Läs vad 10 kunder tycker om Body by Becca 2

• 2020-12-20
    Jag har tränat i många år med Rebecca och det har från första början varit över förväntan. Alltid roligt och omväxlande. Utmanande ibland men det ger resultat. Rebecca pushar en till nya nivåer-alltid positiv och uppmuntrande.
  • 2020-11-16
    Jag började träna med Rebecca under min andra graviditet och har fortsatt även efter, och hon är den absolut bästa PT jag tränat med. Efter jag börjat träna med Rebecca har jag betydligt bättre koll och kontroll över min kropp än jag någonsin haft tidigare. Rebecca är mycket professionell och kunnig (vet precis vilka styrkor och svagheter man har, och skapar en plan därefter) och samtidigt skapar hon en avslappnad atmosfär med mycket pepp så man ser alltid fram emot ett inbokat PT-pass!
    skrev om Body by Becca
  • 2020-11-13
    Får mycket energi och skönt avbrott i vardagen. Bra utbud med nya övningar men med ett övergripande upplägg som känns igen. Kommer fortsätta för alltid!
  • 2020-11-13
    Grym tränare med mycket kunskap som peppar och ser till kundens bästa. Bjuder alltid på stenhård träning och ett gott skratt!
  • 2020-11-13
    Jag kör Rebeccas uteträning i Humlegården!

Jag älskar utepassen, Rebecca kommer alltid med sån härlig energi och levererar alltid ett genomtänkt pass.
    Hon puschar och peppar och otrolig fokus på en hållbar stark kropp.

När jag går från hennes pass är jag alltid påfylld med massa ny energi och hoppas kylan dröjer länge så vi kan köra på!
  • 2020-11-12
    Jag har haft jättestor hjälp av Rebecca som tränade mig under hela min graviditet och nu även efter. Det känns tryggt att träna med Rebecca som har bra koll på hur jag ska använda min kropp under träning för att förebygga skador och stärka upp kroppen från grunden. Det hjälper också att hon kan läsa av en bra och känna in vilken nivå träningen ska ligga på varje gång. Jag kan verkligen rekommendera Rebecca som PT.
  • 2020-11-12
    Jag har köpt 10 st PT tillfällen och redan första gången jag träffade dig så kändes det så rätt. Du såg mina svagheter och styrkor, utmanar mig och får mig starkare vatje gång vi ses.
  • 2020-11-11
    Jag har tränat med Rebecca i snart 1 år, både själv samt dupass med vänner och kollegor. Rebecca är en helt fantastisk tränare som motiverar, coachar och peppar. Vi kör alltid varierande pass, inget är det andra likt. Jag verkligen älskar att träna med Rebecca och kan varmt rekommendera henne till alla, oavsett nivå.
    skrev om Body by Becca
  • 2020-11-10
    Jag har gått på PT-timmar för att bygga styrka för att förbättra min löpning.
    Rebecca är väldigt proffsig och väldigt duktig på pinpointa vad jag behövde för typ av träning.
    Jag hoppades på att få ett upplägg som passade mig specifikt med tanke på att jag ofta får ont i ländryggen. Har sedan dess kunnat utföra övningar som jag inte trodde jag kunde göra.
    Via timmarna med henne har jag fått bättre fokus när jag tränar och hon har även vävt in mindset i det hela. Mindre stress ger bättre träning. Hon är grym!
  • 2020-11-10
    Tränat med Rebecca i flera år, det har varit grymt! Alltid roligt, peppande och väl förberett!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte