Alla kategorier Webbsida Stockholms län Stockholm Norrmalm BraByggare Sverige AB

BraByggare Sverige AB

Stureplan 6, 114 35 Stockholm — Visa karta

BraByggare är en marknadsplats på nätet som kopplar samman köpare och säljare av byggrelaterade tjänster.

Företag inom webbsida nära BraByggare Sverige AB:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Yaroslav S:
Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras li...

Läs vad 9 kunder tycker om BraByggare Sverige AB

• Tess C
    Tess C skrev om BraByggare Sverige AB
    Uselt företag. Fastän vi tackat nej till deras erbjudande, så skickade dom ändå ett email där det stod att vårt abonnemang är aktivt och att vi ska börja betala dom månadsvis. DIREKT ringde vi tillbaka, men såklart så svarade dom inte. Inte förens vi hotade på deras telefonsvarare att vi inte kommer att sluta ringa förens dom kontaktar oss så brydde dom sig om att ringa. (detta är då såklart dagen efter och en faktura har redan gjorts, dom bara RÅKADE vara på utbildning tills fakturan skrevs)
    Trots att vi då sa NEJ vi vill inte ha något medlemskap med dom överhuvudtaget säkert 50 gånger, så verkade dom ändå inte "fatta" detta. Efter att ha blivit lovade att vi inte ska få en faktura och att medlemskap upphört, och även att dom LOVAT att dom ska skicka en bekräftelse på detta så ringer en annan person och ska försöka sälja samma sak till halva priset. Vi säger då att vi redan har pratat med personens kollega och att det ska vara avslutat och vi vill inte ha deras tjänster. Får även säga NEJ säkert 30 ggr till till denna person. Personen påstår då att min man som "beställt" deras tjänst kanske inte förstod att han sagt ja eftersom han inte pratar svenska så bra (min man är från australien och både förstår och pratar flytande svenska till 100%) Då blir vi irriterade och säger att vi minsann inte kommer ge detta företag några bra recensioner på internet (därför ni läser detta). Då avslutar personen vårt samtal med att säga en massa otrevliga saker riktat mot oss, även att dom verkligen INTE kommer skicka en bekräftelse på att medlemskapet är avslutat och sedan lägger på i örat på oss.
    Med andra ord, ett riktigt bluff företag som mer än gärna ljuger och luras för att få sälja deras vara. Har även ett extremt oprofessionellt bemötande av en "kund" (som vi aldrig var), rent ut sagt, BraByggare var en riktigt otrevlig upplevelse och kommer aldrig att rekommendera dem till någon!
  • Mia N
    Mia N skrev om BraByggare Sverige AB
    Skitföretag. Iden är jättebra men eftersom de bara tänker på pengar är det hantverkarna som förlorar. Vi betalade 12 000kr för ett år! Det är skitsvårt att få jobben som man tjänar pengar på. Oftast är det bara småjobb och man måste lägga ner enormt mycket tid på att slåss om jobbet, det kostar oxå, och sen får man det oftast inte ändå. Hur mycket tid och pengar kostar det inte att räkna på ett större jobb?! Massor. Det är alltid andra före konstigt nog.... Kostar långt mer än det smakar.
  • Bill W
    Bill W skrev om BraByggare Sverige AB
    De är inte serious företag. De lova massa jobb men de får ingenting till men pengar de får. över 7000 kr har jag kastade ner i sjön för ett år avtal. riktigt tjurar lova massor jobb men får knapp ingenting. Då tänkte de inbjuda oss halv pris for andra år som vi tacka nej själv klart,Det måste går väldigt dåligt för de nu.
  • Jörgen
    Jörgen skrev om BraByggare Sverige AB
    Har nu använt tjänsten i ungefär 6 månader och har lyckats räkna hem flertalet projekt på marksidan (dränering, schakt mm) Väldig nöjd. Skeptisk till en början men har helt klart fungerat bra! Mark & Entreprenad
  • Jonas K
    Jonas K skrev om BraByggare Sverige AB
    Det är ett skitföretag som bara ser till att få in pengar till sitt eget befinnande. De tycker att man som hantverkare kan ta uppdrag för att få in pengar till räkningarna och skita i hur det blir. Så sa dom till mig,
    jag hoppade av direkt för att vi är seriöst företag och vill ha nöjda kunder i slutet, vi kan inte våtrum eller badrum och dyligt, men svaret var, skit i det gör jobbet och få in pengarna. Är det ett seriöst företag som garanterar fackmässigt utförda arbeten tror inte det.
    som privatperson skulle man knappast våga anlita Brabyggare Sverige AB.
  • Sven E
    Sven E skrev om BraByggare Sverige AB
    Håller med dig Morten!
    Har själv en vvs-låda i norrort och va med förra året. Tröttnade snabbt på att det alltid var 10 andra "företag" som hade ringt kunderna. Av dessa var det inte många som hade behörighet eller som pratade svenska. Att folk inte fattar att behörigheten är till för deras säkerhet går över mitt förstånd. Pris och kvalitet går hand i hand.

Elofsson
    Morten K gillar detta
  • Morten K
    Morten K skrev om BraByggare Sverige AB
    Jag kan inte rekommendera denna förmedling riktigt dålig har själv genom tidigare medlemskap sett för mycket hur det funkar hos dessa herrar.
    PS
    nu såg ni beviset på fuskbyggarna eller se tvplay
  • magnus a
    magnus a skrev om BraByggare Sverige AB
    Kan tyvärr inte hålla med. Jag fick tag i en riktigt oseriös och oärlig hantverkare genom brabyggare.
    Företaget hade varken skattsedel eller utbildade hantverkare. Blev riktigt besviken!!
    Morten K gillar detta
  • Jessica M
    Jessica M skrev om BraByggare Sverige AB
    Fungerar hur bra som helst! Genial idé som underlättar i en annars stökig branch.
    Emma K gillar detta

Stureplan 6, 114 35 Stockholm