Alla kategorier Kemtvätt Stockholms län Sollentuna Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Sollentunavägen 163B, 191 47 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

• Parma  T
    Parma T skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
    Så hemskt otrevlig & arg gubbe! Ställde frågan om hur de lagar fodret på en skinnjacka som jag hade med mig? Han blev arg och sa att jag får gå därifrån och söka någon annan!!! Har aldrig varit med om ett sådant bemötande någon annan stans... gå inte dit!!
  • Elin
    Elin skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
    dålig service, skilde sig mycket mellan det pris vi kom överrens om samt det slutliga priset
  • missnöjd k
    missnöjd k skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
    Varning!!
    Jag lämnade in en matta som blev totalförstörd. Ägaren vägrar att ta något som helst ansvar, och är extremt otrevlig. Det går inte att rädda mattan men jag kan åtminstone varna er andra. Gå INTE hit!!
  • Karin P
    Karin P skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
    OBS! Detta är ingen auktoriserad kemtvätt!!! Det blev en dyrköpt erfarenhet för mig.
    De följer inte instruktioner i plagget när de tvättar vilket resulterade i förstört plagg för min del.
    Otrevlig och dryg personal som inte vill ta ansvar och absolut inte ersätta. Blir nu anmälan till allmänna reklamationsnämnden istället.
  • teodor b
    teodor b skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
    Otrevlig och dryg ägare. Vill du ha något mer än standardtvätt eller de enklaste skrädderitjänsterna ska du inte gå hit. Här finns ingen servicevilja..
  • teodor b
    teodor b skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
  • Tiffany M
    Tiffany M skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
    Jag har varit där ett par gånger och lämnat in dyra festklänningar som endast går att kemtvätta och fått väldigt fina resultat. Personalen var väldigt trevliga!

Rekommenderar Blondies kemtvätt!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
    Har varit förbi där ett antal gånger, måste säga att det är den bästa kemtvätten som finns och det menar jag verkligen!
    Lämnade in min frus klänning på två ställen innan, där dem på ena stället påstod att de inte fick bort fläcken med de medlet dem använde, vilket låter konstigt. Fast på kemtvätten i sollentuna så fick dem bort fläcken helt och hållet.
    Rekommenderas varmt!

Bra service
    Bra resultat

Tack!
  • Erik J
    Erik J skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB
    Väldigt otrevliga. Min kemtvätt var lika smutsig innan som efter "påståd" kemtvättningen. Kommer aldrig komma tillbaka. GÅ INTE DIT

Sollentunavägen 163B, 191 47 Sollentuna