Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Blue Fox AB

Gamla Brogatan 27, 111 20 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Blue Fox AB

• Marina K
    Marina K skrev om Blue Fox AB
    Riktigt sköna kläder för oss som gillar svart, svart och svart! :)
  • Christopher D
    Christopher D skrev om Blue Fox AB
    Roliga grejer, och ruggigt bra musik i butiken (bitvis). man kan hitta några riktiga pärlor här inne och personalen har nog sett/hört det mesta vid det här laget. Mina asdumma frågor (som jag ställde av en konstig anledning) svarades utan att fråga vad jag skulle med de limegröna tightsen till mina håriga ben till haha!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Blue Fox AB
    Väldigt sjysst ställe om man vill ha nice saker
  • Nils G
    Nils G skrev om Blue Fox AB
    Själv handlar jag på chock när jag är i göteborg så jag tackar för infon från tidigare rekomendation! Jag handlar inte hela min garderob på Blue fox, däremot är det perfekt för att kitta till den där extra touchen på garderoben.
    stort pluss för skön personal som hjälper till precis så mycket man vill.
  • Ami H
    Ami H skrev om Blue Fox AB
    Här stockholms svar på Malmös och Göteborgs Shock. Är du punkare, gothare eller bara en vanlig Kalle som har en vurm för det mera spektakulära?
    Här hittar du de coola kläderna, de häftiga bandmärkena, nitbälten och armband OCH hårfärgen! (det var hårfärgen som fick mig dit första gången)
    Detta finns här även när det är ute bland Svenssons och HM har slutat sälja det!
    Att det bara blir en trea beror på den extremt ocoola personalen som tror att de bara "dööööööööööör" när någon äldre än 22 går in genom dörren!

Gamla Brogatan 27, 111 20 Stockholm