Brabyggare

Brabyggare

Ring 0107-07 73 79 www.brabyggare.se
4.1

BraByggare är en marknadsplats på nätet som kopplar samman köpare och säljare av byggrelaterade tjänster.

75 omdömen om Brabyggare

Ghiyath Z
Skrev om Brabyggare

För mig är jag mycket nöjd med BraByggare och Caroline är det bästa kontaktperson som jag träffat ☺️

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 88 omdömen 4.9 av 88 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Malcolm Ralph Hall G

Karoline from from bra Byggare has been so helpful and has made my life easier.

Mirdza L
Skrev om Brabyggare

Hej Kan verkligen starkt rekommendera Anna på Bra byggare. En otroligt duktig och professionell person. Om ni behöver hjälp som företag, kontakta henne för den bästa servicen.

Reco
4.6/5 i betyg av 1243 omdömen 4.6 av 1243 omdömen

Jag valde att använda tjänsten för att ge mina kunder möjligheten att dela sina upplevelser och därigenom hjälpa andra, samtidigt som det g

Ioannis D Ioannis D
Lisander S
Skrev om Brabyggare

Jag är jätte nöjd att vara kund hos brabyggare.se,sammtidigt jag är väldigt tacksam mot Anna Gyldner, som alltid är redo att hjälpa till med vänlighet. Tack Anna. Mvh LisanderBygg AB.

Furkan D
Skrev om Brabyggare

Jag vill verkligen rekommendera brabyggare för deras enastående hjälp med att få nya kunder och bidra till tillväxten av mitt företag. Deras professionella och pålitliga service har verkligen gjort skillnad för mig. En av de främsta anledningarna till att jag valde brabyggare var deras förmåga att locka till sig nya kunder. Genom deras strategiska marknadsföringsinsatser och nätverkande kunde jag få synlighet och nå ut till en bredare kundkrets. Resultatet var imponerande, och jag märkte en ökning av antalet förfrågningar...

Rami F
Skrev om Brabyggare

Jag vill gärna berätta om min otroliga erfarenhet av att arbeta med Caroline de Wall på Brabyggare. Caroline är våran kontaktperson på Brabyggare, och hennes professionalism och engagemang är enastående på alla sätt. Det är uppenbart att Caroline verkligen har våra intressen i åtanke. Hon är alltid snabb med att svara på frågor och hon gör sitt yttersta för att hjälpa till. Hon är också mycket uppmärksam och noggrann i att se till att alla detaljer hanteras på rätt sätt och att allt går smidigt. Sammanfattningsvis kan...

RICKARD E
Skrev om Brabyggare

Vi har anlitat Brabyggare.se vid ett flertal tillfällen då vi haft lite glest i orderboken. Det fungerar alltid lika bra. Vi är jättenöjda med deras tjänst. Både prisvärd och enkel tjänst. Man får valuta för pengarna. Vi har provat andra liknande tjänster, dom kommer inte i närheten av Brabyggare.

BUSHRA MOHAMED JAWAD K

Vi är mycket nöjd med kontakt person Joakim som är lätt att nå och återkommer alltid snabbt. Vi får ganska många kunder genom den sajten. ”KAN VARMT REKOMMENDERA”

VIKTOR N
Skrev om Brabyggare

Jag tycker denna sajt är mycket bra,som ger oss som Målerifirma valmöjlighet att välja de uppdrag vi är intresserade av och mycket bra bemötande och service. Jag är mycket nöjd med min kontakt person Caroline är lätt att nå och återkommer alltid snabbt. Caroline som har hjälpt mig från början så mycket, och gör allt hon kan för att underlätta vår vardag. Rekommenderas starkt!

Catalin Adrian D

Brabyggare är en anslagstavla för byggtjänster. Brabyggare är ett verktyg som kan användas av både privatpersoner och företag…lite som en hammare: först se till att du har lärt dig använda den, har lärt dig VAD du kan använda den till och sen se till att den passar som lösning till ditt problem. …men det är ALDRIG hammarens fel om du slår dig på fingrarna och det är ALDRIG hammarens fel om rummet du precis målade med den blev skit. Den är inte skapad till det. Själv driver jag egen företag och har använd tjänsten...

JOAKIM L
Skrev om Brabyggare

En bra tjänst som fungerar riktigt bra! Har haft grym support av min kontaktperson Caroline som stöttar och kommer med goda råd. Fann även en ny samarbetspartner vid en av BraByggares kurser vilket har lett till nya möjligheter och höjder!

Catalin Adrian D gillar detta
Chun Wai T
Skrev om Brabyggare

Utmärkt smidig tjänst för mig som kund att anlita bra och pålitliga hantverkare genom. Snabb och trevlig service! Vill särskilt rekommendera CL Måleri som jag fick kontakt med genom BraByggare.

CARLO L
Skrev om Brabyggare

En mycket välfungerande plattform för att knyta samman kund och leverantör! Lättanvänd tjänst och superbra service. Ett stort plus i kanten till vår fantastiska kontaktperson Caroline! Rekommenderar alla att använda BraByggare

Chun Wai T gillar detta
IVICA L
Skrev om Brabyggare

Great platform to find good jobs if you don´t have your customers base. Tobias is allways there to help. Only good experience

MARKUS L
Skrev om Brabyggare

Jag rekommenderar inte att lita på att företagen som ligger på BraByggare är seriösa. Vi anlitade en firma som visade sig vara riktiga skojare och har tipsat BraByggare om det och sedan dess är det radiotystnad. Företaget ligger kvar trots att de försökte fakturera för ej utförda tjänster, skickade felaktiga fakturor, hotade med Kronofogden och gud vet vad. Oseriöst är bara förnamnet och vi har inte ens fått ett svar från BraByggare där de tackar för vårt tips. Tyvärr så instämmer jag i tidigare kritik, BraByggare verkar...

Svar från Brabyggare

Tack för din feedback Markus. Vi uppskattar att du hör av dig till oss om din erfarenhet och vi ber om ursäkt att vi missade ditt tidigare mail. Vi genomför kontinuerligt kontroller på alla våra medlemmar och stänger av de som inte uppfyller våra krav. Förutom de administrativa kontrollerna följer vi även upp negativa omdömen för att utreda, markera och vidta åtgärder när så är lämpligt. Betyg och omdömen är ett starkt verktyg som hjälper beställare att hjälpa varandra. Vi ber därför alla att lämna omdömen på de hantverkare...

JOAKIM A
Skrev om Brabyggare

en fantastisk plattform för framtida affärskontakter! bra upplägg och fantastisk support med Tobias Ohrzén som våran kontakt. kan starkt rekommendera bra byggare då vi fått många fina kontakter och hoppas på många fler.

Jon Rickard Andreas F

Jag gillar upplägget med att lägga offerter, det är tryggt för kunden att veta vad priset går på, och jag kan utföra arbetet i den arbetstid det tar. Som snål Väschötte tycker man kanske det kostar i mesta laget, men å andra sidan så har jag inga andra reklamkostnader/ kanaler. Du får definitivt mer valuta här än vad man sett hos en del konkurrenter. Utbudet av förfrågningar från kunder är gott, och man kan välja att svara på de som intresserar en. Vad jag gillar är att det är seriöst, Jocke svarar alltid och återkopplar/ följer upp/ hjälper dig bygga upp sidan.

Thomas S
Skrev om Brabyggare

Det bästa företaget. Joakim Lilja den bästa kontaktperson. Jätte hjälpsam.

Naci B
Skrev om Brabyggare

Thomas på bra byggare har varit till stor hjälp! väldigt proffsig och hjälpsam!

JULIA A
Skrev om Brabyggare

Mycket bra tjänst som ger oss som byggfirma valmöjlighet att välja de uppdrag vi är intresserade av och mycket bra bemötande och service. Rekommenderas starkt! Vi har provat andra tjänster och denna håller avsevärt mycket högre kvalitet än andra motsvarande på marknaden.

BraByggare Sverige AB gillar detta
Tomas W
Skrev om Brabyggare

Bra och seriös tjänst, bra leeds för oss som byggare. Vi upplever att Brabyggare är bästa tjänsten av denna typ och vi har avslutat med konkurrerande tjänster. Vi är helnöjda och kommer fortsätta att medverka mvh Tomas Wagenius

BraByggare Sverige AB gillar detta
Adam H
Skrev om Brabyggare

Jag började med mitt företag 2016, och på något sätt kom jag i kontakt med Bra Byggare, vilket har hjälpt mig otroligt mycket med uppdrag, mitt förväntan då, var att få komma igång, men jag kan säga så här att min kundkrets har blivit så otroligt stor pga Bra byggare, då jag har alltid kunnat kontakta min kontakt person Joakim Lilja och sagt vad jag behöver och hur jag skulle vilja ha det och så har vi kommit överens, jag för fortfarande uppdrag och mycket hjälp ifrån Bra byggare. Rekommenderas stark

Robin K
Skrev om Brabyggare

Jag använder mig av Bra Byggare för att de är den bästa, mest seriösa plattform ute på nätet för hantverkare Man får seriösa kunder och tjänsten kostar inte 90 000 för 1 år som ServiceFinder blåste mig på Helt enkelt den bästa tjänsten enligt mig Mvh Robin från Robin K Bygg

Lennart O
Skrev om Brabyggare

Funkar bra lite lite jobb i Jämtland men annars. All kontakt jag haft funkat perfekt.

Aleksei M
Skrev om Brabyggare

Bra service!!! Varmt rekommendera!!!

Alphan K
Skrev om Brabyggare

Brabyggare erbjuder toppenbra tjänster till rimliga priser. Tjänsterna har hjälpt vårt relativt nystartade företag AKSE Design & Bygg att komma igång och få många jobb att välja mellan. Vi har dessutom fått ett så trevligt bemötande och alltid snabb hjälp från vår kontaktperson Anna på Brabyggare. Vi är supernöjda!

LUSINE H
Skrev om Brabyggare

Företaget DAVID´s Bygg och Heminredning är kund i ca 5 år och det bemötande vi har fått är så OTROLIGT . Brabyggare - en superbra tjänst Prisvärt abonnemang jämfört med konkurrenter (Servicefinder , Offerta) Servicen från Joakim Lilja på kontoret är toppen och uppskatas jättemycket. VARMT REKOMENDERAS !

JONATHAN S
Skrev om Brabyggare

Fungerar utmärkt, helt nöjd med tjänsten!

ROBERT L
Skrev om Brabyggare

Som egenföretagare är det ibland inte så lätta att hela tiden ha fullt i kalender! Då passar det bara att ha en plattform som förmedlar jobb. visst man få slåss lite ibland med andra hantverkare för att få jobbet, men hellre det än att ha tomt i kalendern. Jätte nöjd med mitt samarbete med BraByggare

NELLA S
Skrev om Brabyggare

Jätte bra tjänst för företagare. Om man jämför med konkurrenterna som servicefinder och offerta så upplever jag att brabyggare så mycket bättre som tjänst. Vi har fått in massor av arbete via brabyggare, mer än förväntat. Fördel med brabyggare är att ett antal ftg kan söka på en förfrågan i jämförelse med konkurrenterna där det inte finns tak på hur många ftg kan höra av sig till en och samma kund. Jätte trevliga och hjälpsamma när man ringer dom. Dom är måna om en bra relation med oss ftg:are, imponerande service. Kan...

Anders B
Skrev om Brabyggare

Tjänsten erbjuder en bekväm plattform att ta in offerter på. Men erbjuder egentligen inte mycket mer än så. Det är väldigt blandade resultat vad gäller kvalitén på de företag som lämnade offert, och som blev valda för ett projekt. En del tar både ditt projekt, och säkerhetsföreskrifter, på stort allvar. Medan andra inte över huvud taget är visar att de är seriösa. Ungefär vad man kan förvänta sig om man bara sökt runt på internet och kontaktat slumpmässigt utvalda byggföretag. För att BraByggare skulle få ett högre betyg...

Älggården Bygg AB

Jag har varit kund i ca 10 år och den service och det bemötande jag har fått är så omhändertagande ...super proffsiga och här pratar vi om att bygga långvariga relationer .Bra byggare har utvecklats hela tiden likväl som att jag känner att mitt företag har gjort med samarbetet.

Väinö Sakari L

Har inte tillräckligt med erfarenhet och kunskap om organisationen för att kunna ge högre betyg. Tack vare mycket trevligt bemötande och professionellt agerande av Anna Gyldner så kan jag varmt rekommendera Bra Byggare. Med vänlig hälsning, Sakari Lehtola, Villa Husrenovering AB

PIERRE G
Skrev om Brabyggare

För det mesta väldigt bra kundunderlag jämfört med andra liknande sajter. Bra och snabb service från personalen. Rekommenderas.

MICHAEL K
Skrev om Brabyggare

Bra Byggare är skitbra och vi plockar hem en hel del jobb från den sidan. Servicen från Anna på kontoret är toppen och främst uppskattar jag att återkopplingen alltid är snabb och trevlig. Micke från Danderyd Hantverksgrupp AB

NASER M
Skrev om Brabyggare

Brabyggare är en otroligt bra tjänste förmedling, som passar mig utmärkt i med att jag har hållt på med det jag gör länge, jag har extremt bra samarbete med de! medJoakim i spetsen, är en toppen kille med sinne för service och ödmjukhet, jag har fått mycket att göra sen jag gick med i Brabyggare, känns bra! OCH BÄTTRE LÄR DET BLI. Rissne mur och puts/ Naser

KARI F
Skrev om Brabyggare

Jag tycker denna sajt är mycket bra , bra Kontakt med säljare Joakim Thunell som är väldigt service inriktad . Kan varmt rekommendera denna sajt

MARCUS P
Skrev om Brabyggare

Hej. Vill bara säga att brabyggare är en super bra tjänst. Har hjälpa mig att hitta flera jobb och sett till att jag får vara med och räkna på ännu mera. Bra respons från Thomas hela tiden när jag har frågor eller när jag vill uppdatera min sida. Marcus på Mk betong och anläggning

ARGJENT K
Skrev om Brabyggare

Varning för detta företag!! Vilseledande information till det att man skriver avtal med dem på minst 12 månader sedan, kommer några mindre förfrågningar på jobb som man ej ens kan verifiera om det är riktiga kunder eller bluff konto, sedan blir det noll förfrågningar....

Thomas S
Skrev om Brabyggare

I didn´t know before brabyggare.se because I am not from Sweden. As a start up company and without knowing from where to start I contact Brabyggare to see how they can help me. They put me in contact with Joakim Lilja who helped me so much and he still helps me as a friend. Without knowing him he tries to do his best for me and my company. I am sure that everyone there works like him. The most profesionall person I have ever met as far as I am in this kind of business. 100% Recommend Brabyggare.se and Joakim!

Dennis F
Skrev om Brabyggare

Jag kom i kontakt med brabyggare genom rekommendation av min då varande chef. Jag har varit medlem hos brabyggare sedan 2014. Brabyggare sammankopplar byggkonsulter, byggföretag och allmänheten på ett bra och professionellt sätt. Jag hittar mina kunder och mina kunder hittar mig via brabyggare.

Jannecke Helena A S

Tjänsten ger kontakt med bra företag som gör ett bra jobb. Tyvärr är det för många byggare som "per automatik" svarar på förfrågan utan att sedan vara intresserade (=svarar inte på mail). Därmed blockerar de för andra företag som skulle kunna vara intresserade. Man skulle vilja ha möjlighet att anmäla dessa företg.

Teodor ionut A
Skrev om Brabyggare

Jag år väldigt nöjd med BraByggare. Anna G. som har hjälpt mig från början är mån om sina kunder och gör allt hon kan för att underlätta vår vardag. Prisvärt abonnemang jämfört med konkurenterna och jobben vi får via BraByggare är oftast större ombyggnationer vilket uppskattas!

John A
Skrev om Brabyggare

Bra företag, bättre än konkurrenterna med prissättning och jobb förfrågningar som de får in, vi har fått bra hjälp ifrån vår säljare Joakim Lilja.

Elson p
Skrev om Brabyggare

Hej alla företagare och kunder. jag heter Elson preja. Nya ägare på en liten företag som jag har öppnat föra två års jag har mycket olika problemen för mitt språk som jag kan inte pratat bra. men Joakim Thunell har hjälpa mig med de olika problemet och jag kan sega som han har hjälpa mig för livet bättre i Sverige jag inte har partner där som jag kan full arbetar så därför jag väntar bara från Brabyggare.se för ska dra nya jobb och brabyggare har hjälpa mig jätte så mycket därför jag vill sega en...

KARI F gillar detta
Mitat O
Skrev om Brabyggare

Vårt företag har använt Brabyggare i flera år. Vi använder även andra liknande tjänster från konkurrenterna. Under åren som gått så kan jag säga en sak med säkerhet: Jag blir gladast när det dyker upp en förfrågan från Brabyggare eftersom det brukar leda till de bästa jobben. Jag vet inte hur de lyckas kvalitetssäkra så bra men å andra sidan behöver jag inte veta det heller. Det räcker med att de fortsätter leverera högkvalitativa leads!

Jan G
Skrev om Brabyggare

Jag har använt BraByggare i många år och det har alltid fungerat som ett utmärkt komplement till den orderingången vi normalt har. Jag skulle vilja tacka speciellt Joakim och även Mattias för ett utmärkt arbete, hög servicenivå bra utbud av presumtiva arbeten

Per G
Skrev om Brabyggare

Varning för detta företag. Har ett företag som nyligen beställde ett 12 månaders abbonemang av detta företag. Efter att ha fått ett vad vi tyckte var ett jättebra erbjudande från en av deras säljare vid namn Joakim valde vi att använda deras tjänst. Innan vi tecknade avtal med detta företag stoltserade de med att de får in jättemånga uppdrag varje dag. Det kunde vi även bekräfta genom att vi först hade ett provabbonemang för att kunna utforska tjänsten. De hade många förfrågningar per dag (ett 40 tal). Efter att vi blivit...

MARKUS L och Giovanni F gillar detta
Svar från Brabyggare

Hej Per, BraByggare använder ett fördelningssystem för att se till att alla våra hantverksmedlemmar och beställare ska kunna nyttja tjänsten på mest effektiva sätt. Vårt fördelningssystem hade vi redan då du var medlem hos oss tidigare, vilket får oss att tro att du visste hur tjänsten fungerade när du valde att bli medlem igen. Din kontaktperson har försökt hjälpa dig för att ställa in din profil och hämta in kundrekommendationer för ni ska få största nytta av tjänsten. Vi tycker förstås att det är beklagligt att...

JONNY T
Skrev om Brabyggare

Tack vara Bra Byggare och Jocke (Joakim Lilja) så har vi en fantastik fart i vår verksamhet Vi startade februari 2015 med Bra Byggare och har gått från i princip 0 i omsättning till över 20 miljoner i omsättning på 3 år. En seriös sajt som också har seriösa förfrågningar från privatpersoner.

Jörgen O
Skrev om Brabyggare

Vi är ett byggföretag i östra Skåne som använder oss av bra byggare. Vi är väldigt nöjda av deras tjänst. 90% av våra jobb kommer från bra byggare. 2017 hade vi ett ordervärde på ca 4 miljoner från Bra byggare. I år ligger vi på ca 5 miljoner. Vi har fått 2 st långtids kontrakt som gör att 2019 kommer att ligga stabilt. Så vi är super nöjda. Det funkar kanon med vår kontaktperson Carolina.