. Jag är inte helt nöjd med fåtöljen eftersom den undre delen av ryggstödet går ut rätt mycket och är hårt. Det gör fåtöljen något obekväm. Sådant är dock svårt att veta genom att bara provsitta en kort stund, det upptäcker man först när man har suttit ett tag så jag tycker inte att jag kan anklaga Blomsterbergs för att just den här modellen inte passar mig. Läs mer
  • Lars B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en soffa ,trevlig försäljare. Dottern beställde och hämta den. Allt fungera bra. Läs mer
  • Jan J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte matrumsmöbler men blev missnöjda med stolarna. Efter lite diskussion och förhandling fick vi byta mot andra stolar som passade oss bättre. Blomsterbergs var väldigt tillmötesgående. Handlar gärna där igen. Läs mer
  • Lennart S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Inköpt 2 st skinnfåtöljer med fotpall. När vi hade fått dom hemlevererade upptäkte vi en defekt på en , anmälde detta , fick en ny hemlevererad . Bra bemötande trevlig personal . Lennart Läs mer
  • Kerstin M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    möbler. Mycket trevlig personal.Förhandla till sig lite rabatt alltid trevligt. Allt toppen utom att leveransen kom lite senare än utlovats. Läs mer
  • Ronny P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte både sängar och fåtöljer på Blomsterbergs. Sängarna i Lund och fåtöljerna i Eslöv. Snabba leveranser och fin service. Bättre än väntat. Fullt nöjd. Läs mer
  • Eva H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Sista kontakten jag hade med företaget var tidigare i år när en hos er inköpt Hjort-Knudsenstol hade gått sönder i ryggreglageinställningen. Blev perfekt lagad till hyfsat pris!
    Har tidigare köpt soffor av företaget och som jag varit mycket nöjd med. Även min pappa brukade handla möbler hos er.
    Får alltid ett mycket gott bemötande i kontakterna med er.
    Med vänlig hälsning
    Eva (Plym Forshell) Harrysson Läs mer
  • Dan A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en hatthylla.
    Mycket trevlig och kunnig personal
    Priserna på möblera ligger i mitt tycke, lite för högt för att passa mig. Läs mer
  • Anita S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Soffgrupp och bord.
    Trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar. Fick bra
    service.
    Handlar gärna där igen. Läs mer
  • Johan P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Tänkte köpa en bokhylla men det var oklarheter kring katalog och verklighet så det blev ingen affär. Läs mer
  • Pavlina F skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte en bäddsoffa ,jag blev vellbemöt och fick min vara i tid.Jag har handlat flera möbler från er som är mycket bra kvalité och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Anne-marie L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte ett soffbord. Stor hjälpsamhet och mycket trevligt bemötande. Egentligen hade jag tänkt köpa något annat, men det hade inte blivit så bra.När jag i stället hittade ett soffbord som precis motsvarade mina önskningar slog jag genast till.
    Jag fick stor hjälp med att hantera köpet och att få varan hem till mig. Bordet passar perfekt hemma hos mig. Mycket nöjd med köpet och bemötandet. Läs mer
  • Barbro S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte ett matbord. Levererades som utlovat, både rätt dag och tid. Trevlig och tillmötesgående personal såväl i butiken som de som levererade. Läs mer
  • Lena N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    bokhylla bord soffa
    jag köper alla mina möbler där
    alltid trevligt bemött och hjälpsamma

en bra affär där man kan rådfråga och få hjälp och stötta och få möbler hemkört och monterade Läs mer
  • Gunnar S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande med personlig service Läs mer
  • Ildiko W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag har köpt en soffa som visade sig hade fel på stoppningen efter 6 månader. Då kontaktade jag med Blomsterbergs och de utan strul, bytte ut stoppningen i hela soffan. Ca 6 månader senare fick vi samma problem. Då företaget erbjöd mig att byta soffa. Hittat en annan variant som vi fick beställa från fabriken. Vi är mycket nöjda, med den nya soffan, samt med Blomsterbergs hantering av problemet. Vi rekommenderar företaget till alla med gott samvete.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Alf K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte en hörnsoffa och fick bra service o hjälp när vi skulle välja tyg.Fri frakt hem och dom tog med den gamle soffan. Vi är mycket nöjda av vårt val av soffa och kommer åter när vi har behovet av nya möbler. Läs mer
  • Karin O skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevlig affär. Bra ut utbud och trevlig personal. Läs mer
  • Rosmari E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Gjort inköp av soffa nu senast , har köpt de flesta möbler vi har i hemmet .
    Mycket bra service och supertrevlig personal Läs mer
  • Ingvar N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Sängen är skön att sova i. Var ute efter en högre säng för att det skulle vara lättare att resa sig upp ur den, men den är kanske några cm för hög då den som använder den är 165 cm och 85 år. Läs mer
  • Dennis J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Kan ibland bli mycket lång väntetid att få hjälp. Läs mer
  • Margareta O skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Fick vänta länge på rätt personal. Läs mer
  • Anders T skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt var till belåtenhet, bra bemötande och bra service Läs mer
  • Anette P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte matsalsmöbler . Det kunde varit bättre fick leta efter personal de stod vid kassan och jag var i andra delen, väntade men fick gå ner och hämta personal. Fick bra hjälp när jag skulle hämta möblerna. Läs mer
  • Marianne L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Nöjd med bemötandet i butik. Leveransen av möblerna kom på utsatt tid.Allting perfekt! Helt nöjd! Läs mer
  • Christine B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en soffa. Fick jättebra hjälp när vi skulle bygga ihop vad som skulle köpas. Det var inte första o inte sista gången jag kör från Malmö till Eslöv när jag ska köpa möbler. Läs mer
  • Kristina B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi köpte en säng och fick bra råd om liggkomfort som vi hade nytta av och som avgjorde val av säng. Läs mer
  • Annika M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Min upplevelse hos Blomsterbergs möbler har enbart varit bra
    Trevligt bemötande och snabb behandling på min beställning och hjälpsamma vid avhämtningen Läs mer
  • Ann-christin N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Här köpt sängar där och behövt byta dom för dom har inte hållt. Var svårt att få nya av dom. Köpte köksbord och stolar. Stolarna gick i sönder och jag fick betala 2000 kr i mellan på nya stolar. Inte alls godtagbar. Vissa personal är trevliga. Läs mer
    2018-10-17 Johan U svarar Ann-christin N
    Hej Ann-Christin!
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd med dina köp hos oss. Sängen du inte varit nöjd med kan jag inte få fram någon dokumentation om. Kan vara att den är köpt före 2011. Med anledning av att stolarna var 4 år gamla gäller tyvärr inte någon garanti för dessa. Vi erbjöd dig att få köpa nya stolar till ett kraftigt reducerat pris. Kontakta mig gärna ifall något fortfarande är oklart.
    Hälsningar

Johan Ungesson
  • Birgitta J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte 2 fåtöljer som jag är mindre nöjd med. Men fick ett trevligt bemötande! Läs mer
    2018-10-17 Johan U svarar Birgitta J
    Hej Birgitta!
    Kontakta mig gärna så att vi kan klara ut vad du är mindre nöjd med.

Hälsningar
    Johan Ungesson
  • Sara H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte soffa och fåtölj. Bra bemötande i butik, perfekt kontakt med leverantörer och trevligt bemötande vid leverans. Mycket nöjda med produkterna. Läs mer
  • Lena P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köp av en soffgrupp. Jag blev väl bemött och fick bra information. Företaget levde upp till mina förväntningar. Som helhet är jag mycket nöjd av mitt inköp. Läs mer
  • Johan B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpt soffa, funka bra med hemleverans. Kom tidigare än utsatt datum:)
    Trevligt bemötande! Läs mer
  • Lars O skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en säng via telkontakt. Fick jättebra hjälp och råd. Leverans och betalning hur smidigt som helst. Helt över mina förväntningar. Helt enkelt toppen. Läs mer
  • Helena A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Matsalsmöblemang med hemleverans. Alla var vänliga i bemötandet och mycket trevliga. Läs mer
  • Berith G skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Senast köpte jag soffa och fåtölj, och som alltid mycket bra bemött. Fantastisk bra service, har köpt de flesta av mina möbler där.
    Jag kommer att fortsätta köpa möbler där. Läs mer
  • Lennart H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en soffa. Trevligt och bra bemötande vid beställning. Leveransen blev längre än planering,ca 4 veckor,Fick bra info varför det blev så.Bra hemleverans! Läs mer
  • Carl N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Säng och matrumsmöbel. Alltid vänligt bemött. Företaget levde absolut upp till förväntningarna. Mycket trevlig personal Läs mer
  • Susanne H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en säng åt min son. Mycket prisvärd och bra kvalité. Trevligt bemötande av kunnig personal.
    Allt gått smidigt!
    Med andra ord, mycket nöjd över mitt köp! Läs mer
  • Bengt G skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Alltid kundmedveten alltid högsta kvalitet till rimliga priser.
    Ett brett sortiment även för äldre personer inte enbart trendmöbler. Läs mer
  • Janet W
    Janet W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en bäddsoffa som jag är så nöjd med. Service vid köpet, killarna som levererade soffan var in den och satte den på plats, tog allt emballage med sig vilket jag uppskattade jättemycket.
    En liten fläck på tyget ersattes snabbt med nytt där de kom hem och bytte detta. Helt fantastisk service med tanke på att kunden idag får fixa det mesta själv. Berättar om er för alla som vill höra på! Läs mer
  • Bengt S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Soffa, bord och byrå. Diskret och kunnig säljare. Hemleverans efter överenskommelse. Läs mer
  • Emil N
    Emil N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande, bra vägledning vad det gäller utseendet på möblerna man väljer Läs mer
  • Göran P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag köpte en säng. Trevlig och hjälpsam personal både i butiken och på varuutlämningen/lägret.
    Även mycket nöjd med sängen. Läs mer
  • Per D skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Började med ett vänligt telefonsamtal , avtalade tid för att komma och titta på varan . Fick bra rekommendation samt erbjöds fri leverans utan kostnad . Vi är helnöjda med både företaget och varan . Läs mer
  • Bo A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en bäddsoffa.

Ett väl bemötande.

Var lite svårt att hitta affären vid första besöket.
    Det stod ej Blomsterbergs eller så såg jag ej namnet.
    Däremot stod det M. Läs mer
  • Marianne S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köpte en säng. Den levererades helt perfekt. Personalen var mycket trevlig! Läs mer
  • Alf B
    Alf B skrev om Blomsterbergs Möbler AB