Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Ängelholm! Sedan 1926 har vi fått människor att sova bättre. Vi säljer allt från Sängar till sängkläder och kuddar! Du är alltid välkommen att boka tid med någon av våra sängexperter för en sängprovning. Vi säljer endast skandinaviska sängar och några av de märken vi säljer är Hästens,...

292 omdömen om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Conny E
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Sämsta möjliga betyg, sängen höll inte måttet och försäljaren/ ägaren ville sälja ny till rabatterat pris

Markus A
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Bra bemötande, god service. Skön säng

Else J
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Vi blev bra bemötta när vi kom och fick den hjälp vi behövde.

Lars O
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Jensen ställbar dubbelsäng. Bra service i affären. Förväntningarna uppfyllda. Sen leverans utifrån vad som meddelades i affären. Sammanfattningsvis nöjd

Staffan B
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Bra o trevligt bemötande. Vi köpte sängbottnar och bäddmadrasser Sköna att ligga i, dock är bäddmadrasserna ”sladdriga” håller inte formen lakanet lossar från kanterna och flyter omkring. Mvh Birgitta o Staffan Bjervik

Catharina S
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte en dubbelsäng och fick den hemlevererad. Killarna bar in allt och monterade den i sovrummet. Toppen, för det gör inte alla längre pga Corona. Proffsig hjälp i butiken och blev väldigt nöjd med mitt val. Rekommenderar butiken till andra. Tack!

Anette S
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Bra service kunnig säljare, tog god tid på sig för att hjälpa oss. Förklarade sängarnas för och nackdelar. Bra med hemleverans samt att dom tog med sig den gamla sängen med sig.

Tobias A
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Vi köpte en dubbelsäng. Den blev tyvärr lite försenad, men fick fin kompensation utan problem för det. Riktigt bra service redan där. Den ena madrassen som var Fast kändes dock fortfarande för hård efter flera månader, och vi kontaktade då butiken igen för att se om det gick att göra något. Vi fick byta ut den Fasta mot Medium som fanns som utställning i butiken utan några som helst problem. Vilken service utöver det vanliga! Tack! Rekommenderas verkligen.

Nina S
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Efter brsök i många olika butiker köpte vi ställbara Ekens sängar på Blomsterbergs. Vi fick all hjälp vi kunde tänka oss och samtidigt gott om tid att testa i lugn och ro. Sängen kom I utlovad tid och vi är jättenöjda!

Bo S

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Karin J
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Har köpt en säng . Blev mkt nöjd och sover mkt gott. Ett mkt trevligt bemötande och professionell hjälp hela vägen. Leveransen kom på utsatt tid och mkt bra hjälp där oxå. Mycket bra betyg till alla inblandade.

Inga Lil S
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Min man köpte en säng och bäddmadrass som ännu ej lev. Mycket trevligt bemötande och kunnig personal

Ronny C
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Mycket trevlig person som var säljare i butiken.

Tage J
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Vi köpte sängar.Personalen var trevliga och vi blev vänligt bemött.

Monica L
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Ett mycket trevligt bemötande! Professionell genomgång av alla alternativ! Ett bra pris och leverans i tid med duktiga montörer! Vi sover väldigt gott! 🤗🤗

Anthony L
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Very comfortable to sleep and the size of the bed 🛌 is reasonably big.

Zijad H

OK................... ... .

Yvonne E
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Lyxigaste (och dyraste) sängarna av dem alla! Lyxigaste bäddmadrasserna likaså. Kunglig feeling och prinsessan-på-ärten-vibbar!!! Vill ligga kvar hur länge som helst. Och professionell demo utan fjäsk, i butiken. Tack!

Anders K
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte en dubbelsäng. Mycket bra bemötande. Bästa sängen någonsin. Extremt nöjd!

Sven Ingmar O
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Maranga säng köptes i Ängelholm väldigt bra o service minded Bemötande av mycket trevlig säljare. Över förväntningarna. O leverans till Göteborg. Nu Sover Jag Riktigt Gott. Och Är Jätte Tacksam

Johanna W
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Bra bemötande vid köp av ny säng. Rekommenderas!

Gunnar Å
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Dubbelsäng, täcke, kuddar, lakan, påslakan. Vi blev bemötta på ett trevligt sätt. Förväntningarna var bra. Bra affär.

Christel L
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Vi blev väl bemötta när vi kom in i affären

Berit E
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Hej! Vi köpte jensens ställbar dubbelsäng. Vi fick prova olika modeller och provligga själva och med hjälp av personalen. De visa olika kuddar, täcke och bäddunderlägg i lagom tempo. Vi hade ej så stora förväntningar och blev väl bemöta. Stor kunnighet och vänlighet. Allt blev till belåtenhet. Betalning med Santander funkar bra.

Sten H
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Väldigt nöjd med bemötandet i butiken och mycket nöjd med sängarna som jag köpt.

Peder M

Hittade sängen Bra säljare Hyfsat pris Slog till

Gösta J

Hilding dubbelsäng, Helmut OK bemötande Lite dyr sängen

Jeannette S
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte en säng, fick bra servis och svar på mina frågor, mkt nöjd.

Mia N
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Två sköna Sängar! Bra bemötande av personalen i butiken! Bra information! Bra leverans - även om leneranstiden drog ut. Alla glada och vi sover gott! Tack och på återseende! Mia o Claes Nordmark

Viviann N
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Var med en kompis o köpte säng eftersom jag har varit hos er tidigare o handlar rekommendera jag henne att gå till er affär.Har alltid blivet väl bemöt av en trevlig o kunnig personal.

Liselotte A
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte resårbotten+bäddmadrass. Hemleverens. Bra bemötande i butiken i Ängelholm. Produkter bra som förväntat.

Hans Gunnar B

BRA sängar. CarpeDiem Bra bemötande i butiken👍

Tomas T
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Dubbelsäng Carpedium. Proffsigt bemötande. Inga speciella förväntningar. Leveransen skedde enligt avtal.

Fredd J
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Jag köpte en fåtölj Willner som blev levererad i februari 2020.Bemötandet i butiken är det lnget att klaga på. När jag reklamerade fåtöljen började problemen, tydligen finns det ingen fungerade fungerade avdelning för garanti ärenden, ingen tog ansvar för mitt ärende jag blev bollaad hit dit. Fortfarande är inte mitt ärende avslutar, jag blev lovad en ny fåtölj som inte kommit ännu. Mot Anette i butiken har jag inget att klaga på.

Birgitta H
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Vi fick mycket god hjälp med att köpa vår säng. Anette var väldigt trevlig och professionell. Vår upplevelse var över förväntan. Sängen levererades i tid och vi fick hjälp även med sängkläder.

Ingela K

Vi köpte två sängar. Nöjda med servicen. Fick vänta 1 1/2 vecka på leverans

Thomas P
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Dubbelsäng Mycket gott bemötande Hitta en bra och prisvärd säng vilket lyckades. Bra urval, ok priser, plus för att hemtransport och montering ingick. Både jag och hustrun rek. Blomsterbergs Vi är mkt nöjda!

Karl Erik P
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Jag har köpt säng och jag är mycket nöjd med mitt köp . Fin kvalitet på sängen och jag blev trevligt bemött av Blomsterbergs sängar!

Viktoria J
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte en riktigt bra säng. Blev väl bemött och snabb och bra leverans av den nya sängen då även de gamla sängarna togs med! utmärkt!

Bengt S
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte två Ekens sängar med leverans den 1juli. Kundkontakt och leverans väldigt professionellt. Uppgjort avtal följdes till punkt och pricka. Om vi skulle behöva något mer som Bomsterbergs säljer är de ett förstahandsval och en affär som vi gärna rekommenderar till andra.

Maj H
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Vi blev väl bemötta och det av Killen som jag tror är platschef i Ängelholm. Leveransen kom som vi hade bestämt! Inget att klaga på. Vi köpte en Carpe Diem dubbelsäng, den är riktigt skön men då man sätter sig på den så ” knarrar ” den och det tycker jag är störande för en så dyr och fin säng .

Anna L
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte en kontinentalsäng, fick bra hjälp i affären med råd o tips. Smidigt med hemleverans o att de tog vår gamla säng. Sängen är skön och känns lyxig, och vi är väldigt nöjda med vårt köp.

Lars L
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Bra snabb service trevlig personal Lätttillgängligt

Majvor W
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte två sängar plus sänggavel, duktig och trevlig försäljare, så bra service att ni tog de gamla sängarna.Har bara positivt att säga om det hela.

Jens L
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Mycket bra service och kunnighet. Vi blev väldigt nöjda med vårt köp som dessutom var till sänkt paketpris.

Christina D
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Köpte dubbelsäng från Jensen, är väldigt nöjda. Mjuka och sköna med ett snyggt grått tyg. Blev bra bemötta i butiken. Leveransen funkade oxå mkt bra och att vi fick sängarna uppackade och ihopsatta samt slapp ta hand om emballaget.

Henrik T

Sängköpet Bra bemötande snabb leverans

Sandra H
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Hjälpsam och kunnig personal. Nu sover vi gott om nätterna!

Kenneth L
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Vi köpte ställbara sängar av märket carpe diem, Särö. Vi blev väl bemötta och efter att vi besökt konkurrerande affärer återvände vi till Blomsterbergs i Ängelholm. De levererade sängarna och tog med de gamla på återresan. Professionell hantering från början till slut. Vi är mycket nöjda med produkten.

Anders T
Skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Bra service i butiken och vid leverans. Perfekt att vi kunde skicka med de gamla sängarna till återvinnigsanläggning.