Peter D
skrev om
Boxer Tv-Access AB
Oproffsigt är det rätta ordet på Boxer. Kundhanteringen är urusel! Hade beställt Trippeln hos dem, dvs bredband, telefoni och teve. När det är ca 2 veckor kvar innan tjänsten ska dra igång ringer jag dem för att fråga varför det dragit 99 kronor för mig för fraktavgift på modemet, som de inte ens har skickat?!
Får då som svar att det finns ett felmeddelande på min beställning, att jag inte kan få deras tjänst för att jag redan har bredband och får frågan om det är så. Klart som vilken molnfri dag som helst att jag redan har bredband, hos en annan leverantör. De skulle ju fixa allt, få över mig därifrån till dem. Men givetvis har de sjabblat, något har gått fel och kundtjänst säger att min order inte kommer gå genom. Han kan givetvis ta om den, men då får jag vänta ytterligare tre månader.
Det tänker jag givetvis INTE göra, snarare letar jag nu efter en annan leverantör av teve-utbud. Tipsa mig gärna! (gärna parabolfria lösningar).
Min ilska mot Boxer riktar sig mot att de får ett felmeddelande på min beställning, men struntar fullkomligt i att höra av sig till mig. Om inte jag hade ringt för att kolla läget hade jag kunnat vänta på min beställning för evigt. Det är bara dåligt. Och att de sedan drar pengar från mitt konto för något det inte ens skickat, behöver vi inte ens gå in på...
Läs mer
gillar detta