Alla kategorier Mattor Skåne Eslöv Blomsterbergs Möbler AB

Södergatan 11, 241 30 Eslöv — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Blomsterbergs Möbler AB

• Ulla L
    Ulla L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Kvalitetsmöbler till bra priser. Hjälpsam och vänlig personal.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Ger bra råd och personlig service!
    Vi tittade runt hos olika möbelhandlare efter en ny soffa. Beslutet var vi skulle handla den blev ganska enkelt med det bemötandet och den proffsiga personliga servicen vi fick hos Blomsterbergs. Även leveransen gick som en dans. Kan rekommenderas starkt!
  • Christian W
    Christian W skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Vi behövde nya sängar och fick hjälp med att välja rätt för oss och som dessutom var billigare än vad vi räknat med. Plus för fri hemleverans som kom veckan efter. Kan inte annat än varmt rekommendera Blomsterbergs.
  • Mikaela
    Mikaela skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Riktigt missnöjda med en soffa, skrev ett långt mail med förklaringar exakt vad som vi var missnöjda med och bifogade även bilder där man tydligt ser alla dess defekter av en halvårs användande utav TVÅ personer;s.
    Får till svar "aldrig kul när man är missnöjd med ett köp,, vi har beställt nya innerkuddar och hör av oss när dom kommer" ....
    Seriöst.. är det här service? Soffan blev dessutom felmonterad vilket resulterat i att underredet är skadat och eftersom att vi är missnöjda med kvalitén och hållbarhet och dom inte tänker ge oss ny/återbetala oss så ska vi försöka sälja den för att ha råd att köpa en ny soffa vi kan bli nöjda med. Men dessa smådefekter kommer dra ner på priset rejält så är det värt det? För en soffa man pröjsat 16.000:- för ska man väl kunna ha länge en 6månader??

Vem fan nöjer sig med nya kuddar när hela jävla soffan har sämre kvalite än LÅGPRIS-möbler, detta handlar inte bara om hållbarheten på dynorna utan hela soffa känns allmänt billig och ger ifrån sig knarrande.
    Hade jag vetat detta hade jag kunnat köpa en Ikeasoffa för 14.000:- mindre.

Nej blomsterbergs.. bättre service förväntade vi oss, vi kommer inte återkomma, iallafall inte såvida ni tycker att nya innerkuddar duger för en bra kundservice!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Om jag vetat att jag ska förvänta mig att behöva sandpappra bort smuts, laga beslag, putsa glasrutor, tvätta bort damm och stå ut med enstaka slagmärken, så hade jag aldrig köpt mitt vitrinskåp på Blomsterbergs. Ovanstående var dessutom vad jag erhöll i utbyte vid reklamation av ett vitrinskåp som var ännu värre däran. Deras kvalitetsstandard är uppenbarligen mycket lägre än någon annan möbelfirma jag tidigare vänt mig till.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Blomsterbergs Möbler AB
    Bra service och vänligt bemötande! Hade bra och ärliga svar på alla mina frågor ! Priserna är väldigt bra mycke bättre än när man kolla tyssels i anderslöv som tog 8000kr mer för samma soffa
    vi köpte vår på blomsterbergs å fick den hemkörd gratis oxå det kallar jag service !

Södergatan 11, 241 30 Eslöv