Alla kategorier Möbler Skåne Eslöv Blomsterbergs Möbler AB

Blomsterbergs Möbler AB

Södergatan 11, 241 30 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Möbler!

Tre generationer Blomsterberg har nu hunnit ta sig an bolaget och vi har samlat på oss mycket kunskap och erfarenhet genom åren, det gör att vi kan ge kloka råd och hjälpa dig i möbelköpet.

Vi tycker att det ska vara enkelt att köpa möbler, varför vi erbjuder service och extratjänster kring ditt möbelköp. Köper du stora möbler kör vi t.ex. iväg dina gamla vid leveransen till självkostnadspris - smidigt och enkelt för dig!

Du hittar vår butik centralt i Eslöv, mitt i Skåne. Oavsett om du letar efter en mindre inredningsdetalj eller vill ha en ny soffgrupp hjälper vi dig gärna!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 44 kunder tycker om Blomsterbergs Möbler AB

• Bo E
    Bo E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi är mycket nöjda.
    Har köpt, bokhylla, soffor, fåtöljer och en bäddsoffa.
    Allt har fungerat till belåtenhet, punktliga leveranser.
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bemötandet var utmärkt. När jag väl handlat varan så upptäckte jag sprickor (som min vara ej har, men det gör att jag är lite bekymrad över att längre fram få samma skador.
  • Krister H
    Krister H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket bra .................................
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Stort utbud framförallt på sängar och helt okej service !
  • Solveig I
    Solveig I skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Köp av säng fungerade utmärkt från prestanda info till leverans i min bostad
    Fel ben på sängen åtgärdades på ett bra sätt genom att montör kom hem och bytte sängbenen.
    annat tillfälle
    sökte sittmöbel "pallar" föreslogs någon specialvariant som man skulle kolla om leverantören kunde fixa. Återkom inte.
  • Sune A
    Sune A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    mycket bra, trevligt bemötande
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bästa möbelaffären! Personlig service och bra bemötande. Rekommenderas!
  • Arne F
    Arne F skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande och mycket serviceinriktade.
    När vi inte kunde bestämma oss för vilken Tv-bänk vi ville ha, fick vi hit båda två för att lättare kunna se vilken som passade oss.
  • Ralph A
    Ralph A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt och bra bemötande. Bra smakråd.
  • Maria N
    Maria N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Flyttade till ny lägenhet och började om med helt tomt hem. Fick utmärkt hjälp med alla frågor och även om det "bara blev två mattor och ett satsbord" i slutändan upplevde jag stor service hela vägen.
  • Frans N
    Frans N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra med dansk design och hemkörning.
  • Anita M
    Anita M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Blev mycket väl omhändertagen, god service och möblerna hemkörda!👍
  • Siw A
    Siw A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Hej
    Jag och några av mina vänner hade glädjen att bli hjälpta av en tjej som heter Ingrid som jobbar i Er butik på Center Syd.
    Fantastiskt kunnig och fin hjälp som Vi fick av Henne (En toppen tjej)
  • Aba S
    Aba S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mycket bra och snabb service samt bra produkter!
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi blev väl bemötta i butiken och leveransen fungerade perfekt.
  • Leif H
    Leif H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande. Ägaren är mycket trevlig som tar sig tid när man inte är nöjd.
  • Lena K
    Lena K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Mkt bra. Förutom dålig info/ missuppfattning om räntefritt vid betalning 2 ggr, blev ändå extra kostnad
  • Anders B
    Anders B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande och snabb service.
  • Olle E
    Olle E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service vid affärsbesöket. Kunnig och trevlig personal.
  • Christina E
    Christina E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Hej, ja vilket äventyr! Vi beställde en hörnsoffa i höstas. Leverans före jul,v 48. Ingen bekräftelse kom, efter 3v ringde vi, DÅ fick vi veta att tyget var slut, välj nytt eller vänta 7 v när tyget fanns!!!!!! Sen fick vi frågan om armstöd, ben o hörn??? Hur var beställningen gjord från början kan man undra. Ja ja soffan kom v 3 ( julen firades utan ) Nöjda med både soffa o tyg, leverans o montering!! Senare tittade vi på matta. Hittade en vi tyckte om, men för liten. " finns den i fler st" ??? Nej tror inte det, blev svaret. Fick mattan hem på prov, utan att lämna någon uppgift om vår identitet, när mattan skulle lämnas eller vad som gällde om vi behöll den. När vi kom hem vände vi på prislappen, där stod i vilka olika st mattan fanns. Efter en v lämnade vi mattan, " vilket namn står den på, så jag kan stryka er" frågade såklart expediten o blev lite förvånad när vi fått matran utan id koll. Den kunde vi behålli, ingen visste var den fanns. Vi beställde en i rätt st på nätet, vågade inte lita på att vi fått den i rimlig tid annars. Ja man undrar, vet vissa att dom kobbar i möbelaffär?? Vi har det snyggt nu, men många v försenat. Hade varit trevligt med någon kompensation efter alla v väntan.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service och information vid leverans.
  • Linn H
    Linn H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra och snabb service, tyget var top notch på mina soffor! Mycket nöjd!
  • Inger L
    Inger L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag var nöjd med tillmötesgåendet i affãren. Mina inköp blev mycket bra. Jag trivs med mina möbler. Jag kan mycket väl tänka mig att återkomma. MVH Inger Lindstrõm
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Har bra service, bemötande och kvalitet.
  • Nevada K
    Nevada K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Varmt rekommenderar,bästa möbel affär i stan, vänliga säljare,duktiga möbler kännare och det bästa möbler.Jätte nöjd och tack ska ni ha!!!
  • Jan M
    Jan M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevlig och kunnigt bemötande av personalen. Hem-
    körningen fungerade perfekt. Har inget negativt att säga!
  • Mona G
    Mona G skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande,obesvärade, kan skaffa hem det mesta som ej finns i butik , fri hemkörning, bra kvalité , uppdaterade med trender, inga överpriser.
    Med andra ord supernöjd
    OCH DOM FINNS I ESLÖV !
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra bemötande och kunnig personal. Bra personal som levererade soffgruppen. Här kan vi handla flera gånger i framtiden.
  • Ewa M
    Ewa M skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Butikspersonalen var mycket tillmötesgående.
    De som körde ut möblerna var dock inte dito.
  • Göran A
    Göran A skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Kundmottagandet bra, butiken är lätt tillgänglig.
  • Ann-margret S
    Ann-margret S skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Utmärkt och bra service. Kompletterande beställning utfördes utan handpenning.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Möblerna har kvalitete. Men personalen glömmer ibland att beställa varor man kommit överens om. Det brukar ordna sig. Man får bara vänta lite på varorna.
  • Karl-gustav K
    Karl-gustav K skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Allt till belåtenhet.Leveransen klaffade perfekt.
  • Ann-louise H
    Ann-louise H skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Fick fantastisk hjälp av Inga-lille 😄 Är väldigt nöjda med vår soffa
  • Jill F
    Jill F skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Trevligt bemötande och god service
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service,vill lösa kundens problem
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vänlig personal. Lite dålig reklam tycker jag
  • Filippi F
    Filippi F skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Jag och min fru hade länge letat efter en hörnsoffa och vi blev väldigt förtjusta i en svart läder soffa i Eslöv och vi bestämde oss nästan på studs och beställde det och vi har inte ångrat det för vi trivs väldigt bra med soffan. personalen upplevde som hjälpsam och trävligt.
    MVH Franco Filippi
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Kvalitetsmöbler till bra priser. Hjälpsam och vänlig personal.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Ger bra råd och personlig service!
    Vi tittade runt hos olika möbelhandlare efter en ny soffa. Beslutet var vi skulle handla den blev ganska enkelt med det bemötandet och den proffsiga personliga servicen vi fick hos Blomsterbergs. Även leveransen gick som en dans. Kan rekommenderas starkt!
  • Christian W
    Christian W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi behövde nya sängar och fick hjälp med att välja rätt för oss och som dessutom var billigare än vad vi räknat med. Plus för fri hemleverans som kom veckan efter. Kan inte annat än varmt rekommendera Blomsterbergs.
  • Mikaela
    Mikaela skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Riktigt missnöjda med en soffa, skrev ett långt mail med förklaringar exakt vad som vi var missnöjda med och bifogade även bilder där man tydligt ser alla dess defekter av en halvårs användande utav TVÅ personer;s.
    Får till svar "aldrig kul när man är missnöjd med ett köp,, vi har beställt nya innerkuddar och hör av oss när dom kommer" ....
    Seriöst.. är det här service? Soffan blev dessutom felmonterad vilket resulterat i att underredet är skadat och eftersom att vi är missnöjda med kvalitén och hållbarhet och dom inte tänker ge oss ny/återbetala oss så ska vi försöka sälja den för att ha råd att köpa en ny soffa vi kan bli nöjda med. Men dessa smådefekter kommer dra ner på priset rejält så är det värt det? För en soffa man pröjsat 16.000:- för ska man väl kunna ha länge en 6månader??

Vem fan nöjer sig med nya kuddar när hela jävla soffan har sämre kvalite än LÅGPRIS-möbler, detta handlar inte bara om hållbarheten på dynorna utan hela soffa känns allmänt billig och ger ifrån sig knarrande.
    Hade jag vetat detta hade jag kunnat köpa en Ikeasoffa för 14.000:- mindre.

Nej blomsterbergs.. bättre service förväntade vi oss, vi kommer inte återkomma, iallafall inte såvida ni tycker att nya innerkuddar duger för en bra kundservice!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Om jag vetat att jag ska förvänta mig att behöva sandpappra bort smuts, laga beslag, putsa glasrutor, tvätta bort damm och stå ut med enstaka slagmärken, så hade jag aldrig köpt mitt vitrinskåp på Blomsterbergs. Ovanstående var dessutom vad jag erhöll i utbyte vid reklamation av ett vitrinskåp som var ännu värre däran. Deras kvalitetsstandard är uppenbarligen mycket lägre än någon annan möbelfirma jag tidigare vänt mig till.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service och vänligt bemötande! Hade bra och ärliga svar på alla mina frågor ! Priserna är väldigt bra mycke bättre än när man kolla tyssels i anderslöv som tog 8000kr mer för samma soffa
    vi köpte vår på blomsterbergs å fick den hemkörd gratis oxå det kallar jag service !

Södergatan 11, 241 30 Eslöv