Alla kategorier Byggkonsult Västra Götaland Göteborg BMI Besiktning & Värdering

Nedre Kvarnbergsgatan 14, 411 05 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om BMI Besiktning & Värdering

• Tina B
    Tina B skrev om BMI Besiktning & Värdering
    Inför vårt första husköp var vi väldigt angelägna om få en besiktningsman som vi kunde känna oss trygga med! Efter rekommendationer på nätet så valde vi till slut BMI besiktning och Bo M Idengren och vi blev nöjda långt över förväntan! Med på besiktningen var också säljarna,mäklaren och en vän som är byggnadsingenjör och de var alla imponerade över Bos arbete som var något utöver vad de upplevt tidigare! Bo är oerhört kunnig,förtroendeingivande och noggrann! Under hela besiktningen berättade han på en pedagogiskt sätt för oss lekmän om de brister som fanns,men även om vad som var bra med huset! Vi fick på ett lättsamt och humoristiskt sätt vara delaktiga och lära oss och få både tips för framtiden och historier bakåt i tiden av Bo! Snabb leverans av lättläst och utförligt protokoll med tillhörande foton kom först via e-post innan original med posten! Bo kollar även sådant som vanligtvis inte ingår tex el,rör,och till viss del skorsten mm,även användning av laser och värmekamera för att upptäcka fuktskador,kallras i väggar,därav det lite högre priset! Men värt det flera gånger om då vi nu känner oss helt trygga och har genomfört husköpet efter Bos uppgifter! Tack Bo för ett fantastiskt väl genomfört arbete och din varma,trevliga personlighet :)
    Tina och Jörgen,Göteborg Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om BMI Besiktning & Värdering
    Köpte en lägenhet i Borås nu i april och använde BMI för besiktningen. Jag gick med under hela besiktningen, som genomfördes på ett mer noggrant sätt än vad jag först hade trott.

Förutom att han kollade lägenheten, så tittade han också på vinden och i källaren. Jag fick också tips om hur vi eventuellt kan installera en tvättmaskin i lägenheten.

Känns tryggt att ha gått igenom lägenheten i lugn och ro med någon som kan.

Rekommenderar varmt BMI Besiktning som var både proffsig och engagerad under hela besiktningen. Läs mer

Bästa byggkonsulterna i Göteborg:

Christian Å Christian Å tycker: