Blue Fox AB

4.1

7 omdömen om Blue Fox AB

THEO N
Skrev om Blue Fox AB

JAG ÄLSKAR ER!!! om jag fick välja en butik att jobba på skulle det 99% vara här. efter sexleksaksbutiken ofc.....🙄

Isaac Friman
Skrev om Blue Fox AB

Underbar personal, mysig stämning o det ger en livslusten på Tool tillbaka ;) <3

Marina K
Skrev om Blue Fox AB

Riktigt sköna kläder för oss som gillar svart, svart och svart! :)

THEO N gillar detta
Christopher D
Skrev om Blue Fox AB

Roliga grejer, och ruggigt bra musik i butiken (bitvis). man kan hitta några riktiga pärlor här inne och personalen har nog sett/hört det mesta vid det här laget. Mina asdumma frågor (som jag ställde av en konstig anledning) svarades utan att fråga vad jag skulle med de limegröna tightsen till mina håriga ben till haha!

Johanna H
Skrev om Blue Fox AB

Väldigt sjysst ställe om man vill ha nice saker

Nils G
Skrev om Blue Fox AB

Själv handlar jag på chock när jag är i göteborg så jag tackar för infon från tidigare rekomendation! Jag handlar inte hela min garderob på Blue fox, däremot är det perfekt för att kitta till den där extra touchen på garderoben. stort pluss för skön personal som hjälper till precis så mycket man vill.

Ami H
Skrev om Blue Fox AB

Här stockholms svar på Malmös och Göteborgs Shock. Är du punkare, gothare eller bara en vanlig Kalle som har en vurm för det mera spektakulära? Här hittar du de coola kläderna, de häftiga bandmärkena, nitbälten och armband OCH hårfärgen! (det var hårfärgen som fick mig dit första gången) Detta finns här även när det är ute bland Svenssons och HM har slutat sälja det! Att det bara blir en trea beror på den extremt ocoola personalen som tror att de bara "dööööööööööör" när någon äldre än 22 går in genom dörren!