First Hotel Norrtull

First Hotel Norrtull

Ring 08-30 03 50 www.hotellnorrtull.se
2.7

Välkommen till Hotell Norrtull. I Stockholms innerstad, i det expanderande området vid Norra Station ligger detta familjeägda hotell. Hotell Norrtull, med 129 rum, öppnade förra året och expanderar med ny restaurang samt konferens- och eventmöjligheter.

3 omdömen om First Hotel Norrtull

Elina E
Skrev om First Hotel Norrtull

Har aldrig bott på hotellet, men jag och en del kollegor har varit här för att ta en drink eller bara en fika. Tycker om lokalen, trots att den är rätt liten, men trevlig personal som alltid försöker göra ditt besök till en bra upplevelse.

Carin H
Skrev om First Hotel Norrtull

Personalen är relativt trevlig, lokalen fin men opraktisk (jag sitter helst på en stol och inte i en soffgrupp när jag äter mat) och salladsbuffen välsorterad. Men 95 kronor för en lunch som på sin höjd kan klassas som en halv portion? Väl magstarkt. Rekommenderas om du gillar "designermat" till överpris.

Nikke L gillar detta
Tobias B
Skrev om First Hotel Norrtull

I helgen snubblade vi över det här oupptäckta hotellet i Vasastan. Innanför de massiva träportarna döljer sig en riktigt mysig lounge där vi käkade en god brunch. Priset var lite dyrare än t.ex. Elverket. Men om man vill slippa den traditionella Djurgårdspromenaden är det utmärkt att köra Hagaparken och därefter avsluta med en brunch på Hotell Norrtull.